Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Fitpole original (kaksiosainen) mutkalla

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
M-nna
basic spinner
basic spinner
M-nna


Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 25.03.2014

Fitpole original (kaksiosainen) mutkalla Empty
ViestiAihe: Fitpole original (kaksiosainen) mutkalla   Fitpole original (kaksiosainen) mutkalla Icon_minitimeTi Marras 25, 2014 10:35 pm

Mulla on siis kaksi vuotta vanha kaksiosainen fitpole, ja nyt tänä syksynä oon huomannut että tanko on oikeasti ihan mutkalla, semmonen banaanin mallinen. Ei siitä käytössä oo haittaa, mutta mietin vaan että miten se tuommoseksi on mennyt. Koko syksyn oon hokenu poikaystävälle että "on kait tuo tanko kierossa, vai onko harittaako mun silmät vaan..." Yleensä en pidä tankoa spinnillä mutta nyt laitoin ja spinnimoodilla sen huomaa paljo helpommin. Onko muilla ollut samaa ongelmaa? Laitankin tästä kyllä samantien Ahlsportille viestiä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Fitpole original (kaksiosainen) mutkalla Empty
ViestiAihe: Vs: Fitpole original (kaksiosainen) mutkalla   Fitpole original (kaksiosainen) mutkalla Icon_minitimeKe Marras 26, 2014 10:57 am

On varmaan ollut vain liian kireällä, ajan kanssa menee kyllä banaaniksi jos hirttää tarpeeksi kovalle.
Takaisin alkuun Siirry alas
M-nna
basic spinner
basic spinner
M-nna


Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 25.03.2014

Fitpole original (kaksiosainen) mutkalla Empty
ViestiAihe: Vs: Fitpole original (kaksiosainen) mutkalla   Fitpole original (kaksiosainen) mutkalla Icon_minitimeKe Marras 26, 2014 5:07 pm

Sitä ne sanoi Ahlsportillakin Shocked Enpä kyllä tiennytkään että se voi mennä liian kireälle! Kun yrittänyt aina laittaa mahdollisimman tiukasti kiinni ettei vaaan kaadu Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Fitpole original (kaksiosainen) mutkalla Empty
ViestiAihe: Vs: Fitpole original (kaksiosainen) mutkalla   Fitpole original (kaksiosainen) mutkalla Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Fitpole original (kaksiosainen) mutkalla
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Kaksiosainen fitpole vai yksiosainen fitpole
» Fitpole Original markkinoille!
» FitPole tarjouksia?
» X-Stage Lite vs Fitpole (Lite?)
» Fitpole messutarjous

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: