Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Miehet tangolla

Siirry alas 
+9
Cherrie
-Hanna-
sluippa
downthepole
aiccu
hemuliini
tankomau
karti
hansi
13 posters
KirjoittajaViesti
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

Miehet tangolla Empty
ViestiAihe: Miehet tangolla   Miehet tangolla Icon_minitimeTo Tammi 28, 2010 7:41 pm

Sain idean, että kerättäis tänne youtube-videoita tankoilevista miehistä. Tiiän että muissa topiceissa on joitakin linkkejä, mutta niitä on vaikea löytää sieltä kaiken muun seasta. Muistan nimittäin nähneeni tosi makeen videon sellasest bodarimiehest jotka tankoili ulkona mutta en löydä sitä enää mistään! Haluaisin näyttää miespuolisille henkilöille että tangolla pystyy tekemään miehekkäitäkin juttuja.

Noh, tässä ensimmäinen video, Bad Azz nimittäin. Hän ei vaan mielestäni ole paras esimerkki "miehekkäästä" tanssista.

https://www.youtube.com/watch?v=JGd-_A4Zr98
Takaisin alkuun Siirry alas
karti
intermediate inverter
intermediate inverter
karti


Viestien lukumäärä : 101
Ikä : 35
Location : Helsinki
Registration date : 10.06.2009

Miehet tangolla Empty
ViestiAihe: Vs: Miehet tangolla   Miehet tangolla Icon_minitimeTo Tammi 28, 2010 8:22 pm

No ei kyllä kovin miehekästä ollut mutta muuten oli kyllä ihana video!! Liikeet ja koko sarja näytti niiin helpolta että Very Happy Kiva kattoo äijiä tangolla kun osa niitten tekemistät liikkeistä on aika tavoittamattomissa.. ainakin mulle!!
Takaisin alkuun Siirry alas
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

Miehet tangolla Empty
ViestiAihe: Vs: Miehet tangolla   Miehet tangolla Icon_minitimeTo Tammi 28, 2010 8:29 pm

mun täytyy sanoo et kohdassa 1.50 alkanut lattiatyöskentely hämmentää mua tosi paljon. Tosi sulavastihan toi liikkuu mut en oo ikinä nähny miehen tekevän mitään tollasta:D ja mua pelottaa kokoajan et toi tippuu ku on noin pitkät shortsit! teki jadenkin ilman pitoo reisillä! Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
tankomau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
tankomau


Viestien lukumäärä : 412
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 08.02.2009

Miehet tangolla Empty
ViestiAihe: Vs: Miehet tangolla   Miehet tangolla Icon_minitimePe Tammi 29, 2010 10:04 am

No huh huh Shocked Melko sulavaliikkeinen poju
Takaisin alkuun Siirry alas
http://miaudesign.spreadshirt.net
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Miehet tangolla Empty
ViestiAihe: Vs: Miehet tangolla   Miehet tangolla Icon_minitimePe Tammi 29, 2010 11:21 am

Hahaa, joo just toi kiemurtelu kohdassa 1.50 on oikeesti tosi hämmentävää! Shocked Laughing
Mutta muuten ihan törkeen hyvä, poislukien toi mykistävä floorwork, niin oli ihan miehekkään tanssillisesti vedetty, melkein kuin joku balettipoju. Cool.
Takaisin alkuun Siirry alas
aiccu
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 16
Registration date : 25.10.2009

Miehet tangolla Empty
ViestiAihe: Vs: Miehet tangolla   Miehet tangolla Icon_minitimePe Tammi 29, 2010 2:21 pm

merqus teki ison virheen linkatessaan Remi Martinia #poledancella...meikä tyttö on myyty I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
downthepole
intermediate inverter
intermediate inverter
downthepole


Viestien lukumäärä : 144
Location : Oulu
Registration date : 21.09.2009

Miehet tangolla Empty
ViestiAihe: Vs: Miehet tangolla   Miehet tangolla Icon_minitimePe Tammi 29, 2010 2:36 pm

No huh huh! Toi Bad Azz:in video oli mulle vähän liian tuhtia. Tuli jotenkin omituinen ja vaivaantunut olo sitä katsellessa Embarassed Laughing

Tossa toisessa poitsussa oli kyllä sitä jotain! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Miehet tangolla Empty
ViestiAihe: Vs: Miehet tangolla   Miehet tangolla Icon_minitimePe Tammi 29, 2010 2:37 pm

Kohta 3:50 menee yli hilseen! Siis aiccun videossa. Häh.
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Miehet tangolla Empty
ViestiAihe: Vs: Miehet tangolla   Miehet tangolla Icon_minitimePe Tammi 29, 2010 2:38 pm

BadAzzillä on kyllä oma veikeä tyylinsä ja toki enemmän tankotanssimainen kuin tällä jälikimmäisellä, mutta kyllä mulllakin tää toinen vie pisteet kotiin! Insane! Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Miehet tangolla Empty
ViestiAihe: Vs: Miehet tangolla   Miehet tangolla Icon_minitimePe Tammi 29, 2010 3:12 pm

Muistaakseni Iina on tuota Remiä postannut tänne ja/tai blogiinsa.

En kyl oo ikinä tajunnut miks joku haluu jotain disgusting miesstrippareita tms. polttareihinsa, mutta Remin voisin kyllä mäkin ottaa! Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Miehet tangolla Empty
ViestiAihe: Vs: Miehet tangolla   Miehet tangolla Icon_minitimePe Tammi 29, 2010 3:18 pm

Löytyy Remistä muistaakseni pätkä nimellä king of pole tai vastaavaa. Ihana biisi,
ja jumalainen esiintyminen. Rupee aivan sydän läpättää ku sitä kattelee cherry


Edit:

Ei ollukkaa Very Happy

https://www.youtube.com/watch?v=OaB_0LUGfjQ
Takaisin alkuun Siirry alas
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

Miehet tangolla Empty
ViestiAihe: Vs: Miehet tangolla   Miehet tangolla Icon_minitimePe Tammi 29, 2010 3:41 pm

Siis mua on kanssa niin koskettanut toi Remyn esitys, se on ihan paras! Sen voi kattoa aina uudestaan ja uudestaan...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
merqus
Superman
Superman
merqus


Viestien lukumäärä : 535
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 11.06.2008

Miehet tangolla Empty
ViestiAihe: Vs: Miehet tangolla   Miehet tangolla Icon_minitimePe Tammi 29, 2010 11:22 pm

Remi Martin <3

Herran esityksiä on kyllä postailtu täällä forumilla ja varmasti Iinan blogissakin aiemminkin. Mutta kyllähän tuommonen mies ansaitsee ehdottomasti oman paikkansa myös tässä topicissa Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Miehet tangolla Empty
ViestiAihe: Vs: Miehet tangolla   Miehet tangolla Icon_minitimeLa Tammi 30, 2010 8:24 am

Itse asiassa mä en ole postannut Remi Martinia, vaikka varmaan ois pitäny... Älkää kertoko kenellekään mutta mä en oo varmaan ikinä kattonu ees yhtään sen esitystä loppuun, liian sirkusta mulle. Livenä olis ehkä vaikuttavampaa tai jotain.

Tosa noita miehiä tangolla enempi mitä olen postaillut: http://tankotanssi.blogspot.com/search/label/miehet
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

Miehet tangolla Empty
ViestiAihe: Vs: Miehet tangolla   Miehet tangolla Icon_minitimeLa Tammi 30, 2010 6:58 pm

ei jumalauta toi moonwalk! joku alien tangolla tjtn
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Miehet tangolla Empty
ViestiAihe: Vs: Miehet tangolla   Miehet tangolla Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Miehet tangolla
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Miehet mukaan?
» Lihasharjoittelu tangolla
» Astrologiaa tangolla :)
» Madonna tangolla!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: