| Tangot baareissa | |
|
+65Nounours Razz maya.s papaija hpl Ninja iku69 shadow87 Retu nekuliini Jenni Ewy jolla Nepu Päivi Eeva kermaa Henrietta Johanna Jassi angela aiccu Em Kay hemuliini Lissuwursti downthepole Soila elisa Nina Mortianna johrunna Dahlia D. ehkk Hennu/Henriikka npeltoni sluippa paiviku eledra Styidy Tiituli Henna.C Marie celya Nutu Iina Evani vesi Maris^ ladyluck Samira tankomau Carita poletti josie jossukka LaraK Miia -Hanna- merqus Foxmagon Nanna H. Kat Da Cherrie Ashta sarppa 69 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Päivi intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 114 Location : Helsinki Registration date : 28.03.2010
| |
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ma Heinä 11, 2011 11:05 am | |
| Ei se nurinpäin asennus mitään vaikuta, paitsi hankaloittaa lattiatilaa. Eihän sitä valmistaja suosittele, mutta ennen xperttejä monetkin asenteli noita tankoja nurinpäin niin on esim. helpompi treenaa deathlayta | |
|
| |
Nepu Superman
Viestien lukumäärä : 545 Ikä : 33 Location : etelä-suomi Registration date : 21.02.2011
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ke Heinä 20, 2011 7:42 pm | |
| Täällä on ollut vähän hiljaiseloa, mutta olisi ihan mahtava päästä itekkin kurkkimaan tankoapajia, jos porukka jaksaa/ehtii/haluaa lähteä valloittamaan jotain kaupunkia? (Esim Helsinki olisi ainakin aika kova sana ) Kerätkäähän nyt joku miitti kasaan että pääsee riekkumaan ja näkemään livenä ihmisiä täältäkin! | |
|
| |
Mortianna Superman
Viestien lukumäärä : 1498 Ikä : 35 Location : Hellsinki Registration date : 28.07.2009
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ke Heinä 20, 2011 8:13 pm | |
| ^Kannatetaan! | |
|
| |
jolla intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 89 Ikä : 40 Location : Helsinki Registration date : 20.03.2011
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ke Heinä 20, 2011 8:45 pm | |
| ^ joo hyvä Nepu, se ois hauskaa!! siitä tuliki mieleen että mä näin viikonloppuna Millissä tangon, mutta se oli vähän eri paksuusluokkaa kun noi mitä me ollaan totuttu käyttää.. varmaan jotain 70 mm? en kylläkään kokeillu niin en tiedä pystyykö sillä tekemään mitään | |
|
| |
Ewy Superman
Viestien lukumäärä : 965 Ikä : 36 Location : Järvenpää Registration date : 24.09.2009
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ke Heinä 20, 2011 9:30 pm | |
| Mäkin kannatan miittiä! Äkkiä ennen kun mä muutan takas sivistyksen ulkopuolelle! | |
|
| |
hemuliini Superman
Viestien lukumäärä : 1067 Ikä : 42 Location : Porvoo Registration date : 10.08.2009
| Aihe: Vs: Tangot baareissa To Heinä 21, 2011 10:27 am | |
| Porvoossakin on nykyään tanko, Amarillon BePoPissa. Jauhemaalattu omalla "lavallaan", mutta tilaa ympärillä se puolisen metriä suuntaansa. Spinnejä ei siinä paljon voi tehdä, mutta korkeutta on onneksi varmaan kolmisen metriä, joten kiipeily onnistuu kivasti. | |
|
| |
Jenni intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 130 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 27.03.2009
| |
| |
nekuliini hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 364 Ikä : 43 Location : Siikajoki Registration date : 21.12.2007
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ma Heinä 25, 2011 3:54 pm | |
| Raahessa BluesMoonissa on tanko, mutta se on ilmeisesti tarkoitettu vain hinkutusta varten. Jos siinä vetäisee parit skorppionit tai muuta vastaavaa, saattaa tulla järkkäri kitisemään, jos sattuu huomaamaan. Sääli, sillä se olisi muuten ok temppuilutanko. | |
|
| |
Retu hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 374 Registration date : 15.07.2011
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ma Heinä 25, 2011 4:15 pm | |
| Bluukkarissa on niin hankalassa kohtaa se tanko että siinä helposti muksii muita ohikulkijoita kuonoon. Mut jos joku haluaa siellä käydä temppuileen niin satun tunteen omistajat ja varmasti pystyn jotain järkkään jos halukkaita sinne löytyy. Mietin itekki että kun tässä vähän saa lisää harjotusta vois kysästä Jokelta voisko siellä käydä vaikka päivällä tai alkuillasta ku väkee ei oo niin paljon | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 364 Ikä : 43 Location : Siikajoki Registration date : 21.12.2007
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ma Heinä 25, 2011 4:29 pm | |
| Minä eksyn baariin n. kerran kolmessa vuodessa ja nytkin olin selvinpäin kavereiden kuskina ja valomerkin jälkeen. Kavereiden pyynnöstä kävin tekeen pari temppua, kun siinä ihan tangon lähistöllä ei ollut enää väkeä, joten en aiheuttanut kellekään edes vaaraa. Kaverit siis joi viimeisiä juomia ja ajattelin, että siinä odotellessa voin vähän hupia siitä reissusta itselle hankkia. Mutta ei, kärttyinen lihava järjestysmies tuli heti valittamaan, kun iloisesti roikuin skorpparissa pitkissä housuissa ilman käsiä. No sillä vähäiselläkin esitysmäärällä yleisö oli varsin otettu, mutta ajattelin tottelevaisesti, että saavat tyytyä siihen vähäiseen antiin, kun kiellettiin enempi temppuilu. Olisi tehnyt mieli sanoa järkkärille, että "kuulepas setä minulla on 5m ulkotolppa omalla takapihalla ja siinä teen miljuuna kertaa vaativampia ja vaarallisempia juttuja". No eihän sitä kaikkien lajia tietenkään tarvitse ymmärtää.
Viimeinen muokkaaja, nekuliini pvm Ti Heinä 26, 2011 10:45 pm, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ma Heinä 25, 2011 9:51 pm | |
| Hahahhah. Joo ne varmaan luuli että joku kännissä alko temppuileen ja halkasee pään tiputtuaan alas sillonhan poke joutus pidentään työpäiväänsä | |
|
| |
Henna.C Superman
Viestien lukumäärä : 889 Ikä : 38 Location : Oulu Registration date : 09.01.2009
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ti Heinä 26, 2011 7:23 am | |
| Nekuliini - mulla asuu kaveri Raahessa, joten pitää käydä varmaan hänen kans mutka siellä BluesMoonissa.. EIKÄ PALIO JÄRKKÄRIEN HIDASTAMINEN KIINNOSTA !!!!!! HÄÄ HÄÄÄ | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ti Heinä 26, 2011 10:39 pm | |
| Ilmottele mullekin Henna.C, kun tämä tulee tapahtumaan. Oon messissä, jos ei ole muuta menoa silloin. Retu, no sama kävi mielessä, että ehkä se luuli sitä känniläisen päähän pistoksi. Syntymähumala nyt sattuu vaan olemaan aina päällä. Siihen ei viunaa tarvita. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ke Heinä 27, 2011 9:55 am | |
| Hei mä haluun kans mukaan!! Siis jos satun oleen sillon maisemissa. Aika usein "joudun" Raaheen matkustaan ku ukko asuu siellä | |
|
| |
Henna.C Superman
Viestien lukumäärä : 889 Ikä : 38 Location : Oulu Registration date : 09.01.2009
| Aihe: Vs: Tangot baareissa To Heinä 28, 2011 8:24 am | |
| JEA! Ilmottelen ehdottomasti | |
|
| |
Henna.C Superman
| Aihe: Vs: Tangot baareissa La Loka 01, 2011 6:51 pm | |
| Meillä oli yhdet kuvaukset Helsingissä DTM:n yläkerrassa. Se tanko oli aika surkea. Liukas alkuun ku mikä ja minä pitkäjalka en olis voinut kuvitellakaan tekeväni siinä inverttiä koska katto oli niin matalalla. | |
|
| |
Mortianna Superman
Viestien lukumäärä : 1498 Ikä : 35 Location : Hellsinki Registration date : 28.07.2009
| Aihe: Vs: Tangot baareissa La Loka 01, 2011 11:12 pm | |
| Minä olin suunnittelemass tankokoreota yhteen lyhäriin, joka kuvattiin DTM:ssä. Tanko oli tosi liukas, mutta sitkeällä lämmittämisellä sujui ainakin istumiset, seisomiset, invertit ja takanojat, sekä kainalo-otteen jousimies. | |
|
| |
shadow87 Superman
Viestien lukumäärä : 739 Ikä : 37 Location : Tornio Registration date : 03.04.2011
| Aihe: Vs: Tangot baareissa La Loka 01, 2011 11:48 pm | |
| Meillä on kanssa täällä paikallisessa niin lyhyt tanko eettä mulla pamahtaa kyllä invertissä koivet kattoon..no..ehkä se on tarkoitettu toisenlaisille "tankotanssioille" xD Harmi sinänsä koska tolpassa oli ihan mahtava pito. Siinä mie lippuilin ja jengi oli ihan että WTF!!??? xD | |
|
| |
iku69 Superman
Viestien lukumäärä : 845 Location : Tornio Registration date : 27.01.2011
| |
| |
Ninja intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 146 Ikä : 39 Location : Oulu Registration date : 26.06.2011
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ma Loka 03, 2011 5:44 pm | |
| SIIS TÄH?! TORNIOSSA?! .... mä tuun sinne!
| |
|
| |
shadow87 Superman
Viestien lukumäärä : 739 Ikä : 37 Location : Tornio Registration date : 03.04.2011
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ma Loka 03, 2011 7:52 pm | |
| Torniossa kyllä, mutta hirmu lyhyt on, olisko max joku 2m jos sitäkään.. Löytyy Umpparista | |
|
| |
Ninja intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 146 Ikä : 39 Location : Oulu Registration date : 26.06.2011
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ti Loka 04, 2011 9:56 am | |
| niin epistä... ja oulussa ei vissii vieläkää oo tanko missää muualla ku undergroundissa | |
|
| |
hpl intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 139 Ikä : 37 Location : Tornio Registration date : 17.10.2011
| Aihe: Vs: Tangot baareissa To Loka 20, 2011 8:24 pm | |
| Minun käsittääkseni se Tornion, Umpparin tanko on lähtöisin sieltä Tamperee Be-Bopista, ko sieltä kaikki "jäämistö" roudattiin Tornioon. Ei siinä paljoa oikeita tankotanssijoita näy, kerranpa joku jäbä onnistui vetämään naamansakin auki siinä pyöriessään. | |
|
| |
Henna.C Superman
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Su Marras 13, 2011 2:18 pm | |
| Mortianna.. saattaapa olla muuten sama leffa kyseessä.. musta vähän tuntuu.. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tangot baareissa | |
| |
|
| |
| Tangot baareissa | |
|