Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Pyörivällä vai staattisella tangolla mieluummin?

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
nekuliini
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nekuliini


Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 43
Location : Siikajoki
Registration date : 21.12.2007

Pyörivällä vai staattisella tangolla mieluummin? Empty
ViestiAihe: Pyörivällä vai staattisella tangolla mieluummin?   Pyörivällä vai staattisella tangolla mieluummin? Icon_minitimeKe Maalis 05, 2008 10:01 pm

Siinäpä siis kysymys. Kummalla mieluiten itse pyöritte ja kummalla tangolla tehtyjä liikkeitä pidätte kauniimpina? Itse aluksi pyörin mieluiten staattisella tangolla, mutta nyt kun maha ei enää protestoi, niin kyllä se pyörivä moodi on mukavampi. Sillä saa miljuuna kertaa näyttävämpiä liikkeitä ja mieskin, joka ei oikeastaan tankotanssista sen enempää tiedä kuin tangon rakenteen ja huollon, sanoi kysyessäni hänen mielestään näyttävintä liikettä, että se pyörivä spiraali.

Nyt sitten olen pulman edessä. Tähän saa halutessaan ottaa kantaa ja antaa ehdotuksia. Siis kun minulla on se esitys niissä yksissä häissä, suunnittelin aluksi, että tehdään yhteisesitys pyörivällä ja oman yksittäisesitykseni teen staattisella tangolla. Nauhoittelin sitten harjoituksia ja tuskailin sitä, kuinka paljon mahetsompia liikkeitä spinnyllä tosiaan saa aikaiseksi ja rupesin miettimään, että jos sittenkin teen sen oman esityksenikin pyörivällä tangolla. Olkanousut, iguana, handspring ja apinapudotus ovat sillä kyllä huomattavasti vaativampia, mutta onnistuvat kyllä - yleensä, kun älyää pitää tangon paikallaan.Very Happy Mitäpä mieltä olette? En olisi uskonut, että minusta tulee tällainen pyörivän tangon fanittaja, mutta vauhdinhurma on sillä kerrassaan ihanaa. Toisekseen alan jo katua esiintymislupaustani.
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Pyörivällä vai staattisella tangolla mieluummin? Empty
ViestiAihe: Vs: Pyörivällä vai staattisella tangolla mieluummin?   Pyörivällä vai staattisella tangolla mieluummin? Icon_minitimeTo Maalis 06, 2008 11:00 am

Tällä hetkellä ei kotona oo hirveesti valinnan varaa Very Happy Mutta rtp:llä kun oon spinnya kokeillut niin kylse on lumonnut mut, mä tykkään vauhdista! Pienenäkin kiepuin niissä puistoissa/ leikkikentillä olevissa punaisissa "tangoissa" jotka pyörii, jos tiedätte niitä Very Happy Ja onhan se ehdottomasti näyttävämpikin. Odottelen kuumeisesti toukokuun loppua/ kesäkuun alkua, että voin pistää oman x-polen tilaukseen.

Älä nyt nekuliini ala katumaan mitään Very Happy Jos hivenenkään tuntuu epävarmalta apinatiputukset yms. pyörivällä niin varmaan kannattaa valita se staattinen moodi kumminkin esitykseen, ettei mikään mene vahingossakaan pipariksi. Tai itse luultavasti niin tekisin. Muutenkin jos menisin esiintymään niin kaiken pitäisi tuntua varmalta ja olla hiottu justiinsa nappiin.

T.Perfektionisti
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Pyörivällä vai staattisella tangolla mieluummin? Empty
ViestiAihe: Vs: Pyörivällä vai staattisella tangolla mieluummin?   Pyörivällä vai staattisella tangolla mieluummin? Icon_minitimeTo Maalis 06, 2008 11:17 am

Mä tykkään molemmista. Kotitreeneissä yleensä pidän tangon staattisena, sit joskus, kun haluan kokeilla jotain näyttävämpää tai vaikeampia yhdistelmiä korkealla tangolla vaihdan spinnyyn. Mä jotenkin tykkään staattisen tuntumasta enemmän, vaikka molemmilla on taustaa jo muutaman vuoden edestä. Musta spinnyllä saa todella kaunista jälkeä aikaan ja se on nimenomaan yleisön hurmaamiseen loistava. Mutta jotenkin pidän staattista tankoa miellyttävämpänä, koska juuri tuon lisääntyneen näyttävyyden takia spinnyllä on helppo saada omista taidoistaan ja tanssin näyttävyydestä koviakin harhaluuloja. Niin treenaan mieluummin vaikeamman kautta ja sitten otan lisäapua esityksiin ja joskus huvin vuoksi!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

Pyörivällä vai staattisella tangolla mieluummin? Empty
ViestiAihe: Vs: Pyörivällä vai staattisella tangolla mieluummin?   Pyörivällä vai staattisella tangolla mieluummin? Icon_minitimeTo Maalis 06, 2008 1:13 pm

Molemmat, mutta vähemmän maltan pitää staattisena. Sit se pyörivä on kyl paha jos tekee inverttireenit mut en aina viitsi lukita sitä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pyörivällä vai staattisella tangolla mieluummin? Empty
ViestiAihe: Vs: Pyörivällä vai staattisella tangolla mieluummin?   Pyörivällä vai staattisella tangolla mieluummin? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pyörivällä vai staattisella tangolla mieluummin?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Lihasharjoittelu tangolla
» Astrologiaa tangolla :)
» Madonna tangolla!
» Miehet tangolla

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: