Annelita pole beginner
Viestien lukumäärä : 4 Registration date : 18.01.2016
| Aihe: Tangon siirtäminen Ma Kesä 20, 2016 10:44 am | |
| Hei, Mä oon nyt tanssinut puolisen vuotta, ja mulla olis ihan hirvee hinku saada oma tanko kotiin. Meidän kämppä ei kuitenkaan oo mikään tilaihme, vaikka tanko olkkariin jotenkuten mahtuisi, ja mun mies ei varsinaisesti oo innostunut ajatuksesta.. oon katellut tota X-pole Xpert tankoa, ja kysyisinkin nyt teiltä sen siirtämisestä, kun en aiheesta onnistunut löytämään mitään netistä. Eli kyseessähän pitäisi olla aika helposti viritettävä tanko? Mietinkin siis, olisiko missään määrin realistista, että virittäisin sen olkkariin aina muutamaksi päiväksi ja ottaisin taas loppuviikoksi pois? Vai onko virittäminen kuitenkin sen verran vaikeaa, ettei tässä olisi mitään järkeä? Niin, ja ilmeisesti tämäkin olisi suht helppo virittää: http://www.fitpolestore.com/fitpole-spin ? Kumpi sitten lienee helpompi. Kiitti jo etukäteen! | |
|
Ashta Superman
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 03.01.2008
| Aihe: Vs: Tangon siirtäminen To Kesä 23, 2016 6:12 pm | |
| Molemmat ovat helppoja siirtää. Oma mielipide on, että x-pole on helpompi, mutta tiedän taas toisten olevan toista mieltä. Homma on helppo ja nopea etenkin jos tanko saa jäädä kokonaiseksi eli siirtää vaan sen esimerkiksi nurkkaan. Jos taas haluaa purkaa ihan palasiksi, niin voisin veikata, että jossain vaiheessa siihen hommaan tympääntyy ja sitten tanko joko jää siihen pakoilleen tai sitten palasiksi jemmaan. | |
|
Annelita pole beginner
Viestien lukumäärä : 4 Registration date : 18.01.2016
| Aihe: Vs: Tangon siirtäminen To Heinä 07, 2016 5:38 am | |
| Kiitos paljon! Tän tiedon ansiosta sain käännettyä poikaystäväni pään | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tangon siirtäminen | |
| |
|