Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Ihmisten kommentit

Siirry alas 
+95
Aasa
Marieli
Senna
minorvok
Ezeei*Roxx
ZiiliZeija
Eeva
Sonja
Marie
Caralee
eika
Ashta
Nexu
ingrid
Ivanka
nasu
Päivi
babooshka
Vekexxx
Mertsi
Tiiku
Martta
Retu
Pandakarhu
minnamaria
hpl
Manares
Tiu
kivaa
Tazze
Juliet
Goldie
iku69
JoJo
Kiki_
Herkkupurkki
Elegia
shadow87
-R-
Nahkis
Kaiza
Jenni H
Gilrain
hemuliini
Ewy
neitinopsa
JenniN
OonaK
Soila
Saila
pihlaja
char
KatkaChee
Henrietta
Riuku
nita
tiko
merqus
Sanni
Miiukka
utiim
Em Kay
Marianne
Dizez
Razz
Katri
Maris^
angela
Nounours
Hennu/Henriikka
Janey May
jossukka
Cayanne
maimiau
downthepole
wilmiina
Foxmagon
Mortianna
Ish
Dahlia D.
Esteria
JJeenny
sluippa
Henna.C
vesi
eledra
Nina
-Hanna-
kajakki
Cherrie
annukka
Kat Da
Iina
Nenna
christina
99 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Seuraava
KirjoittajaViesti
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka


Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.11.2008

Ihmisten kommentit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 5 Icon_minitimeKe Helmi 23, 2011 2:53 pm

Meidän iskä taas on niin polleenaan mun tankoilusta. Ne on siis äitin kanssa keskimääräistä suomalaista arempia ja kasvatettu niin että mistään ei saa olla ylpeä, ei varsinkaan omista lapsistaan tai niin että joku sen huomais. Mut on ollut kiva seurata miten esim. porukoiden netin ja kännykän käyttötaidot on parantuneet viimisen vuoden aikana: Ennen vaati pitkän puhelinopastuksen että äiti onnistu kattomaan kotona tietokoneella netistä vaikka jonkun videon. Mutta nyt se löysi esim Boppyn kisavideon jo ennen mua XD.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nahkis
basic spinner
basic spinner
Nahkis


Viestien lukumäärä : 7
Location : Helsinki
Registration date : 18.03.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 5 Icon_minitimeLa Maalis 19, 2011 3:51 pm

Mä en ole vielä vanhemmille kertonut tulevasta harrastuksestani, mutta veikkaan, että eivät ole kauhean ihastuneita ainakaan alkuun. Kerron asiasta varmaan vasta myöhemmin, kun osaan näyttää joitakin temppuja.. Ei sitten mene strippauksen piikkiin. Joillekin kavereille olen jo hehkuttanut oman tangon tilauksesta, naiset on innostunu asiasta ja haluavat heti tulla kokeilemaan, kun tanko kotiutuu. Miehet pyysi tietenkin heti privaatti-näytöksiä (yllätys, yllätys..) ja olettavat, että hinkkaan tankoa tihkuen seksiä. Taitavat pettyä sitten. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

Ihmisten kommentit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 5 Icon_minitimeTo Maalis 24, 2011 11:52 am

Mun lähipiirissä suhtaudutaan mun harrastukseen lähes poikkeuksetta positiivisesti. Sitten on se suurin poikkeus - mun anoppi. Se on yhä edelleen sitä mieltä, että tankotanssi on "seksitanssia". Se näki mun PoleVibes-vedon ja kommentoi:
"Frans lauloi kyllä tosi hyvin, ja saithan säkin aplodeja, kun teit jotain vaikeampaa".

Yritin selittää, että ne vaikeat temput ei ollut se juttu tossa vedossa... Kuuroille korville kaikui.

Mä luovutan, en enää edes yritä muuttaa sen mieltä. Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Ihmisten kommentit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 5 Icon_minitimeTo Maalis 24, 2011 2:01 pm

Ahhh! Pakko kertoa kun kuulin juuri tänään!

Mun mies on järkkäämässä ystävälleen polttareita. Ystävä oli lähettänyt sille toiveita sen polttareista, ja oli tietty toivonut eroottista tankotanssijaa. Se oli sitten ehdottanut, että voisikos siltä Miialtakin kysyä, ja olisikohan sille ongelma tanssia yläosattomissa? Laughing

Nyt on taas tainnut mennä erotiikka ja jumpat sekasin. I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
-R-
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 17.03.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 5 Icon_minitimeTo Maalis 24, 2011 8:02 pm

Mä sain ekat mielenkiintoiset kommentit isältäni kun kerroin tulevasta harrastuksestani. Kysyi että meinasinko ammattia vaihtaa. Vastasin että eikun harrastusta vain ;D
Tiedän ettei se kyllä sitä niin tosissaan edes heittänyt vaan varmasti ihan huumorimielellä mutta kuitenkin..
Takaisin alkuun Siirry alas
shadow87
Superman
Superman
shadow87


Viestien lukumäärä : 739
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 03.04.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 5 Icon_minitimeMa Huhti 04, 2011 4:23 pm

Mulla vanhemmat ja isovanhemmat otti asian tosi hyvin kun kerroin että nyt pamahti tanko taloon. Osa oli jopa innoissaan xD Äiti oli apuna pystyttämässä ja ei menny kauaa kun äitipuolikin innostui harrastuksesta Smile Myös muutama kaveri harrastaa. Suurilta osin palaute on ollu positiivista ja mitään stripparijuttuja ei oo tarvinnu kuulla yhtä poikkeusta lukuunottamatta.
Yksi kaverini (entinen nykyään) suuttui ihan kamalasti kun kuuli mitä aloin harrastamaan. Hirveä huuto nousi kun laiton ensimmäisen kuvan naamakirjaan, jossa olin takanojassa. (Ihan oli pitkä toppi ja shortsitki jalassa) olen kuulema huora ja strippari ja harrastan tuota vain miellyyttääkseni miehiä.(?) Eikä auttanu kun kerroin, että kyse on ihan puhtaasta akrobatiasta ja niitä vaatteita on suht vähän koska muuten siinä tangolla ei pysy. Mutta ei ei, tankotanssi on pelkkää strippausta vain.

Jäi kyllä mieman kakka maku suuhun mutta näin rakasta harrastusta en lopeta sen takia, että jollakin on pikkarit liian kireällä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Elegia
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Elegia


Viestien lukumäärä : 273
Ikä : 38
Location : Lappeenranta
Registration date : 23.11.2010

Ihmisten kommentit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 5 Icon_minitimeMa Huhti 04, 2011 8:08 pm

No just.. Rolling Eyes Oliko ihan julkisesti laittanut kommentin kuvaan vai laittanut yv:tä..? Joskus kyllä saa ihmetellä ihmisten daijuutta Naamakirjassa, vaikka ei olisi mitään hyvää sanottavaa niin silti on pakko kommentoida. Ihan OT:na tulee mieleen kun viime syksynä ilmoitettiin uutisena meillä olevan laskettu aika silloin ja silloin, niin yksi kaveri kommentoi: *ei tykkää*. Joo, lensi se "kaveri" aika nopeasti kaverilistalta.. Muutenkin se oli aika outo tapaus, mutta silti pitäisi vähän olla älyä sen suhteen kannattaako kaikkea laukoa ääneen.

Muuten kyllä on ihan ok kommentointia ollut, tosin vähän joutuu myös miettimään kertooko kenellekin asiasta. Jotkut ovat jopa yllättäneet iloisesti, kun on odottanut vähän sellaista ylimielistä reagointia. Tosin on sitten myös niitä kavereita, jotka ovat kommentoineet miten tanko olisi kiva lisä omaankin olohuoneeseen, siinä siis paistaa vähän sellainen " Kiva kun voit private show:a järjestää"-mentaliteetti. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
shadow87
Superman
Superman
shadow87


Viestien lukumäärä : 739
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 03.04.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 5 Icon_minitimeMa Huhti 04, 2011 8:43 pm

Oli laittanu ihan julkisesti sen kommentin x/ Mutta se sai kyllä pahasti nenilleen kun muut lajia harrastavat kaverit älähti isoon ääneen xD Muutama mieski kommentoi, että heistä tankoili on todella kaukana strippauksesta, strippauksessa se tanko on lähinnä koriste ja tankoilussa vaatteet pysyy päällä.... Smile

No onneksi ei ole kovin herkkä ihminen ja on aina ollut tälläinen outolintu ja tottunut ihmisten paskoihinki kommenteihin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Herkkupurkki
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Herkkupurkki


Viestien lukumäärä : 331
Ikä : 49
Location : Helsinki
Registration date : 13.06.2010

Ihmisten kommentit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 5 Icon_minitimeMa Huhti 04, 2011 8:45 pm

Koirat haukkuu mutta karavaani kulkee.

Siltinkin olin aika ihmeissäni eilen Idolseissa Laurin kommentista Stinalle että vain tanko puuttuu. Mihin laulaja tankoo tarttee?? Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Kiki_
basic spinner
basic spinner
Kiki_


Viestien lukumäärä : 5
Registration date : 27.12.2010

Ihmisten kommentit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 5 Icon_minitimeSu Toukokuu 15, 2011 7:57 pm

Kavereille kerrottua on tullu aika monenlaista reaktioo, miehiltä tullu perus strippari heittoo ja naisilta silmien pyörittelyä, mutta yleisesti ottaen Tampereen suunnalla tiedetään tankotanssista enemmän jo ja moni on heti tiennyt että ihan urheilumuoto kyseessä.
Sukulaisilta ei oo tullut mitään strippaamiseen ja huoriin viittaavaa, toki johtuen varmaan siitä että alaikäsenä aloitin jo lajin, kai siihen olis ollu vähän sopimatonta sellaseen viitata Laughing
Muutenkin just sukulaiset otti tosi hyvin, Fb.stä kuvia nähny serkku jota en ollu kunnolla nähny aikoihin heti soitteli että koska saa tulla tankoo ihmetteleen. Mummolle ja papalle heti rupesin näyttään temppuja, lähinnä mummu oli kauhuissaan että ''onko tuo nyt turvallista, luoja paratkoon älä tyttö putoa sieltä, herranjestas että ihan pää alaspäin''. Äitikin tossa totes ettei ois tankoa sponssannu jos ois tiennyt miten siinä roikutaan korkeella pää alaspäin Very Happy Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Kiki_
basic spinner
basic spinner
Kiki_


Viestien lukumäärä : 5
Registration date : 27.12.2010

Ihmisten kommentit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 5 Icon_minitimeSu Toukokuu 15, 2011 8:04 pm

Ellen_ kirjoitti:
Kavereille kerrottua on tullu aika monenlaista reaktioo, miehiltä tullu perus strippari heittoo ja naisilta silmien pyörittelyä, mutta yleisesti ottaen Tampereen suunnalla tiedetään tankotanssista enemmän jo ja moni on heti tiennyt että ihan urheilumuoto kyseessä.
Sukulaisilta ei oo tullut mitään strippaamiseen ja huoriin viittaavaa, toki johtuen varmaan siitä että alaikäsenä aloitin jo lajin, kai siihen olis ollu vähän sopimatonta sellaseen viitata Laughing
Muutenkin just sukulaiset otti tosi hyvin, Fb.stä kuvia nähny serkku jota en ollu kunnolla nähny aikoihin heti soitteli että koska saa tulla tankoo ihmetteleen. Mummolle ja papalle heti rupesin näyttään temppuja, lähinnä mummu oli kauhuissaan että ''onko tuo nyt turvallista, luoja paratkoon älä tyttö putoa sieltä, herranjestas että ihan pää alaspäin''. Äitikin tossa totes ettei ois tankoa sponssannu jos ois tiennyt miten siinä roikutaan korkeella pää alaspäin Very Happy Very Happy
Mut joo, otan kuitenkin aina noi strippari-horo läpät aika henkilökohtasesti, ei sellasta ole kiva kuulla missään muodossa varsinkaan omaan rakkaaseen harrastukseen yhdistettynä.
Takaisin alkuun Siirry alas
JoJo
basic inverter
basic inverter
JoJo


Viestien lukumäärä : 30
Location : Jyväskylä
Registration date : 09.11.2009

Ihmisten kommentit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 5 Icon_minitimeTi Toukokuu 17, 2011 2:01 pm

Huomasin etten ookkaa kirjotellu tähän...

Pääosin ihmiset on ollu neutraalisti ja ne jotka on tienny valmiiksi mistä on kyse ni on ollu tosi positiivisia ja itekin kiinnostuneita tankoilusta. Moni "vanha" tuttu/kaveri on ollu sillee et "whot sinä & tankotanssi, Ei oo totta" ( cyclops miten nii oon muuttunu ajan myötä??)

Tottakai on myös näitä stripparivihjauksia pari tullut, mutta suurin osa niistä on tullu semmoselta porukalta joka tietää mistä oikeasti on kyse (ainaki selityksen jälkee) ja ne on ollu vitsejä + vinoilu on molemminpuolista tietyistä asioista Very Happy Very Happy
Kukaan ei oo leimannu julkisesti tmv ja jos oon yhtää epäilly et suhtautuminen saattais olla sitä luokkaa ni oon sit suoraa näyttäny livenä ettei tarvi pienessä mielessä arvailla. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
iku69
Superman
Superman
iku69


Viestien lukumäärä : 845
Location : Tornio
Registration date : 27.01.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 5 Icon_minitimeKe Elo 03, 2011 10:55 am

flower Minun tankoilu on alkanu pikkuhiljaa paljastua kavereille, mullehan eivät ole uskaltaneet kommentoida. Joku kaveri on heittäny että no stippaamaanko olet päättäny alkaa, johon olen sanonu että, No en tosiaankaan ole vielä niin hyvä :-D ovat sitte olleet hiljaa, oon kertonu jotain mitä Tankoilu oikeasti vaatii.
nyt täällä töissä levinny tämä tieto tankoiluharrastuksesta. Varmaan puhuvat seläntakana paljonki osa. Nuoremmat kyllä ovat heti että Wauuu haluaa kans oppia.
Mulla on kuitenkin itellä tarkka etten halua äidille ruveta selitteleen.



flower
Laughing Tänään kaveri kirjoitti naamakirjasa mulle, Oli ollu Oulussa yöllä partioimasa, niin pari oli huomannut tytön lyhtypylvään kanssa ja oli kommentoinut että katohan tyttöä tämä ainakin on harjoitellut Smile
Kaverini on naispolliisi mutta tämä toinen oli mies. tietty miehet bongaa tällaiset I love you
cat kuka kissa on ollu liikkeellä sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Ihmisten kommentit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 5 Icon_minitimeKe Elo 03, 2011 12:32 pm

Toivottavasti en ainakaan minä Very Happy joskus tulee harrasteltua tätä liikennemerkki - / valopylvästankoilua Embarassed No en se ollu minä! Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
shadow87
Superman
Superman
shadow87


Viestien lukumäärä : 739
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 03.04.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 5 Icon_minitimeKe Elo 03, 2011 7:54 pm

Täytyy sanoa että ymmärrän kykkä Iku hyvin miks oot pitäny harrastusta vähän salassa. Täällä kun on niiin hlppo saada paskaa niskaan ja selän takana puhutaan vaikka ja mitä (kokemuksesta) Mutta onneksi tuo laji on levinny myöski tänne perähikijälle ja alkaa tuo ihmistenki asenne muuttumaan Smile Ja mullehan ne on ihan sama mitä ne puhuu, oon tehny oman pääni mukaan aina Smile Tsemppiä!! Vielä me lyödään ne ällikällä!!! cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
iku69
Superman
Superman
iku69


Viestien lukumäärä : 845
Location : Tornio
Registration date : 27.01.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 5 Icon_minitimeTo Elo 04, 2011 6:48 pm

Minusta ihana ku voi liikennemerkeissä temppuilla flower ootappa ku mennään Tampereelle kolmen viikon päästä, niin päästän kaikki sisäiset villit patoutumat irti, hellulle kamera käteen ja pylväitä pongaamaan Smile Saa työkaveritki kauhistella porukalla Very Happy
Tämä on kyllä niin pieni paikka ettet voi tehä mitään oikeasti salassa, kiitos Shadow, näytetään Twisted Evil
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Ihmisten kommentit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 5 Icon_minitimeSu Syys 18, 2011 10:20 pm

youtubessa tuli tossa paskaa niskaan ja alko vituttaa, laitoin videot hetkeks pois mut nyt on taas pari julkisena. en vaan käsitä miks joku näkee oikeesti vaivaa haukkuakseen Rolling Eyes mut se on kai kestettävä kun tonne julkiseks laittaa :/
Takaisin alkuun Siirry alas
Herkkupurkki
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Herkkupurkki


Viestien lukumäärä : 331
Ikä : 49
Location : Helsinki
Registration date : 13.06.2010

Ihmisten kommentit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 5 Icon_minitimeMa Syys 19, 2011 8:30 am

Ihmiset on kummallisia Saila. Koita olla välittämättä.

Meilläkin yks uusi työtekijä kysy et oonko strippari ku kuuli mitä harrastan. Vastasin sille et joo, teen todelliset tienestit iltasin. Pistin sen sit viemään munkin roskat.

Ei se sitä pahalla meinannu mutta ei tosiaankaan tajunnu et mistä puhuttiin. En jaksanu korjata. Ihan sama. Ehkäpä se tajus sen ittekki ku toinen työkamuni repes ihan täysin ja kertoi mistä on kysymys.
Takaisin alkuun Siirry alas
Goldie
intermediate spinner
intermediate spinner
Goldie


Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 18.02.2010

Ihmisten kommentit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 5 Icon_minitimeMa Syys 19, 2011 9:48 am

Saila kirjoitti:
youtubessa tuli tossa paskaa niskaan ja alko vituttaa, laitoin videot hetkeks pois mut nyt on taas pari julkisena. en vaan käsitä miks joku näkee oikeesti vaivaa haukkuakseen Rolling Eyes mut se on kai kestettävä kun tonne julkiseks laittaa :/


Netti on kuule täynnä rimeuidiootteja, joiden elämän pääasiallinen sisältö on nimettömät pelkurimaiset internet kirjoittelut. Nää ihmiset oikeasti ottaa ihan aikaa sitä varten, että voi kaataa skeidaa ihmisten niskaan täysin asiattomalla tavalla.

Miettii vaikka niitä, jotka haukkuu jotain Tukiaikaista. Jos ne sitä oikeasti inhoaa, niin miksi uhrata sille mitään aikaa tai ajatusta? pieni paradoksi. Ne ihmiset eivät vaan voi myöntää, että se oma hyvä olo perustuu täysin muille aiheutettuun pahaan oloon. Kohteeksi käy kuka vaan.

Sellasista riemuidiooteista nyt ei kenenkään täyspäisen kannata ottaa itseensä. Normaalit ihmiset eivät unohda käytöstapoja edes internetissä.

Sinuna jättäisin kaikki kommentit täysin omaan arvoonsa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Goldie
intermediate spinner
intermediate spinner
Goldie


Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 18.02.2010

Ihmisten kommentit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 5 Icon_minitimeMa Syys 19, 2011 9:54 am

Voisin vielä sanoa, että toki saa aina joskus stripparihoro kommentteja,mutta en todellakaan jaksa välittää. Eikä mua haittaa vaikka mut yhdistettäisiin strippaukseen, se on kuitenkin ammatti. Vaikka en sitä itse harjoitakkaan.

Ei voi olettaa, että ihmisillä on lajista tietoa ennen kuin sen maine leviää laajemmin. Ja valitettavasti lähes kaikki horo-viittaukset tulee miesten sijasta naisilta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Ihmisten kommentit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 5 Icon_minitimeMa Syys 19, 2011 10:09 am

Siks mulla on kommentit youtubessa moderoitu... Kavereiden kommentit tulee suoraan läpi, loput jää jonoon Smile Vielä ku jossain sais ton vakioasetukseks joka videoon. Et usko kuinka monta "wow sexy ass how much do your thighs measure," "sexy girl too many tattoos," "why short hair," "you'd look better in a bikini," "can you post a video licking your feet" ja "that's not a split / contortion / spatchcock" kommenttia mä oon poistellu ennen kuin ne on tullu näkyviin. Oon tullu siihen tulokseen että mun tili, saan valita, mitä siellä näkyy. Esimerkiksi jos ei käsitä, että kyse on treenivideosta eikä mistään valmiista niin pitäköön tunkkinsa. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Ihmisten kommentit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 5 Icon_minitimeMa Syys 19, 2011 11:56 am

ai siel on joku sellanen kommenteille Surprised pitääkin käydä kattoo omia asetuksia
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Ihmisten kommentit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 5 Icon_minitimeMa Syys 19, 2011 12:59 pm

Joo, joka videossa on mahdollista joko hyväksyä automaattisesti kaikki, hyväksyä kavereiden kommentit ja moderoida muut, moderoida kaikki tai kommentit on estetty kokonaan. Tarttee vaan mennä my account -> videos -> edit info... En käsitä miksei tota valintaa oo laitettu näkyviin jo videota ladatessa, tai miksei ole (ainakaan mä en oo löytäny) jotain "default to" optiota jossain.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

Ihmisten kommentit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 5 Icon_minitimeMa Syys 19, 2011 1:08 pm

^ Onpa sulla Iina ollut paska mäihä kommenttien kanssa. Evil or Very Mad
Mikä ihme ihmisiä vaivaa? Kateellisten panettelua vaan.

Tää on OT, mutta mun paras YouTube -kommentti on tuohon "Goofing around to Eagles of Death Metal" videoon seuraava:
you even have Jesses walk down. Very cool.

Jesse on siis ko. bändin laulaja ja liikkuupi näin:


Nuo viikset I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Ihmisten kommentit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 5 Icon_minitimeMa Syys 19, 2011 1:25 pm

En mä usko et se johtuu niinkään kateudesta, vaan tarpeeks suuri osa ihmisistä luulee, että koko maailma on olemassa niitä varten. Ne siis aidosti oikeesti kuvittelee että mä postaan tankotanssivideoita vaan että niillä olis jotain (runkkaus)kateltavaa, ja jos niistä ajatus musta nuolemassa varpaitani kuulostaa tosi hyvältä niin hei se on vaan internet, kannattaa laittaa sille muijalle viesti jos vaikka onnistais. Evil or Very Mad

Luulis et jos asenne on toi ni vois vaan ettiä sitä mieluisaa katseltavaa jostain muualta, varmana on tarpeeks monia pervoille suunnattuja jalkafetissivideoita tai notkeusakrobatiavideoita MYYNNISSÄ IHAN SITÄ VARTEN. Jos mä haluun omaks ilokseni reenata ja jakaa sit videot muita reenaajia varten (kuitenkin itse muistan miten varsinkin alussa muiden videot inspiroi) ja saadakseni ehkä myös feedbackia reenien parantamiseksi niin sehän ei kato käy päinsä kun mä pilaan jonkun "sexy pole dance" haun tehneen päivän hikoilullani. Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Sponsored content





Ihmisten kommentit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 5 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ihmisten kommentit
Takaisin alkuun 
Sivu 5 / 12Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Seuraava
 Similar topics
-
» SM-kisojen tuomarien kommentit

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: