Friidu basic spinner
Viestien lukumäärä : 13 Location : Vantaa Registration date : 12.03.2009
| Aihe: Vs: Pole Art DVD ennakkovaraukset Ti Marras 17, 2009 10:57 am | |
| Hmm.. ensinnä kommentti Jamilla esiintymiseen Pole Artissa. Mä olin kans pettynyt. Odotukset oli todella korkealla ja esityksen edetessä - ja etenkin sen jälkeen - jäi vain ihmettelevä fiilis, että siinäkö se oli, miksi häntä hehkutetaan niin paljon, miksei tuota saanut kuvata..? Sitä odotti jotain käsittämätöntä loppuhuipennusta illan esiintymisille, joten niin upea kuin Jamilla ja hänen esiintymisensä oli, niin jotenkin se jätti kylmäksi.. Mutta workshopin ja kilpailijoiden esiintymiset olivat huikeita! Ja ihailen kaikkien rohkeutta lähteä esiintymään suuren yleisön ja tuomarien eteen. Innolla odotan dvd'tä, jotta saa fiilistellä iltaa uudestaan. Sitten tuohon pituuskeskusteluun. Tällaisena keskimittaisena (168cm) en ole huomannut pituudesta tai sen puutteesta olevan haittaa tai hyötyä. Minä en myöskään omaa kauniita pitkiä sääriä, joilla saisi näyttävyyttä liikkeisiin, mutta kyllä tämänkin kropan ja jäsenten hallitseminen ja liikuttaminen tuntuu olevan ihan riittävän haastavaa.. Muissakin harrastuksissa olen huomannut, että kaikessa on puolensa. Mutta yhtä kaikki, että jokainen joutuu hallitsemaan raajojaan ja liikkeitään omien lihasten voimalla, mikä lienee tasapuolisesti yhtäläinen ponnistus kaikille. | |
|
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Pole Art DVD ennakkovaraukset Ti Marras 17, 2009 12:09 pm | |
| Kukaan ei osannut arvata että pole artin taso olisi niin korkea. Jos se olis ollut sellainen kuin minä odotin, jamillan täydellinen tekniikka ja flow olis olleet todellakin illan kohokohtia. Mitään uuttahan jamilla ei esittänyt, eikä edes parhainta osaamistaan. Se sanoi jälkikäteen että oli useampi hyvä juttu jäänyt tekemättä kun ei ollut suorituskyky parhaimmillaan. Mutta nyt kun nähtiin mitä nähtiin , niin täytyy sanoa että Jamilla on vähän jäljessä aikaansa mun mielestäni. Pioneerihan se on, mutta ei enää samalla tasolla kuin muut kv starat. Se ei kehitä enää uutta kun se ei kilpaile. Esiintyjänäkään se ei ollut musta lähelläkään kilpailijoita. Kuvauskielto ei liittynyt sen esityksen hyvyyteen vaan siihen että sillä on tiukat sopimukset sen DVD-tuottajien kanssa. kaikki pitää käyttää niiden kautta nykyään. Mun mielestä se itte kärsii siitä kun ei pysty mainostamaan itseään youtuben kautta. | |
|
vilionkka intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 121 Ikä : 37 Location : Helsinki Registration date : 08.03.2009
| Aihe: Vs: Pole Art DVD ennakkovaraukset Ti Marras 17, 2009 10:56 pm | |
| kompaan tasunia. Se, että lähtee noihin DVD-hommiin voi sulkee monia ovia. ja kilpaileminen on melkein ainut tie, että saa itseään kehitettyy kun on saavuttanut tietyn tason... mutta hyvä meille ja meidän korkealle tankotanssitasolle!! | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Pole Art DVD ennakkovaraukset | |
| |
|