| Tankotanssin hyötypuolet | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
AdminSusie Admin
Viestien lukumäärä : 341 Ikä : 46 Location : Salo Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Tankotanssin hyötypuolet Ke Joulu 05, 2007 4:48 pm | |
| Mitä hyötypuolia olet jo löytänyt tankotanssiharrastuksesta? | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Tankotanssin hyötypuolet Pe Joulu 07, 2007 12:16 pm | |
| HALOO, vatsalihakset!!!!!!!!!!
Mulla on sellainen terässixpackki tätä nykyä että kaverit on aivan suu auki. En ole nimittäin koskaan mikään miss fitness ollut. Myös hauikset ja olkalihakset on aika järisyttävät verrattuna aikaisempaan. Työkaverit (jopa miespuoliset) haluaa usein vertailla omiaan mun lihaksiin...no juuri nyt ne eivät ole niin kummoiset kun on ollut vähän taukoa sairauksien ja muuttojen takia but I'm getting there!
Eli sanoisin että olen löytänyt vuosien etsimisen jälkeen todella koukuttavan ja ihanan fitness-lajin aikaisempien kevyempien tanssilajieni vastapainoksi. Koreografioita tekemällä tankotanssiin saa todella rankan aerobisen ulottuvuuden - kolmen minuutin biisissä kolme kiipeämistä / inverttiä ja yksi tai kaksi lattialla käyntiä on aivan tajuttoman rankkaa. Kokeilkaa vaikka! | |
|
| |
Adelle basic spinner
Viestien lukumäärä : 23 Location : Helsinki/London/Dallas Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Tankotanssin hyötypuolet Pe Joulu 07, 2007 12:36 pm | |
| Ylivoimainen treeni yläkropan, selän ja vatsan lihaksiin. Jotka on mulla aina ollut todella heikot. Kaikkia mahdollisia lajeja joita olen kokeillut eivät ole koskaan tehonneet näin hyvin. | |
|
| |
AdminSusie Admin
Viestien lukumäärä : 341 Ikä : 46 Location : Salo Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Tankotanssin hyötypuolet Pe Joulu 07, 2007 12:43 pm | |
| Vauvakilot karisee ropinalla. Ja kehosta tulee ihan eri näkönen.
Ja mä tykkään mun mustelmista. Vaikkei niitä voi hyötypuoleksi lukea. Tietää tehneensä aina jotakin. Tosin kaikissa sukujuhlissa on epäilyttävän näkönen ja käyttää pakosta housuja ko on ihan mustelmilla. | |
|
| |
Kat Da hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 392 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 21.12.2007
| Aihe: Vs: Tankotanssin hyötypuolet Pe Joulu 21, 2007 12:46 am | |
| Notkeus ja voima lisääntyy kuin salilla ja bicissä mut paljo kivemmalla tavalla! | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Tankotanssin hyötypuolet Pe Joulu 21, 2007 1:43 pm | |
| Ei niinkään fyysinen hyötypuoli, ne lienevät selviä, mutta mulle on ollut aivan tajuttoman tärkeitä ne onnistumisen elämykset, mitä tangolla saa. Aina on jotain opittavaa, ja se fiilis, kun vihdoin monen kuukauden yrittämisen jälkeen joku liike vaan loksahtaa kohdalleen, on aivan uskomaton. Se kai mut tohon tankoon on koukuttanut.
Ja itse aiempana sohvaperunana sain myös tankotanssista kipinän urheilla ja käydä salilla muutenkin. Kun vihdoin löytyi se oma laji alkoi urheilu tuntua muutenkin mielekkäämmältä. | |
|
| |
nekuliini hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 364 Ikä : 43 Location : Siikajoki Registration date : 21.12.2007
| Aihe: Vs: Tankotanssin hyötypuolet La Joulu 29, 2007 2:07 am | |
| Ainakin se on kiva, että tankotanssia voi harrastaa ihan kotona. Punttisalille ja muihin harrastuksiin on melkein aina lähdettävä. Lisäksi kroppa norjistuu ja vaikka paljon punttisalilla käynkin, niin eri lihaksissa harjoittelu tuntuu eli monipuolisempi lihastreenikin samalla. | |
|
| |
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Tankotanssin hyötypuolet Ke Tammi 02, 2008 4:43 pm | |
| Yhdyn nekuliiniin, nyt kun tanko on kotona ei tarvitse miettiä lähtemistä minnekkään, kun sehän on aina vaikeinta, eikös Sekä mulla on päivätyön lisäksi vielä iltakoulu joten aika on välillä tosi kortilla ja nyt voi sitten aina sopivassa välissä kotona treenailla. Ja tottakai tulee hyvä fiilis kun tekee jotain eikä vaan vietä iltoja sohvalla, unohtamatta sitä, että kroppakin pysyy timminä. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tankotanssin hyötypuolet | |
| |
|
| |
| Tankotanssin hyötypuolet | |
|