| TITAANINEN vai KROMINEN? | |
|
+7Ashta tasuni maimiau meyja- tankomau Dahlia D. annjup 11 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
annjup pole beginner
Viestien lukumäärä : 4 Registration date : 03.11.2009
| Aihe: TITAANINEN vai KROMINEN? Ke Marras 18, 2009 4:26 pm | |
| hei, olisin tässä ostamassa x-polea (50mm) mutta kumpi olisi aloittelijalle parempi, titaaninen vai krominen? | |
|
| |
Dahlia D. hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 250 Ikä : 33 Location : Jyväskylä Registration date : 02.10.2009
| Aihe: Vs: TITAANINEN vai KROMINEN? Ke Marras 18, 2009 4:47 pm | |
| Titaanissa on kyllä parempi pito, mutta jotkut sanovat sen olevan jopa liiankin tahmea. Itselläni on 45 mm kromi ja siihen saa varsin näpäkän pidon kun se on lämmin ja on tietenkin myös itse lämmin. | |
|
| |
annjup pole beginner
Viestien lukumäärä : 4 Registration date : 03.11.2009
| Aihe: Vs: TITAANINEN vai KROMINEN? To Marras 19, 2009 10:14 am | |
| Kiitos vastauksesta. Pitää vielä vähän katsella:)) | |
|
| |
tankomau hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 412 Ikä : 42 Location : Helsinki Registration date : 08.02.2009
| |
| |
meyja- basic spinner
Viestien lukumäärä : 7 Ikä : 37 Location : Järvenpää Registration date : 09.10.2009
| Aihe: Vs: TITAANINEN vai KROMINEN? To Marras 19, 2009 2:55 pm | |
| 45mm oon päättänyt tilata just kun RTP:lläkin ne sitä paksuutta on. Niillä kuitenki tottunut treenaamaan ja pienet kädet omaan. Vielä tuo titaanin ja kromin ero täytyy selvittää ennen tilauksen lähettämistä... Kromisella tangolla olin viime tunnilla ja kyllä se välillä oikein säikäytti liukkaudellaan. Vaikka kitkaakin oli näköjään ollut, kun mahtava rakko kämmenessä taas uudessa kohtaa Uskon tosin siihen, että kyllä sitä tottuu sitten siihen tankoon minkä tilaa, eikä osaa muuta kaivatakaan. | |
|
| |
maimiau hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 400 Ikä : 35 Location : Tammela, Tre. Registration date : 13.06.2009
| Aihe: Vs: TITAANINEN vai KROMINEN? Pe Marras 20, 2009 9:40 am | |
| mie oon tykänny taas 50mm kromista vaik alkuun luulin etten kestäis siin ollenkaan. lämmetessä oikeen kiva ja käytön myötä se multiliukas pinnotekin häviää. parasta kun siin pysyy mut pinta on niin silee ettei iho tarraudu kiini ja väänny kivuliaasti. mut kuten sanottu, tottumiskysymys | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: TITAANINEN vai KROMINEN? Pe Marras 20, 2009 10:15 am | |
| Mä vastasin tuolla X-pole -threadissa pitkästi tähän pari päivää sitten! | |
|
| |
meyja- basic spinner
Viestien lukumäärä : 7 Ikä : 37 Location : Järvenpää Registration date : 09.10.2009
| Aihe: Vs: TITAANINEN vai KROMINEN? Ke Joulu 02, 2009 11:34 pm | |
| Eilen olin taas tunnilla ja kokeilin kromia, toissakerralla titaanista. Titaanisesta jäi kuva, että luisun pyörähdykissä liianki nopeasti alas, inverttiä kokeillessa oli liikaakin kitkaa, enkä meinannu päästä alas Ristiriitaista siis! Rakkoja ei meinannutkaan tulla käsiin, kun taas kromi niitä tuntuu mulle helpommin aiheuttavan. Toki kädet on näin vähällä harjoittelulla vielä pehmeät, mutta joka rakostahan iho vahvistuu! Eilen kromi tuntu tosi varmalta pidoltaan! Tunnin jälkeen keskusteltiin hetki opettajan kans ja pohdittiin kumpi materiaali kotiin, että kromi voi tunnilla tuntua hyvältä väen paljoudesta johtuvan kosteuden ja kuumuuden takia, kämpillä asia voi olla eri kun yksin treenaa... Huoh. On tämä vaikeaa!! Tilaisin heti ku tietäisin kumman... Ei kiinnostaisi tilata ja joutua myymään heti kun ei pysykään tangolla. Ristiriitaista ku näköjään päivästä kiinni pysyykö kromilla. | |
|
| |
Ashta Superman
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 03.01.2008
| Aihe: Vs: TITAANINEN vai KROMINEN? To Joulu 03, 2009 8:46 am | |
| Mä sanoisin, ettei tuosta nyt kannata tehdä sen suurempaa ongelmaa itselleen. Valitsee kumman tahansa, niin aivan varmasti sillä oppii tekemään, vaikkei se olisikaan se paras mahdollinen itselle! | |
|
| |
Polecat intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 92 Ikä : 37 Location : Helsinki Registration date : 23.11.2009
| Aihe: Vs: TITAANINEN vai KROMINEN? To Joulu 03, 2009 9:30 am | |
| Itse tilasin eilen ( ) 45mm kromitangon vaikka olenkin tyyppiä, jonka kädet hikoilevat ihan ilman syytäkin valtavasti. RTP.n kromitanko tuntui hyvältä ja yksi iso asia valinnassa oli väri, niin hölmöä kun se onkin. Ja hintakin vähän vaikutti, varsinkin kun ei tosiaan ollut sitä suurempaa tietoa kumpi olisi parempi. Uskoisin kyllä, kuten tässäkin on monet sanoneet, ettei asiaa kannata niin julmetusti miettiä. Eiköhän sitä totu kumpaan vaan. | |
|
| |
Miracle basic spinner
Viestien lukumäärä : 12 Ikä : 37 Location : Turku Registration date : 13.11.2009
| Aihe: Vs: TITAANINEN vai KROMINEN? To Joulu 03, 2009 10:01 am | |
| Meen tänään noutamaan itelleni 45mm kromin ja itellänikään ei sen kummempia tottumisia ole mihinkään tankoon. uskon että totun siihen millä alan treenata.. p.s. tänään saattaa tulla liuta kysymyksiä x:n kokoomiseen liittyen minä kun en aina luettuakaan täysin ymmärrä.. | |
|
| |
Henna.C Superman
Viestien lukumäärä : 889 Ikä : 38 Location : Oulu Registration date : 09.01.2009
| Aihe: Vs: TITAANINEN vai KROMINEN? To Joulu 03, 2009 11:02 am | |
| Tuolla KLIK on aika paljon juttua mm. tangon pystyttämisestä. Kandee käydä lukeen | |
|
| |
Carita basic inverter
Viestien lukumäärä : 49 Ikä : 37 Location : Helsinki Registration date : 19.02.2009
| Aihe: Vs: TITAANINEN vai KROMINEN? To Joulu 03, 2009 11:53 am | |
| Mä uskon että mihin tahansa tankoon tottuu. Itse aloitin RTP:n mustilla tangoilla, ja kun sain kotiin 50mm titaanisen x-polen se tuntui ihan hirveän hankalalta aluksi Sitten kun taas RTP:lle tuli 45mm x-polet, niin ne tuntui kans eka liian kapeilta, mutta nyt kun oon käynyt enemmän koululla, ne on oikeestaan parhaat tangot tällä hetkellä mulle, ja aivan varmasti jos treenaisin enemmän kotona, tottuisin taas uudestaan tohon 50-milliseen. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: TITAANINEN vai KROMINEN? | |
| |
|
| |
| TITAANINEN vai KROMINEN? | |
|