Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Ihmisten kommentit

Siirry alas 
+95
Aasa
Marieli
Senna
minorvok
Ezeei*Roxx
ZiiliZeija
Eeva
Sonja
Marie
Caralee
eika
Ashta
Nexu
ingrid
Ivanka
nasu
Päivi
babooshka
Vekexxx
Mertsi
Tiiku
Martta
Retu
Pandakarhu
minnamaria
hpl
Manares
Tiu
kivaa
Tazze
Juliet
Goldie
iku69
JoJo
Kiki_
Herkkupurkki
Elegia
shadow87
-R-
Nahkis
Kaiza
Jenni H
Gilrain
hemuliini
Ewy
neitinopsa
JenniN
OonaK
Soila
Saila
pihlaja
char
KatkaChee
Henrietta
Riuku
nita
tiko
merqus
Sanni
Miiukka
utiim
Em Kay
Marianne
Dizez
Razz
Katri
Maris^
angela
Nounours
Hennu/Henriikka
Janey May
jossukka
Cayanne
maimiau
downthepole
wilmiina
Foxmagon
Mortianna
Ish
Dahlia D.
Esteria
JJeenny
sluippa
Henna.C
vesi
eledra
Nina
-Hanna-
kajakki
Cherrie
annukka
Kat Da
Iina
Nenna
christina
99 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Seuraava
KirjoittajaViesti
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Ihmisten kommentit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 7 Icon_minitimeKe Joulu 07, 2011 6:30 pm

Kaikki siellä joutuvat shortseissa olemaan, ja köyhä on sen elämä, joka vierustoverin ruumista kauhistelee. Eiköhän se moite kaiu ainoastaan siellä omassa päässä.
Kummia kavereita teillä. Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 7 Icon_minitimeKe Joulu 07, 2011 7:30 pm


Kyllä itekin ajattelen että jos joku tankotunnilla tai missä tahansa tilanteessa toisen kroppaa oikein ällöttelee niin vika on kyllä puhtaasti kyseisen henkilön päässä. Sellaista ihmistä en tunne joka ainakaan tunnustaisi kyyläävänsä jumpissa toisten selluliitteja Very Happy Tämä yksi ei vaan jotenkin pääse yli omistaan, uskon kyllä että kyseinen ihan järkevä aikuinen ihminen ymmärtää kyllä nuo asiat, hällä vaan on oman vartalonsa kanssa joku senlaatuinen ongelma että sitä eivät muiden ihmisten selitykset paranna.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Ihmisten kommentit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 7 Icon_minitimeKe Joulu 07, 2011 8:37 pm

Alotin lopusta vikojen kommenttien lukemisen ja leuka tippu ku luulin et joku oikeesti ällöttelee toisia
tunneilla Very Happy
Joo, eipä sielä kukaan muiden kroppia ehdi miettimään. Ja mitä ite huomannu niin ihminen on itsensä pahin vihollinen,
ei se toinen huomaa (piittaa/oo samaa mieltä) jos sulla omasta mielestä onkin semmosta tai tämmöstä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tiu
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.10.2010

Ihmisten kommentit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 7 Icon_minitimeKe Joulu 07, 2011 9:27 pm

Kannattaa kuitenkin muistaa että meitä ihmisiä on joka lähtöön ja kaikki eivät ole syntyneet rautaisen hyvän itsetunnon kanssa. Mä voin ihan hyvin myöntää että vuosi sitten, kun kokeilin kaksi kertaa tankoilua, osasyy siihen, miksen jatkanut sitä, oli se, että mua oksetti niin paljon mun selluliitit ja reidet. En tuntenut oloani yhtään hyväksi niin vähissä vaatteissa ja se tavallaan vei sitä intoa oppia, kun tuijotin vaan mun jalkoja about itku kurkussa. Vuodessa tapahtui kuitenkin paljon ja nykyään mua harvemmin haittaa tuo asia. Tai ei ainakaan niin paljoa että se estäisi mua nauttimasta tästä ihanasta lajista! Ja kun en mäkään muiden kroppia tuijottele niin kriittisesti niin miksipä sitten tuijottelisin omaanikaan...

Mutta joskus sitä tarvitsee sen oman aikansa että pääsee sinuiksi oman kroppansa kanssa, etenkin tälleen aika nuorena ihmisenä totean näin. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
angela
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
angela


Viestien lukumäärä : 434
Ikä : 41
Location : Espoo
Registration date : 15.09.2009

Ihmisten kommentit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 7 Icon_minitimeTo Joulu 08, 2011 9:59 am

Kyllä mua ainakin ahdistaa edelleen olla niin vähissä vaatteissa ja vaikka tässä taas on vähän laihtunut, niin enpä mä osaa silti olla ikinä tyytyväinen. Ja mä kyllä vertailen itseäni koko ajan muihin. Mutta mulla nyt onkin joku ongelma asiassa. Koska kun 30 v lähestyy ei ehkä kandeis ees koittaa vertaa itteään niinhin alle parikymppisiin riisitikkuihin, mutta minkäs teet..

Ja oikeesti välillä myös ilahdun, jos huomaan etten oo tankotunnilla se lihavin.. Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Ihmisten kommentit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 7 Icon_minitimeTo Joulu 08, 2011 12:01 pm

[quoteparikymppisiin riisitikkuihin, [/quote]

tuo on ihan yhtä törkeetä ku lihavaks haukkuminen
Takaisin alkuun Siirry alas
angela
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
angela


Viestien lukumäärä : 434
Ikä : 41
Location : Espoo
Registration date : 15.09.2009

Ihmisten kommentit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 7 Icon_minitimeTo Joulu 08, 2011 1:26 pm

No niin joo, mutta pointtina se nyt ei ollut tuossa kuitenkaan..
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Ihmisten kommentit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 7 Icon_minitimeTo Joulu 08, 2011 2:11 pm

Ehkä ei, mutta sitä voi kuitenkin soveltaa itteensä kun ajattelee mitä ei halua kuulla muiden suusta .
"Riisitikku" on loukkaava nimitys ja täälläkin on ihmisiä jotka eivät kauheesti arvosta tuota.
Takaisin alkuun Siirry alas
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 7 Icon_minitimeTo Joulu 08, 2011 2:17 pm


Joo onhan tuossa kuitenkin se ero että rumasta sanasta huolimatta se riisitikun olemus on tässä yhteydessä ilmeisen positiivinen asia kun Angela niitä kerran kadehtii. Hyvä olis kuitenkin meidän tuhdimpien tätien muistaa että laihakin voi olla epävarma ja tyytymätön kroppaansa eikä välttämättä muutenkaan koe kovin mieltäylentäväksi sitä pulkannaruksi ja kukkakepiksi nimittelyä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka


Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.11.2008

Ihmisten kommentit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 7 Icon_minitimeTo Joulu 08, 2011 2:32 pm

Pulkannaru! hihih enpä ollut kuullut!

Tää on tällanen itsenäisyyspäiväviikolle sopiva välikevennys:
"Niin on laiha kuin maamme laulu... ei kumpua, ei kukkulaa."
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Ihmisten kommentit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 7 Icon_minitimeTo Joulu 08, 2011 2:46 pm

Ai että mun pitäs nyt olla tyytyväinen, kun joku karehtii laihoja ja se taas antaa oikeutuksen haukkumiselle. Ei , se ei pelitä noin.

Joo mut tää on semmonen aihe , että mua ei naurata ja ei ole IKINÄ hyväksyttyä haukkua ketään , vaikka kuinka karehtis. Jo edes yleisesti tietyntyyppisen mallin haukkuminen on äärimmäisen typerää ja ajattelematonta.

Takaisin alkuun Siirry alas
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 7 Icon_minitimeTo Joulu 08, 2011 2:58 pm

Ish kirjoitti:
Ai että mun pitäs nyt olla tyytyväinen, kun joku karehtii laihoja ja se taas antaa oikeutuksen haukkumiselle.

Joo, juuri näinhän minä sanoin. Rolling Eyes

Aika mustavalkoisesti saa asioita tarkastella että näkee sen heti nimittelyn puolusteluna ja oikeuttamisena jos huomioin että Angelan viestissä on ERO sellaiseen että joku inhoten haukkuu tuhdimpaa ihmistä rantautuneeksi valaaksi. En rupea vääntämään rautalangasta kun mielestäni edellisessä viestissäni jo kerroin mitä mieltä olen ihmisten haukkumisesta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Ihmisten kommentit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 7 Icon_minitimeTo Joulu 08, 2011 3:11 pm

Lainaus :
riisitikun olemus on tässä yhteydessä ilmeisen positiivinen asia

Tuo oli aika olennainen täs asias.

Ja kyllä mä oon herkkä täs asias, kun koko elämä on haukuttu laihaks ja luurangoks ja ties miksikä
ja nappailin masennuslääkkeitä sen takia vaikka kuinka kauan, jotta ei , mulla ei oo sietokykyä niin minkäänlaista tän asian suhteen.
Mäkin olisin voinut sanoa vaikka kuinka ilkeesti , mutta korjasin aika paljon sitä alkuperäistä viestiäni.

Takaisin alkuun Siirry alas
Tiu
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.10.2010

Ihmisten kommentit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 7 Icon_minitimeTo Joulu 08, 2011 3:21 pm

Ish kirjoitti:
Lainaus :
riisitikun olemus on tässä yhteydessä ilmeisen positiivinen asia

Tuo oli aika olennainen täs asias.

Ja kyllä mä oon herkkä täs asias, kun koko elämä on haukuttu laihaks ja luurangoks ja ties miksikä
ja nappailin masennuslääkkeitä sen takia vaikka kuinka kauan, jotta ei , mulla ei oo sietokykyä niin minkäänlaista tän asian suhteen.
Mäkin olisin voinut sanoa vaikka kuinka ilkeesti , mutta korjasin aika paljon sitä alkuperäistä viestiäni.


Jos lähdetään menneisyyttä tonkimaan niin varmaan jokaisella meistä on omat pahat muistot menneisyydestä sen oman ulkonäön suhteen. Monia meitä on varmasti kiusattu, mutta se ei tarkoita sitä, että ei voisi tehdä tästä hetkestä ja tulevaisuudesta positiivisempaa. Kun joku haukkuu, se saa loukata sen hetken, mutta sen ei saa antaa nujertaa itseään. Muuten se tavallaan antaa sille haukkujalle sen "ilon", että se onnistui siinä, mitä yritti. En kuitenkaan usko että tässä tapauksessa näiden sanojen kertojan oli oikeasti tarkoitus kuitenkaan loukata! Ja ei kannata myöskään ajatella että "en mä pysty, mulla on tällanen menneisyys, ei mun tarvitse olla välittämättä". Voin kertoa, että meitä on niiiin paljon, joita on kiusattu, haukuttu ja joiden itsetunto on ollut murskana. Sen ei tarvitse kuitenkaan jäädä koko elämän mittaiseksi asenteeksi!

Ja missään nimessä ei kannatakaan lähteä jatkamaan sitä haukkumista, koska muuten tavallaan alentuu itse samalle tasolle. Niitä sanoja ei enää saa takaisin, joten ainoa, mitä sä itse voit tehdä, on siirtyä niistä eteenpäin. Se tekee susta vahvan! Tässä maailmassa on niin paljon kaikkea paskaa ja ihmiset osaavat olla ilkeitä, joten vähintä mitä voi itsensä hyväksi tehdä, on hyväksyä itse itsensä ja ummistaa korvat niille loukkaaville sanoille.

Voi olla, että kuulostan jotenkin raa'alta, mutta oikeasti, jos jää miettimään jokaista negatiivista sanaa, lopulta masentuu vaan entistä enemmän. Samalla ajalla voi kovan työn kanssa yrittää päästä sieltä alhaalta ylös, ja oppia elämään itsensä kanssa niin, ettei jokainen sana satuta. Ja mä todellakin tiedän, että se on mahdollista. Smile

Sori, tästä tuli nyt tällanen ihme itsetunnonkohotusviesti, mutta en vaan tykkää, kun niiin moni ottaa itseensä asioita, mitä ei kannattaisi. Mä itse tein sitä niiin helvetin pitkään, etten enää vaan jaksa, ja tiedän että on mahdollista olla välittämättä. Antaa kaikkien kukkien kasvaa jne. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 7 Icon_minitimeTo Joulu 08, 2011 3:35 pm


Niin Ish, tuo oli se olennainen asia viestissäni. Että Angela käytti rumaa ilmaisua muttei niin kauhean rumassa merkityksessä. Minä en näe että Angela olisi viestissään haukkunut ketään muuta kuin itseään. Katsottakoon se sitten minun viakseni että olen enemmän kiinnostunut siitä mitä sanotaan kuin siitä millä sanoilla.

Ikävää että olet joutunut kuulemaan haukkumista ja ikävää että näet sen takia pahantahtoisuutta sielläkin missä sitä ei ehkä ole. Minä en puolustele kenenkään haukkumista missään tilanteessa, toki saat olla uskomatta jos siltä tuntuu mutta se on pois sinulta, ei minulta. On tässä itselläkin enemmän kuin tarpeeksi kokemusta nimittelystä, muusta kiusaamisesta ja olemattomasta itsetunnosta mutta itse en siitä huolimatta viitsi ottaa jokaista ikävää sanaa niin kauhean vakavasti. Toivottavasti Ishinkään ei lopun ikäänsä tarvitse.
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Ihmisten kommentit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 7 Icon_minitimeTo Joulu 08, 2011 5:30 pm

angela kirjoitti:
Kyllä mua ainakin ahdistaa edelleen olla niin vähissä vaatteissa

sama täällä, mut se vaan on fakta ettei pysty täysissä vaatteissa tekemään muita kun spinnejä pirat
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Ihmisten kommentit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 7 Icon_minitimeTo Joulu 08, 2011 5:46 pm

Ja perhosia, vaakaskorppareita, handspringejä, olkanousuja... Nim. pitkissä housuissa roolia esityksissä usein vetänyt.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Ihmisten kommentit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 7 Icon_minitimeTo Joulu 08, 2011 8:06 pm

Olin unohtanut nuo siihen mennessä kun kone sammu ja menin töihin. Mä en jää märehtimään tuommosia juttuja, varsinkaan jos ne tulee ihmisiltä jotka ei kosketa mun elämää millään lailla.
Pointti oli se että täällä on muitakin ihmisiä, jotka ei ehkä sano mitään. Ulkona on muitakin ihmisiä.

Mä voin kotonani ajatella mitä haluan ja sanoa mitä haluan, mutta mun suu on teipattu umpeen sellasten asioiden kans jotka koskee toisten ulkonäköä, jos ei multa suoraan kysytä mitä mieltä oon.

Se että minä, tai te ette ota itteenne, tai mieti muiden sanomisia ei tarkota että kukaan muukaan ei tee niin.
Jotku tekee itsemurhan sen takia mitä ne kuuntelee , tai lukee tai kestää joka päivä. Ja mä en ehkä tunne niitä ihmisiä mutta mä kyllä suutun niiden puolesta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Elegia
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Elegia


Viestien lukumäärä : 273
Ikä : 38
Location : Lappeenranta
Registration date : 23.11.2010

Ihmisten kommentit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 7 Icon_minitimeTo Joulu 08, 2011 8:17 pm

Ymmärrän hyvin tuon miten sanat voi satuttaa, jopa vuosien päästäkin.. Siihen vain itse kasvatti ajan mittaan sellaisen panssarin, että nykyään tulee puhuttua aika huolettomasti ja jopa vitsaillen ulkonäköasioista. Joskus sitä on vaikea muistaa etteivät kaikki ota sitä niin kevyesti.

Mutta mitä tulee tuohon vähään vaatetukseen, niin miuta ei niinkään selluliitti ja läski häiritse, mutta annas olla jos puhutaan raskausarvista! Niitä on sellainen verkosto vatsalla juuri näkyvimmällä alueella, että jos ikinä edes ajattelisin esiintymistä, niin jotain peitevoidetta tai mitä tahansa ihmetuotetta pitäisi tosiaan miettiä. Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Ihmisten kommentit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 7 Icon_minitimeTo Joulu 08, 2011 8:42 pm

Lainaus :
Niitä on sellainen verkosto vatsalla juuri näkyvimmällä alueella, että jos ikinä edes ajattelisin esiintymistä, niin jotain peitevoidetta tai mitä tahansa ihmetuotetta pitäisi tosiaan miettiä. Rolling Eyes

Mun jalat on niinku seepralla jos lohduttaa Very Happy
Ilosesti mä silti minari päällä kuljen, jos joku ei tykkää niin huhhuijaa rendeer

Takaisin alkuun Siirry alas
Tiiku
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 45
Ikä : 33
Location : Tampere
Registration date : 26.09.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 7 Icon_minitimeTo Joulu 08, 2011 10:09 pm

Mä haluan työntää kans lusikan soppaan sanomalla vaan että onneksi on kuitenkin olemassa näin ihana harrastus, jonka kautta voi tuntea olevansa kaunis ja kykeneväinen vaikka mihin. Uuden oppiminen myös kohottaa aina vähän itseluottamusta. Se taas tekee ihmisestä ulospäin hehkuvan ja positiivisen. Ei tarvitse kattoa (omaa tai toisten) selluliittia, rasvakudoksen määrää tai silmäripsien pituutta ja silti voi tehdä nättejä juttuja ja olla kaunis. Ni. Piis änd laav. pig
Takaisin alkuun Siirry alas
iku69
Superman
Superman
iku69


Viestien lukumäärä : 845
Location : Tornio
Registration date : 27.01.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 7 Icon_minitimeTo Joulu 08, 2011 11:01 pm

shadow87 kirjoitti:
Tuo on kyllä tosi että melkeimpä kaikki negatiiviset kommentit tulee yleensä aina naisilta Evil or Very Mad Evil or Very Mad Se on se kateus, se kateus... ei kestä olla erilainen taikka harrastaa muuta kuin perusjumppaa..


Kateus on pahinta ja se kumpuaa niin usein siitä ku ei ite viitti liikkua tai tehjä.
Minun mielestä kyllä ku jumppaa joogaa tanssii venyyttelee... ollaan kateellisia, mutta jos sinulla on aikaa, olla vaan, ni eiköhän joku oo siitäkin kateellinen.
Ja mikä oudointa, sairauslomistakin oon huomannut joidenkin olevan kade
tongue
Takaisin alkuun Siirry alas
Elegia
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Elegia


Viestien lukumäärä : 273
Ikä : 38
Location : Lappeenranta
Registration date : 23.11.2010

Ihmisten kommentit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 7 Icon_minitimePe Joulu 09, 2011 1:26 am

Ish kirjoitti:
Lainaus :
Niitä on sellainen verkosto vatsalla juuri näkyvimmällä alueella, että jos ikinä edes ajattelisin esiintymistä, niin jotain peitevoidetta tai mitä tahansa ihmetuotetta pitäisi tosiaan miettiä. Rolling Eyes

Mun jalat on niinku seepralla jos lohduttaa Very Happy
Ilosesti mä silti minari päällä kuljen, jos joku ei tykkää niin huhhuijaa rendeer


Miten sitten ikinä ei siun videoilla tai kuvissa näy jälkeäkään sellaisesta? cyclops Voisiko olla niin, että itekin on liioitellen luullut niiden näkyvän ku majakan valot vaikka näin ei olekaan..? Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Ihmisten kommentit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 7 Icon_minitimePe Joulu 09, 2011 1:43 am

Hahaa, joo ei ne muut niitä näe samalla lailla ku itte. Hyvähän se on itte kyylätä nenä ihos kii, mut harvemmin kukaan tuttu muualle ku tankoilles nii lähelle tulee ja tuskinpa kukaan sillonkaan niitä noteeraa Laughing
Jotta no worries I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
Mertsi
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 23.11.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 7 Icon_minitimePe Joulu 09, 2011 1:49 am

shadow87 kirjoitti:
Tuo on kyllä tosi että melkeimpä kaikki negatiiviset kommentit tulee yleensä aina naisilta Evil or Very Mad Evil or Very Mad Se on se kateus, se kateus...

Valitettavasti omassakin tuttavapiirissä on tullut huomattua, että kyllä nainen on toiselle susi Rolling Eyes Pääsääntöisesti vastaanotto uudelle harrastukselle on ollut hyvä ja erittäin kannustava, mutta nimenomaan muutamalta naispuoliselta tutulta on tullut kommenttia "Mä en kyllä äitinä tollasta harrastais, minkälaisen kuvan se antaa lapsellekki etenki jos se tanko on siel himassa ja ne näkee" ja "eiks se oo kauheen alentavaa, tollai tyrkyttää itteensä" Ensinnäki, en mä nyt mitää strippersuperslut perseenvetkutuksia ala lapseni edessä tekemään. Jos ja kun likka jotain tulee äitinsä harrastuksesta todistamaan niin se on se voimistelu/akrobatia puoli. Ja sillä mun mielestä annetaan myöskin hyvä esimerkki lapselle siitä kuinka liikunta on monimuotoisesti osana meiän elämää. Ja kasvattaa toivottavasti tytössäkin vähän luonnetta, kun todistaa kuinka mutsi joutuu tosissaan tekemään töitä jonkun asian eteen, kun kaikki ei vaan aina elämässä suju niin luonnostaan. Toisekseen, mä teen tätä koska mä haluan ja tottakai, kun ihminen on innoissaan jostain asiasta niin sitä tulee ko. aiheesta aika paljon keskusteltua. En oo ainakaan tietoisesti tuonu esille mitään "hei miettikään kuinka hottis mä oon ku harrastan tankotanssia" tyylistä, lähinnä selitellyt kipeistä lihaksista ja esitellyt mustelmia Laughing

Miehiltä vastaanotto on ollut 100 % positiivinen! On nuo pojatkin tässä lähipiirissä myöntäneet, että ei heistä tälläseen olis, kroppa ei vaan kestäisi Very Happy Muutama "kai te ootte alasti siel" kommentti on tullut, kuitenkin ihan läpällä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Ihmisten kommentit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 7 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ihmisten kommentit
Takaisin alkuun 
Sivu 7 / 12Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Seuraava
 Similar topics
-
» SM-kisojen tuomarien kommentit

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: