Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Pääsy inverttiin

Siirry alas 
+64
Miamimosa
rruina
Snoukka
tuhoelain
CatsAnn
iku69
Polecat
hpl
Mary-Lou
babooshka
anpa
BLAAAAACK
Jennii
hiekkis
Retu
shadow87
Ewy
Ainokainen
Herkkupurkki
OonaK
Manares
Vanillalatte
yonski
johku76
Vekexxx
tiko
Tiu
Saila
Ivanka
zayah
downthepole
hemuliini
hansi
Goldie
Marie
Ish
Sonja
angela
Nounours
Janey May
wilmiina
Mortianna
vesi
sluippa
Foxmagon
Cherrie
poletti
Nins
Kati
Miia
Samira
Ashta
maryana
Kirsi
Nina
miukattus
nekuliini
-Hanna-
tasuni
AdminSusie
Sanni
Iina
Nanna H.
annukka
68 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
KirjoittajaViesti
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Pääsy inverttiin - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pääsy inverttiin   Pääsy inverttiin - Sivu 6 Icon_minitimeMa Tammi 24, 2011 1:08 pm

Olis yksi hyvä harjoitus: NOSTA polvet ylös, katso, että käsivarret jää koukkuun. Avaa polvet, jätä varpaat yhteen. Kippaa taakse katsomalla ylös ja ojentamalla kädet, tuo lantio ihan tankoon kiinni (ei 10 cm päähän). Avaa jalat suoraksi. Tuo jalat takaisin polvista koukkuun, NOSTA takaisin ylös (polvet rinnassa), laske takaisin alas. Tee vaihe vaiheelta hitaasti nostamalla, itellä on rytmi 1. polvet rintaan 2. kippaa 3. nosto takas tangolle 4. alas (jätän usein lihaskuntoa tehdessä jalkojen ojennuksen pois).

Aluksi harvoin tosiaan nostolla edes pysyy ylhäällä ja kädet koukussa niin pitkään, että pääsee kippaamaan taakse, vaan kädet valuu hiljalleen suoraksi eikä saa asentoa kippaamalla loppuun asti. Mutta kun säännöllisesti tekee niin kerta kerralta se menee helpommin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Goldie
intermediate spinner
intermediate spinner
Goldie


Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 18.02.2010

Pääsy inverttiin - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pääsy inverttiin   Pääsy inverttiin - Sivu 6 Icon_minitimeMa Tammi 24, 2011 1:11 pm

Kiitos vastauksesta! veikkaan sitten että ihan lihaksisto ongelma ( mulla oli saikkutauko joku 6kk tässä välissä). ei mulla ihan vielä pysy kädet niin kauan koukussa että saisin lantiota tankoon. valahtaa nopeasti koko homma. mutta varmasti kun tota vaan tekee niin tulee sitä voimaakin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Goldie
intermediate spinner
intermediate spinner
Goldie


Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 18.02.2010

Pääsy inverttiin - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pääsy inverttiin   Pääsy inverttiin - Sivu 6 Icon_minitimeMa Tammi 24, 2011 1:14 pm

se lantio on kyllä iso ongelma. vaikka yritän pinnistää vatsaa niin se meinaa silti jäädä liian kauas tangosta. vaikka yläkroppa ois missä asennossa. Onko vinkkejä tohon lantion nostoon/ mukana pitoon?
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Pääsy inverttiin - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pääsy inverttiin   Pääsy inverttiin - Sivu 6 Icon_minitimeMa Tammi 24, 2011 2:26 pm

Sit voi olla että haba ei riitä tai että aloitusasento ei silti oo ihan kohdallaan. Vyötärö on "kääntöpiste" ja käsivarret (= hauis) kääntää ylösalaisin ja lantion tankoon. Vatsojen ei tartte kuin ylläpitää asento. Jos yrität enemmän nostaa lantiota ylös kuin kipata yläkroppaa alas se voi hyvin olla osa ongelmaa. Mutta näkemättä on paha sanoa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Pääsy inverttiin - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pääsy inverttiin   Pääsy inverttiin - Sivu 6 Icon_minitimeMa Tammi 24, 2011 2:33 pm

Mä en valitettavasti osaa antaa neuvoja, mutta kerronpahan vaan, että mä taistelin V-invertin kanssa aivan järkyttävän kauan. Sitten yksi päivä se vaan natsasi, vieläkään en tiedä, mitä tein eri tavalla.

Toinen vastaava oli sitten spin and climb..... Nämä kaksi oli mulle sellaisia, että olin varma, etten ikinä opi niitä. Sitten ne yhtäkkiä toimikin. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Goldie
intermediate spinner
intermediate spinner
Goldie


Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 18.02.2010

Pääsy inverttiin - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pääsy inverttiin   Pääsy inverttiin - Sivu 6 Icon_minitimeMa Tammi 24, 2011 2:41 pm

Ihanaa, kiitos kannustuksesta Smile Olen niin kauheen itsekriittinen että jos joku tollanen ei mene niin se tuntui ihan maailmanlopulta.

mulla on ihan äärimmäisen "notko" selkä eli olen aina perse pitällä. seisonki ihan kilissä aina, maha edessä ja selkä ihan vinkuralla. Tuossa invertoidessa mulla taitaa toi selän taittokohta tehdä sen taiton taas eikä pysy suorana. Ilmeisesti aika lankku pitää kropan olla tuossa?
Takaisin alkuun Siirry alas
angela
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
angela


Viestien lukumäärä : 434
Ikä : 41
Location : Espoo
Registration date : 15.09.2009

Pääsy inverttiin - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pääsy inverttiin   Pääsy inverttiin - Sivu 6 Icon_minitimeMa Tammi 24, 2011 6:02 pm

Ongelma-samis Very Happy Arvaa ottaako joo päähän,kun tollanen perusjuttu ei vaan natsaa. Tietty jos treenais useemmin kun 1-2 krt/kk se voi jeesaa. Cool Mut toi kyl syö motivaatiota kun toiset vetäsee ton jossain tek1:llä ja ite ei saa sitä menee vielä 3-tason tunneilla. Mä luulen, et mulla on ainakin selässä joku vika ton liikkeen kanssa. Ja ollaan ainakin Lauran kanssakin ihmetelty tota mun ongelmaa ihan liveä.. Paska liike Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Ivanka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ivanka


Viestien lukumäärä : 221
Location : Helsinki
Registration date : 17.08.2010

Pääsy inverttiin - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pääsy inverttiin   Pääsy inverttiin - Sivu 6 Icon_minitimeMa Tammi 24, 2011 6:16 pm

Heh, tää on munkin henkilökohtainen inhokki!
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Pääsy inverttiin - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pääsy inverttiin   Pääsy inverttiin - Sivu 6 Icon_minitimeMa Tammi 24, 2011 6:53 pm

Mullekin jotkut "helpot" liikkeet kuten skorppari, kaksonen, etureisi-polvitaivepito oli/on tosi vaikeita. Mutta kannattaa iloita niistä liikkeistä, jotka osaa ja sinnikkäästi opetella myös niitä itselleen hankalia. Kyllä ne tulee aikanaan. Mä oon esimerkiksi sitä mieltä, että aysha on helpompi liike kuin kaksonen. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Goldie
intermediate spinner
intermediate spinner
Goldie


Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 18.02.2010

Pääsy inverttiin - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pääsy inverttiin   Pääsy inverttiin - Sivu 6 Icon_minitimeMa Tammi 24, 2011 7:51 pm

Angela: Ihan täys anaaliliike Very Happy

Kiitos paljon kannustuksesta ja Iina neuvoista. Tuli tooosi paljn parempi fiilis lähteä treenaamaan tätä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Pääsy inverttiin - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pääsy inverttiin   Pääsy inverttiin - Sivu 6 Icon_minitimeMa Tammi 24, 2011 11:13 pm

katoin just mun kuvamaa videoo mis yritän v-inverttii ja huomasin et 1) invertointitekniikka on väärä 2) lantio jää liian kauas tangosta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Pääsy inverttiin - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pääsy inverttiin   Pääsy inverttiin - Sivu 6 Icon_minitimeKe Toukokuu 04, 2011 8:01 pm

onko tää hyvä tapa vahvistaa lihaksia?



ps. ihana kroppa tolla naisella Pääsy inverttiin - Sivu 6 In+love+smiley
Takaisin alkuun Siirry alas
Marie
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Marie


Viestien lukumäärä : 301
Ikä : 37
Location : Toijala
Registration date : 28.04.2009

Pääsy inverttiin - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pääsy inverttiin   Pääsy inverttiin - Sivu 6 Icon_minitimeKe Toukokuu 04, 2011 10:36 pm

Joo. Tosin tosta selän pyöristämisestä en niin tiedä..
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Pääsy inverttiin - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pääsy inverttiin   Pääsy inverttiin - Sivu 6 Icon_minitimeKe Loka 12, 2011 9:15 pm

Mullon taas inverttikysyttävää:

Me tankoiltiin tänään mun treenikaverin kanssa, ja ruvettiin hiomaan noita inverttejä. Mun treenikaveri alottaa invertin ottamalla aika korkeelta tangosta kiinni, niinkun tosta about ohimon kohalta. Mä sanoin että oikea tapa on ottaa paljon alempaa, niinkun tosta leuan tasolta. Kuitenkin omalla tavallaan kaverini saa tehtyä invertin ponnistamatta, kevyesti tasajaloin. Minun tavallani se ei onnistu, ja päätyy invertissä liian lähelle lattiaa. Aluksi hän teki invertin siten, että aloitti sen tangon takaa, otti askeleen ja ponnahti ylös - kevyesti, ei riuhtomalla, mutta heilauttaen kumminkin. Näin hänelle oli opetettu.

Neuvoessani, en oikein ymmärtänyt, että miksi neuvoin niinkuin neuvoin? Olinko minä edes oikeassa? Tiedän kyllä, että invertti oikeaoppisesti tehdään puhtaasti nostamalla, ei ponnistamalla eikä heilauttamalla, ja sitä kaverini ei teekään. Mutta onko käsien paikalla merkitystä, jos lopputuloksena on nätti V-invertti? Onko siitä jotain haittaa?

Pitäisi varmaan olla video jotta tietäisitte mistä puhun. tongue
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Pääsy inverttiin - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pääsy inverttiin   Pääsy inverttiin - Sivu 6 Icon_minitimeKe Loka 12, 2011 10:08 pm

Alussa (lue: kun ei ole habaa) kannattaa aloittaa kädet mahdollisimman matalalla, niin saa kipattua itsensä ylösalaisin helpommin. Sit kun on habaa nostaa niiltä suorilta käsiltä itsensä niin ylös, että saa ne käsivarret sillä koukkuun, voi alkaa ottaa ylempää kiinni. Jos ylös mennään taktiikalla "loikataan ja toivotaan ettei selkä revähdä" niin alempaa kiinni ja nostamaan. Jos ei jaksa nostaa niin sit pelkkiä nostoja ilman kääntöä kunnes jaksaa. Smile

Edit: Heilautusta ei kannata harrastaa, se menee tohon "toivotaan ettei selkä revähdä" osioon. Nostamalla ylös ja alussa lantio tangon edessä. Sit kun saa nostettua sitä kautta voi aloittaa tangon takaa ja heilauttaa ulos jos haluaa spinniä mukaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Pääsy inverttiin - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pääsy inverttiin   Pääsy inverttiin - Sivu 6 Icon_minitimeTo Loka 13, 2011 6:31 am

Noniin, eli sekotin turhaan sen päätä. Smile Hei kiitos paljon!
Takaisin alkuun Siirry alas
Tiu
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.10.2010

Pääsy inverttiin - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pääsy inverttiin   Pääsy inverttiin - Sivu 6 Icon_minitimeLa Marras 05, 2011 1:35 am

Pakko kysyä nyt ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta kun nousee inverttiin, kuuluuko molempien jalkojen olla koukussa? Mun kaveri selitti että sen takia en pääse sinne, koska yritän niin että se "ponnistava" jalka on suorana. En ole edes itse tajunnut tollasta eikä kukaan ohjaajakaan ole ikinä sanonut. Onko asia siis näin? Musta tuntuu vaan loogisemmalta että se toinen jalka nousisi suorana tangolle, en tiedä miksi....

Tuntuu kyllä niin epätoivoselta koko invertti muutenkin! En pääse ikinä tek1:ltä pois, kun tämä on niin murheenkryyni. Very Happy En ymmärrä miten kaikki pääsee siihen inverttiin. Kyllä mäkin pääsen jos joku tökkäsee mua perseestä ylös, haha. Ja en usko että mistään järjettömästä voimienpuutteesta on kyse, tai sitten en vaan osaa kohdistaa niitä oikein.
Takaisin alkuun Siirry alas
tiko
intermediate inverter
intermediate inverter
tiko


Viestien lukumäärä : 123
Ikä : 48
Location : Helsinki
Registration date : 03.02.2010

Pääsy inverttiin - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pääsy inverttiin   Pääsy inverttiin - Sivu 6 Icon_minitimeLa Marras 05, 2011 7:01 am

Tiu kirjoitti:
mutta kun nousee inverttiin, kuuluuko molempien jalkojen olla koukussa?

Alussa molemmat jalat voi olla koukussa, mutta taitojen kasvaessa molempien jalkojen pitäisi olla suorana tai sitten toinen jalka suorana ja toinen koukussa.
Toisille toimii se että molemmat jalat ovat koukussa ja toisilla toimii taas se että suorassa oleva jalka toimii vipuvoimana kääntöä tehdessä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Pääsy inverttiin - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pääsy inverttiin   Pääsy inverttiin - Sivu 6 Icon_minitimeLa Marras 05, 2011 11:36 am

Minä nostan aina molemmat jalat koukkuun rintaa vasten, ja suoristan joko V:hen tai sitten vaan tangolle jos laiskottaa. En itse saa jalkoja suoriksi kokomatkaa, en edes toista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Pääsy inverttiin - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pääsy inverttiin   Pääsy inverttiin - Sivu 6 Icon_minitimeLa Marras 05, 2011 7:56 pm

Mä pääsen kyllä suorin jaloin , mutta visuaalisesti jalat koukussakin miellyttää silmää. Vaihtelu virkistää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vekexxx
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 17
Registration date : 18.02.2011

Pääsy inverttiin - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pääsy inverttiin   Pääsy inverttiin - Sivu 6 Icon_minitimeLa Marras 05, 2011 11:30 pm

Tiu kirjoitti:
Pakko kysyä nyt ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta kun nousee inverttiin, kuuluuko molempien jalkojen olla koukussa? Mun kaveri selitti että sen takia en pääse sinne, koska yritän niin että se "ponnistava" jalka on suorana. En ole edes itse tajunnut tollasta eikä kukaan ohjaajakaan ole ikinä sanonut. Onko asia siis näin? Musta tuntuu vaan loogisemmalta että se toinen jalka nousisi suorana tangolle, en tiedä miksi....

Tuntuu kyllä niin epätoivoselta koko invertti muutenkin! En pääse ikinä tek1:ltä pois, kun tämä on niin murheenkryyni. Very Happy En ymmärrä miten kaikki pääsee siihen inverttiin. Kyllä mäkin pääsen jos joku tökkäsee mua perseestä ylös, haha. Ja en usko että mistään järjettömästä voimienpuutteesta on kyse, tai sitten en vaan osaa kohdistaa niitä oikein.

Väitän, että invertti on juuri voimasta kiinni. Pitää olla voimaa yläselässä. Jos sitä on, niin sitten jalkoja voi tyylitellä siihen asentoon kuin haluaa. Jollei saa vedettyä yhtään leuanvetoa, niin tottakai invertti tuntuu epätoivoiselta. Todisteena voiman merkityksestä invertille on sekin, että tankoa kokeilevat vähänkin urheilulliset miehet saavat invertin ensimmäisellä yrityksellä.

Veikkaanpa, että huipputason tankotanssijanaiset vetävät 10-20 tiukkaa leuanvetoa. Suosittelen hankkimaan vertikaalisen tangon lisäksi ovenkarmiin kiinnitettävän leuanvetotangon ja sitten treeniä joka päivä. Kun menee leuanveto yhtä puhtaasti kuin naisella alla olevassa videossa, niin invertin pitäisi mennä.




Takaisin alkuun Siirry alas
Ashta
Superman
Superman
Ashta


Viestien lukumäärä : 783
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 03.01.2008

Pääsy inverttiin - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pääsy inverttiin   Pääsy inverttiin - Sivu 6 Icon_minitimeLa Marras 05, 2011 11:39 pm

Mä en kyllä saa vedettyä yhtäkään leukaa, vaikka oon kuitenki jo muutaman vuoden invertoinu ja nykyään menee suorin jaloinkin (paitsi väsyneenä) Embarassed Pitkään oon himoinnu leuanvetotankoa, mutta tässä kämpässä ei oikein oo paikkaa sille Evil or Very Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tankopantteri.blogspot.com/
Tiu
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.10.2010

Pääsy inverttiin - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pääsy inverttiin   Pääsy inverttiin - Sivu 6 Icon_minitimeLa Marras 05, 2011 11:50 pm

Mä kyllä jotenkin epäilen tota leuanvetojuttua. Jokaiselta omalta kaveriltanikin invertti on onnistunut ekalla yrittämisellä, osa ei ole ikinä edes treenannut mitään tai vetele mitään leukoja. Voikohan mun jalat olla niin painavat, etten saa niitä ylös... Laughing Tai onkohan omalla painolla tuossa kauheasti merkitystä, mä kun en ole tosiaan mistään kevyimmästä päästä, vaikka ihan normaalikokoinen olenkin.

Itse saan huiman puolikkaan leuanvedon, wuhuu! Mutta en vaan jotenkin usko että kaikki muut omistaisivat enemmän voimaa kuin mä, kun olen treenannut niin kauan ja vaikka mitä. Ehkä typerästi ajateltu, mutta en tajua mikä nyt mättää tässä hiton liikkeessä. Very Happy

Se kyllä tuli mieleen että jos mulla ei vaan ole alavatsalihakset tarpeeksi vahvat tai jotain...
Takaisin alkuun Siirry alas
Ivanka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ivanka


Viestien lukumäärä : 221
Location : Helsinki
Registration date : 17.08.2010

Pääsy inverttiin - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pääsy inverttiin   Pääsy inverttiin - Sivu 6 Icon_minitimeLa Marras 05, 2011 11:52 pm

Mä saan vedettyä 3-5 leukaa puhtaasti, mutta invertti ei onnistu kauniisti, ei ollenkaan suorin jaloin. Mulla se tuntuu nimenomaan olevan kiinni vatsalihaksista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vekexxx
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 17
Registration date : 18.02.2011

Pääsy inverttiin - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pääsy inverttiin   Pääsy inverttiin - Sivu 6 Icon_minitimeSu Marras 06, 2011 2:56 am

Ivanka kirjoitti:
Mä saan vedettyä 3-5 leukaa puhtaasti, mutta invertti ei onnistu kauniisti, ei ollenkaan suorin jaloin. Mulla se tuntuu nimenomaan olevan kiinni vatsalihaksista.

Voi tietenkin olla vatsalihaksistakin kiinni. Sekin asia kannattaa testata joko leuanvetotangolla tai puolapuilla. Jos normaali roikunta-asennossa ei saa nostettua jalkoja suorina kohti kattoa, niin ei niitä saa vertikaalitangollakaan.



Voi olla, että joku onnekas pääsee potkaisemalla inverttiin ilman mitään ylävartalon ja keskivartalon voimia, koska pääsee juuri oikeassa kulmassa tasapainon kannalta oikeaan asentoon. En kyllä ottaisi heistä mallia. Jos on vähän liukkaampi tanko, tasapaino menee vähän sivuun tai tapahtuu muuta odottamatonta, tyyppi tippuu pää edellä lattiaan, koska ei ole voimaa tehdä mitään jarruttavia korjausliikkeitä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pääsy inverttiin - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pääsy inverttiin   Pääsy inverttiin - Sivu 6 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pääsy inverttiin
Takaisin alkuun 
Sivu 6 / 9Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tankotemput ja pyörähdykset-
Siirry: