| Uudet X-pole tuotteet! | |
|
+32peeler Miiukka Furetto JoJo Saila Morimiini downthepole Esteria pippaliini angela saapra helminauha FemmeFatale tasuni Janey May hemuliini eledra Terhi Ish Tea Ninni elisa Henna.C Mortianna tankomau hansi Nounours maimiau _essi_ Cherrie Hennu/Henriikka Iina 36 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
downthepole intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 144 Location : Oulu Registration date : 21.09.2009
| Aihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet! Pe Tammi 29, 2010 2:25 pm | |
| Meillä kyllä ei auta oven / ikkunan karmit yhtään ku joku rakentaja-erkki on tän talon tehnyt, ei ole suorassa mikään eikä todellakaan standardien mukaan ! sillä mulla taitaaki olla vähän vinossa tuo tanko | |
|
| |
Ninni intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 138 Ikä : 49 Location : Etelä-Pohjanmaa Registration date : 28.12.2007
| Aihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet! Ma Helmi 01, 2010 8:41 pm | |
| Tiedoksi kaikille, että uusien mallien suosio on yllättänyt myös englantilaiset. Seuraava toimitus on näin ollen - näillä näkymin - vasta maaliskuussa.
Nykyinen varastomme hupenee kovaa vauhtia, eli jos haluaa tankonsa nopeasti, kannattaa toimia heti. Muuten pitää odottaa maaliskuuhun.
Annika/Pole-a-holic | |
|
| |
hansi Superman
Viestien lukumäärä : 547 Ikä : 33 Location : Helsinki Registration date : 10.12.2009
| Aihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet! Ma Helmi 01, 2010 10:43 pm | |
| onko kellään muulla sellasta ongelmaa että ei saa sitä suojarinkulaa enää pyöritettyä irti siitä tangosta.? yritin meinaa vääntää sitä mutten saanut. vaihdoin tangon paikkaa niin säädin sitä korkeutta sitten silleen että se suojajuttu oli paikallaan. tiedä sitten että haittaako tuo..
niin ja siis en tietenkään öljynnyt niitä kierteitä kun pystytin tangon. ei ollu öljyy ja oli kiire päästä kokeilee. hyvä minä | |
|
| |
Morimiini basic spinner
Viestien lukumäärä : 5 Ikä : 42 Location : Oulu Registration date : 03.01.2010
| Aihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet! To Helmi 04, 2010 9:54 pm | |
| Jos tarkoitat sitä alhaalla olevaa suojaputkea niin kyllä se mulla ruuvautuu auki, enkä minäkään muistanut/malttanut rasvata mitään pystytys vaiheessa =) Ja malli mulla on tuo uusi XPERT... | |
|
| |
hansi Superman
Viestien lukumäärä : 547 Ikä : 33 Location : Helsinki Registration date : 10.12.2009
| Aihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet! To Helmi 04, 2010 11:24 pm | |
| sitäpä juurikin tarkoitan. hmm pitänee vielä yrittää miesvoimalla riuhtoa sitä | |
|
| |
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet! To Helmi 04, 2010 11:35 pm | |
| Älä kauheasti riuhdo kuitenkaan Kyllä sen pitäis aivan nätisti lähteä sieltä. oletko Annikalta kysyny asiasta? Mitä tuon studion xpertin kanssa touhunnut, niin tulee mieleen vain että tanko olisi liian tiukalle kiristetty tai että suoja olisi kiristetty liian tiukalle. | |
|
| |
hansi Superman
| Aihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet! To Helmi 04, 2010 11:40 pm | |
| luulen et se suoja on kiristetty liian tiukalle. pitää viikonloppuna kattoo tota.. toivottavasti saan sen jotenkin auki siitä. en annikalta oo kysyny kun epäilen et sen on vähän vaikea juuta tai jaata tässä asiassa:D koska tuskin kyse on mistään valmistusviasta kun se ihan hyvin toimi ennen kun olin asentanu ja käyttäny vähän aikaa | |
|
| |
Ish Superman
| Aihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet! To Helmi 04, 2010 11:59 pm | |
| Toivotaan että saat sen pois. Mutta ainakin kerrasta oppi jottei kiristellä liikaa. | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 138 Ikä : 49 Location : Etelä-Pohjanmaa Registration date : 28.12.2007
| Aihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet! Pe Helmi 05, 2010 9:28 am | |
| Jos suojareunus on vahingossa väännetty väärille jengoille, se saattaa jumittua. Silloin voimalla riuhtominen tuhoaa jengat. Ruuvaa ne kolme ruuvia siellä suojakuvun yläpuolella kunnolla auki, ennen kuin alat irrottaa suojakupua. Ei sen paikalla olo ymmärtääkseni siirtoon vaikuta, kunhan ne ruuvit ovat löysällä ja saat tankoa käännettyä. | |
|
| |
hansi Superman
| Aihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet! Pe Helmi 05, 2010 9:56 am | |
| ok, kiitos paljon! tosiaan siirto onnistui ihan hyvin vaikkka olikin suoja paikallaan | |
|
| |
Saila Superman
Viestien lukumäärä : 1166 Ikä : 36 Location : Turku Registration date : 27.05.2008
| Aihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet! To Helmi 18, 2010 12:40 pm | |
| tänään tulee erkki ihanaa. mut en tie koska laitetaan se ku lähdetää huomenna laivalle.. yhyy en malta oottaa! muoks. siis pertti. kattokaas nyt kuinka innoissani oon | |
|
| |
_essi_ intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 58 Ikä : 38 Registration date : 13.10.2009
| Aihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet! Ma Helmi 22, 2010 8:19 pm | |
| Viisaammat voisitteko valaista. Kun tuossa uudessa x-polessa on semmonen pieni se ylälaatta ja meillä on semmonen kyprokki katto niin onko se silti yhtä tukeva kun se vanhanmallinen jossa on semmonen "ufo"? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet! Ti Helmi 23, 2010 10:21 am | |
| - _essi_ kirjoitti:
- Viisaammat voisitteko valaista. Kun tuossa uudessa x-polessa on semmonen pieni se ylälaatta ja meillä on semmonen kyprokki katto niin onko se silti yhtä tukeva kun se vanhanmallinen jossa on semmonen "ufo"?
Vanhan mallin sai asentaa joko kahden kattoparrun väliin tai kattoparrun kohdalle, uudet mallit on asennettava keskelle kattoparrua, jotta se olisi tukeva ja turvallinen. | |
|
| |
hansi Superman
| Aihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet! Pe Maalis 05, 2010 2:05 pm | |
| onkohan normaalia että mun tanko natisee ylhäältä kun teen pyörivällä moodilla tavallaan käsilläseisontaa tangolla mutta oikeinpäin. eli jalat osottaa maahan. en yhtään tiedä nimeä tolle liikkeelle. mutta siis natina on aika äänekästä. | |
|
| |
Ish Superman
| Aihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet! Pe Maalis 05, 2010 2:06 pm | |
| Ei sen pitäis natista | |
|
| |
hansi Superman
| Aihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet! Pe Maalis 05, 2010 2:15 pm | |
| hmmm.. kokeilen pystyttää uudestaan sit. | |
|
| |
Ish Superman
| Aihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet! Pe Maalis 05, 2010 2:18 pm | |
| Voisit kokeilla löysätä vaan piirun verran aluks. Jos ei sillä mee niin sit kannattaa kasata uusiks. | |
|
| |
hansi Superman
| Aihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet! Pe Maalis 05, 2010 2:31 pm | |
| no nyt ei oo natina enää niin pahaa mutta ei se nyt kokonaan loppunukkaan. onneks se natisee vaan sillon kun oon ylhäällä ja siihen yläosaan tulee paljon painetta. | |
|
| |
Ish Superman
| Aihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet! Pe Maalis 05, 2010 3:11 pm | |
| Joo ja se vaikuttaa aika paljon jos liian tiukalla tai liian löysällä.Oma renkutti kun oli liian tiukalla mut katos samantien kun löysäsin. Mutta eiköhän tuo Annika osaa auttaa sit vielä paremmin. | |
|
| |
JoJo basic inverter
Viestien lukumäärä : 30 Location : Jyväskylä Registration date : 09.11.2009
| Aihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet! Ti Maalis 16, 2010 1:48 pm | |
| Nyt olisi tangon osto ajankohtaista ja mietinkin onko vanhalla X-polella ja uudella Xpertillä mitään muuta eroa kuin, että uudempi kiristetään alhaalta? Kuulin, että uudessa olisi tuo yläkupu pienempi, mutta en oikein löytänyt siitä mitään tietoa joten onko näin? Tarkoitus olisi hankkia tuo 45mm kromi varmaankin | |
|
| |
Ish Superman
| Aihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet! Ti Maalis 16, 2010 1:55 pm | |
| Yläkupu ei ole xpertissä pienempi, "jalka " sen sijaan on. Myös tangon kokoaminen menee erilailla. Palat yhdistetään x-jointtien avulla, eikä enää kierteillä. Itse olen tykännyt kovasti, kotona asustaa molemmat versiot. | |
|
| |
Nounours intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 115 Location : Tampere Registration date : 20.10.2008
| Aihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet! Ti Maalis 16, 2010 4:12 pm | |
| - Ish kirjoitti:
- Yläkupu ei ole xpertissä pienempi, "jalka " sen sijaan on.
Myös tangon kokoaminen menee erilailla. Palat yhdistetään x-jointtien avulla, eikä enää kierteillä. Itse olen tykännyt kovasti, kotona asustaa molemmat versiot. Jaa yläkupuko ei ole pienempi? Mäkin muistelin jostain lukeneeni, että se on pienempi ja siksi tanko pitää nyt asentaa nimenomaan kattopalkin kohdalle eikä enää vaihtoehtoisesti kahden palkin väliin (tai siis osittain kahden palkin kohdalle), ja harmittelinkin, että olis pitänyt tilata vanhanmallinen 45-millinen silloin, kun niitä vielä sai. Mutta hienoa, jos nuo uudetkin voi siis sittenkin laittaa myös kahden kattopalkin väliin?! | |
|
| |
Ish Superman
| Aihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet! Ti Maalis 16, 2010 4:16 pm | |
| se on xport , xpertis normikupu - Lainaus :
- The XPert has the same wide dome at the top as the old X-Pole. The base is a bit smaller, though it looks much the same otherwise.
| |
|
| |
Nounours intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 115 Location : Tampere Registration date : 20.10.2008
| Aihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet! Ti Maalis 16, 2010 4:55 pm | |
| - Ish kirjoitti:
- se on xport, xpertis normikupu
Aaa, niinkö se olikin. Sekoitin, kun aiemmin harkitsin vielä X-Sportia, nyt oon alkanut kallistua kuitenkin Xpertin kannalle (kunhan nyt raaskis sijoittaa uuteen tankoon). Kiitos selvennyksestä!
Viimeinen muokkaaja, Nounours pvm Ti Maalis 16, 2010 4:59 pm, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet! Ti Maalis 16, 2010 4:58 pm | |
| - Nounours kirjoitti:
- Mäkin muistelin jostain lukeneeni, että se on pienempi ja siksi tanko pitää nyt asentaa nimenomaan kattopalkin kohdalle eikä enää vaihtoehtoisesti kahden palkin väliin (tai siis osittain kahden palkin kohdalle), ja harmittelinkin, että olis pitänyt tilata vanhanmallinen 45-millinen silloin, kun niitä vielä sai. Mutta hienoa, jos nuo uudetkin voi siis sittenkin laittaa myös kahden kattopalkin väliin?!
Toi ei toimi Suomessa muutenkaan, ellei sit tuuri käy ja palkit oo lähekkäin. Briteissä on standardi kattopalkkien väli, ja tuo kupu yltää just palkista palkkiin. Suomessa jos ne on kauempana, ni ei oo turvallista laittaa palkkien väliin, vaan keskelle yhtä palkkia. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet! | |
| |
|
| |
| Uudet X-pole tuotteet! | |
|