Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)

PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Tanko puolipysyvästi kotihoitoon?

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
tasuni
Superman
Superman
tasuni

Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 51
Registration date : 07.12.2007

Tanko puolipysyvästi kotihoitoon? Empty
ViestiAihe: Tanko puolipysyvästi kotihoitoon?   Tanko puolipysyvästi kotihoitoon? Icon_minitimeMa Kesä 16, 2008 1:26 pm

Päinvastoin kuin monilla muilla, mulla ei ole kotona oikeasti yhtään tilaa tangolle. Tanko vie tilaa nyt lastenhuoneessa ja joudun siirtämään treenejä varten kaikki lapsen huonekalut ja tavarat aina huoneesta ulos. Lyhin etäisyys seinään on 120 cm joten isoja temppuja en pysty edes tekemään. Treeniajan löytäminen on tosi vaikeaa kun lapsi pitää saada tieltä pois jonnekin ulos tai hoitoon.

Tulikin mieleeni, että jos jollakulla Helsingissä on paljon tilaa ja tyhjä kämppä silloin tällöin (ja tarvetta titaani-45:lle) niin mä voisin tyrkätä oman tankoni sinne asujan käyttöön jos saisin säännöllisesti käydä sillä reenaamassa, sanotaan 2-4 kertaa kuussa. Enempää en missään nimessä kävisi, ja käytännössä yleensä tunnin, puoltoista joka toinen viikonloppu. Tää lienee aika kaukaa haettua mutta siinä kaks ihmistä voittais, toinen saisi ilmaisen tangon käyttöönsä mahdollisesti pitkäksi aikaa ja minä saisin lastenhuoneesta tangon pois ja paikan jossa treenata rauhassa ilman huonekalujen siirtelyä! Puhumattakaan että pystyisin tekemään kunnon videoita kun ei tarttis toisesta huoneesta käsin oviaukon läpi videoida vasten ikkunasta tulevaa aurinkoa.
Takaisin alkuun Siirry alas

Tanko puolipysyvästi kotihoitoon?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Mun tanko <3
» Oma tanko
» tanko
» Tanko aloittelijalle

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-