| Erilaiset tangot | |
|
+5maimiau Mortianna Iina Dahlia D. Ish 9 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Erilaiset tangot To Loka 22, 2009 4:17 pm | |
| Noita topicejahan on monta x-polelle ja r-polelle ymm, mutta olis kiva kuulla arvosteluja. Kukaan tiedä Lil' mynx tangosta mitään? Paska vai onko sillä jotain virkaa? Värejä on ainakin useampia. Entäs nuo neonvaloissa hohtavat tangot? Itse haaveilen sellaisesta..älkää edes kysykö miksi. jokin niissä viehättää. Edit. Liekkikuvio-tankoja Tahtoo !!! | |
|
| |
Dahlia D. hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 250 Ikä : 33 Location : Jyväskylä Registration date : 02.10.2009
| Aihe: Vs: Erilaiset tangot To Loka 22, 2009 4:22 pm | |
| Mie oon vaan niin ihastunut tuohon X:n spinniominaisuuteen, että en kyllä vaihtas vaikka olis ties minkälaista leopardikuvioitua ( <3 ) tankoa olemassa. Paljonhan on toki tankoja, joista osa on juurikin noita peek-a-boo-tyylisiä leikkitankoja. Itsellä kunnon tangoista kokemusta vaan x-polejen ja anti-shopin mustien ja punaisten osalta. | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Erilaiset tangot To Loka 22, 2009 4:30 pm | |
| Mulla oli lil mynx vanhalla studiolla, sen pohja siirty syrjään kun sitä vasten teki tankokyykkyjä... Kyl se monet trikitkin kestää mut oikeen kauas kantavat spinnit tai sit just mitkään kyykyt, nojat jne missä tulee tangon alaosaan vetoa niin se tanko pomppaa paikaltaan pois. Jos haluu maalatun tangon niin helpoimmalla pääsee varmaan teettämällä sellaisen Suomessa. Jenkeissähän on moniakin ihania eri värejä esim. Hardcore Polesilla. En vaan tiedä kuinka kannattavaa sellasta ois tilata Suomeen asti. Joku päivä kun on oma kämppä teetän sinne ihan varmasti UV-pinkit glitter-tangot! | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 250 Ikä : 33 Location : Jyväskylä Registration date : 02.10.2009
| Aihe: Vs: Erilaiset tangot To Loka 22, 2009 4:32 pm | |
| OT: Mulla on just uv-pinkit glitterikynnet, sellainen tanko kelpais myös niin sopisin sisustukseen | |
|
| |
Mortianna Superman
Viestien lukumäärä : 1498 Ikä : 35 Location : Hellsinki Registration date : 28.07.2009
| Aihe: Vs: Erilaiset tangot To Loka 22, 2009 4:35 pm | |
| Kyllä niitä varmaa nparin vuoden päästä tulee Suomeenkin, jos laji kasvattaa suosiotaan. No ei ehkä ihan UV-glitter-sydänkuvioita, mutta vähän eri värejä. | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Erilaiset tangot To Loka 22, 2009 4:37 pm | |
| Aika jännä itse asiassa että kun parikin firmaa kuitenkin jo valmistaa tankoja Suomessa niin että kukaan ei ole alkanut tehdä pinkkejä, liekkikuvioisia tai custom maalattuja tankoja vielä. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Erilaiset tangot To Loka 22, 2009 4:40 pm | |
| Valmistaiskohan esim pole4fit mittatilauksena oman värimieltymyksen mukkaan tankoja, jos pistäs enempi rahoja peliin? Minä ainakin tulisin kyllä hulluksi kaiken sen valinnanvaran keskellä jos ykskaks saiskin just semmoisen tangon kuin mieli tekis! | |
|
| |
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: Erilaiset tangot To Loka 22, 2009 5:00 pm | |
| Mä ottaisin samantien sinisen tai violetin uv-hohtavan tangon! olis aivan mahtavaa! Onhan mullakin mun rakas äxä, mutta se ei halua olla ainoa lapsi. | |
|
| |
maimiau hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 400 Ikä : 35 Location : Tammela, Tre. Registration date : 13.06.2009
| Aihe: Vs: Erilaiset tangot To Loka 22, 2009 7:39 pm | |
| miule kävis sellane tanko joka osaa ilmiintyä paikasta toiseen tai et sen sais taskuun mukaan niiko jonku kokoon taitettavan snapsilasin. | |
|
| |
Sinna basic spinner
Viestien lukumäärä : 24 Registration date : 19.09.2009
| Aihe: Vs: Erilaiset tangot To Loka 22, 2009 8:05 pm | |
| Olenko ainoa, joka unelmoi puisesta tangosta? Millaisetkohan sen käyttöominaisuudet olisi... | |
|
| |
Marie hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 301 Ikä : 38 Location : Toijala Registration date : 28.04.2009
| Aihe: Vs: Erilaiset tangot To Loka 22, 2009 9:37 pm | |
| Siis täh?! Onko jossain sellasia kuvioituja tai valaistuja tankoja jotka kestää oikeesti tanssimista? Mä haluun sellasen!!!! | |
|
| |
vesi intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 115 Ikä : 37 Location : Helsinki Registration date : 26.03.2009
| Aihe: Vs: Erilaiset tangot To Loka 22, 2009 9:49 pm | |
| Puinen tanko? Hmm... sopis sisustukseen ehkä paremmin, mutten ehkä tahtois tikkuja kroppaan... Ja puu viel varmaan lähtis taipuileen aika hyvin, ku on elävää materiaalia. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Erilaiset tangot To Loka 22, 2009 10:40 pm | |
| Joku tosi hyvin hiottu ja lakattu puinen tanko olis kyllä komee. Esim. pähkinäpuuta! Ja varmaan jämäkkäkin olis. Oah! | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: Erilaiset tangot To Loka 22, 2009 11:19 pm | |
| Mietin just et tarpeeks paljon lakkaa niin eipä se kauheesti normihuonekorkeudessa maalatusta tangosta eroaisi. Korkeammissa sitten saattaisi taipua enemmän ja heikentyä helpommin. Ite varmaan tosin sit ottaisin jo puuprintillä lakatun metallintangon ennemmin | |
|
| |
Cherrie Superman
Viestien lukumäärä : 770 Ikä : 37 Registration date : 27.04.2008
| Aihe: Vs: Erilaiset tangot La Loka 24, 2009 11:33 am | |
| Niin eikös puulla ole vähän tapana kulua? Meinaan että tarpeeks spinnaillessa se puu alkaa kulumaan siitä niin että ne oksan kohdat, onko ne nyt sit puun syitä vai mitä, jää koholle. Siinä ois sit vähän ko mukulakivikadulla ajaessa. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Erilaiset tangot | |
| |
|
| |
| Erilaiset tangot | |
|