Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Uudet X-pole tuotteet!

Siirry alas 
+32
peeler
Miiukka
Furetto
JoJo
Saila
Morimiini
downthepole
Esteria
pippaliini
angela
saapra
helminauha
FemmeFatale
tasuni
Janey May
hemuliini
eledra
Terhi
Ish
Tea
Ninni
elisa
Henna.C
Mortianna
tankomau
hansi
Nounours
maimiau
_essi_
Cherrie
Hennu/Henriikka
Iina
36 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6
KirjoittajaViesti
peeler
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 17.03.2010

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 6 Icon_minitimeTo Syys 09, 2010 3:08 pm

Ish kirjoitti:
Eli ilmeisesti x-jointtia ei ole kiristetty kunnolla ja päässyt kääntymään sisälle.
Jos toinen pää on edes kiristetty tarpeeksi tiukalle, voisit saada kääntämällä kiristysaukon osumaan kuusiokoloon.


Nyt irtosi B putki.
X-liitospala jumissa A-putkessa..
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 6 Icon_minitimeTo Syys 09, 2010 5:19 pm

Mä oon kiristäny noita tuntien välissäkin koko ajan melkein kuusiokoloavaimen poikki ja silti yks on päässy kiertymään. Alussa kierty useempikin, sain ne harjanvarrella ulos. Kiristettävä kohtuullisen tiukasti, ei mahdollisimman tiukalle my ass. Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 6 Icon_minitimeTo Syys 09, 2010 5:30 pm

Lainaus :
Kiristettävä kohtuullisen tiukasti, ei mahdollisimman tiukalle my ass. Laughing

Laughing

Takaisin alkuun Siirry alas
nachz
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 34
Registration date : 08.09.2010

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 6 Icon_minitimeKe Joulu 08, 2010 10:43 pm

Mitä hittoa, ekspertti oottelee tuossa olkkarin lattialla, kaikki melko selvää (kai?), mutta kun alettiin avokin kanssa purkamaan tota pakettia, oli yläadapteri kiinni jatkoputkessa (,jota en tartte), enkä saa sitä millään irti siitä jatkoputkesta. Ja mitä nyt oon noita kasaamisvideoita katellu tuolta jyytyybistä, niin pitäis sen palikan niitten mukaan todellaki ihan rennosti sieltä tulla ulos, mutta vittuuuuaaarrgghh on kuulkaas kaikkea yritetty. Se on siis siellä aivan totaalisen jumissa. Mitä helkkaria teen? Täällä nyt pahalla päällä häärään sitten ja syyhyttäis nyt piru vie päästä jo koikkaroimaan. Sad(( Any ideas, please?

Niijoo ja sori, jos on ihan väärä paikka tälle viestille, aattelin vaan kun täällä tätä xperttiä on kuiten puitu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Elegia
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Elegia


Viestien lukumäärä : 273
Ikä : 38
Location : Lappeenranta
Registration date : 23.11.2010

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 6 Icon_minitimeKe Joulu 08, 2010 11:01 pm

En ite sitä adapteria mitenkään "rennosti" saanut ulos, kyllä siinä voimaa piti käyttää.. Mut sain sen ulos sillä, että irrotin vähän kuin kuohuviinipullon korkin, eli kiersin ja vedin ulospäin samalla. Very Happy Siinä meni kyllä aikansa, mutta irti sen lopulta sain, toivottavasti siekin sen irti saat! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
nachz
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 34
Registration date : 08.09.2010

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 6 Icon_minitimeMa Joulu 13, 2010 7:07 pm

Juu, ei todellakaan lähteny iisisti. Piti turvautua työkaluihin. Very Happy Avokin isä otti ja katosi adapterin kanssa vähäksi aikaa autotalliin ja teki taikojansa. Smile Mutta kiitti kuitenki vastauksesta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 6 Icon_minitimeMa Joulu 13, 2010 7:09 pm

Hui! Shocked

Mä oon ottanu sen linjan että miehet ei koske mun tankoon laisinkaan.
Ne vaan hajottaa sen. "käytetääs vähän voimaa"
Takaisin alkuun Siirry alas
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka


Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.11.2008

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 6 Icon_minitimeMa Joulu 13, 2010 8:30 pm

Kuvittelenko mä vaan vai onko niin että ihmisellä on enemmän ongelmia uuden x-polen kuin vanhojen kanssa? Ehkä se vanhan yksinkertaisempi rakenne vaan oli parempi..
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 6 Icon_minitimeMa Joulu 13, 2010 8:43 pm

jotenkin samat fiilikset.
Takaisin alkuun Siirry alas
SusannaR
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 34
Location : Helsinki
Registration date : 29.08.2010

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 6 Icon_minitimeTi Joulu 14, 2010 1:45 am

Joo, no mulla on kans kierähtäny se liitospala ympäri, tai oikeammin taitaa olla siis liitos pysyny paikallaan, mutta jompi kumpi tangon osista kierähtäny. Eli varmaan se on mullakin harjanvarsihakkausta edessä kun muuttamaan joudun. Evil or Very Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
http://charmxlife.blogspot.com/
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 6 Icon_minitimeTi Joulu 14, 2010 12:13 pm

Mun mielestä myös vanha oli parempi. Uudessa on hyvä idea, huono toteutus. Tehty kiireessä. Myös x-staget on mun makuun ollut aika huonosti kestäviä eikä kaikki osat istu kauheen hyvin toisiinsa. Mä oon metsästäny vanhoja kierretankoja ja tilannu niihin upgradeja että saa ne pohjasta ladattavaks, harmi ettei sellasia saa suoraan.

Kyllä markkinajohtajan pitäis vähän perusteellisemmin testata tuotteensa ennen massavalmistusta ja markkinoille laittamista jos meinaa asemansa säilyttää... Ite ainakin tätä menoa shoppailen kohta muualla.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 6 Icon_minitimeTi Joulu 14, 2010 4:02 pm

Mä oon jo pitkään ollut sitä mieltä että ottaisin mieluummin pole4fitin tangon kun x-polen, mutta kun niitä ei saa vielä pyörivinä. Munkin x-pole kiertynyt sillee jännästi.
Ja pitäsi ehkä harkita ton mun nykysen fit-tangon myymistä ennen kun se menettää arvonsa kokonaan, sitten kun tulee uudenmallisia tankoja markkinoille. Mutta en vielä oo raaskinut luopua. Tykkään siitä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 6 Icon_minitimeTi Joulu 14, 2010 4:54 pm

Musta silti vaan 259 € on törkeän ylihinnoiteltu nykyiseltä fitpolelta (puhunkohan itseäni pussiin kun itsekin niitä myyn Smile). Siitä huolimatta, että tanko on tehty Suomessa. Tohon hintaan ja noilla ominaisuuksilla sen pitäis spinnata samalla rahalla, X-pole on kuitenkin liitosongelmistaan huolimatta silti more bang for the buck. Paitsi jos erityisesti tykkää tuosta jauhemaalatusta kromin tai titaanin sijaan tai nimenomaan haluaa tukea suomalaista käsityötä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 6 Icon_minitimeTi Joulu 14, 2010 5:33 pm

Mä tykkään jauhemaalatusta. Se on jotenkin ihanan tasainen ja pehmeä ja kiva. Ei tunnu edes niin kylmältä kuin kromi.
Mutta olin alunperin luullut että fitpolen sais noin satasella, ehkä 150, ja yllätyin paljon kun huomasin sen oikean hinnan. Toisaalta oletan että tuotekehittelyä jatketaan ja pikkuhiljaa tulis se pyöriväkin markkinoille. Ja ainahan uudet tuotteet on aluksi kalliimpia kun pitäähän niistä saada omansa pois.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tea
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 172
Ikä : 38
Location : Ähtäri
Registration date : 28.11.2008

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 6 Icon_minitimeKe Joulu 15, 2010 11:59 am

Mä oon hankkimassa toista tankoa itselle ja toisaalta tekisi mieli tuota Fitpolea, ihan jo erilaisen pinnan 42mm paksuuden vuoksi, mutta mulle siinä suurin ongelma on se, ettei siinä ole tarpeeksi säätövaraa. Mulla on treenihuone yläkerrassa, missä huonekorkeus on 240cm ja välillä olisi kiva tankoilla alakerrassa missä taas huonekorkeus on 290cm. Eli eiköhän ole parempi hankkia Xpert. Kuitenki kaikinpuolin monipuolisempi kuin tuo Fitpole, vaikka sitten välillä saisikin käyttää harjanvartta purkutyökaluna...
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 6 Icon_minitimeKe Joulu 15, 2010 2:09 pm

Mä täällä ihmettelen noita teidän ongelmia. Shocked
Oman x-pertin kans mitään vikaa ollu, ainoa mikä ylipäätään ärsyttäny nuos ( ei omassa, vaan yleisesti Very Happy )
että kuusiokoloruuvien kulmat tuntuvat joissakin tuoreemmissa kuluvan aikas äkkiä.

Muuten x-pole on ihan ehdoton lemppari, talvella jopa titaani tuntuu hyvältä, kun ei tää mun ikiroutainen kroppani anna ihon lämmetä kuin sekunniksi kerrallaan. platinum stagesin tangon aion hankkia kyllä jahka varat antaa periksi. I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 6 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Uudet X-pole tuotteet!
Takaisin alkuun 
Sivu 6 / 6Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Similar topics
-
» Rock the pole uudet workshopit
» Kaikki Fitpole tuotteet -20%
» Fitpole -tuotteet tarjouksessa 8.9 asti!
» Uudet XPERT-mallit tulleet
» Supersunic Golden Legs ja itseruskettavat tuotteet

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: