Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta

Siirry alas 
+15
poletti
celya
johrunna
merqus
tasuni
Karvinen
LaraK
josie
Samira
Miia
Ish
Cherrie
Sanni
Henna.C
Iina
19 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta   Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta - Sivu 2 Icon_minitimeTo Tammi 29, 2009 12:00 pm

Lihaksia täällä kans kaivataan lisää. Jalkoihin varsinkin. Pohkeet kasvaneet jonkin verran, mutta enemmän
saa vielä. Reidet on mun tuskan paikat. Näytän heinäsirkalta kananjaloin. Embarassed
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta   Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta - Sivu 2 Icon_minitimeTo Tammi 29, 2009 12:02 pm

Alat tankoilla korkkareissa niin jo kasvaa sääret... Twisted Evil
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta   Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta - Sivu 2 Icon_minitimeTo Tammi 29, 2009 12:33 pm

Hui! Shocked Korkkareiden kauneus kiehtoo, mutta rakkaus maihareihin estänyt.
On mulla tuolla yhdet kengät missä korko. What a Face
Ja maiharit. Siinäpä se.
Täällä tuntee itsensä "epätytöksi" välillä. Laughing
Sekään ei auta että mies jonkin verran lyhyempi, enkä halua
luoda alemmuuskompleksia turhan takia. Tuskin kuitenkaan innostuu
siitä että ostetaan mulle korkkareita pelkästään tankoiluun.
( Onneksi en ole käynyt luimuamassa korkkareita sexyheels.fi:ssä Very Happy )


Ihan helkkarin järkevä viesti. Suspect
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta   Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta - Sivu 2 Icon_minitimeTo Tammi 29, 2009 12:36 pm

Mä oon normikoroilla mun miehen mittainen ja tankoilukoroilla sitä pidempi. Eipä ole sen itsetuntoa onneksi pahemmin kolautellut, päin vastoin.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta   Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta - Sivu 2 Icon_minitimeTo Tammi 29, 2009 2:12 pm

Ei tuokaan yleensä piittaa jos korot, mutta mulla ne onkin jotain 4 cm ja silloinkin jo likemmäs kymmenen senttiä
pitempi. Olishan se hauska joskus käyttää jotain kymmenen senttiä korkoja, mutta luulen että mun jalat ei
antaisi sitä koskaan anteeksi. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
merqus
Superman
Superman
merqus


Viestien lukumäärä : 535
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 11.06.2008

Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta   Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta - Sivu 2 Icon_minitimeSu Helmi 01, 2009 4:57 pm

Itse olen tässä vuosia taistellut, että saisin itseni syömään "normaalisti". Masennus sekoitti syömiset jo ala-asteella ja sieltä lähtien tuli syötyä useimmiten ainoastaan yhden kunnon aterian päivässä, jos sitäkään. Joskus meni kolmekin päivää ilman ruokaa kun ei vaan mikään maistunut.

Aina kun sai itsensä innostumaan jostain harrastuksesta niin syömisetkin parani. Jossain välissä vaan se syöminen loppui ja jonkin ajan kuluttua siitä harrastaminenkin, kun ei vaan enää energia riittänyt treeneihin lähtemiseen. Nyt kun on löytynyt itselle mieleinen harrastus niin sitä on pitänyt syömisistäänkin parempaa huolta Smile Ja se "kunhan nyt edes jotain saa kurkustaan alas" on vaihtunut parempiin ravintoaineisiin. Enemmän kasviksia, vihanneksia, hedelmiä. Tulee etsittyä uusia reseptejä, kokeiltua semmosiakin juttuja mitkä ei olisi käyneet mielen vieressäkään ennen. Ja sen hyvän olon ja lisäenergian myötä positiivinen kierre tuntuu olevan jatkumaan päin. Vaikka takapakkiakin tulee aina välillä niin suunta on kuitenkin oikea.

Jatkossa pitäisi ruveta enemmän kiinnittämään huomiota lihashuoltoon. Lisää venyvyyttä ja tasapainoa kehoon. Ja sitä vahvistusta sinne, missä sitä vielä lisää tarvitaan Exclamation
Takaisin alkuun Siirry alas
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta   Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta - Sivu 2 Icon_minitimeMa Helmi 02, 2009 11:36 am

Jee kengistäkö täällä taas puhuttiin?

Mulla on yhdet kengät joilla oon ukkoa pidempi ja takaa korosta mitattuna ne on 17cm. Mun mielestä miehen on parempi olla pidempi koska käytän niin paljon korkokenkiä, mutta kun noilla hujahdan vähän miestä ohi, niin tulee aika dominatrix olo. Twisted Evil Sillon mies on tossun alla ja I'VE GOT THE POWER!
Takaisin alkuun Siirry alas
johrunna
intermediate spinner
intermediate spinner
johrunna


Viestien lukumäärä : 86
Ikä : 36
Location : Jyväskylä
Registration date : 19.05.2008

Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta   Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta - Sivu 2 Icon_minitimeMa Helmi 02, 2009 2:46 pm

Tankoilun ja etenkin terveyden puolesta NYT loppui tupakointi! Kuvittelin aiemmin että enhän minä ole koukussa tupakkaan, muut jää koukkuun Laughing
Näistä mukavista vierotusoireista (kylmä hiki, huono olo) tajusin että olin pahemmin koukussa kuin kuvittelin. Lopetin lähinnä sen takia kun tankoillessa yhden invertin jälkeen piti ottaa happea ja kunto vaan loppui.
Kaikkea hyvää tanko tuo tullessaan ja on hyvä motivaatio tämänkin paheen lopettamiseen cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
celya
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
celya


Viestien lukumäärä : 202
Ikä : 42
Registration date : 16.06.2008

Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta   Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta - Sivu 2 Icon_minitimeTi Helmi 03, 2009 8:31 am

Näitä ku lukee niin miettii et on aivan liikaa itellään niitä pahoja ja huonoja elämäntapoja ja tulee sellanen olo et voikun vois itekkin tsempata ja vähän parempia valintoja tehä elämässään... Kyllä te muut pystytte niin hyvin tekee noita elämäntapamuutoksia, voikun mäkin...
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta   Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta - Sivu 2 Icon_minitimeTi Helmi 03, 2009 9:43 am

Kyllä säkin pystyt kun jostain tarpeeksi pienestä alotat Smile Se että on jokunen "huono" elämäntapa kun ei kuitenkaan tee ihmistä sen huonommaksi, hyväksyy vaan ne omat tapansa ja aloittaa jostain, mitä oikeasti voi muuttaa. Täydellä elämäntaparemontilla kun usein tulee sitten vaan se notkahdus takaisin. Anna itsellesi hieman armoa.

Johrunna, onneksi olkoon! Mä lopetin itse tupakoinnin aikanaan ihan samasta syystä. Yhden biisin kun tanssi piti keräillä itteensä yskien ja vinkuen lattialta. Mä tosin poltinkin aika paljon, jopa kolme askia päivässä (ketjussa). Erään baari/tanssi-illan jälkeen totesin sit että saa riittää ja jätin röökiaskin kaverin matkaan ja julistin kovaan ääneen etten koske noihin enää. Kaveri sanoi laittavansa talteen kun tuun kuitenkin seuraavana päivänä pyytämään takaisin, mutta eipä ole tähän mennessä tarvinnut! Mitähän tuosta alkaisi olla, reilu kolme vuotta kohta.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
poletti
intermediate spinner
intermediate spinner
poletti


Viestien lukumäärä : 84
Ikä : 41
Registration date : 13.07.2008

Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta   Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta - Sivu 2 Icon_minitimeTi Helmi 03, 2009 11:16 am

Minäkin lopetin tupakoinnin! Tupakointi on hirveän epäterveellistä, epäeettistä ja epäekologista. Olihan se vaikeaa aluksi ja monta kertaa jouduin syömään sanani, mutta lopulta stumppasin viimeisen kerran. Siitä on yli kaksi vuotta enkä kaipaa pahaa tapaa pätkääkään! Tulee mahtava olo kun on onnistunut jossakin niin vaikeassa kun tupakoinnin lopettamisessa. sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
http://polemeup.blogspot.com
jiji
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 31
Registration date : 28.02.2008

Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta   Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta - Sivu 2 Icon_minitimeLa Helmi 07, 2009 11:10 am

Mun pitää tehdä ISOJA valintoja. Mutta teen ne hissukseen. Mulla on melkoinen jojoiluhistoria. Olen ollut ikäni pikkuisen pyöreä, ja parikymppiseksi tullessa satakiloinen köriläs. Vuodesta 2004 onnistuinkin laihduttamaan itseäni melko lyhyessä ajassa (alle vuodessa) 30 kiloa. Olin tyytyväinen. Vajaan vuoden sitä iloa kesti kun paino hiljalleen masennuksen kera alkoi kertyä takaisin. Ja samassa pisteessä ollaan taas. Masennukseen on ollut lääkkeet jo pari vuotta ja käden sairaudesta johtunut 10 kuukauden sairausloma jo pitkällä takana.. Kauan tässä havahtumisessa sitten menikin. Pitkästä aikaa olen motivoitunut. Kunhan painoa lähtee kymmenisenkin kiloa ja peruskunto kohenee on aika vihdoin lähteä kokeilemaan tankoilua. Pystyn siis tekemään radikaalejakin muutoksia, mutta järkevä keskitie ja sillä pysyminen on vähän hakusessa.

Vihreää teetä olen alkanut työpäivien lomassa nauttia pari mukillista. Kahvia menee se yksi tai kaksi mukillista aamulla. En sitten tiedä paljonko hyötyä on makeuttamattomasta vihreästä irtoteestä, mutta tuntuu kuin vessassa saisi juosta enemmän.
Takaisin alkuun Siirry alas
celya
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
celya


Viestien lukumäärä : 202
Ikä : 42
Registration date : 16.06.2008

Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta   Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta - Sivu 2 Icon_minitimeMa Helmi 09, 2009 8:18 am

Nyt tuli mulle sit todella pakkotilanne et tässä on tehtävä niitä valintoja ihan terveydenkin puolesta. Kahvinjuonti on pakko lopettaa ainakin heti. Mul todettiin mahahaava. Et ainakin kahvista on pakko luopua heti Sad ja se ei tuu olee ihan läpihuutojuttu. Samoin energiajuomien litkiminen loppui. Ei tää tankoiluun liity muuten ku sillä lailla et halu olla terveenä et jaksaa treenata on kova.
Takaisin alkuun Siirry alas
merqus
Superman
Superman
merqus


Viestien lukumäärä : 535
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 11.06.2008

Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta   Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta - Sivu 2 Icon_minitimeMa Helmi 09, 2009 10:54 am

Hmm... Vaatiiko se nyt ihan totaalista kahvinjuonnin lopettamista? Riittäisikö ehkä vaan vähentäminen ja siirtyminen tummapaahtoisempiin kahvilaatuihin? Ne on meinaan vatsaystävällisempiä. Ei oo kyllä itsellä kokemusta mahahaavasta, joten en osaa sanoa Neutral
Takaisin alkuun Siirry alas
jiji
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 31
Registration date : 28.02.2008

Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta   Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta - Sivu 2 Icon_minitimeMa Helmi 09, 2009 10:28 pm

Vatsahaavan kanssa ei ole leikkiminen. Voimia Celyalle.
Takaisin alkuun Siirry alas
vesi
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 115
Ikä : 36
Location : Helsinki
Registration date : 26.03.2009

Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta   Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta - Sivu 2 Icon_minitimeKe Huhti 01, 2009 1:47 pm

Mä oon lopetellu röökausta jo pari vuotta. Usein menee pari päivää polttamatta, kunnes tapahtuu jotain tosi vittumaista ja oon jossain röökipaikalla kiroilemassa kun viimestä päivää.

Nyt tätä topiccia lueskellessani just tajusin, etten ole polttanut yhtään ihan vähän yli kahteen viikkoon. affraid Pitäisi siis lopettaa, vaikka on mulla parikin hätäaskia himassa aina odottelemassa huonoja uutisia

Kahvin juontia olen koittanut vaihtaa sellaseen vitamiiniporetablettijuttuun - jossa on niasiinia, niin pyssyy herreillä Very Happy Mihinkään inkivääriteehen koske pitkällä tikullakaan. Yäk.

Että voimia vaan sulle Iina ja kaikki muut kahvista irrottautuvat flower
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tanssikissa.livejournal.com/
Foxmagon
Superman
Superman
Foxmagon


Viestien lukumäärä : 539
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 07.01.2009

Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta   Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta - Sivu 2 Icon_minitimeKe Huhti 01, 2009 2:50 pm

Mulla on nyt puolisentoistaviikkoa kahvitaukoilua takana, maanantaina join puoli kuppia safkan jälkeen mut äh pöh ei ollu yhtään hyvää. Razz

Päänsärkyä on kyllä esiintyny eikä tuo teen lipittäminenkään oikein maistu. Energiajuomia tulee juotua ehkä kerran päivässä tai parissa, se auttaa vähän. Mut tähän toimistokoomaamiseen pitäis kyllä keksiä jotain. Äh pyh.
Takaisin alkuun Siirry alas
sakunen
basic spinner
basic spinner
sakunen


Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 41
Location : Turku
Registration date : 14.01.2008

Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta   Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta - Sivu 2 Icon_minitimeMa Huhti 13, 2009 8:37 pm

Olen vaihtanut valkoiset jauhot täysjyväjauhoihin, valkaistun sokerin intiaanisokeriin ja valkaistun rypsiöljyn kylmäpuristettuun. Väsymys, ketutus ja yleinen jaksamattomuus on vähentynyt muutoksen myötä huomattavasti. Ja nykyään jos syön jotain "pullamössöruokaa", niin se maistuu ällöltä.

Kahvinjuontia yritän lopettaa. Ei ole helppoa, migreeniä pukkaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta   Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pieniä valintoja tankoilun (ja terveyden) puolesta
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-
» Tankoilun aloitus?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: