Elegia hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 273 Ikä : 38 Location : Lappeenranta Registration date : 23.11.2010
| Aihe: Vs: Tangon hankinta Su Loka 02, 2011 10:09 pm | |
| Ne videot ovat yleinsä näistä halppis-kopioisista tai väärin asennetuista tangoista, joten pienellä huolellisuudella yleinsä ongelmia ei ole. Tosin kyllähän on esimerkkejä myös X-polen kaatumisesta, mutta tangon mukana tulee aina tarkka ohjeistus mihin tangon voi sijoittaa ja miten tarkastaa että tanko on kiristetty tarpeeksi tiukalle. Kyllähän se alussa aina hieman jännittää miten tanko voi pysyä pystyssä, mutta hyvin se pysyy! | |
|
SanKar1 basic spinner
Viestien lukumäärä : 24 Registration date : 20.09.2011
| Aihe: Vs: Tangon hankinta Ma Loka 03, 2011 9:01 am | |
| Kiitos vastauksesta Eli nenä tiukasti ohjekirjaan kiinni kun asentaa tankoa Nyt eikun sitte vaan tankoa tilaamaan | |
|
Saila Superman
Viestien lukumäärä : 1166 Ikä : 36 Location : Turku Registration date : 27.05.2008
| Aihe: Vs: Tangon hankinta Ma Loka 03, 2011 12:24 pm | |
| mä oon tullu alas pertin kanssa ku tanko on ollu spinnillä. mut se oli oma vika ku en ollu vähään aikaan kiristäny tankoo.. | |
|
Ivanka hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 221 Location : Helsinki Registration date : 17.08.2010
| Aihe: Vs: Tangon hankinta Ma Loka 03, 2011 3:17 pm | |
| Mullakin on kerran X-pole lähtenyt paikaltaan spinnimoodilla (ei sentään tullut kokonaan alas). Staattisella ei koskaan ole ollut mitään ongelmaa. Spinnillä on vaikea arvioida oikeaa kireyttä, liian kireällä ei pyöri kunnolla ja liian löysällä tulee alas.
Mun mielestä ne X-polen koontiohjeet eivät kyllä paljon auttaneet siinä, että osaisi kiristää tangon sopivasti. Varsinkin Xpertissä kun pitää varoa, ettei kiristä tankoa banaaniksi. Aika pitkään olin hyvinkin varovainen temppuja tehdessä, kun en tiennyt, tuliko tanko kiristettyä riittävästi. | |
|
Hennu/Henriikka Superman
Viestien lukumäärä : 988 Ikä : 38 Location : Tampere Registration date : 23.11.2008
| Aihe: Vs: Tangon hankinta Ma Loka 03, 2011 4:04 pm | |
| Mulla on kans irronnut x-polen vanhan malliset tangot muutamia kertoja. Mutta aina vaan spinnimodilla ei koskaan staattisena. Fitpolea en oo saanut ikinä irtoomaan paikaltaan ees spinnillä. Tosin oon just alkamassa yrittämään et katotaan kui käy | |
|
Marie hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 301 Ikä : 38 Location : Toijala Registration date : 28.04.2009
| Aihe: Vs: Tangon hankinta Ma Loka 03, 2011 11:25 pm | |
| Mä oon saanu fitpolen väämään käteen spinnissä mutten koskaan ole saanu xpolea alas.. mut tosiaan yleisin syy kait siihen että kunnon tankoja tulee alas on juurikin tuo että unohdetaan kiristellä välillä. | |
|
Elegia hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 273 Ikä : 38 Location : Lappeenranta Registration date : 23.11.2010
| Aihe: Vs: Tangon hankinta Ti Loka 04, 2011 10:31 pm | |
| - Ivanka kirjoitti:
- Mun mielestä ne X-polen koontiohjeet eivät kyllä paljon auttaneet siinä, että osaisi kiristää tangon sopivasti. Varsinkin Xpertissä kun pitää varoa, ettei kiristä tankoa banaaniksi. Aika pitkään olin hyvinkin varovainen temppuja tehdessä, kun en tiennyt, tuliko tanko kiristettyä riittävästi.
Hmm, miulle taas se ohje sopi juuri hyvin, koska siinä siinä käytetään omaa painoa mittana.. Siis vaikee selittää, mutta juurikin kun nojaamalla tangon pitää antaa hieman myöten mutta kestää hyvin oma paino, niin miusta se oli aika selkeää. Tosin tiedä sitten onko tuo oma tanko bansku tai mitään, oon aika mutulla mennyt kiristelyjen suhteen. Ja olikos se ihan ohjeissa vai täältäkö luin, että tankoa on hyvä kiristää puolen tunnin intensiivisen treenailun jälkeen tai jos tanko on ollut käyttämättä päiväkausia.. Tai siis ei välttis tarvitse kiristää, mutta on hyvä tarkistaa ruuvien tilanne jos ovat löystyneet. | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tangon hankinta | |
| |
|