Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)

PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

TITAANINEN vai KROMINEN?

Siirry alas 
+7
Ashta
tasuni
maimiau
meyja-
tankomau
Dahlia D.
annjup
11 posters
KirjoittajaViesti
annjup
pole beginner
pole beginner

Viestien lukumäärä : 4
Registration date : 03.11.2009

TITAANINEN vai KROMINEN? Empty
ViestiAihe: TITAANINEN vai KROMINEN?   TITAANINEN vai KROMINEN? Icon_minitimeKe Marras 18, 2009 4:26 pm

hei, olisin tässä ostamassa x-polea (50mm) mutta kumpi olisi aloittelijalle parempi, titaaninen vai krominen? Question
Takaisin alkuun Siirry alas
Dahlia D.
hangin in pole with one leg only
Dahlia D.

Viestien lukumäärä : 250
Ikä : 33
Registration date : 02.10.2009

ViestiAihe: Vs: TITAANINEN vai KROMINEN?   TITAANINEN vai KROMINEN? Icon_minitimeKe Marras 18, 2009 4:47 pm

Titaanissa on kyllä parempi pito, mutta jotkut sanovat sen olevan jopa liiankin tahmea. Itselläni on 45 mm kromi ja siihen saa varsin näpäkän pidon kun se on lämmin ja on tietenkin myös itse lämmin.
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Schitzophrenia
annjup
pole beginner
pole beginner

Viestien lukumäärä : 4
Registration date : 03.11.2009

ViestiAihe: Vs: TITAANINEN vai KROMINEN?   TITAANINEN vai KROMINEN? Icon_minitimeTo Marras 19, 2009 10:14 am

Kiitos vastauksesta. Pitää vielä vähän katsella:))
tankomau
tankomau

Viestien lukumäärä : 412
Ikä : 42
Registration date : 08.02.2009

ViestiAihe: Vs: TITAANINEN vai KROMINEN?   TITAANINEN vai KROMINEN? Icon_minitimeTo Marras 19, 2009 10:53 am

Mulla oli 50mm kromi kun alotin ja se oli tosi hyvä, mutta nyt vuosi myöhemmin kun harjottelen niin paljon vaikeampia juttuja niin vaihdoin 45mm titaaniin. Oon kuullu paljon PALJON puhetta siitä, että se on liian tahmanen tanko. Iho jää siihen kiinni niin ettei kombot onnistu tai edes perusliikkeet mm. skorpioni. Mutta saa nyt nähdä, haen uuden tangon tänään postista Smile

cat
http://miaudesign.spreadshirt.net
meyja-
basic spinner
basic spinner

Viestien lukumäärä : 7
Ikä : 37
Registration date : 09.10.2009

ViestiAihe: Vs: TITAANINEN vai KROMINEN?   TITAANINEN vai KROMINEN? Icon_minitimeTo Marras 19, 2009 2:55 pm

45mm oon päättänyt tilata just kun RTP:lläkin ne sitä paksuutta on. Niillä kuitenki tottunut treenaamaan ja pienet kädet omaan. Vielä tuo titaanin ja kromin ero täytyy selvittää ennen tilauksen lähettämistä... Kromisella tangolla olin viime tunnilla ja kyllä se välillä oikein säikäytti liukkaudellaan. Vaikka kitkaakin oli näköjään ollut, kun mahtava rakko kämmenessä taas uudessa kohtaa rabbit

Uskon tosin siihen, että kyllä sitä tottuu sitten siihen tankoon minkä tilaa, eikä osaa muuta kaivatakaan.
maimiau
maimiau

Viestien lukumäärä : 400
Ikä : 35
Registration date : 13.06.2009

ViestiAihe: Vs: TITAANINEN vai KROMINEN?   TITAANINEN vai KROMINEN? Icon_minitimePe Marras 20, 2009 9:40 am

mie oon tykänny taas 50mm kromista vaik alkuun luulin etten kestäis siin ollenkaan. lämmetessä oikeen kiva ja käytön myötä se multiliukas pinnotekin häviää. parasta kun siin pysyy mut pinta on niin silee ettei iho tarraudu kiini ja väänny kivuliaasti. mut kuten sanottu, tottumiskysymys Smile
http://parassiskomaailmassa.wordpress.com/
tasuni
Superman
Superman
tasuni

Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 51
Registration date : 07.12.2007

ViestiAihe: Vs: TITAANINEN vai KROMINEN?   TITAANINEN vai KROMINEN? Icon_minitimePe Marras 20, 2009 10:15 am

Mä vastasin tuolla X-pole -threadissa pitkästi tähän pari päivää sitten!
meyja-
basic spinner
basic spinner

Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 09.10.2009

ViestiAihe: Vs: TITAANINEN vai KROMINEN?   TITAANINEN vai KROMINEN? Icon_minitimeKe Joulu 02, 2009 11:34 pm

Eilen olin taas tunnilla ja kokeilin kromia, toissakerralla titaanista. Titaanisesta jäi kuva, että luisun pyörähdykissä liianki nopeasti alas, inverttiä kokeillessa oli liikaakin kitkaa, enkä meinannu päästä alas Embarassed Ristiriitaista siis! Rakkoja ei meinannutkaan tulla käsiin, kun taas kromi niitä tuntuu mulle helpommin aiheuttavan. Toki kädet on näin vähällä harjoittelulla vielä pehmeät, mutta joka rakostahan iho vahvistuu! Eilen kromi tuntu tosi varmalta pidoltaan! Tunnin jälkeen keskusteltiin hetki opettajan kans ja pohdittiin kumpi materiaali kotiin, että kromi voi tunnilla tuntua hyvältä väen paljoudesta johtuvan kosteuden ja kuumuuden takia, kämpillä asia voi olla eri kun yksin treenaa... Huoh. On tämä vaikeaa!! Tilaisin heti ku tietäisin kumman... Ei kiinnostaisi tilata ja joutua myymään heti kun ei pysykään tangolla. Ristiriitaista ku näköjään päivästä kiinni pysyykö kromilla.
Ashta
Superman
Superman
Ashta

Viestien lukumäärä : 783
Ikä : 39
Registration date : 03.01.2008

ViestiAihe: Vs: TITAANINEN vai KROMINEN?   TITAANINEN vai KROMINEN? Icon_minitimeTo Joulu 03, 2009 8:46 am

Mä sanoisin, ettei tuosta nyt kannata tehdä sen suurempaa ongelmaa itselleen. Valitsee kumman tahansa, niin aivan varmasti sillä oppii tekemään, vaikkei se olisikaan se paras mahdollinen itselle!
http://tankopantteri.blogspot.com/
Polecat
intermediate spinner
intermediate spinner
Polecat

Viestien lukumäärä : 92
Registration date : 23.11.2009

ViestiAihe: Vs: TITAANINEN vai KROMINEN?   TITAANINEN vai KROMINEN? Icon_minitimeTo Joulu 03, 2009 9:30 am

Itse tilasin eilen ( bounce ) 45mm kromitangon vaikka olenkin tyyppiä, jonka kädet hikoilevat ihan ilman syytäkin valtavasti. RTP.n kromitanko tuntui hyvältä ja yksi iso asia valinnassa oli väri, niin hölmöä kun se onkin. Ja hintakin vähän vaikutti, varsinkin kun ei tosiaan ollut sitä suurempaa tietoa kumpi olisi parempi. Uskoisin kyllä, kuten tässäkin on monet sanoneet, ettei asiaa kannata niin julmetusti miettiä. Eiköhän sitä totu kumpaan vaan.
Miracle
basic spinner
basic spinner

Viestien lukumäärä : 12
Registration date : 13.11.2009

ViestiAihe: Vs: TITAANINEN vai KROMINEN?   TITAANINEN vai KROMINEN? Icon_minitimeTo Joulu 03, 2009 10:01 am

Meen tänään noutamaan itelleni 45mm kromin cheers ja itellänikään ei sen kummempia tottumisia ole mihinkään tankoon. uskon että totun siihen millä alan treenata..

p.s. tänään saattaa tulla liuta kysymyksiä x:n kokoomiseen liittyen Embarassed minä kun en aina luettuakaan täysin ymmärrä..
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C

Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 38
Registration date : 09.01.2009

ViestiAihe: Vs: TITAANINEN vai KROMINEN?   TITAANINEN vai KROMINEN? Icon_minitimeTo Joulu 03, 2009 11:02 am

Tuolla KLIK on aika paljon juttua mm. tangon pystyttämisestä. Kandee käydä lukeen Smile
http://www.henna-c.blogspot.com
Carita
basic inverter
basic inverter
Carita

Viestien lukumäärä : 49
Registration date : 19.02.2009

ViestiAihe: Vs: TITAANINEN vai KROMINEN?   TITAANINEN vai KROMINEN? Icon_minitimeTo Joulu 03, 2009 11:53 am

Mä uskon että mihin tahansa tankoon tottuu. Itse aloitin RTP:n mustilla tangoilla, ja kun sain kotiin 50mm titaanisen x-polen se tuntui ihan hirveän hankalalta aluksi Very Happy Sitten kun taas RTP:lle tuli 45mm x-polet, niin ne tuntui kans eka liian kapeilta, mutta nyt kun oon käynyt enemmän koululla, ne on oikeestaan parhaat tangot tällä hetkellä mulle, ja aivan varmasti jos treenaisin enemmän kotona, tottuisin taas uudestaan tohon 50-milliseen.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: TITAANINEN vai KROMINEN?   TITAANINEN vai KROMINEN? Icon_minitime

TITAANINEN vai KROMINEN?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» FitPole vai Krominen X-Pole?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: