Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Tangon hankinta

Siirry alas 
+13
SanKar1
Tsudy
aciram
Marie
Gilrain
Iina
papaija
Ish
Cherrie
goldi
Dahlia D.
eledra
_Elen
17 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Elegia
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Elegia


Viestien lukumäärä : 273
Ikä : 38
Location : Lappeenranta
Registration date : 23.11.2010

Tangon hankinta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tangon hankinta   Tangon hankinta - Sivu 2 Icon_minitimeSu Loka 02, 2011 10:09 pm

Ne videot ovat yleinsä näistä halppis-kopioisista tai väärin asennetuista tangoista, joten pienellä huolellisuudella yleinsä ongelmia ei ole. Tosin kyllähän on esimerkkejä myös X-polen kaatumisesta, mutta tangon mukana tulee aina tarkka ohjeistus mihin tangon voi sijoittaa ja miten tarkastaa että tanko on kiristetty tarpeeksi tiukalle. Kyllähän se alussa aina hieman jännittää miten tanko voi pysyä pystyssä, mutta hyvin se pysyy! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
SanKar1
basic spinner
basic spinner
SanKar1


Viestien lukumäärä : 24
Registration date : 20.09.2011

Tangon hankinta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tangon hankinta   Tangon hankinta - Sivu 2 Icon_minitimeMa Loka 03, 2011 9:01 am

Kiitos vastauksesta Very Happy Eli nenä tiukasti ohjekirjaan kiinni kun asentaa tankoa Very Happy
Nyt eikun sitte vaan tankoa tilaamaan bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Tangon hankinta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tangon hankinta   Tangon hankinta - Sivu 2 Icon_minitimeMa Loka 03, 2011 12:24 pm

mä oon tullu alas pertin kanssa ku tanko on ollu spinnillä. mut se oli oma vika ku en ollu vähään aikaan kiristäny tankoo..
Takaisin alkuun Siirry alas
Ivanka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ivanka


Viestien lukumäärä : 221
Location : Helsinki
Registration date : 17.08.2010

Tangon hankinta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tangon hankinta   Tangon hankinta - Sivu 2 Icon_minitimeMa Loka 03, 2011 3:17 pm

Mullakin on kerran X-pole lähtenyt paikaltaan spinnimoodilla (ei sentään tullut kokonaan alas). Staattisella ei koskaan ole ollut mitään ongelmaa. Spinnillä on vaikea arvioida oikeaa kireyttä, liian kireällä ei pyöri kunnolla ja liian löysällä tulee alas.

Mun mielestä ne X-polen koontiohjeet eivät kyllä paljon auttaneet siinä, että osaisi kiristää tangon sopivasti. Varsinkin Xpertissä kun pitää varoa, ettei kiristä tankoa banaaniksi. Aika pitkään olin hyvinkin varovainen temppuja tehdessä, kun en tiennyt, tuliko tanko kiristettyä riittävästi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka


Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.11.2008

Tangon hankinta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tangon hankinta   Tangon hankinta - Sivu 2 Icon_minitimeMa Loka 03, 2011 4:04 pm

Mulla on kans irronnut x-polen vanhan malliset tangot muutamia kertoja. Mutta aina vaan spinnimodilla ei koskaan staattisena. Fitpolea en oo saanut ikinä irtoomaan paikaltaan ees spinnillä. Tosin oon just alkamassa yrittämään et katotaan kui käy Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Marie
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Marie


Viestien lukumäärä : 301
Ikä : 37
Location : Toijala
Registration date : 28.04.2009

Tangon hankinta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tangon hankinta   Tangon hankinta - Sivu 2 Icon_minitimeMa Loka 03, 2011 11:25 pm

Mä oon saanu fitpolen väämään käteen spinnissä mutten koskaan ole saanu xpolea alas.. mut tosiaan yleisin syy kait siihen että kunnon tankoja tulee alas on juurikin tuo että unohdetaan kiristellä välillä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Elegia
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Elegia


Viestien lukumäärä : 273
Ikä : 38
Location : Lappeenranta
Registration date : 23.11.2010

Tangon hankinta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tangon hankinta   Tangon hankinta - Sivu 2 Icon_minitimeTi Loka 04, 2011 10:31 pm

Ivanka kirjoitti:
Mun mielestä ne X-polen koontiohjeet eivät kyllä paljon auttaneet siinä, että osaisi kiristää tangon sopivasti. Varsinkin Xpertissä kun pitää varoa, ettei kiristä tankoa banaaniksi. Aika pitkään olin hyvinkin varovainen temppuja tehdessä, kun en tiennyt, tuliko tanko kiristettyä riittävästi.

Hmm, miulle taas se ohje sopi juuri hyvin, koska siinä siinä käytetään omaa painoa mittana.. Siis vaikee selittää, mutta juurikin kun nojaamalla tangon pitää antaa hieman myöten mutta kestää hyvin oma paino, niin miusta se oli aika selkeää. Very Happy Tosin tiedä sitten onko tuo oma tanko bansku tai mitään, oon aika mutulla mennyt kiristelyjen suhteen.
Ja olikos se ihan ohjeissa vai täältäkö luin, että tankoa on hyvä kiristää puolen tunnin intensiivisen treenailun jälkeen tai jos tanko on ollut käyttämättä päiväkausia.. Tai siis ei välttis tarvitse kiristää, mutta on hyvä tarkistaa ruuvien tilanne jos ovat löystyneet.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tangon hankinta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tangon hankinta   Tangon hankinta - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tangon hankinta
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-
» tangon hankinta/kipsilevykatto?
» Tangon paksuus?
» Tangon kokoominen
» Tangon materiaali?
» Tanko aloittelijalle

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: