Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 tankoilijoiden treeniohjelmat

Siirry alas 
+16
jokarva
nekuliini
Henrietta
hansi
vilionkka
tasuni
Kat Da
sluippa
Sanni
Dizez
maimiau
Em Kay
Iina
Henna.C
siru
hemuliini
20 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

tankoilijoiden treeniohjelmat Empty
ViestiAihe: tankoilijoiden treeniohjelmat   tankoilijoiden treeniohjelmat Icon_minitimeMa Helmi 08, 2010 10:32 am

Olisi tosi mielenkiintoista tietää, miten kokonaisuutena treenaatte. Eli minkälaisia lajeja ja kuinka paljon viikkoon mahtuu? Olisi mukavaa myös saada kommentteja ja vinkkejä oman treeniohjelman muokkaukseen. Smile

Omat treenit menee useimmiten seuraavasti, järjestys vähän vaihtelee:
MA kuntosali, painotus jalkatreenissä, kotona omaa tankoilua
TI Tekniikka2 RTP:llä
KE kuntonyrkkeily
TO lepopäivä
PE yhteistreeniä kaverin kanssa tangolla
LA kuntosali, pääpaino jakatreenissä
SU Poledance RTP:llä

Venyttelyt teen noin neljänä päivänä viikossa. Kuntosalitreeniin kuuluu myös aerobinen alkulämmittely 10-20min, jotta sykkeet on koko salitreenin ajan sopivasti koholla.
Takaisin alkuun Siirry alas
siru
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 42
Registration date : 26.10.2008

tankoilijoiden treeniohjelmat Empty
ViestiAihe: Vs: tankoilijoiden treeniohjelmat   tankoilijoiden treeniohjelmat Icon_minitimeMa Helmi 08, 2010 10:44 am

Mun treeniohjelma kyllä vaihtelee viikottain mutta tässä asioita mitä koitan saada mahdutettua mukaan. Tavoitteena on, että olis myös 1-2 lepopäivää / viikko, mieluummin kaks.

Viikkoon siis suunnilleen mahtuu:
Tolppatreeni 2-3 kertaa
crosstrainertreeni 2 kertaa
jooga väh. 1 kerta
ratsastus 1-2 kertaa
+ venyttelyä

Näitä sopivasti yhdistelemällä ja fiiliksen mukaan (jos väsyttää niin jotain jää pois jne.) tulee se 5-6 treenipäivää viikkoon. Tolla crossihärvelillä teen ainakin toistaseks vaan 30-40 min settejä suht matalilla sykkeillä. Olen ottanut sen mukaan nostamaan aerobista kuntoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

tankoilijoiden treeniohjelmat Empty
ViestiAihe: Vs: tankoilijoiden treeniohjelmat   tankoilijoiden treeniohjelmat Icon_minitimeMa Helmi 08, 2010 10:52 am

Tjaahas, mulla niin vaihtelee nämä treeniviikot- / ohjelmat, mutta laitetaan nyt suuntaa antavasti.

Ma: Hokutoryu Jujutsu
Ti: Hiihto tai juoksu tai sali (tai tarvittaessa lepo)
Ke: Brasilialainen Jujutsu
To: Hiihto tai juoksu tai sali (tai tähän paikalla asap tankoilu, kunhan saa tangon pystyyn!)
Pe: Lepo
La: Brasilialainen Jujutsu
Su: Lepo tai Hokutoryu Jujutsu.. vaihtelee

Kaikkien näiden lisäksi päivittäinen pyöräily yht. n. 10km + vatsat vähintään 50, selät vähintään 50 ja punnerrukset vähintään 20 + venyttelyt
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

tankoilijoiden treeniohjelmat Empty
ViestiAihe: Vs: tankoilijoiden treeniohjelmat   tankoilijoiden treeniohjelmat Icon_minitimeMa Helmi 08, 2010 11:40 am

Mulla myös vaihtelee viikon mukaan... Yleensä menee suunnilleen näin:

MA 60 min Jazz-tanssi, 30-60 min venyttely
TI Jatkotason ja alkeistason tuntien ohjaus (70 min / tunti), joskus 20-30 min venyttely tuntien jälkeen
KE Joskus tankotreenit / kuntosali / aerobinen päivällä, illalla edistyneen tunnin ohjaus 70 min + mahdollinen 20-30 min venyttely
TO 70 min Show-ryhmän treenit illalla, mahdollinen 20-30 min veny
PE Alkeistunnin ohjaus 70 min, 20-30 min venyttely (jos on hyvin aikaa tunnin ja venyttelyn välissä 20-30 min aerobinen tai kuntosalikäynti)
LA Yksityistunteja yleensä 2-3 kpl, mahdollisesti Body Balance tai kuntosali, venyttely illalla
SU Täysi lepo tai venyttelytunti.

Joskus voi olla että lauantaina tai torstaina ei ole treenejä, mutta sunnuntaina sitten kuntosalille ja vasta sitten venyttelemään. Pyrin pitämään yhden täyden lepopäivän viikossa, joskus kaksikin jos uuvuttaa. Kaipaisin lisää sekä treeniä poissa tangolta että tangolla, varsinkin aerobista, Body Balancea ja kuntosalia ois kiva saada yhdet treenikerrat per viikko tuonne, mahdollisesti myös omat vapaatreenit tangolla.

Mulla on oman treenin määrät aivan naurettavan pieniä jos listaan vain treenit eikä tuntien ohjaukset... Mutta olen oppinut että mun on pakko laskea tuntien ohjaus mukaan kokonaistoimintaan sillä vaikka siitä ei kuntoiluhyötyä ole samassa määrin kuin omista treeneistä se silti kuitenkin rasittaa lihaksia (eli ei sitä oikein levoksikaan voi laskea Twisted Evil ).
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

tankoilijoiden treeniohjelmat Empty
ViestiAihe: Vs: tankoilijoiden treeniohjelmat   tankoilijoiden treeniohjelmat Icon_minitimeMa Helmi 08, 2010 12:02 pm

Kysyjä varmaan tietääkin jo mun vastauksen, mutta omasta mielenkiinnosta listaan nyt mun "normiviikon" treeniaikataulun:

MA Joka toinen viikko bodypump+syvävenyttely, joka toinen viikko tanssillinen aerobic-tunti
TI Aamulla tankotunti, illalla Showdance-tanssitunti (ilman tankoa)
KE Yleensä välipäivä (toisinaan Core-tunti)
TO Aamulla tankotunti, illalla bodypump/spinning
PE Omat treenin kaverin kanssa tangolla
LA Tankotunti/aerobic
SU Lähes poikkeuksetta välipäivä

Ja tähän lisäksi luonnollisesti lenkkeilyt koirien kanssa ja venyttelyt 30-45min 3-4 kertaa viikossa.

Kyllä liikunta on ihanaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
maimiau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
maimiau


Viestien lukumäärä : 400
Ikä : 34
Location : Tammela, Tre.
Registration date : 13.06.2009

tankoilijoiden treeniohjelmat Empty
ViestiAihe: Vs: tankoilijoiden treeniohjelmat   tankoilijoiden treeniohjelmat Icon_minitimeMa Helmi 08, 2010 6:21 pm

tulee jokseenki laiska olo ko näitä listoja lukee Rolling Eyes
mut kotitreeni lihaskuntoon ja notkeuteen on jo suunnitteilla! toteutus tapahtunee ensvuoden puolella.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://parassiskomaailmassa.wordpress.com/
Dizez
basic spinner
basic spinner
Dizez


Viestien lukumäärä : 22
Ikä : 33
Registration date : 12.09.2009

tankoilijoiden treeniohjelmat Empty
ViestiAihe: Vs: tankoilijoiden treeniohjelmat   tankoilijoiden treeniohjelmat Icon_minitimeMa Helmi 08, 2010 10:18 pm

Mun treeniohjelmani vaihtelee usein, mut tällä hetkellä menee suurinpiirtein näin:

MA: Iltapäivällä tankotunti(70min), illalla Zumbaa(60min) ja venyttely(30min)
TI: Illalla tankotunti(70min) ja venyttely(30min)
KE: Aamulla Bodyvive-tunti ja ohjattu venyttely(30min)
TO: Lepopäivä
PE: Päivällä tankotunti(joskus myös aamuisinkin) (70minx2), kotiharjoittelua ja venyttely(30min)
LA: Venyttelyä ja joskus tiiviskursseja
SU: Lepopäivä tai kotiharjoittelua

Suurinpiirtein noin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

tankoilijoiden treeniohjelmat Empty
ViestiAihe: Vs: tankoilijoiden treeniohjelmat   tankoilijoiden treeniohjelmat Icon_minitimeMa Helmi 08, 2010 10:35 pm

maimiau, siun treeniohjelma on liki identtinen omani kanssa Laughing

Minun, tällä hetkellä:
- maanantaisin puolen tunnin reipas metsälenkki
- pyrin käymään ohjatulla tankotunnilla kerran viikossa - käytännössä ei toteudu kovinkaan usein (yleensä itsestäni riippumattomista syistä)
- noin kerran viikossa tunnin-parin reipas kävely, mieluiten metsässä tai muuten luonnossa
- pyrin venyttelemään edes lyhyesti joka päivä

lähiaikoina (kun **ttu olis terveenä) tarkoitus lisätä takaisin rutiineihin:
- kotijumppa, lähinnä alakroppaa työstävä, muutaman kerran viikossa
- pidempi venyttely ainakin pari kertaa viikossa
- tankoilu!!! ollut totaalisen jäissä varmaan puoli vuotta Sad

Mutta hei: lepopäiviä riittää! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

tankoilijoiden treeniohjelmat Empty
ViestiAihe: Vs: tankoilijoiden treeniohjelmat   tankoilijoiden treeniohjelmat Icon_minitimeTi Helmi 09, 2010 9:34 am

Tällä hetkellä suurinpiirtein näin:

MA: Tankotunti
TI: Kuntopyörällä 30-45 min + jumppaliikkeitä lähinnä keski/alavartalolle + venyttely TAI pieni lämmittely + pitkä venyttely
KE: Tankotunti
TO: Sama kuin tiistaina
PE: Tankotunti
LA: Lepopäivä (tai kotitreeni tangolla, jos olen tehnyt ti/to kevyemmin)
SU: Oonan jumppa
Takaisin alkuun Siirry alas
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

tankoilijoiden treeniohjelmat Empty
ViestiAihe: Vs: tankoilijoiden treeniohjelmat   tankoilijoiden treeniohjelmat Icon_minitimeTi Helmi 09, 2010 5:44 pm

Ompas täällä liikunnallista jengiä! Mä teen ite sen verran että ei sitä pysty edes listata.. ku yleensä nukun töihin asti ja töissä olen joka ikinen ilta. No siellä voi käydä kiskasee jonkun liikkeen jos on hiljaista. Yöllä saatan vähän ketkuahetkua oman tolpan ympärillä.
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

tankoilijoiden treeniohjelmat Empty
ViestiAihe: Vs: tankoilijoiden treeniohjelmat   tankoilijoiden treeniohjelmat Icon_minitimeTi Maalis 16, 2010 10:06 am

Mun standardi viikko-ohjelma on aivan päätähuimaava:

MA: tek4

KE tai TO: SATS jooga tai omat tankotreenit

SU: SATS dance tai omat tankotreenit

Siinäpä tuo...nää on siis mun mahdollisuudet, joka viikko ei edes onnistu kaikki kolme, vaan jää kahteen. Venyttelyistä en yleensä voi edes unelmoida enempää kuin 10 minuuttia sohvalla illalla telkkaria katsoessa, pitempiä venyttelyjä lämmittelyineen on noin kerran 3 viikossa. Mutta omia treenejä tulee nyt jopa 2-3 kertaa kuussa, kun aiemmin oli 1 kerta 2 kuukaudessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
vilionkka
intermediate inverter
intermediate inverter
vilionkka


Viestien lukumäärä : 121
Ikä : 36
Location : Helsinki
Registration date : 08.03.2009

tankoilijoiden treeniohjelmat Empty
ViestiAihe: Vs: tankoilijoiden treeniohjelmat   tankoilijoiden treeniohjelmat Icon_minitimeTi Maalis 16, 2010 5:34 pm

mulla:

MA: Tek4/Tek3 + Gymi
TI ja KE: lepoa tai lenkkeilyä, hiihtoa tms aerobista
TO: Tek3 tai Baletti
PE:lepo
LA: lenkki, jumppa tms aerobinen tai kotitankoilua
SU: showryhmän treenit vaihtelevalla teemalla (tankoilu/tanssi tms)
Takaisin alkuun Siirry alas
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

tankoilijoiden treeniohjelmat Empty
ViestiAihe: Vs: tankoilijoiden treeniohjelmat   tankoilijoiden treeniohjelmat Icon_minitimePe Kesä 18, 2010 3:51 pm

-


Viimeinen muokkaaja, sini pvm La Syys 10, 2011 7:10 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

tankoilijoiden treeniohjelmat Empty
ViestiAihe: Vs: tankoilijoiden treeniohjelmat   tankoilijoiden treeniohjelmat Icon_minitimePe Kesä 18, 2010 4:40 pm

Ota vaik maitotölkit kouraan ja erilaisia vipareita, pystypunnerruksia tai pystysoutua niiden kans Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

tankoilijoiden treeniohjelmat Empty
ViestiAihe: Vs: tankoilijoiden treeniohjelmat   tankoilijoiden treeniohjelmat Icon_minitimePe Kesä 18, 2010 9:00 pm

Tai kumpparilla, nämä kuntoutus-/jumppaohjeet sain lääkäriltä kun viimeksi reväytin olkapääni Rolling Eyes
http://www.mobilat.fi/download/Olkapaan_hoito-opas.pdf
Takaisin alkuun Siirry alas
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

tankoilijoiden treeniohjelmat Empty
ViestiAihe: Vs: tankoilijoiden treeniohjelmat   tankoilijoiden treeniohjelmat Icon_minitimeMa Kesä 21, 2010 1:35 pm

-


Viimeinen muokkaaja, sini pvm La Syys 10, 2011 7:10 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Henrietta
intermediate spinner
intermediate spinner
Henrietta


Viestien lukumäärä : 68
Ikä : 37
Location : Helsinki
Registration date : 11.03.2010

tankoilijoiden treeniohjelmat Empty
ViestiAihe: Vs: tankoilijoiden treeniohjelmat   tankoilijoiden treeniohjelmat Icon_minitimeMa Kesä 21, 2010 2:22 pm

Mulla vaihtelee treeniohjelmat aika paljon, koska kesäisin kun oon oikeissa töissä en ohjaa jumppaa ym., mutta sitten syksy ja kevät meneekin mukavasti kahta työtä tehdessä ja opiskellessa Wink Mutta jos karkeesti laittais sellaisen treeniohjelman, jota tällä hetkellä yritän noudattaa (jos vaikka vois vaihteeksi olla terve niin se ehkä onnistuisi):

MA: Tankotunti, venyttely n.30min
TI: SatsShapePulse ja pilates
KE: Lepopäivä tai oma tankotreeni kotona tai tankotunti, venyttely 30min
TO: BodyCombat
PE: Tankotunti
LA: Lepopäivä, venyttely n.30min
SU: Shape ja oma tankotreeni kotona

Lisäksi tuo koira tietenkin tietää kävelylenkkejä päivittäin Smile

Ja tähän hahmotelmaa syksyn ohjelmasta:

MA: 2h kiinteytys-jumpan ohjaus, 1h pilates-ohjaus
TI: Tankotunti, venyttely 30min
KE: 2h kiinteytys-jumpan ohjaus, 1h vatsa-pakara
TO: Lepopäivä, venyttely 30min
PE: Tankotunti
LA: Lepopäivä, venyttely 30min
SU: 1h Zumba-ohjaus, 1h Bodyharmony-ohjaus ja oma tankotreeni kotona

Sitten jouluna voi taas väsyneenä miettiä, että prkl kun ei voinu tajuta, että työt, 8h/vko ohjaus, tankoilu, oma treeni, opiskelu vie aika paljon aikaa ja energiaa... Uskomatonta miten aina voi arvioida oman jaksamisensa niin väärin.
Takaisin alkuun Siirry alas
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

tankoilijoiden treeniohjelmat Empty
ViestiAihe: Vs: tankoilijoiden treeniohjelmat   tankoilijoiden treeniohjelmat Icon_minitimeTo Elo 05, 2010 12:19 pm

minäkin laitan tänne syksyllä alkavan viikko-ohjelmani koska oon siitä jo valmiiksi niin innoissani bounce bounce

jatkuvat:
ma: dancehall-tanssitunti
ti: powerpole
to: jazz-tanssitunti
su: akroa sirkus helsingillä (+ joku arkiaamu akroa)

ja sitten viikkoon pitäis vielä saada mahtumaan parit tankotreenit Fitillä ja 2x voimatreenit. Eli teen yleensä vatsat 1x/vk ja kädet 1x/vk.

Voi mulla tulee olemaan tosi kiva syksy urheilun osalta!! mitähän pomo tykkää kun läväytän viikko-ohjelmani vuorotoivelistaan.. hahahah. ei varmaan ainakaan hyvää. Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
nekuliini
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nekuliini


Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 43
Location : Siikajoki
Registration date : 21.12.2007

tankoilijoiden treeniohjelmat Empty
ViestiAihe: Vs: tankoilijoiden treeniohjelmat   tankoilijoiden treeniohjelmat Icon_minitimeTo Elo 05, 2010 1:40 pm

5 krt viikossa kuntosaliharjoituksia, jolloin koko kroppa treenataan läpi. Ohjelma vaihtuu n. kerran kuukaudessa.
2 krt viikossa vapariharjoituksia (lattialla) - jos kroppa väsynyt niin sitten vain 45 min. iltakävely
n. 1-2 krt/kk tankoa tai tolppaa, harjoitukset mikä kulloinkin sattuu huvittamaan. Offikaudella saattaa olla harvemminkin. Dieetillä taas enemmän, jos aikaa vaan riittää.
Takaisin alkuun Siirry alas
jokarva
basic inverter
basic inverter
jokarva


Viestien lukumäärä : 37
Location : Joensuu
Registration date : 29.11.2010

tankoilijoiden treeniohjelmat Empty
ViestiAihe: Vs: tankoilijoiden treeniohjelmat   tankoilijoiden treeniohjelmat Icon_minitimeMa Marras 29, 2010 8:02 pm

Mie treenailen lähinnä sen mukaan miten on itselläni tanssiopetuksia. Tosin nyt en ole tankoillut pariin vuoteen (vkloppuna laitan tangon paikoilleen kunhan saan olohuoneen uuteen uskoon), mutta tämän hetkinen viikko-ohjelma menee näin:

Ma: kahvakuulatreeni
Ti: 2h lattareita
Ke: 1h lattareita
To: 2h lattareita
Pe: juoksulenkki
La: pizzapäivä Very Happy
Su: 2h lattareita

Voips olla, että vkloppuna tulee taas aloiteltua taas tangolla keikkuminen.Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://jokarva.blogspot.com
neitinopsa
intermediate inverter
intermediate inverter
neitinopsa


Viestien lukumäärä : 156
Ikä : 35
Location : Vantaa
Registration date : 13.09.2010

tankoilijoiden treeniohjelmat Empty
ViestiAihe: Vs: tankoilijoiden treeniohjelmat   tankoilijoiden treeniohjelmat Icon_minitimeSu Joulu 12, 2010 4:37 pm

Mua kiinnostais, että millasia saliohjelmia teillä on / kuinka usein käytte salilla?
Takaisin alkuun Siirry alas
Jenni H
intermediate inverter
intermediate inverter
Jenni H


Viestien lukumäärä : 155
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 20.02.2011

tankoilijoiden treeniohjelmat Empty
ViestiAihe: Vs: tankoilijoiden treeniohjelmat   tankoilijoiden treeniohjelmat Icon_minitimeTo Maalis 03, 2011 1:19 pm

Itse teen kolmijakoisella.

