Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 kilpailuhenkisyys

Siirry alas 
+15
angela
downthepole
Henna.C
Foxmagon
hemuliini
LaraK
Iina
Ashta
Iiris
tasuni
-Hanna-
maimiau
Ish
Lissuwursti
tankoanna
19 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Lissuwursti
intermediate inverter
intermediate inverter
Lissuwursti


Viestien lukumäärä : 146
Ikä : 33
Location : espoo
Registration date : 06.03.2008

kilpailuhenkisyys - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: kilpailuhenkisyys   kilpailuhenkisyys - Sivu 2 Icon_minitimeSu Tammi 17, 2010 4:17 pm

toi on vähän ku story of my life Very Happy paitsi et mul on noi muistot viel vähän enemmän pinnassa ku oon viel lukiossaki. Ja sitäpaitsi ne sellaset jeejee pallopelejä-jengit on suurin osa unohtanu liikunnan sitte myöhemmässä vaiheessa (ainaki mitä vanhoja luokkatovereita tunnen) ja me myöhäset ollaan sitte alettu oikeen kunnolla liikkumaan. Vieläkin inhottaa kaikki joukkuehommat kanssa, olin jopa powerpolen hippa-alkulämpissä aluks tosi vastentahtonen mut seki alkaa luonnistuu. Joskus on vaan parempi näin päin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
eledra
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 95
Ikä : 35
Registration date : 04.10.2008

kilpailuhenkisyys - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: kilpailuhenkisyys   kilpailuhenkisyys - Sivu 2 Icon_minitimeTo Tammi 21, 2010 8:02 pm

Mä olen normaalisti todella kilpailuhenkinen ihminen, mutta tässä lajissa oon kutakuinkin saanu käännettyä sen sellaseks kannustavaksi asiaksi. Esim. täällä oon seuraillu ihmisten kehittymistä ja kattonu eräänkin tytön videoita, joka näyttää olevan suunnilleen samalla tasolla osaaminen kanssa kuin minäkin. Aina kun olen tältä tytöltä nähnyt uusia juttuja, mulle on tullut sellanen positiivinen "uho", että ehkä minäkin kykenisin. Se on kannustanu kun on oikeesti päässy eteenpäin tai saanu tehtyä asioita, joita luuli ettei ikinä tule osaamaan.

Nyt se mun kilpailuhenkisyys on taas nostanu päätään ihan väärällä tavalla. Olen käynyt tunneilla ja viime aikoina olen aina onnistunut tölväisemään itseni tunneille, joissa on paljon sellaisia, jotka ovat ensimmäisiä kertojaan jatkotunneilla ja tietysti tunnin tasokin sitten on sen mukainen. En missään nimessä sano ettenkö tarvitsisi harjoitusta ja hiomista niissä perusjutuissakin, mutta se niiden samojen tuttujen juttujen vekslaaminen on jo alkanut tuntua vähän painostavalta. Ensinnäkin tietysti pienellä budjetilla treenatessa haluaisi tunneista parhaa hyödyn (tässä tapauksessa kai päästä kokeilemaan uusia asioita ja jättää ne perusjutut kotiin harjoiteltavaksi) ja toisekseen mulle välillä tunneilla tulee sellainen olo, että olen hinkannut näitä samoja asioita jo niin pitkään että mun on pakko osata nää jo nyt, sen takia että itse haluaa osata, koska niitä on tehnyt jo niin pitkään ja sen takia ettei näyttäisi ihan pöntöltä muiden silmissä (vaikka eiväthän muut sitä tiedä kuinka paljon olen mitäkin tehnyt, mutta itseä ärsyttää) ja tietenkään mikään ei sillon onnisu kun yrittää liikaa. Toisaalta voisi kai kokeilla seuraavan jatkotason tunteja, mutta tuntuisi, että mulla ois niitä helpompiakin (mulle uusia) asioita vielä opittavana ja kunto ei todennäköisesti kestäisi.

Tuli vaan tarve purkautua asiasta. :>
Takaisin alkuun Siirry alas
 
kilpailuhenkisyys
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: