Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Urheiluvammat

Siirry alas 
+118
laurus
Cristine16
ollu
nita
OonaK
hiekkis
Malin
W_devil
hheidii
minorvok
mujuvaa
iitaliina
Paprika
eika
Tazze
BLAAAAACK
Neneth
Polecat
zayah
AnskuN
SaMaJA
marraskuu
Päivi
lilith84
yonski
Caralee
Tiiku
Tiu
Nexu
iku69
Mortianna
hpl
erika
Retu
sonkos
Manares
Vekexxx
Nepu
Pandakarhu
shadow87
maya.s
Elegia
Martta
Goldie
Herkkupurkki
Unya
annakatariina
jolla
SusannaR
Nahkis
pineapple
Jenni H
Ivanka
salama
Farang
liisan
neitinopsa
nasu
Inila
Nina
Ewy
Lotta.
Jutta
Johanna
Marie
Eeva
angela
karti
LaraK
Em Kay
Hiirenvirna
Zahrain
piija
tiko
Olgimax
FemmeFatale
Hennu/Henriikka
downthepole
Maris^
hemuliini
Razz
Dahlia D.
maimiau
Iiris
wilmiina
Jenni
Sonja
tankomau
sluippa
Ish
christina
vesi
Foxmagon
papaija
Henna.C
Kati
Samira
merqus
celya
pikkukissa
Carnivora
Lissuwursti
kajakki
Cherrie
annukka
Ashta
JonnaK
miukattus
-Hanna-
Kirsi
Miia
Sanni
nekuliini
Kat Da
Nanna H.
AdminSusie
tasuni
Iina
122 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 16 ... 24  Seuraava
KirjoittajaViesti
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Urheiluvammat - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 8 Icon_minitimeKe Loka 07, 2009 12:22 pm

No nyt heräsi mielenkiinto, kerro heti kuka tai anna edes vinkkiä? Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Urheiluvammat - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 8 Icon_minitimeKe Loka 07, 2009 12:29 pm

Valtosen Vesa. Kertoi vaan, että hänen entinen työkaverinsa hurahti myös tankotanssiin (kerroin siis aluksi, mistä vammani oli tullut) ja minä tietysti heti utelemaan, kenestä on kyse. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Urheiluvammat - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 8 Icon_minitimeKe Loka 07, 2009 1:06 pm

Terkut Vesalle, mukava ja pätevä tyyppi! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Urheiluvammat - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 8 Icon_minitimeKe Loka 07, 2009 1:15 pm

Kerron kyllä! Oon kyllä tosi paljon tykännyt, on tosi rauhallinen ja pätevän oloinen!
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Urheiluvammat - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 8 Icon_minitimeTo Loka 08, 2009 3:09 pm

Pysyn kannassani: kaikkien jotka väittävät tankotanssin sopivan kaikille ja olevan mukavaa ajanvietettä kannattaa seurata vähän aikaa tätä topiccia Smile.

Olin äsken kuvaussessiossa City-lehden juttua varten ja tein aluksi muutaman perusspinnin, palomiestä, merenneitoa, karusellia, bumerangia. En tiedä mitä tapahtui mutta kahden minuutin kuluttua oikea ranne alkoi kiljua kivusta ja kiljuu edelleen. Se niistä spinneistä oikealla kädellä, olen taas täysin vasenkätinen ja juuri ja juuri pystyn tekemään inverttejä sun muita oikea käsi ylhäällä. Juuri kun kyynärnivel toipui kesäkuun 7. päivän reverse grab - bumerangitreeneistä!!!!!!

En todella ymmärrä mitä tapahtui. En vääntänyt, en kääntänyt, tein rauhallisesti. Mitä tein väärin?????

Okei en lämmitellyt paljoa, alle minsan... Embarassed mutta haloo, PALOMIES???????????????????
Takaisin alkuun Siirry alas
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Urheiluvammat - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 8 Icon_minitimeTo Loka 08, 2009 3:54 pm

Mä ostin sellasen powerballin ja yritän treenata sillä ranteita, kun ne särkee mulla niin helposti. Ehkä sunkin kannattais.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Urheiluvammat - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 8 Icon_minitimeTo Loka 08, 2009 4:51 pm

tasuni kirjoitti:
Pysyn kannassani: kaikkien jotka väittävät tankotanssin sopivan kaikille ja olevan mukavaa ajanvietettä kannattaa seurata vähän aikaa tätä topiccia Smile.

Mä olen edelleenkin sitä mieltä että joka väittää että tankotanssi EI sovi kaikille, jotka lajia haluaa harrastaa, saisivat hypätä korkeelta hevoseltaan alas ja käyttää vähän maalaisjärkeä. Anteeksi jos on jyrkästi sanottu, mutta mun mielestä tän lajin harrastus on tosiaankin vahvasti oman tahdon asia. Poikkeuksena nyt kenties jotkut moniraaja-amputoidut henkilöt, raskaana olevat, kunnolla sydänvikaiset jne. tietenkin. Tankotanssi on kaikkien harrastus kun harjoittelee oikealla tekniikalla, opettelee omat vahvuutensa ja heikkoutensa ja toimii niiden mukaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Urheiluvammat - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 8 Icon_minitimePe Loka 09, 2009 7:51 am

Nyt mun ranne on kaksinkertainen ja punainen. Ja muistan että se kipu iskikin chopperissa eikä perusspinneissä. Selvä venähdys siis.

Mä en jaksa vääntää kättä tosta sopii kaikille - ei sovi kaikille, kun me puhutaan eri asioista. Mä en todellakaan oo millään korkeella hevosella ja sen tietää varmasti ihan jokainen joka mut tuntee.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Urheiluvammat - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 8 Icon_minitimePe Loka 09, 2009 7:55 am

Mäkin meinasin ruveta selventämään asiaa, mutta en jaksanut. Smile Toinen puhuu koirista ja toinen kissoista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Urheiluvammat - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 8 Icon_minitimePe Loka 09, 2009 2:29 pm

Mun korvaan toi kalskahtaa aina vaan jotenkin monia lajin harrastajia kohtaan todella alentavalta. Jokainen harrastaa sillä tasolla ja niillä avuilla, mitä heille on annettu - jos aletaan sanoa ketkä voi ja ketkä ei voi harrastaa lajia aletaan samalla todella helposti eritellä sitä, mikä on "oikeeta" tankotanssia ja mikä ei. Kyllä mä sua sen verran tunnen, että sinä et tuolla kommentilla sitä tarkoita. Mutta siltä se helposti kuulostaa. Ja siitä taas ei ole pitkäkään matka tuohon "no et voi sanoa oikeesti harrastavasi tankotanssia ennen kuin olet tanssinut x kuukautta ja osaat x määrän liikkeitä ja vähintään yhteen suuntaan spagaatin." Sillä on todella helppo ottaa aloittelevilta harrastajilta ilo pois koko lajista. Suomessa ihmiset uskoo liian helposti muutenkin tuota "et sinä mitään osaa" mantraa.

Kaikilla, jotka tahtoo lajia harrastaa, pitää olla siihen mahdollisuus. Se sitten, kuinka monen tahto kestää ensimmäisten mustelmien ja venähdyksien yli, onkin jo aivan eri asia.

Toivottavasti ranne paranee pian, nyt vaan lepoa I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Urheiluvammat - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 8 Icon_minitimePe Loka 09, 2009 2:56 pm

Koska mä saan aina turpiini kun sanon tuon, lakkaan nyt sitten sanomasta. Mutta ottaa päähän että niin monet muut saa sanoa mitä ikinä huvittaa ja aina vaan mun pitää ymmärtää ja ymmärtää ja ymmärtää. Mutta jos mulla on yks asia jota mä haluan sanoa joka ei oo niin täydellisen politically correct niin eikös joku hyökkää kimppuun eikä ollenkaan tunnu että *mua* haluu kukaan ymmärtää.

Mutta koska ihan sama juttu oli Pariisissa ja on ollut monta kertaa muulloinkin, on varmaan tajuttava että kaikki ei tunne mun suloista persoonaani eikä ymmärrä mitä mä tuolla sanonnalla tarkoitan. On pakko myöntää että Iina tässä puhuu monen suulla vaikka, kuten sanoit, itse tiedätkin etten tarkoita missään nimessä olla elitistinen. Aika erikoista olisikin jos yrittäisin, kun olen itse mahdollisimman hitaasti ja kantapään kautta oppinut kaiken tankoilussa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Urheiluvammat - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 8 Icon_minitimePe Loka 16, 2009 11:58 am

Jaahas. Ylivenytelty lonkankoukistaja toisella puolella tai jotain (en tiedä MITÄ sille on tapahtunu paitsi heräsin eilen aamulla eikä jalka toiminu). Toisella puolella venähtäny vatsalihas, ollu jo lauantaista lähtien. Ja tän viikon PITI olla mun suuri treeniviikko ennen Pole Artia. Saa nähdä jos ens viikolle sais edes parit reenit vielä ängettyä ilman et on sit ihan jumissa kisoihin. Oishan se kiva jos ois hiottu rutiini, mut vielä kivempää tietty ois ettei ois niin paskana ettei pääse edes invertoimaan Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
tankomau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
tankomau


Viestien lukumäärä : 412
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 08.02.2009

Urheiluvammat - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 8 Icon_minitimeKe Loka 28, 2009 10:08 am

Öh, perse repes kirjaimellisesti..Tein eilen pole splittejä ja yöllä heräsin sit järkyttävään kipuun. Käveleminen ja istuminen on hiukka tuskallista. Oi voi Rolling Eyes Mulla oli tiedossa niin kauheen kiva 6 treenin treeniviikko, mut ehkä se viiskin riittää Very Happy

cat

Edit vielä sen verran, että olisko jollain jotain neuvoa miten saisin hoidettua tätä vammaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://miaudesign.spreadshirt.net
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Urheiluvammat - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 8 Icon_minitimeKe Loka 28, 2009 12:19 pm

Hyi kauheeta! Toi kaikki osien repeily kuulostaa aina yhtä järkyttävältä. Paranemisia!
Takaisin alkuun Siirry alas
maimiau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
maimiau


Viestien lukumäärä : 400
Ikä : 34
Location : Tammela, Tre.
Registration date : 13.06.2009

Urheiluvammat - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 8 Icon_minitimeKe Loka 28, 2009 12:48 pm

itekin löysin joku aika sitte kamalan skraidun alkaen persvaosta ja jatkuen vähän sen yläpuolelle :s muistaakseni laitoin sinkkisuihketta suojaamaan enemmiltä ärtymisiltä ja sit rasvailin Helosanilla niin kyllä se siit parani. suihkussa kirveli kivasti..
i feel your pain!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://parassiskomaailmassa.wordpress.com/
vesi
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 115
Ikä : 36
Location : Helsinki
Registration date : 26.03.2009

Urheiluvammat - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 8 Icon_minitimeKe Loka 28, 2009 7:07 pm

Jäitä jäitä parin päivän ajan ja sit lepoa!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tanssikissa.livejournal.com/
Dahlia D.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Dahlia D.


Viestien lukumäärä : 250
Ikä : 32
Location : Jyväskylä
Registration date : 02.10.2009

Urheiluvammat - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 8 Icon_minitimeKe Loka 28, 2009 7:20 pm

Miuta vaivaa kokoajan lihasjumit. Vaikka ainakin luulen lämmitteleväni ja jäähdytteleväni oikeaoppisesti Johrunnan tuntiohjelmaa mukaillen niin aina koskee johonkin. Yleensä vielä sinne, missä en edes tiennyt olevan mitään sen kummempia lihaksia. Se on kai se, ettei "urheilija" tervettä päivää nää... Lainausmerkit siksi, etten nää itteeni vielä mitenkään järin atleettisena Very Happy Mut toisaalta onpahan varmaa se, että on tullut touhuttua jotain kun tuntuu.

Mustelmat ja muut riipaisut ovat onneksi jo parantuneet, mitä tuo jalkapöytä on vielä pikkaisen kippeenä kun rupi ei ole täysin irronnut. Odotan edelleen hartaasti sitä, että tuun niskat eellä alas invertistä tai jotain muuta yhtä mieltä ylentävää. Toistaiseksi pahemmilta kömähdyksiltä ja pyllyvammoilta säästytty.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Schitzophrenia
vesi
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 115
Ikä : 36
Location : Helsinki
Registration date : 26.03.2009

Urheiluvammat - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 8 Icon_minitimeKe Loka 28, 2009 7:43 pm

Jos ei ihan ole kauheeta kipua (revähdykset, venähdykset tms.) niin se on vaan sitä että se lihas on rasittanu ja kehittäny itteensä ja nyt sit on supistunu tavallista pienemmäks ennenku sitä alkaa taas lämpätä ja niitähän nyt on sit harva se päivä. Mulla on joka treenin jälkeen aina se seuraava aamu vähän sellanen että JUU kattellaan. Vai oiskohan se tää ikä mikä mua painaa...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tanssikissa.livejournal.com/
Dahlia D.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Dahlia D.


Viestien lukumäärä : 250
Ikä : 32
Location : Jyväskylä
Registration date : 02.10.2009

Urheiluvammat - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 8 Icon_minitimeKe Loka 28, 2009 8:14 pm

väliaikatiedote: Lapojen lihaskipu hävisi murto-osaan siitä mitä oli, kun otin kunnon hien taas päälle ja pistin treeniksi. Vesi oli siis varsin tietäväinen. En ainakaan vielä oo ihan tohjona siis. Tulin juomatauolla kertomaan uutisia, nyt pittää männä jatkamaan kun on tangossa pito kohdillaan ja itselläkin ainakin vielä puhtia.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Schitzophrenia
vesi
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 115
Ikä : 36
Location : Helsinki
Registration date : 26.03.2009

Urheiluvammat - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 8 Icon_minitimeTo Loka 29, 2009 5:42 pm

Siistiä! Tiesin jotain! Hyvä että helpotti Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tanssikissa.livejournal.com/
Dahlia D.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Dahlia D.


Viestien lukumäärä : 250
Ikä : 32
Location : Jyväskylä
Registration date : 02.10.2009

Urheiluvammat - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 8 Icon_minitimeTo Loka 29, 2009 6:03 pm

Joo. Pistin vielä ukkelin hieromaan tuota lapaluiden väliä oikein raivokkaasti, lihasjumi on alkanut katoamaan Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Schitzophrenia
Foxmagon
Superman
Superman
Foxmagon


Viestien lukumäärä : 539
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 07.01.2009

Urheiluvammat - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 8 Icon_minitimeTo Loka 29, 2009 6:37 pm

Mä huomasin että jos treenien jälkeen rupee vähäsenki paleltamaan, menee lihakset lukkoon samantien. Kokeilin loikata suoraan kuumaan kylpyyn ja ai että se teki hyvää ja kipuilu oli mennessään! I love you

Pitää tukea jatkossakin niin kauan kun toi amme vielä on olemassa. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Dahlia D.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Dahlia D.


Viestien lukumäärä : 250
Ikä : 32
Location : Jyväskylä
Registration date : 02.10.2009

Urheiluvammat - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 8 Icon_minitimeTo Loka 29, 2009 7:03 pm

Kettukiesi, mie just tiiätkö ajattelin et "laitanpa kylvyn tulille" kun pääsin sängystä migreenin jälkeen ylös viimein ja tuntuu lihakset vähän jähmeiltä vieläki vaik eilen hierottii. Oot joku meedio siellä!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Schitzophrenia
Foxmagon
Superman
Superman
Foxmagon


Viestien lukumäärä : 539
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 07.01.2009

Urheiluvammat - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 8 Icon_minitimePe Marras 06, 2009 2:08 pm

Mä en oikein tajua, mun vasen etusormi on keskeltä kipiä. Ainoa syy mitä keksin mikä sen vois aiheuttaa on kun tangosta pitää kiinni ja sojottaa sillä etusormella sitten tangonmukaisesti, jos se siinä jotenki vääntyy. Äh, emmäätiä. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Urheiluvammat - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 8 Icon_minitimeTi Marras 10, 2009 11:26 am

Kävin fysioterapeutilla maanantaina ja se totesi että mun 4-5 ylintä selkänikamaa on jäykistyneet ja selkärangan kiertymiskyky ja taaksepäin taipumiskyky on heikkoja. Eli en oo täysin kuvitellut sitä että mun selkä on ongelma tankoilussa. En tiedä vielä mitä se aikoo asialle tehdä, toistaiseksi se teippasi mun selkään erikoisen pinkin kuvioinnin jollain japanilaisella kineettisellä teipillä (???) jota mun pitää pitää ilmeisesti ainakin pari päivää. Ikävältä tuntuu kylmä märkä teippikasa selässä suihkun jälkeen...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Urheiluvammat - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 8 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Urheiluvammat
Takaisin alkuun 
Sivu 8 / 24Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 16 ... 24  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: