| Tangot baareissa | |
|
+65Nounours Razz maya.s papaija hpl Ninja iku69 shadow87 Retu nekuliini Jenni Ewy jolla Nepu Päivi Eeva kermaa Henrietta Johanna Jassi angela aiccu Em Kay hemuliini Lissuwursti downthepole Soila elisa Nina Mortianna johrunna Dahlia D. ehkk Hennu/Henriikka npeltoni sluippa paiviku eledra Styidy Tiituli Henna.C Marie celya Nutu Iina Evani vesi Maris^ ladyluck Samira tankomau Carita poletti josie jossukka LaraK Miia -Hanna- merqus Foxmagon Nanna H. Kat Da Cherrie Ashta sarppa 69 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
sarppa basic spinner
Viestien lukumäärä : 28 Registration date : 27.01.2008
| Aihe: Tangot baareissa Su Joulu 28, 2008 4:32 am | |
| Eli kiinnostaisi, että missä kaikissa baareissa on tankoja yleisön käytössä ja minkäs laisia kokemuksia teillä on? Tampere: BeBop, loisto pito, spinnaava, pinnoittamaton, eli jättää ainakin rakkoja meikän käsiin. Inferno: Ihan älyttömän liukas, muutamia perus spinnejä pystyi tekemään joten kuten. Semafori: Kaksi tankoa, ainakin minun kohdalla olivat liukkaat, mutta saattoi hyvinkin johtua siitä että ihmiset hinkkaileet itseänsä tankoon koko illan | |
|
| |
Ashta Superman
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 03.01.2008
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Su Joulu 28, 2008 11:00 am | |
| Miten joku voi väittää, että be-bopin tangossa on loistava pito toki kyllähän sillä pystyy ihan hyvin pyörähdykset tekemää mut kiipeemää mä en pysty ilman saappaita (be-bopin tankohan siis oli se tanko jonka kanssa aloitin tankotanssin varhaiset askeleeni ) Eikä se enää tunnu kovin paljoo pyörivänkään, kun vertaa siihen mitä se oli silloin ku se tanko tuli sinne. Be-bopin tangon kapeudesta kyllä tykkään, siitä saa kunnon otteen Semaforissa oon käyny kerran testaamassa ja molemmilla tangoilla kyllä sai spinnejä tehtyä, mutta invertoimaan pystyin vaan toisella. Oli siis hyvin eri tuntuiset ne tangot keskenään. Laivoillekki on tullu tankobuumi ... Muistaakseni Viking Isabellalla (en nyt oo ihan varma laivasta, muistaakseni tuo) oli hyvin kapea tanko, joka oli sijoitettu todella huonosti ... tangon toiselle puolella kaide meni noi metrin päässä tangosta ku taas toisella puolella se meni n. puolen metrin päässä ... yritäppä siinä sitte tehä spinnejä pito oli kyllä hyvä ja siinä tuli kiipeiltyä jonkin verran ... Silja Europalla puolestaa oli tanko johon melkein rakastuin. Vaikka tanko oli paksu, niin siinä oli hyvä pito. Etäisyys seinään oli ihan ok, ei siinä kovin leveesti pystyny esim. karusellia tekemään, mutta kyllä kaikki pyörähdykset mahtu tekemään, kunhan vähän varo seinää. Mulla oli vaatteina perus toppi ja löysät farkut, jotka oli kääritty polviin ja kyllä sillä tangolla pysty hyvin kiipeemään, istumaan, tekemään takanojan polvet ristissä, invertet crusifixit, perhosen ... eli tykkäsin kyllä tuosta tangosta ... tosin kädet sain aika hyvin rakoille ku riekuin varmaa melkein 4 tuntia sen tangon kimpussa | |
|
| |
Cherrie Superman
Viestien lukumäärä : 770 Ikä : 37 Registration date : 27.04.2008
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Su Joulu 28, 2008 2:28 pm | |
| Mullekin on tullut joku tankotutka tässä ajan mittaan. Jos huoneessa on tanko niin rekisteröin heti sen alitajuisesti ja sit ajattelen et piru näin jossain tangon, MISSÄ SE ON?! Tampereella en muissa baareissa tiedä olevan kuin missä mainitsitte, mutta Kokkolassa Ilon talossa (Sedun paikka yllättäen, eli varmaan siellä toisessakin Ilon talossa on) oli pari tankoa keskikerroksessa ja pari muistaakseni siellä hillbillypuolella. Tangot oli sellasia hinkutustarkoitukseen tehtyjä, ihan korokkeen kulmassa et lattiaa oli joku 10cm yhdellä puolen tankoa. Joku tyttö otti kaiken irti siitä ja kiipes kaiteelle joka oli tangon vieressä ja sit valu sieltä tankoa pitkin alas. Muut oliki sitä syväkyykky-osastoa.. Itse en oo kokeillut muuta kuin Infernon tankoa ja sekin sulkemisajan jälkeen ettei kukaan näe ja voin kyllä myönnytellä että huonompaa saa hakea. Kitkutustankojahan nuo näyttää baareissa olevan ihan poikkeuksetta. | |
|
| |
Kat Da hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 392 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 21.12.2007
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ti Joulu 30, 2008 1:48 pm | |
| Jaa etta tuli infernoon ihan paska tanko. Multa kysyttiin neuvoa siihen ja sanoin mita se vois olla mut ei ne sit kuunnellu mua.. vaikka onhan kromeissakin eroja.. | |
|
| |
Cherrie Superman
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ti Joulu 30, 2008 5:56 pm | |
| Joo meilleki lupailtiin, että Infernoon tulis kunnon pole että pystyy veivata sielläkin ja huudattaa musiikkia, mut se on ihan ku joku kaupan oven kahva, liukas ku mikä.. Ei miehet tajuu. | |
|
| |
Nanna H. hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 253 Registration date : 09.12.2007
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Pe Tammi 23, 2009 3:12 pm | |
| Tampereen Hellässä ei vissiin tankoa oo? | |
|
| |
Cherrie Superman
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Pe Tammi 23, 2009 4:16 pm | |
| Viimekuulemani mukaan siellä on edelleen vaan se tanssikissojen häkki. | |
|
| |
Kat Da hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 392 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 21.12.2007
| Aihe: Vs: Tangot baareissa La Tammi 24, 2009 4:44 am | |
| Ma oon kovasti yrittany tyrkyttaa tankoa Pinkkiin! Mika oliskaan hauskempaa kun hinkutella homopoikien kanssa. Sinne sopis tietenkin vaaleenpunanen kun siella on vaaleenpunaseks maalattua trussiakin | |
|
| |
Cherrie Superman
| Aihe: Vs: Tangot baareissa La Tammi 24, 2009 11:29 am | |
| Siellähän syntyis kunnon kissatappeluja et kukaa saa olla tangolla! | |
|
| |
Foxmagon Superman
Viestien lukumäärä : 539 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 07.01.2009
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Pe Maalis 20, 2009 11:57 pm | |
| Onkos muuten kellään mitään havaintoa että onko tsadiissa yhtään baaria mistä löytyisi tanko? En ainakaan ole itse vielä bongannu mistään kauheammin moisia.. Olisi hauska päästä kokeilemaan hieman erilaista ilmapiiriä. | |
|
| |
merqus Superman
Viestien lukumäärä : 535 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 11.06.2008
| Aihe: Vs: Tangot baareissa La Maalis 21, 2009 11:06 am | |
| Fantasy clubilla Itäkeskuksessa on ainakin joskus ollu tanko, tosin sen kohtalosta en enää tiedä sen suuremmin kun en ole vuosikausiin sinne eksynyt. Samoin Hesarilla oli joskus tanko, mutta en tiedä onko se remppojen yhteydessä otettu pois kokonaan vai onko se sitten vaan otettu pois kaikkien tapahtumien ajaksi, joiden takia on sinne enää eksyny | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tangot baareissa La Maalis 21, 2009 11:59 am | |
| Ei ollu Fantsussa tankoa ainakaan pari vuotta sitten uutena vuotena. | |
|
| |
merqus Superman
Viestien lukumäärä : 535 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 11.06.2008
| Aihe: Vs: Tangot baareissa La Maalis 21, 2009 2:24 pm | |
| Aijaa... Täytynee tehdä elämysmatka itse sinne joku kerta ja tarkastaa asia Mun viimekäyntini siellä oli kyllä joskus varmaan nelisen vuotta sitten, joten on hyvinki toivottua, että siellä oltais remonttia tehty sen jälkeen... Voi olla että ne on päättäny luopua koko tangosta siinä samalla. | |
|
| |
-Hanna- Superman
Viestien lukumäärä : 947 Ikä : 43 Location : Helsinki Registration date : 15.02.2008
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ma Maalis 23, 2009 8:39 am | |
| Good news! Perjantaina Helsinkiin Luxin tilalle avattuun The Tigeriin on pystytetty kaksi huimaavan korkeaa tankoa!!! Tai ainakin olivat siellä avajaisiltana, vaikuttivat kyllä siltä että ovat tulleet jäädäkseen! Pakkohan niitä oli testata , olivat muuten todella liukkaita. Tähän väliin haluan myös korostaa että olin melkein selvä (oikeasti), kovassa tai edes kohtalaisessa seilissä en tangolle kiipeäisi! | |
|
| |
Cherrie Superman
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ma Maalis 23, 2009 9:57 am | |
| Noissa seduloissa taitaa olla kaikissa samaa tankoa, eli jotain teollisuusputkea tyyliin. Hinkutustankoina toimii ainakin niissä mestoissa missä oon ite nähnyt, mm. Kokkolassa. Ne oli asetettukin sillee 10cm päähän korokkeen reunasta, ettei siinä pystyis mitään tehdäkään ku toisella puolella. Jotain huonoakin tästä tankotanssin suosionnoususta näemmä seuraa. Mut on se aina kiva silti katsoo kun muut vetää polea ihan täysiä! Oli ne sit hyviä tai.. noh, vähän keskinkertaisia. Jaa näemmä olin Kokkolan tangoista jo tilittänytkin tuolla aiemmin, sorppa. | |
|
| |
-Hanna- Superman
Viestien lukumäärä : 947 Ikä : 43 Location : Helsinki Registration date : 15.02.2008
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ma Maalis 23, 2009 10:15 am | |
| Onko Helsingissä siis jossain muissakin baareissa tankoja, tietääkö joku (siis muualla kuin Gentlemans Clubilla ) ? Tämä oli nimittäin mulla ensimmäinen kokemus tangoista baarissa eikä riemulla ollut rajoja!!! Ne tangot oli ihan ok kun vähän lämpesi, mutta mulla oli liian pitkät housut, jatkossa aina hotpantsit laukkuun... . Vähän offtopic, mutta minua kiinnostaisi tietää mitä mieltä olette ylipäätään siitä että noin semijulkisesti esittelee "taitojaan" baarissa? Noloa, huomionhakuista vai huippuhienoa? Oma avomies suhtautui ihanan kannustavasti mutta huomasin että suinkaan kaikki ei olleet samaa mieltä... Varmaa on kuitenkin se, etten todellakaan pysty ainakaan täysin pitämään näppejäni erossa noista tangoista mikäli jatkossakin tuonne mennään, viis mitä muut ajattelee... | |
|
| |
Foxmagon Superman
Viestien lukumäärä : 539 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 07.01.2009
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ma Maalis 23, 2009 11:00 am | |
| Hahhaa, kaippa se tiikeri täytyy käydä koeajamassa sitte. IMO mua ei ainakaan henkilökohtaisesti haittais jos joku päättäis baarissa ruveta "esittelemään taitojaan", kivempi sitä pyörimistä on kattella kun sievässä laitamyötäisessä olevien neitojen perseennotkutusta. | |
|
| |
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ma Maalis 23, 2009 11:09 am | |
| Pitää kyllä itsekkin päästä Eikös me voitaisi tehdä yhdessä joku foorumi retki helsingin tangollisiin baareihin.. jos niitä nyt löytyy enemmäm kuin tämä yksi.. | |
|
| |
merqus Superman
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ma Maalis 23, 2009 11:18 am | |
| Joo! Kannatetaan! Mä lähden ainaki retkelle mukaan En tiedä tuleeko sitä itse tankoja testailtua kun olen turhanki itsekriittinen, mutta katon sujuvasti vierestä jos ei muuta | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ma Maalis 23, 2009 12:14 pm | |
| Mä käyn säännöllisen epäsäännöllisesti Tampereen Semaforissa keikkumassa tangolla. Aina siellä on muutama nainen, joilta saa negatiivista palautetta ja sata muuta naista jotka on aivan onnessaan ja kyselee missä tätä pääsee harrastamaan ja treenaamaan. | |
|
| |
Foxmagon Superman
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ma Maalis 23, 2009 12:20 pm | |
| Joo, tiikerimiitti! Mennää jo! | |
|
| |
-Hanna- Superman
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ma Maalis 23, 2009 12:24 pm | |
| Tiikeri-miitti saa kannatusta täältäkin! | |
|
| |
LaraK hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 453 Location : Helsinki Registration date : 08.04.2008
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ma Maalis 23, 2009 12:26 pm | |
| Ihana idea Miia Mä lähden kanssa retkelle, jos semmoinen saadaan järkättyä! Ei ole baareissa sattunut tankoa silmään, joten ei ole tullut tankoa kokeiltua, mutta porukalla se voisi muutenkin olla tuplasti hauskempaa! | |
|
| |
jossukka hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 283 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 14.03.2009
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ma Maalis 23, 2009 1:48 pm | |
| Joo! Mäkin haluun! Tai tuun ainakin kattoon vierestä kun te hyvät teette hienoja juttuja Koska mennään? | |
|
| |
-Hanna- Superman
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ma Maalis 23, 2009 2:16 pm | |
| Eli nyt mun avatarista saatte pikkuisen käsitystä Tikrun tangoista (huomatkaa tanssilattialla vasemmalle olevan tytön reaktio! ) | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tangot baareissa | |
| |
|
| |
| Tangot baareissa | |
|