PV 1
Rinta, olkapäät, ojentajat

PV2
jalat

PV3
selkä, hauis

vatsoja teen vähän fiiliksen mukaan. Treenipäivien tiheys on myös fiilispohjalla ja riippu paljon siitä, paljonko olen tankoillut. Lisäilen ja vähentelen myös liikkeitä treeneistäni lihaksen palautumisen mukaan.

Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.facebook.com/jenni.heik
Jenni H
intermediate inverter
intermediate inverter
Jenni H


Viestien lukumäärä : 155
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 20.02.2011

tankoilijoiden treeniohjelmat Empty
ViestiAihe: Vs: tankoilijoiden treeniohjelmat   tankoilijoiden treeniohjelmat Icon_minitimeTo Maalis 03, 2011 1:30 pm

Niin ja liikkeitä, jotka ovat mielestäni tankoilun kannalata erituisen hyödyllisiä ovat leuanvedot jakainkenlaiset jalkojen nostot leuanvetotangolla (auttaa paljon inverttiin ja olkanousuun. https://www.youtube.com/watch?v=VuXWfu2ue2Y

kässäri, kyynärseinonta, päällä seisonta erilaisne nousuineen (seinää vasten jos ei osaa ilman) Auttavat tankokässäreihin
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.facebook.com/jenni.heik
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

tankoilijoiden treeniohjelmat Empty
ViestiAihe: Vs: tankoilijoiden treeniohjelmat   tankoilijoiden treeniohjelmat Icon_minitimeTo Maalis 03, 2011 1:55 pm

Mä treenan tangolla kolme kertaa viikossa, joten en yleensä hirveesti salilla voi panostaa yläkropan lihaksiin, jotta nekin vähän palautuisivat. Joten mun salitreeni on jalkapainoitteinen, koska jalat ei tankoilussa niin paljoa saa treeniä. Kuitenkin seassa niitä liikkeitä, jotka tukee mun mielestä tankoilua.

Usein tulee tehtyä tämmönen treeni kerran viikossa:
Jalat:
Like a Star @ heaven Askelkyykky käsipainoilla
Like a Star @ heaven etukyykky
Like a Star @ heaven jalkaprässi / leveäkyykky
Like a Star @ heaven reiden ojentajat + koukistajat
Like a Star @ heaven pohkeet

Selkä/kädet:
Like a Star @ heaven leuanvedot leveällä myötäotteella (koneessa)
Like a Star @ heaven vipunostot/ pystysoutu
Like a Star @ heaven dipit
Like a Star @ heaven selän ojennukset
Like a Star @ heaven kulmasoutu

Vatsat:
Like a Star @ heaven puolapuuvatsat tms.
Like a Star @ heaven vatsatreeniä jumppapallolla
Like a Star @ heaven lankut

On mulle toiminut hyvin tankotanssia tukevana ja myös vastapainona!
Takaisin alkuun Siirry alas
Nipsuke
basic spinner
basic spinner
Nipsuke


Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 06.09.2011

tankoilijoiden treeniohjelmat Empty
ViestiAihe: Vs: tankoilijoiden treeniohjelmat   tankoilijoiden treeniohjelmat Icon_minitimeLa Syys 10, 2011 2:10 pm

Te kuntosaleilijat! Millasia on teidän saliohjelmat? Täällä meinaan yks kuntosalihirmu pähkäilee omansa kanssa, ja kaipailee vertailukohteita Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





tankoilijoiden treeniohjelmat Empty
ViestiAihe: Vs: tankoilijoiden treeniohjelmat   tankoilijoiden treeniohjelmat Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
tankoilijoiden treeniohjelmat
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
 Similar topics
-
» Tankoilijoiden vakuutukset..?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: