Stella Vierailija
| Aihe: Rock The Pole? Ma Kesä 22, 2009 4:09 pm | |
| Tietääkö joku jos kyseinen paikka on kesätauolla tai muuten suljettu? Olen yrittänyt mailata enkä ole saanut vastausta + yrittänyt soittaa. Vielä tänään aikaisemmin kukaan ei vaan vastannut mutta äsken kun yritin uudestaan sain "valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä".
Suurkiitos vastauksista jo ennakkoon! S |
|
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Rock The Pole? Ma Kesä 22, 2009 4:55 pm | |
| Kyllä siellä tunteja on aivan normaalisti... Nyt vain kesällä on tietenkin kiireinen polttarikausi menossa, joten jos asiasi on kiireellinen lienee helpointa poiketa paikan päällä? | |
|
Sanni hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 440 Location : Kerava Registration date : 17.01.2008
| Aihe: Vs: Rock The Pole? Ma Kesä 22, 2009 5:08 pm | |
| Tunteja ei näytä olevan merkattu tälle päivälle eikä huomiselle (paitsi niitä polttareita), pitäisivätköhän jotain pientä juhannusbreikkiä. Ke alkaen tunteja taas näyttäs olevan.. | |
|
Stella Vierailija
| Aihe: Vs: Rock The Pole? Ma Kesä 22, 2009 5:18 pm | |
| Suurkiitos vastauksista! Itse ihan uutena en pääse sinne elektrooniseen ilmoittautumiseen katsoman tuntitarjontaa (näen siis vain ihan normi lukujärjestyksen). Olen ihan täpinöissäni nyt kun vihdoin ja viimein olisi mahdollisuus käydä tunneilla niin haluaisin aloittaa ihan heti enkä vasta viidestoista päivä Tuo "valitsemaanne numeroon..."-ilmoitus pisti vain hieman mietteliääksi. |
|
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Rock The Pole? Ma Kesä 22, 2009 5:36 pm | |
| Eikö se tarkoita vain, että puhelin on pois päältä tai akku loppu, eikä ole vastaajaa? | |
|
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Rock The Pole? Ma Kesä 22, 2009 8:02 pm | |
| Akku loppu varmasti. Tosiaan tässä on ollut pieni juhannus loma mutta keskiviikosta alkaen taas kaikki palautuu normaaliksi. | |
|
merqus Superman
Viestien lukumäärä : 535 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 11.06.2008
| Aihe: Vs: Rock The Pole? Ti Kesä 23, 2009 7:51 am | |
| Itse kun asiaa joskus keväämmällä kyselin niin sanottiin, että viikon taukoa lukuunottamatta koulu on auki ihan normaalisti. Se viikon tauko tosiaan taisi tulla tässä juhannuksen pyhinä, joten sen ihmeemmin ei noita breikkejä kai pitäisi olla | |
|