Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)

PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Tankotanssin hyötypuolet

Siirry alas 
+3
Adelle
tasuni
AdminSusie
7 posters
KirjoittajaViesti
AdminSusie
Admin
Admin
AdminSusie

Viestien lukumäärä : 341
Ikä : 46
Registration date : 05.12.2007

Tankotanssin hyötypuolet Empty
ViestiAihe: Tankotanssin hyötypuolet   Tankotanssin hyötypuolet Icon_minitimeKe Joulu 05, 2007 4:48 pm

Mitä hyötypuolia olet jo löytänyt tankotanssiharrastuksesta?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://spinaround.niceboard.net
tasuni
Superman
Superman
tasuni

Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 51
Registration date : 07.12.2007

ViestiAihe: Vs: Tankotanssin hyötypuolet   Tankotanssin hyötypuolet Icon_minitimePe Joulu 07, 2007 12:16 pm

HALOO, vatsalihakset!!!!!!!!!!

Mulla on sellainen terässixpackki tätä nykyä että kaverit on aivan suu auki. En ole nimittäin koskaan mikään miss fitness ollut. Myös hauikset ja olkalihakset on aika järisyttävät verrattuna aikaisempaan. Työkaverit (jopa miespuoliset) haluaa usein vertailla omiaan mun lihaksiin...no juuri nyt ne eivät ole niin kummoiset kun on ollut vähän taukoa sairauksien ja muuttojen takia but I'm getting there!

Eli sanoisin että olen löytänyt vuosien etsimisen jälkeen todella koukuttavan ja ihanan fitness-lajin aikaisempien kevyempien tanssilajieni vastapainoksi. Koreografioita tekemällä tankotanssiin saa todella rankan aerobisen ulottuvuuden - kolmen minuutin biisissä kolme kiipeämistä / inverttiä ja yksi tai kaksi lattialla käyntiä on aivan tajuttoman rankkaa. Kokeilkaa vaikka!
Adelle
basic spinner
basic spinner
Adelle

Viestien lukumäärä : 23

ViestiAihe: Vs: Tankotanssin hyötypuolet   Tankotanssin hyötypuolet Icon_minitimePe Joulu 07, 2007 12:36 pm

Ylivoimainen treeni yläkropan, selän ja vatsan lihaksiin. Jotka on mulla aina ollut todella heikot. Kaikkia mahdollisia lajeja joita olen kokeillut eivät ole koskaan tehonneet näin hyvin. Very Happy
http://www.myspace.com/adellefromhell
AdminSusie
Admin
Admin
AdminSusie

Viestien lukumäärä : 341
Ikä : 46

ViestiAihe: Vs: Tankotanssin hyötypuolet   Tankotanssin hyötypuolet Icon_minitimePe Joulu 07, 2007 12:43 pm

Vauvakilot karisee ropinalla.
Ja kehosta tulee ihan eri näkönen.

Ja mä tykkään mun mustelmista. Vaikkei niitä voi hyötypuoleksi lukea. Tietää tehneensä aina jotakin. Tosin kaikissa sukujuhlissa on epäilyttävän näkönen ja käyttää pakosta housuja ko on ihan mustelmilla.
http://spinaround.niceboard.net
Kat Da
hangin in pole with one leg only
Kat Da

Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Registration date : 21.12.2007

ViestiAihe: Vs: Tankotanssin hyötypuolet   Tankotanssin hyötypuolet Icon_minitimePe Joulu 21, 2007 12:46 am

Notkeus ja voima lisääntyy kuin salilla ja bicissä mut paljo kivemmalla tavalla!
Iina
Superman
Superman
Iina

Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40

ViestiAihe: Vs: Tankotanssin hyötypuolet   Tankotanssin hyötypuolet Icon_minitimePe Joulu 21, 2007 1:43 pm

Ei niinkään fyysinen hyötypuoli, ne lienevät selviä, mutta mulle on ollut aivan tajuttoman tärkeitä ne onnistumisen elämykset, mitä tangolla saa. Aina on jotain opittavaa, ja se fiilis, kun vihdoin monen kuukauden yrittämisen jälkeen joku liike vaan loksahtaa kohdalleen, on aivan uskomaton. Se kai mut tohon tankoon on koukuttanut.

Ja itse aiempana sohvaperunana sain myös tankotanssista kipinän urheilla ja käydä salilla muutenkin. Kun vihdoin löytyi se oma laji alkoi urheilu tuntua muutenkin mielekkäämmältä.
http://www.tankotanssi.fi
nekuliini
nekuliini

Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 43
Registration date : 21.12.2007

ViestiAihe: Vs: Tankotanssin hyötypuolet   Tankotanssin hyötypuolet Icon_minitimeLa Joulu 29, 2007 2:07 am

Ainakin se on kiva, että tankotanssia voi harrastaa ihan kotona. Punttisalille ja muihin harrastuksiin on melkein aina lähdettävä. Lisäksi kroppa norjistuu ja vaikka paljon punttisalilla käynkin, niin eri lihaksissa harjoittelu tuntuu eli monipuolisempi lihastreenikin samalla.
Miia
Superman
Superman
Miia

Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 37

ViestiAihe: Vs: Tankotanssin hyötypuolet   Tankotanssin hyötypuolet Icon_minitimeKe Tammi 02, 2008 4:43 pm

Yhdyn nekuliiniin, nyt kun tanko on kotona ei tarvitse miettiä lähtemistä minnekkään, kun sehän on aina vaikeinta, eikös Very Happy Sekä mulla on päivätyön lisäksi vielä iltakoulu joten aika on välillä tosi kortilla ja nyt voi sitten aina sopivassa välissä kotona treenailla.

Ja tottakai tulee hyvä fiilis kun tekee jotain eikä vaan vietä iltoja sohvalla, unohtamatta sitä, että kroppakin pysyy timminä.
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Tankotanssin hyötypuolet   Tankotanssin hyötypuolet Icon_minitime

Tankotanssin hyötypuolet
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» tankotanssin pinta-ala
» Miten tankotanssin huipuksi?
» SVLL tankotanssin SM-kilpailut

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: