En tarkastanut sen enempää tuota kiinnitystä (Tiedättekö sen pakko-saada-nyt-heti-kaikki-mulle-innostuksen
) Ihan aikuisten oikeasti tiesin, että pulteilla tulee, mutta oletukseni oli, että molemmista päistä. En tohkeissani lisätietoja kysellyt ja informaatio heikkoa.
KCleo : Kiitos informaatiosta. Tuon sähköjohto "jäljittäjän" kanssa olinkin asiasta perillä, mutta vesijohto hommasta ei perheessämme tietoa. Meillä tosiaan ei oikein kädellä kokeilemalla osaa paikallistaa tuota lämmitystä ja kun uusi oma koti niin ei viitsi kokeilla, että mitä tapahtuu
missmia: KIITOS KIITOS KIITOS!!!!!
Olin jo niin epätoivoinen, että miltei itkua väänsin. Tulin katsomaan viimeisenä koko foorumilla vastaukset tähän enkä meinannut koko foorumille uskaltaa tulla joskos luvassa huonoja uutisia. Taidan olla vähän kahjo
, mutta tämä on niin tärkeä ja tunnepitoinen asia. Vielä kun lisää innostuksen päälle... Yleensä olen hyvinkin harkitevainen ja joskus liiankin tarkka, mutta odottakaapas kun innostun
Maanantaina lähtee tanko matkaan joten viimeistään tiistaina pitäisi päästä asentamaan.