| Tukholman Nellen workshopit Showcasen yhteydessä | |
|
+15Miia Kat Da papaija vilionkka paiviku wilmiina -Hanna- Ashta LaraK merqus celya vesi Ish jossukka Iina 19 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Tukholman Nellen workshopit Showcasen yhteydessä Ma Huhti 27, 2009 1:46 pm | |
| ---siirretty ekaan viestiin---
Viimeinen muokkaaja, Iina pvm La Toukokuu 02, 2009 10:15 am, muokattu 8 kertaa | |
|
| |
vesi intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 115 Ikä : 37 Location : Helsinki Registration date : 26.03.2009
| Aihe: Vs: Tukholman Nellen workshopit Showcasen yhteydessä Ma Huhti 27, 2009 2:07 pm | |
| Jaahas jaahas, ei Helsinkiä sitten olikos niitä autoja menossa montakin siis helsingistä tampereelle kyseisenä päivänä?
Ja jos ei niin noin tamperetunarina, juna-asemalta paikan päälle pitkä ja vaikee matka? | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Tukholman Nellen workshopit Showcasen yhteydessä Ma Huhti 27, 2009 2:09 pm | |
| Juna-asemalta matkaa n. 600 metriä, Rautatienkatua ylös suoraan ja Tuomiokirkon kohdalta käännös Erkkilänkadulle, sillan yli heti vasemmalla on studio. | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 115 Ikä : 37 Location : Helsinki Registration date : 26.03.2009
| Aihe: Vs: Tukholman Nellen workshopit Showcasen yhteydessä Ma Huhti 27, 2009 2:18 pm | |
| Noniin, eli ihan mahdollinen kuvio hyvähyväjee | |
|
| |
jossukka hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 283 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 14.03.2009
| Aihe: Vs: Tukholman Nellen workshopit Showcasen yhteydessä Ma Huhti 27, 2009 2:27 pm | |
| Iina, saitko mun mailin? Ilmoittaudun molempiin | |
|
| |
merqus Superman
Viestien lukumäärä : 535 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 11.06.2008
| Aihe: Vs: Tukholman Nellen workshopit Showcasen yhteydessä Ma Huhti 27, 2009 4:14 pm | |
| Ilmottauduttu on! Vesi, Helsingin suunnalta pitäisi olla enemmänki lähtijöitä, joten kannattaa koettaa sopia ihmisten kanssa mahdollisista kimppakyydeistä. Itselläni on ilmeisesti jo auto täynnä, mutta jos joku muu pystyy toisen auton järjestämään niin sekin varmaan saataisiin täyteen. | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: Tukholman Nellen workshopit Showcasen yhteydessä Ma Huhti 27, 2009 4:19 pm | |
| OK, varmaan ilmoittautumisnopeusennätys: 2,5 tuntia ja early advanced workshop on täynnä!
Tässä nyt alustavasti kyselen, että jos tuon early intermediaten tilalle ottaisi advanced masterclassin niin olisiko sille tulijoita lisäksi / kuinka moni jättäisi sitten tuon early advancedin väliin? Kun näemmä edistyneemmillä tankoilijoilla on tunneille kova tunku niin lienisi viisainta järjestää tunnit sitten tarpeen mukaan, sikäli kuin Nelle vain kaksi vaativampaa tuntia jaksaa vielä matkustamisen yms. lisäksi vetää. | |
|
| |
Kat Da hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 392 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 21.12.2007
| Aihe: Vs: Tukholman Nellen workshopit Showcasen yhteydessä Ma Huhti 27, 2009 7:29 pm | |
| Tulisin siihen vaikeempaan jos mahtuu/sellanen tulee. Ja toivottavasti ei ole koreotunti. | |
|
| |
tankomau hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 412 Ikä : 42 Location : Helsinki Registration date : 08.02.2009
| Aihe: Vs: Tukholman Nellen workshopit Showcasen yhteydessä Ti Huhti 28, 2009 8:37 am | |
| - Iina kirjoitti:
- OK, varmaan ilmoittautumisnopeusennätys: 2,5 tuntia ja early advanced workshop on täynnä!
Tässä nyt alustavasti kyselen, että jos tuon early intermediaten tilalle ottaisi advanced masterclassin niin olisiko sille tulijoita lisäksi / kuinka moni jättäisi sitten tuon early advancedin väliin? Kun näemmä edistyneemmillä tankoilijoilla on tunneille kova tunku niin lienisi viisainta järjestää tunnit sitten tarpeen mukaan, sikäli kuin Nelle vain kaksi vaativampaa tuntia jaksaa vielä matkustamisen yms. lisäksi vetää. Toi kuullostais aika järkevältä, kun tosiaan workshoppiin jo ilmottautuneet ovat parempitasoisia tankoilijoita. Toivottavasti masterclas toteutuu niin minäkin pääsen tohon early advanced-tunnille Peukut pystyyn! | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 283 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 14.03.2009
| Aihe: Vs: Tukholman Nellen workshopit Showcasen yhteydessä Ti Huhti 28, 2009 9:15 am | |
| Kyllä mullekkin sopii, että early intermediaten tilalle tulee master class. Niin pääsevät kaikki halukkaat edistyneemmätkin mukaan. | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: Tukholman Nellen workshopit Showcasen yhteydessä Ti Huhti 28, 2009 9:37 am | |
| Joo, silloin varmaankin early advancedilta muutama ainakin siirtyisi masterclassin puolelle... Minä ainakin vapauttaisin oman paikkani mielelläni. Tietenkin osa Helsingistä tulevista varmaan silti on mieluummin aiemmalla workshopilla, vaikka taso olisikin helpompi, niin pääsee ihmisten ajoissa vielä kotiinkin Jos tuo workshop toteutuu niin ilmoitelkaa muuten jos joku tahtoo sitten jäädä yöksi Tampereelle myös. Meille ainakin mahtuu Nellen lisäksi joku muukin, ja voisin kuvitella, että muutkin majoittavat ihan mielellään. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tukholman Nellen workshopit Showcasen yhteydessä Ti Huhti 28, 2009 9:48 am | |
| Vähän skönkkö jos se early intermediate häviää, kun jos vaikka early advancediin tuliskin tilaa, niin en mä sinne ehkä uskalla kuitenkaan (en ihan niin isoa palasta uskalla purasta, että kuukaudessa opettelisin niin niin monta liikettä sulavaksi ja hyväksi, vaikka periaatteessa ehkä saisinkin niitä tehtyä...) Oon noita muitten workshoppien vanhoja videoita katsellu innosta piukeena, että millon tulee seuraavat ja millon mä pääsen, mutta mutta...
Ääh, pitää treenata enemmän. Jos ei näihin workshoppeihin ni sit seuraaviin julistan itseni early advanced tasolle. | |
|
| |
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Tukholman Nellen workshopit Showcasen yhteydessä Ti Huhti 28, 2009 11:39 am | |
| Mä voisin luovuttaa paikkani early advancedista ja tulla masterclassiin. Ja jäisin mielellään sitten luultavasti yöksikin, mikäli helsinkiläiset lähtee aikasemmin pois eikä oo autokyytiä takas enää tunnin jälkeen. | |
|
| |
| |
| |
Ashta Superman
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 03.01.2008
| Aihe: Vs: Tukholman Nellen workshopit Showcasen yhteydessä Ti Huhti 28, 2009 2:03 pm | |
| Mun luokse pääsee myös yöksi jos on lähdössä baariin. Itse olen siis yön töissä ja pääsen töistä kahdelta, joten ennen kahta mun luokse ei pääse, mutta jos muutkaan paikkaa ei ole ja on valmis kuluttamaa aikaa jossain muualle, niin tänne kyllä saa tulla | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Tukholman Nellen workshopit Showcasen yhteydessä Ti Huhti 28, 2009 2:19 pm | |
| Mä tuun sitten molempiin, jos tokaksi järjestyy master class. En jätä yhtään workshoppia väliin tarkoituksella, kun toistaiseksi oon tullut kipeeksi niiden kaikkien aikaan ja joutunut jättämään tahtomattani joitakin väliin. | |
|
| |
merqus Superman
Viestien lukumäärä : 535 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 11.06.2008
| Aihe: Vs: Tukholman Nellen workshopit Showcasen yhteydessä Ti Huhti 28, 2009 3:00 pm | |
| Kieltämättä tuo master vois kiinnostaa. Pitää vähintäänki pistää vakavaan harkintaan, jos semmonen järjestyy | |
|
| |
LaraK hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 453 Location : Helsinki Registration date : 08.04.2008
| Aihe: Vs: Tukholman Nellen workshopit Showcasen yhteydessä Ti Huhti 28, 2009 5:02 pm | |
| Joo, toi master voisi kiinnostaa... Niin ja moneltas se loppuu, oliko ne molemmat tunnin pituisia? | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: Tukholman Nellen workshopit Showcasen yhteydessä Ti Huhti 28, 2009 5:57 pm | |
| - Iina kirjoitti:
- Tunnit maksetaan paikan päällä käteisellä ennen tunnin alkua - kummankin workshopin hinta on 20 euroa, kesto 90 minuuttia.
Masterclassin kestoksi saattaa tosin tulla 60 minuuttiakin, kunhan nyt kuullaan Nellestä ensin. | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: Tukholman Nellen workshopit Showcasen yhteydessä La Toukokuu 02, 2009 10:14 am | |
| Eli 2x90 minuuttia on kestot ja masterclass on varmistunut toiseksi tunniksi! Laitan tuolla päivitettyä osallistujalistaa ensimmäiseen viestiin...
Miia, tervetuloa meille, jos kelpaa. Ja jos et ole koirille allerginen?
Johanna, varmistatko, että tahdotko tuolle masterclassillekin? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tukholman Nellen workshopit Showcasen yhteydessä Su Toukokuu 03, 2009 9:05 pm | |
| Hei Iina, Sori oon ollu koko vapun pois mestoilta näin viestin vasta nyt. En siis osallistu Master Classiin, vain sille toiselle, kiitos | |
|
| |
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Tukholman Nellen workshopit Showcasen yhteydessä Pe Toukokuu 08, 2009 5:43 pm | |
| Äh unohdin vastata mutta siis joo lähden kuitenkin silloin lauantaina jo helsinkiin takasin kerran muitakin helsinkiläisiä jää sinne myöhäiseen worksoppiin niin pääsee yhtämatkaa takas, kiitos Iina kuitenkin majoitus tarjouksesta | |
|
| |
merqus Superman
| Aihe: Vs: Tukholman Nellen workshopit Showcasen yhteydessä Su Toukokuu 17, 2009 6:16 pm | |
| Niin vieläkös tuolla master classissa on tilaa? Voisin tosiaan jäädä sinnekin, jos kerran kyytiläisetkin on pidemmäksi aikaa jäämässä | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: Tukholman Nellen workshopit Showcasen yhteydessä Su Toukokuu 17, 2009 7:01 pm | |
| Heips, Master classille on parikin paikkaa vapaana, varaanko sulle yhden? | |
|
| |
LaraK hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 453 Location : Helsinki Registration date : 08.04.2008
| Aihe: Vs: Tukholman Nellen workshopit Showcasen yhteydessä Su Toukokuu 17, 2009 7:40 pm | |
| Kaipa olen ilmoittautunut masterille, tarkoitus ainakin oli..? | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tukholman Nellen workshopit Showcasen yhteydessä | |
| |
|
| |
| Tukholman Nellen workshopit Showcasen yhteydessä | |
|