Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Pole Art etsii apuhenkilökuntaa

Siirry alas 
+8
Iina
FemmeFatale
Nina
vilionkka
Sonja
-Hanna-
jossukka
tasuni
12 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Empty
ViestiAihe: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Icon_minitimePe Kesä 26, 2009 9:18 am

Heip! On tullut aika ruveta järjestämään Pole Artin toimihenkilöitä ja apuhenkilökuntaa. Seuraavat toimet olisivat tällä hetkellä vapaina:

Tangonputsaajia kaksi paria eli 4 kpl
********************************
Homma: tangot putsattava nopeasti kunkin esityksen jälkeen
Edut: ilmainen pääsylippu ja istumapaikat tuomariston vierestä lavan SISÄpuolelta, eli parhaat mahdolliset paikat!!

Lipputiskille 2 hlöä
*****************
Homma: klo 17-18 lippujen tarkistamista ja ulkomaalaisten lippujen luovutusta kuittia vastaan. Uusia lippuja tuskin tulee myytäväksi kun kaikki on jo varattu. Ovet pannaan kiinni klo 18 ja esitysten välissä pitäisi välillä käydä vilkaisemassa ettei ketään ole jäänyt oven taakse.
Edut: ilmainen pääsylippu ja istumapaikat VIP-pöydästä välittömästi lavan vierestä. Parhaat paikat nämäkin!

Avustajia huolehtimaan kilpailijoiden järjestyksestä ja palkintojenjaosta 2 kpl
******************************************************************
Homma: vastuullinen koko illan homma, katsottava että kilpailijat tietävät vuoronsa ja tulevat lavalle ajallaan. Loppuillasta palkintojen järjestely lavalle ja niiden jako Sally Annin ja Jamillan kanssa.
Edut: Ilmainen pääsylippu, paikka VIP-pöydästä ja pieni rahallinen palkkio koska homma todella vastuullista.



Jos olette kiinnostuneita, infotkaa tähän ketjuun tai mailatkaa suoraan tanja@aerialdancing.fi.
Takaisin alkuun Siirry alas
jossukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
jossukka


Viestien lukumäärä : 283
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 14.03.2009

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Icon_minitimePe Kesä 26, 2009 9:21 am

Ilmoittaudun tangon putsaajaksi! bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Icon_minitimePe Kesä 26, 2009 10:18 am

Samma här! Ilmoittaudun tangon putsaajaksi kans, jei!!! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Icon_minitimePe Kesä 26, 2009 1:07 pm

Minä ilmottaudun kilpailijoiden järjestelijäksi ja palkinnonjakajaksi!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Icon_minitimePe Kesä 26, 2009 1:21 pm

Avustan hieman Tanjaa tässä:


Tangonputsaajia kaksi paria eli 4 kpl
********************************
Homma: tangot putsattava nopeasti kunkin esityksen jälkeen
Edut: ilmainen pääsylippu ja istumapaikat tuomariston vierestä lavan SISÄpuolelta, eli parhaat mahdolliset paikat!!

-Jossukka
-Kolibri



Lipputiskille 2 hlöä
*****************
Homma: klo 17-18 lippujen tarkistamista ja ulkomaalaisten lippujen luovutusta kuittia vastaan. Uusia lippuja tuskin tulee myytäväksi kun kaikki on jo varattu. Ovet pannaan kiinni klo 18 ja esitysten välissä pitäisi välillä käydä vilkaisemassa ettei ketään ole jäänyt oven taakse.
Edut: ilmainen pääsylippu ja istumapaikat VIP-pöydästä välittömästi lavan vierestä. Parhaat paikat nämäkin!

-Sonja (klo 17-18, muun ajan järjestelemässä kilpailijoita)


Avustajia huolehtimaan kilpailijoiden järjestyksestä ja palkintojenjaosta 2 kpl
******************************************************************
Homma: vastuullinen koko illan homma, katsottava että kilpailijat tietävät vuoronsa ja tulevat lavalle ajallaan. Loppuillasta palkintojen järjestely lavalle ja niiden jako Sally Annin ja Jamillan kanssa.
Edut: Ilmainen pääsylippu, paikka VIP-pöydästä ja pieni rahallinen palkkio koska homma todella vastuullista.

-Sonja
Takaisin alkuun Siirry alas
vilionkka
intermediate inverter
intermediate inverter
vilionkka


Viestien lukumäärä : 121
Ikä : 36
Location : Helsinki
Registration date : 08.03.2009

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Icon_minitimePe Kesä 26, 2009 7:11 pm

ilmoittautuisin tuohon lipputiskille lippujenmyyjäksi/tarkastajaksi! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Icon_minitimePe Kesä 26, 2009 10:57 pm

Hei mä haluun kanssa tankoa putsaamaan! (Mutta sitten en tarvitse enää kahta lippua, koska mun ei tarvi lahjoa jotain kaveria lähtemään mukaan)
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Icon_minitimeLa Kesä 27, 2009 7:53 am

Tangonputsaajia kaksi paria eli 4 kpl
********************************

Homma: tangot putsattava nopeasti kunkin esityksen jälkeen
Edut: ilmainen pääsylippu ja istumapaikat tuomariston vierestä lavan SISÄpuolelta, eli parhaat mahdolliset paikat!!

-Jossukka
-Kolibri
-Nina


Lipputiskille 2 hlöä
*****************

Homma: klo 17-18 lippujen tarkistamista ja ulkomaalaisten lippujen luovutusta kuittia vastaan. Uusia lippuja tuskin tulee myytäväksi kun kaikki on jo varattu. Ovet pannaan kiinni klo 18 ja esitysten välissä pitäisi välillä käydä vilkaisemassa ettei ketään ole jäänyt oven taakse.
Edut: ilmainen pääsylippu ja istumapaikat VIP-pöydästä välittömästi lavan vierestä. Parhaat paikat nämäkin!

-Sonja (klo 17-18, muun ajan järjestelemässä kilpailijoita)
-vilionkka


Avustajia huolehtimaan kilpailijoiden järjestyksestä ja palkintojenjaosta 2 kpl
******************************************************************

Homma: vastuullinen koko illan homma, katsottava että kilpailijat tietävät vuoronsa ja tulevat lavalle ajallaan. Loppuillasta palkintojen järjestely lavalle ja niiden jako Sally Annin ja Jamillan kanssa.
Edut: Ilmainen pääsylippu, paikka VIP-pöydästä ja pieni rahallinen palkkio koska homma todella vastuullista.

-Sonja
-Päxy

Kiitos paljon kaikille ja Sonjalle, kun autoit. Nina, otan sulta sitten yhden lipun pois!
Takaisin alkuun Siirry alas
FemmeFatale
intermediate inverter
intermediate inverter
FemmeFatale


Viestien lukumäärä : 166
Ikä : 37
Location : Helsinki
Registration date : 25.09.2008

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Icon_minitimeSu Kesä 28, 2009 5:25 pm

Vielä ehdin tangonputsaajaksi!(pidän kuitenkin varatut lippuni normaalisti) Smile

Tangonputsaajia kaksi paria eli 4 kpl
********************************
Homma: tangot putsattava nopeasti kunkin esityksen jälkeen
Edut: ilmainen pääsylippu ja istumapaikat tuomariston vierestä lavan SISÄpuolelta, eli parhaat mahdolliset paikat!!

-Jossukka
-Kolibri
-Nina
-Carmen(FemmeFatale)

Lipputiskille 2 hlöä
*****************
Homma: klo 17-18 lippujen tarkistamista ja ulkomaalaisten lippujen luovutusta kuittia vastaan. Uusia lippuja tuskin tulee myytäväksi kun kaikki on jo varattu. Ovet pannaan kiinni klo 18 ja esitysten välissä pitäisi välillä käydä vilkaisemassa ettei ketään ole jäänyt oven taakse.
Edut: ilmainen pääsylippu ja istumapaikat VIP-pöydästä välittömästi lavan vierestä. Parhaat paikat nämäkin!

-Sonja (klo 17-18, muun ajan järjestelemässä kilpailijoita)
-vilionkka

Avustajia huolehtimaan kilpailijoiden järjestyksestä ja palkintojenjaosta 2 kpl
******************************************************************
Homma: vastuullinen koko illan homma, katsottava että kilpailijat tietävät vuoronsa ja tulevat lavalle ajallaan. Loppuillasta palkintojen järjestely lavalle ja niiden jako Sally Annin ja Jamillan kanssa.
Edut: Ilmainen pääsylippu, paikka VIP-pöydästä ja pieni rahallinen palkkio koska homma todella vastuullista.

-Sonja
-Päxy
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Icon_minitimeMa Kesä 29, 2009 8:32 am

Kiitoksia kaikille! Kertokaa sitten mahdollisimman ajoissa jos tulee muutoksia ettekä pääsekään, niin ehdin saada uudet henkilöt tilalle.

Unohdin mainita tangonputsaajille että tauoilla (2 kpl) pitäisi myös kiristää tangot, ja tankojen pyöriminen/staattisuus pitää myös säätää luultavasti muutamaan kertaan. Ryhmitän esitykset siten että samat asetukset voi pitää mahdollisimman pitkään.
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Icon_minitimeMa Kesä 29, 2009 9:30 am

Jaiks, en ole puljannut noiden pyörivien tankojen kanssa joten en ole koskaan säätänyt niitä! silent Mutta ei ole toivottavsti kovin vaikeaa (?), ehditäänkö käydä läpi ennen kisan alkua? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Icon_minitimeMa Kesä 29, 2009 9:31 am

On ihan hirveän helppoa, avataan yhtä ruuvia muutama kierros tangon juuressa. Ei mitään ongelmaa Smile. Katsotaan tietysti kaikki hommat yhdessä!
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Icon_minitimeMa Kesä 29, 2009 9:39 am

Ok, kiva Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Icon_minitimeKe Syys 23, 2009 6:58 am

Moi Tanja!

Ehkä nyt vähän hätiköin, mutta kun on niin monta rautaa taas tulessa niin mielummin liikkeellä liian ajoissa kuin myöhään Razz ...eli onko meille "järkkäreille" jotain ohjeistusta tulossa, onko erityistä huomioitavaa ja onko esimerkiksi "työasun" suhteen toiveita..?

T.Hätähousu Surprised
Takaisin alkuun Siirry alas
jossukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
jossukka


Viestien lukumäärä : 283
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 14.03.2009

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Icon_minitimeKe Syys 23, 2009 8:22 am

No Hanna, mä olin kysymässä ihan samaa! Smile

Tasuni, laita meille jotain infoo, koska juurikin tuohon liittyen mulla on sulta sitten hieman kysyttävää Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Icon_minitimeKe Syys 23, 2009 9:10 am

Mä meinasin laittaa just eilen Johannalla mailia, että ootko jo ollut Tanjaan yhteydessä asian tiimoilta Very Happy Hyvä, että kaikki on hätiköimässä yhdessä!
Takaisin alkuun Siirry alas
jossukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
jossukka


Viestien lukumäärä : 283
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 14.03.2009

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Icon_minitimeKe Syys 23, 2009 9:40 am

Aika hyvä! Very Happy

No ainakin mä voin ahdistella Tanzaa huomenna tunnilla Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Icon_minitimeKe Syys 23, 2009 12:58 pm

Heh, great minds think alike! No ihan alunperin mä ajattelin että olis kiva tietty jos ois jotenkin yhtenäiset asut, vaikka samaa värisävyä kullakin tangonputsausparilla vaikka, tyyliin mustat shortsit ja siniset yläosat toisella parilla ja mustat shortsit ja punaiset yläosat toisella. Mutta mitä te itse haluatte? Tietty ois kiva jos niihin panostaisi, mutta kun ei ole varaa maksaa teille mitään palkkoja oikeen niin ei mulla ole hirveesti sanomista siihen mitä te teette ulkoasun suhteen. Kenkäpolitiikka vois olla yhtenäinen - kengät voi auttaa kiipeemistä myös. Mulla on kolmet platformit jos kiinnostaa, violetit, mustat ja valkoiset.

Kampaaja ja meikkaajahan paikalla on, ja ne vois pistää teille kunnon showlookit jos haluatte. Minä maksan esiintyjille puolet kaunistautumiskuluista ja he maksavat puolet, joten sama diili olis varmaan ok teillekin? Ks tarkemmat tiedot nettisivulta kohdasta For performers.

Tangonputsaus on varsin suoraviivainen homma. Joka kilpailijan jälkeen putsataan ja minä vastaan siitä että pyörivä/staattinen-systeemi on kullekin oikein. Yritän järjestää kilpailijat mahdollisuuksien mukaan siten että staattiset on ensin, koska on paljon helpompi vaihtaa tanko nopeasti pyöriväksi kuin päinvastoin, koska staattiseksi laitettaessa on käännettävä tanko tiettyyn asentoon (ruuvit pohjakappaleen X:ien kohdalle), mikä hämärässä on hankalampaa.

Lipputiski on myös suoraviivaista: liput vain tarkistetaan, liputtomat lähetetään minun luokseni, ja käsiohjelmia myydään siinä vieressä. Lippuihmisiä on kaksi joten homman pitäisi olla helppo.

Yleishenkilöt eli Sonja, Merja, minä ja Dana sovitaan asioista keskenämme, teidän muiden kanssa riittänee jos puhutaan esityspäivänä ajoissa ja katsotaan että kaikki hommat sujuu!
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Icon_minitimeKe Syys 23, 2009 1:07 pm

Mustat shortsit löytyy ja t-paitoja eri väreissä, kerro vaan väri Razz ...mun mielestä ois ehdottmasti siistimmän näköistä että me järkkärit oltais edes jotenkin yhdenmukaisesti pukeutuneita ja se meikki/kampauskin ois hyvä idea! Multa löytyy itseltäni yhdet tankoiluun oikein hyvät mustat korkkarit jotka ei kylläkään ole platformit mutta siistit joka tapauksessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
jossukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
jossukka


Viestien lukumäärä : 283
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 14.03.2009

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Icon_minitimeKe Syys 23, 2009 1:12 pm

Kyllä. Näin teemme. Mä oon valmis panostamaan, mustat piruetin "madonna" sortsit löytyy ja topin voin vaikka ostaa jos satutan sopiin joku yhtenäinen.

Haluun meikit ja hiukset! Razz

Ja laitan platformit sunny

Ihanaa! cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Icon_minitimeKe Syys 23, 2009 1:13 pm

No tapahtuman värit ovat musta, vihreä ja kulta, joten jos jotain tänsuuntaista löytyy niin hyvä. Pinkkikin on tuossa Pole Art -logossa esillä joten siinä vielä yks vaihtoehto. Not that kukaan yleisöstä älyää tätä hienoa värien yhtenäisyyttä Wink mutta onhan se itselle hauskaa! Ja teidät tietysti esitellään illan aikana yleisölle joten ihan kiva jos panostatte, siis itsenne kannalta!!

Edit: Miten mahdatte muuten pysyä lämpiminä? Pystyyköhän sitä istumaan shortseissa koko illan ajan? Pitäiskö olla joku peitto jonka vetäisee aina polvien päälle esitysten ajaksi ettei jäädy?

Edit 2: Pitää funtsia sekin miten ylösmennessä kannetaan mukana tarvittava alkoholi ja pyyhe. Ei ole mitään mahdollisuutta käyttää tikkaita, kun huoltotauko kestää max 2 min. Yksi tanko per yksi putsaaja. Pyyhkeitä pitää olla muutama ettei vaan siitä jää kiinni. JJoku karhunkieli ehkä mukaan myös siltä varalta että joku kilpailija on käyttänyt kiellettyjä aineita Very Happy jotka ei lähde tangosta helposti. SIlloin mieluummin naarmutan tangon kuin jätän siihen jotain mönjää.

Jäävettä ajateltiin myös pitää lähettyvillä jos tangot ylikuumenee - silloin ne pitää pyyhkiä ensin jääveteen kastellulla pyyhkeellä, sitten rutikuivalla pyyhkeellä, ja lopuksi alkoholilla. Silloin huoltotauko kestää vähän pitempään että tangot on varmasti kuivat. Pariisissa kuulemma pari kilpailijaa valitti että ei olleet ihan kuivat!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Icon_minitimeKe Syys 23, 2009 1:37 pm

Mä en omista platformeja, enkä kyllä ole niistä kovin innostunut (musta ne on aika rumia....). Toki jos kaikille järkkäreille yhtenäiseen asuun päädytään ja joku mulle kengät lainaa, niin kiskon sellaiset toki jalkaani. Smile En kyllä lupaa pysyä niillä pystyssä kovin pitkään.... Laughing

Mä olen aikamoinen vilukissa, joten jos shortseihin päädytään muidenkin kuin tangonputsareiden osalta, niin jotain lämmikettä täytynee olla. Ja topin päälle pitkähihainen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Icon_minitimeKe Syys 23, 2009 2:22 pm

Joo mäkin kannatan yhdenmukaisuutta. Mustia sortseja multakin löytyy ja tuskin toppi/t-paitakaan on ongelma, kun sovitaan vaan väristä. Platformeja mä en fanita kuin muiden jaloissa, kun on niin kamalan pitkä jo muutenkin ja ennen kaikkea mun jalkaan ei käy mikään kenkä muutenkaan, kun mulla on maailman leveimmät jalat joissa on kaikki muutkin kenkien epäsopivuutta aiheuttavat ongelmat. Mä oon niin kateellinen teille, joille mahtuu edes useimmat kengät kauppojen hyllyistä! Mutta en sitten tiedä, mitä ihmettä jalkaani laitan...

Ja meikki kuulostaa kivalta!!
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Icon_minitimeKe Syys 23, 2009 2:28 pm

Heh, mä aattelin platformeja vain kiipeilijöille jotka istuu ja kiipee, istuu ja kiipee. Eihän niissä voi kävellä! Järkkäreille ajattelin siistit tavalliset asut, itselläni on sähäkkä musta juontoasu. Kiipeilijät kun on koko ajan näkyvillä niin niille yhdenmukaisuus, ei Danalle, Sonjalle, Merjalle, Viljalle ja mulle tarvii. Vai oonko väärässä?
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Icon_minitimeKe Syys 23, 2009 2:28 pm

Mites ois kokomusta? Siis mustat shortsit ja toppi/t-paita??? Tyylikästä eikä erotuttais niin hirveästi Wink ...

Mäkin oon miettinyt tota tangon pyyhkimistä käytännössä eli miten saa putsauskamat mukaan yläilmoihin... Varustevyö? Laughing Hommaatko sä Tanja sitten pyyhkeet ja muut putsaustarpeet?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pole Art etsii apuhenkilökuntaa
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 4Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava
 Similar topics
-
» Pole Academy aukeaa Tampereella!
» NORDIC POLE EVENT Pole Dance Showcase Oulussa la18.4 su19.4
» Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan!
» Pole Art DVD ennakkovaraukset
» Pole Art 2009 - lippujen ennakkovaraus foorumilaisille

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tapahtumat ja Workshopit-
Siirry: