Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 X-pole

Siirry alas 
+111
hena
Nuudelikissa
hpl
Pandakarhu
Unya
BLAAAAACK
Eowyn_
Marie
Mertsi
katwalk
Pantsuman
Tiu
SaMaJA
erika
hemuliini
kivaa
Em Kay
maunis03
Nahkis
mokonen
nephiie
kermaa
Elegia
chipin
nasu
Ivanka
hansi
Saila
Hiirenvirna
aiccu
meyja-
Ewy
saija
vive1
Polecat
Miracle
Nounours
Janey May
maimiau
Hennu/Henriikka
ranna
Jenni
Mortianna
Dahlia D.
-Hanna-
Tea
Tulilintu
Rosal
Apila
LaraK
ehkk
vesi
jossukka
Snugetti
Esteria
Carita
Zanca
vilionkka
Miki
Nutu
ladyluck
Odet
FemmeFatale
Foxmagon
bettie
Ish
leben
Henna.C
Shaunette
eledra
jemsku
papaija
Karvinen
Jassi
Nenna
Anu
Gerippe
kajakki
Quu
V
celya
merqus
Sanni
sphinks
Ashta
jiji
FaeryMe
Cherrie
sakunen
kristalli
Nins
annukka
Carnivora
Ninni
Mari
ilde
Nina
Joanna
Kirsi
Elli
miukattus
Lilya
tinga1911
Miia
Nanna H.
nekuliini
Kat Da
tasuni
Adelle
Iina
AdminSusie
115 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 22 ... 26  Seuraava
KirjoittajaViesti
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

X-pole - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 19 Icon_minitimePe Loka 23, 2009 12:22 am

Mortianna kirjoitti:
Osaakos joku sanoa millanen on X-polen pito verrattuna näihin Pole4fit-tankoihin? Kun jos on sellasella tottunut hyrräämään niin onko X-polen osto "kulttuurishokki"? Tai.. pitoshokki... haa haah... drunken
Mun mielestä valkosen ja titaanin välillä ei oo kamalan suurta eroo, jos titaani on kunnolla lämmin. Ehkä tykkään valkosesta hiukan enemmän, mutta se voi johtua myös siitä, että mulla on 50mm titaani, joten 2mm ero voi tietenkin myös olla syynä... En tiedä, aika sama kai.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jenni
intermediate inverter
intermediate inverter
Jenni


Viestien lukumäärä : 130
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 27.03.2009

X-pole - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 19 Icon_minitimePe Loka 23, 2009 2:24 pm

Taitaa olla osittain mielipidekysymys missä on se "paras" pito. Oma suosikki on lämmin kromitanko joka tuntuu sekä pitävän että luistavan tarvittaessa. Lämmenneessä titaanissa tuntuu olevan liikaa pitoa, jään lähinnä ihosta kiinni. Maalattu tuntuu pitävän kylmänä paremmin kuin kylmät metallipintaiset, muttei taa parane lämmetessään niin paljoa.

Paras ominaisuus X-polessa lienee kuitenki se, että saa rahansa varmasti lähes kokonaan takaisin, jos ei sitten pidäkään tangon materiaalia itselleen sopivana tai haluaa muusta syystä eroon tolpastaan Smile

Ainakin RTP:llä on X-polet tuntikäytössä, eli jos haluaa kokeilla ennen ostopäätöstä niin ei muutakun tunnille testailemaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
ranna
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 15.10.2009

X-pole - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 19 Icon_minitimePe Loka 30, 2009 2:38 pm

Jihuu, tänään oli uusi x-pole tullut postiin ja kohta pääsen pystyttämään sitä muuttokuorman keskelle uuteen asuntoon! bounce

Täältä on muuten saanut tosi hyviä neuvoja omaan tankoon liittyvissä asioissa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
papaija
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
papaija


Viestien lukumäärä : 361
Ikä : 34
Registration date : 14.09.2008

X-pole - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 19 Icon_minitimeTi Marras 03, 2009 9:40 pm

Okei, voi taas olla että ketutuksessa unohtuu jotain, mutta oisko mitään hyviä ehdotuksia miten kiinnittää x-pole tukevasti sellaseen epätasaiseen betonikattoon? Evil or Very Mad taitaa olla inauksen vinossa ja lisäks epätasainen kun jotkut teekkarit sen on 50-luvulla omatoimisesti valaneet. Pitää varmaan yrittää vielä uusiks paremmassa mielentilassa, mutta eipä noin vaan onnistunutkaan tangon pystytys tänne uuteen kämppään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nanna H.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nanna H.


Viestien lukumäärä : 253
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 09.12.2007

X-pole - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 19 Icon_minitimeTi Marras 03, 2009 10:40 pm

Jos se on vaan vino niin sillonhan se ei oo ongelma. Jos se on oikeasti kupolin alueelta liian epätasanen, eikä oo liian suurista heitoista kyse niin voiskohan sinne väliin pistää jotain kumimattoa (tyyliin joogamattoa) joka vähän joustais?

Jos se epätasasuus on kovin suurta niin tuskin siinä auttaa muu kuin katon tasotus jollain keinolla.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tampere-showcase.fi
papaija
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
papaija


Viestien lukumäärä : 361
Ikä : 34
Registration date : 14.09.2008

X-pole - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 19 Icon_minitimeKe Marras 04, 2009 11:33 pm

Joo, tota katon tasotusta tai jotenkin viritettyä tiivistettyä vanerinpalaa mäkin kauhulla mietin, mut sain nyt kuitenkin tangon jotenkin pystyyn, kun jaksoin pitää pään kylmänä Very Happy Meni aika kauan ennen kuin löysin sellasen kohdan, että jossain kulmassa sai yläkupolin suht tasaisesti kattoa vasten. Kupolin toisen puolikkaan alla on sellainen noin 3 mm porrasmainen tasoero, mutta yritin sitten vain kiristää tarpeeksi.. Ei tanko alaskaan tullut tai kolahdellut kun vähän pyörähtelin, eli kai tuo kumirengas tasaa tuollaisen epätasaisuuden vielä. Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Tea
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 172
Ikä : 38
Location : Ähtäri
Registration date : 28.11.2008

X-pole - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 19 Icon_minitimeTi Marras 10, 2009 1:59 pm

Ootteko huomanneet, että X-polen brittisivustolla lukee tällaista: More surface finishes will be added in the New Year 2010.

Mä haluaisin edelleen sen Austraaliassa myynnissä olevan mattahopeisen tangon, toivottavasti niitä nyt olisi tulossa myös Eurooppaan ja Suomeen myyntiin. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

X-pole - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 19 Icon_minitimeTi Marras 10, 2009 2:07 pm

Joo ilmeisesti tuon keltaisen titaanin valmistus on lopetettu, myyntiin tulee enää ne kappaleet, mitä on valmistajalla jäljellä. Tilalle on tulossa uusia tuotteita... Itekin toivon ja rukoilen tota hopeista mattatitaania. Oman studion tangot on melko mattaa kromia ja oon aivan rakastunut noihin mattapintoihin kiillotetun sijaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka


Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.11.2008

X-pole - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 19 Icon_minitimeTi Marras 10, 2009 3:33 pm

Mitenkäs toi hopeinen mattatitaani eroaa tavallisesta titaanista? Siis muutenkuin että on hopeisen värinen?
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

X-pole - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 19 Icon_minitimeTi Marras 10, 2009 3:44 pm

Sitä tuskin kukaan täällä palstalla on testannut. Mutta mattapinnan yleisesti ottaen pitäisi olla vähemmän liukas, kylmänäkin tai hikisenäkin, kuin täysin kiillotetun pinnan.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka


Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.11.2008

X-pole - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 19 Icon_minitimeTi Marras 10, 2009 3:56 pm

Jaa.. Mä oon ite kokenut niin että kiillotettu pinta on mulla pitävämpi sitten kun lämpee. Kun ihokin on lämmin niin kiiltävä pinta tuntuu sillee niinkus nihkeeltä ja on siten pitävä.
Takaisin alkuun Siirry alas
maimiau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
maimiau


Viestien lukumäärä : 400
Ikä : 34
Location : Tammela, Tre.
Registration date : 13.06.2009

X-pole - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 19 Icon_minitimeTi Marras 10, 2009 8:18 pm

noooo en jaksa selata onks tästä joku jo kysyny mut onkohan miun tangossa joku mahollinen valmistusvirhe kun jos sen säätää spinnyltä staattiseks ni ei vaan kiristy siihen x:n kohtaan. siis ei millää, loksahtaa aina väkisinki sivuun tai sit kiristyy epätasasesti ja käsittääkseni siinä hommassa ei mitään järettömän suurta lihasvoimaa ois tarkotus käyttää.. ostin ton vähän käytettynä ja edellisellä omistajalla se oli kans aavistuksen verran sivussa merkistä.
minuu on häirinny tää kesästä asti vaik ei ookaan ollu mitään ongelmia ton vähän-vinon kanssa mut kun se merkki nyt kuitenki on siinä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://parassiskomaailmassa.wordpress.com/
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

X-pole - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 19 Icon_minitimeKe Marras 11, 2009 9:14 am

Ehkä se merkki on vain vähän väärässä paikassa? Merkin idea on se että se kertoo missä kohtaa pohjapalan sisällä oleva pyöreä - hmm, mikähän on oikea termi - "sauva" on litistetty. Siis pohjapalan sisällä on poikkileikkaukseltaan pyöreä "sauva" johon se spinny/static-pala pujotetaan. Tän sauvan pystyy näkemään vanhoissa X-poleissa nostamalla spinny/static-palan pois siitä mutta uusissa ei, kun uusista spinny/static-palaa ei saa enää nostettua pois. Enivei, se sauva on siis litistetty kahdelta sivulta ja näihin litteisiin kohtiin kiristyy se spinny/static-ruuvi. Jos ruuvia rupeaa kiristämään vähän sen liiteen kohdan sivuun, pala siirtyy hiukan ja lonksahtaa siihen oikeaan litteään kohtaan. Ei sen kummempi tai salaperäisempi juttu!
Takaisin alkuun Siirry alas
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

X-pole - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 19 Icon_minitimeKe Marras 11, 2009 10:22 am

Juu mulla oli ihan sama ongelma. Ihmettelin sitä itekin, mutta kun se toimi ihan moitteettomasti niin annoin asian olla. Mutta nytpä selvis sekin!
Takaisin alkuun Siirry alas
vesi
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 115
Ikä : 36
Location : Helsinki
Registration date : 26.03.2009

X-pole - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 19 Icon_minitimeKe Marras 11, 2009 4:28 pm

joo ja mulla ei oo sitä x:ää ollenkaa, mutta hyvin skulaa. Kyllä sen tuntee ku se kohdalleen loksahtaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tanssikissa.livejournal.com/
Janey May
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 84
Ikä : 40
Location : Heinola
Registration date : 12.11.2009

X-pole - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 19 Icon_minitimeKe Marras 18, 2009 11:55 am

En tiennyt mihin muuhunkaan topiciin olisin mennyt iloani ja ärtymystäni purkamaan, joten tulin tänne. Smile
Eli ilon aiheeni on se, ettei minun tarvitsisikaan odottaa x-polen tilailua helmikuuhun, vaan voisin tilata sen vaikka heti! Very Happy
MUTTA, tottakai 45mm:t kromit on juuri nyt loppu pole-a-holicilta. Mad Ja muualla on ollut paljon kalliimpaa, joten täytyy jäädä odottelemaan. Höö. Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Nounours
intermediate inverter
intermediate inverter
Nounours


Viestien lukumäärä : 115
Location : Tampere
Registration date : 20.10.2008

X-pole - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 19 Icon_minitimeKe Marras 18, 2009 12:08 pm

Eikös Vertical Dancelta saa tämänhetkiseen kurssiin melkeinpä halvemmalla? Itse tanko 180 puntaa ja postimaksut Suomeen oli muistaakseni 30 puntaa silloin kun itse tilasin vuosi sitten, eli hinnaksi tulis vajaa 240 euroa. Tuli viikossa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.wackywords.fi/
Janey May
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 84
Ikä : 40
Location : Heinola
Registration date : 12.11.2009

X-pole - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 19 Icon_minitimeKe Marras 18, 2009 12:54 pm

Ulkomailta tilatessa voisi tulla toki hieman edullisemmaksi, mutta itse en oikein osaa/uskalla ulkomailta tilailla. Pole-a-holicilta tilatessa tulisi kromille hintaa postikuluineen 244, että ei sekään mielestäni paha ole. Kun niitä nyt vain sitten tulisi taas varastoon. Tosin ko. kauppa lomailee tämän kuun 28. päivään asti, että sen jälkeen tiedä vaikka niitä olisikin taas saatavilla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nounours
intermediate inverter
intermediate inverter
Nounours


Viestien lukumäärä : 115
Location : Tampere
Registration date : 20.10.2008

X-pole - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 19 Icon_minitimeKe Marras 18, 2009 1:22 pm

Juu, no eihän tuossa sitten suurta hintaeroa olekaan. Olin pikaisesti katsovinani, että Pole-a-holicin tangot on 255 euroa + postikulut, mutta se olikin titaani. Kieltämättä itsekin aina hieman varauksella suhtaudun ulkomailta tilaamiseen, vaikka harvat sieltä tilaamani tuotteet onkin aina tullut niin kuin pitikin (mitä nyt kerran jouduin selvittelemään yhden tuotteen puuttumista Amazon.fr-tilauksesta kauan sitten unohtuneella lukioranskallani, mutta sekin tilanne selvisi ja olin äärimmäisen ylpeä suorituksestani Very Happy). Vertical Dancesta oli sentään muilla jo kokemuksia eikä Suomesta tainnut tuolloin vielä edes saada X-poleja.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.wackywords.fi/
Miracle
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 12
Ikä : 37
Location : Turku
Registration date : 13.11.2009

X-pole - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 19 Icon_minitimeKe Marras 18, 2009 3:25 pm

Kumpaa ihmiset suosittelee ensikertalaiselle, titaania vai kromia? ja 45 vaiko 50mm?? olen yrittänyt metsästää kokemuksianne ja jos oikeen oon tulkinnut niin ois melko makukysymyksiä? Hetken pohdittuani oon miettinyt kromista 50 mm.
Miten paljon eroa on 45 mm? juu 5 mm mutta kummalla ois parempi alotella Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

X-pole - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 19 Icon_minitimeKe Marras 18, 2009 3:47 pm

Kuten sanottu makuasia Smile
Oletko päässyt kokeilemaan eri kokoja ja materiaaleja?
Muuten hankalaa. Itellä 45 mm titaaniprinsessa , saan paremman otteen ja pysyn ylhäällä Very Happy .
Takaisin alkuun Siirry alas
Tea
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 172
Ikä : 38
Location : Ähtäri
Registration date : 28.11.2008

X-pole - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 19 Icon_minitimeKe Marras 18, 2009 4:07 pm

Mulla on 50mm krominen äksä. Aluksi tykkäsin hirveesti paksummasta, kun harjoittelin lähinnä sellaisia liikkeitä, missä ollaan jalkojen varassa (skorppari, kaksonen, seisonta jne..). Nyt kun olen treenaillut ayshaa, handspringiä ja muita käsien varassa tehtäviä liikkeitä, haluaisin sen 45mm tangon. Kromista tykkää enemmän ihan ulkonäön vuoksi. Tosin jos se hopeatitaani tulee myyntiin, niin sellaisen tilaan heti itselleni. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Carita
basic inverter
basic inverter
Carita


Viestien lukumäärä : 49
Ikä : 36
Location : Helsinki
Registration date : 19.02.2009

X-pole - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 19 Icon_minitimeKe Marras 18, 2009 4:08 pm

Onko muuten rtp:n uudet x-polet 45 vai 50 millisiä? Mulla on 50mm titaaninen x-pole kotona, ja tuntuu että tunneilla saa paremman gripin kuin kotona, ainakin liikkeissä joissa tangossa ollaan käsillä eikä jaloilla kiinni. (kuten tossa edellisessä viestissä todettiin, niin 50mm on ehkä jaloille helpompi kun taas 45mm käsille) Vai johtuuko tää vaan siitä, että tunneilla uskaltaa enemmmän kun on joku edes periaatteessa valvomassa vieressä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Dahlia D.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Dahlia D.


Viestien lukumäärä : 250
Ikä : 32
Location : Jyväskylä
Registration date : 02.10.2009

X-pole - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 19 Icon_minitimeKe Marras 18, 2009 4:50 pm

Mie suosittelen Anti-shopista noutamista jos on vaan vähänkään sillä etäisyydellä Jyväskylästä että kannattaa tangonhakumatkalle lähteä. Itse paukautin 255 euroa tiskiin kromi-x:stä, nostin tolpan olalle ja painelin ovesta ulos. Hyvä palvelukin ja kaikkea ! I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Schitzophrenia
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

X-pole - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 19 Icon_minitimeKe Marras 18, 2009 5:03 pm

RTP:n x-polet on 45 mm Smile

Mä en ole koskaan huomannut taas eroa jaloille oli sitten tanko 45mm tai 50 mm. Käsien kanssa onkin sitten toinen juttu..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Sponsored content





X-pole - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 19 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
X-pole
Takaisin alkuun 
Sivu 19 / 26Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 22 ... 26  Seuraava
 Similar topics
-
» R pole
» Pole Dancing Syllabus /Pole Dancing Advancement and Accredit
» Rock the pole vs. pole 4 fit
» Pole Art 2009 - lippujen ennakkovaraus foorumilaisille
» The Art of Pole- DVD:t

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: