Päinvastoin kuin monilla muilla, mulla ei ole kotona oikeasti yhtään tilaa tangolle. Tanko vie tilaa nyt lastenhuoneessa ja joudun siirtämään treenejä varten kaikki lapsen huonekalut ja tavarat aina huoneesta ulos. Lyhin etäisyys seinään on 120 cm joten isoja temppuja en pysty edes tekemään. Treeniajan löytäminen on tosi vaikeaa kun lapsi pitää saada tieltä pois jonnekin ulos tai hoitoon.
Tulikin mieleeni, että jos jollakulla Helsingissä on paljon tilaa ja tyhjä kämppä silloin tällöin (ja tarvetta titaani-45:lle) niin mä voisin tyrkätä oman tankoni sinne asujan käyttöön jos saisin säännöllisesti käydä sillä reenaamassa, sanotaan 2-4 kertaa kuussa. Enempää en missään nimessä kävisi, ja käytännössä yleensä tunnin, puoltoista joka toinen viikonloppu. Tää lienee aika kaukaa haettua mutta siinä kaks ihmistä voittais, toinen saisi ilmaisen tangon käyttöönsä mahdollisesti pitkäksi aikaa ja minä saisin lastenhuoneesta tangon pois ja paikan jossa treenata rauhassa ilman huonekalujen siirtelyä! Puhumattakaan että pystyisin tekemään kunnon videoita kun ei tarttis toisesta huoneesta käsin oviaukon läpi videoida vasten ikkunasta tulevaa aurinkoa.