Spin around the pole Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.) |
|
| Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? | |
|
+74Helmi katuballerina Mami PunKy Jennn dinky-di Martta Unya rritu Tinzu cyberhz AnskuN helipsu Jonsu Jadsku Caralee lilith84 sonkos kottarainen=) katwalk Vanillalatte Tiiku Nexu Tiu kivaa Ainokainen Juliet Emmuh neitinopsa Pindy Sanni Arietta Jenni H cyberie Lelina Atlas SusannaR Tsudy Pantsuman tiko Riisimuro wilmiina Jukka Pancake aidu Dizez hemuliini elisa Dahlia D. Mortianna annjup Tupuna celya Deanna vesi Snugetti poletti Foxmagon Henna.C pipsukka kajakki Kat Da LaraK bettie -Hanna- Nina tasuni Samira Iina Miia josie Cherrie eledra Ish 78 posters | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Helmi basic spinner
Viestien lukumäärä : 8 Registration date : 19.01.2014
| Aihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? Ma Tammi 20, 2014 10:44 pm | |
| Eka tunti oli eilen. Lähdettiin kaverin kanssa kokeilemaan, oli ihan sikavaikeeta vaikkakin hauskaa. Ei tahtonut oikein mikään onnistua, varsinkin puristuksen ja pidon kanssa oli ongelmia. Seisominen tuotti ylitsepääsemättömiä ongelmia. Tänään tokalla tunnilla, osasin seistä ilman käsiä, palomies ja merenneito sujuivat jo melko hyvin ja pysyin tangolla paljon paremmin. Kehitystä havaittavissa jo näinkin pian ja koukussa ollaan! | |
| | | jennukka basic spinner
Viestien lukumäärä : 6 Location : Oulu Registration date : 21.03.2014
| Aihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? Ke Huhti 16, 2014 4:51 pm | |
| Kiva aihe, hauska lukee muiden kokemuksia! Mä kävin ensimmäisellä tunnilla tammikuun alussa, olin halunnu pitkään kokeilla tankotanssia ja sitten lopultakin pääsin tunnille. Olin ihan fiiliksissä, perus pyörähdykset onnistui yllättävän hyvin, mutta istuminen ja seisominen tuntuivat mahdottomilta. Luulin, että en opi niitä koskaan, mutta seuraavalla kerralla sitten siellä tangolla istuttiinkin ja seisottiinkin jo ilman käsiä! Ihana laji, kun kehutystä huomaa niin nopeesti, oon ihan hurahtanut! | |
| | | Jessicah pole beginner
Viestien lukumäärä : 2 Ikä : 31 Registration date : 12.05.2014
| Aihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? Pe Toukokuu 16, 2014 5:18 pm | |
| Mullakin on nyt ensimmäinen tunti takana ja perus jututkin oli mun mielestä aika haastavia niinkun kyllä oletinkin. Jotkut pyörähdykset sujui jopa ihan hyvin ja onnistuin pyörimään ihan kivasti, mutta muutamaa en kerennyt ihan sisäistämään ja ne olikin vähän katastrofaalisen näköstä räpellystä Seisominen osottautu ihan hirveän vaikeaksi vaikka monella se tunnilla tuntu menevän ihan helposti. Itse lähinnä roikuin siinä tangossa vaan henkeni edestä kunnes valahdin alas. Ei siis toivoakaan että olisin saanut käsiä irti! Istuminen taas sujui huomattavasti paremmin. Oli kyllä tosi hauskaa, eiköhän tästä kehitytä pikkuhiljaa Oon kyllä nyt aivan mustelmilla. Varsinkin polvet on aika törkeen näköset kun tömähdin lattiaan "muutaman" kerran. | |
| | | Zawoww basic spinner
Viestien lukumäärä : 6 Ikä : 28 Location : Vantaa Registration date : 06.09.2012
| Aihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? Ma Elo 18, 2014 8:32 pm | |
| Ekalla tunnillani kävin Pole4fitillä, en edes muista minä vuonna. Tunti oli rankka ja tekniikka oli luonnollisesti ihan omaa luokkaansa. Palomiehen tein väärällä tavalla (tätä jatkui kolmanteen tuntiin), koukku onnistui jollain lailla, mutta aurinko taas ei niin hyvin. Seisonta oli ok, mutta istunta oli vaikea (on vieläkin). Erityisen ylpeä olin mun lankusta jossa onnistuin jo ekalla tunnilla ihan kiitettävästi. Jäi harmittamaan, kun en päässyt inverttiin niin että olisi tehnyt mieli märistä, mutta harva pääsee. Muistan, että jäi ristiriitaiset fiilikset, mutta harrastus säilyi. | |
| | | Ninquelete basic spinner
Viestien lukumäärä : 5 Ikä : 32 Location : Espoo Registration date : 01.03.2015
| Aihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? Ti Huhti 07, 2015 5:51 pm | |
| Itse kävin RTP:llä ekan tunnin ja aivan surkea tuolloin olin. Valitsin silloin Fitpolen, enkä saanut pyörähdyksiä menemään sitten alkuunkaan ja käsikin nousi herkästi ylös. Seisominen ja istuminen sitten menivät sen verran paremmin, ettei olo ollut aivan lannistunut tunnin jälkeen. Ilmeisesti jotain hyötyä on näistä jättireisistäkin. Kipinä siis syttyi ja pyrinkin nyt käymään mahdollisimman monta kertaa viikossa tunneilla, vaikka opiskelulle ja töillekin on jostain aikaa kaivettava. Olen edelleen aivan aloittelija, mutta kehitystä tapahtuu. Koska itselle kaikkein helpoin matkustaa Pole4fitille niin hankin sinne jäsenyyden, pidän myös sen yleisestä fiiliksestä tunneilla enemmän, mutta lisäksi kävin RTP:n tek1-kurssin, josta pidin kovasti. Tosin yksittäistunneille en taida enää sen jälkeen sinne uskaltaa, kun ohjaaja pyöritteli selän takana silmiä. Tai ainakaan kyseisen, muut kun ovat mukavia olleet. :/ | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? | |
| |
| | | | Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |
|