Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Pole Art etsii apuhenkilökuntaa

Siirry alas 
+8
Iina
FemmeFatale
Nina
vilionkka
Sonja
-Hanna-
jossukka
tasuni
12 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
jossukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
jossukka


Viestien lukumäärä : 283
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 14.03.2009

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Icon_minitimeTi Syys 29, 2009 1:46 pm

Mun täytyy kyllä myöntää että kannatan myös jotain juhlavampaa. Koska esim Tanjalla ja Sonjallakin on pikkumustat. En halua näyttää jotenkuin tylsältä kaikkiin muihin verrattuna.

Käyn joka tapauksessa kurkkaamassa sitä vihreää paitaa tänään, vaikka niitä kuulemma on vain kokoa l ja xl...

mä haluisin paljetteja I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Icon_minitimeTi Syys 29, 2009 2:08 pm

Joo käy mullekkin kunhan nyt saadaan tehtyä päätös johonkin suuntaan... Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
FemmeFatale
intermediate inverter
intermediate inverter
FemmeFatale


Viestien lukumäärä : 166
Ikä : 37
Location : Helsinki
Registration date : 25.09.2008

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Icon_minitimeTi Syys 29, 2009 3:43 pm

löytyisköhän mistään kaupasta mustaa paljettitoppia?? mun mielestä semmonen vois olla aika kiva...kultainen olisi liian bling bling, mut musta vois olla tyylikäs??? kimmeltäisi kivasti valossa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
jossukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
jossukka


Viestien lukumäärä : 283
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 14.03.2009

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Icon_minitimeTi Syys 29, 2009 4:14 pm

kuulostaa hyvältä!
Takaisin alkuun Siirry alas
vilionkka
intermediate inverter
intermediate inverter
vilionkka


Viestien lukumäärä : 121
Ikä : 36
Location : Helsinki
Registration date : 08.03.2009

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Icon_minitimeTi Syys 29, 2009 7:13 pm

Mä oon tsekkaa niit lippuja, nii voin laittaa pikkumustan ja korkkarit niin edustan heti ovelta alkaen geek
Takaisin alkuun Siirry alas
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Icon_minitimeTi Syys 29, 2009 7:25 pm

Joo mäkään en oo vielä saanut vihreetä paitaa, kun Forumin Hennesillä on vaan XS ja XL-kokoja ja lisää ei ole tullut, vaikka ne on kuinka lupaillut...

Musta paljettitoppi kuulostais myös musta kivalta ja sopis boleronkin kanssa kivasti. Jonkinlainen mulla on jossain vaatekaapin pohjallakin, mutta uudenkin voisin kyllä ottaa, kun kiva vain löytyis... bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 30, 2009 7:50 am

Kiva! mutta hei, jos värit on ongelma niin voittehan tosiaan olla pareittain eri väreissä. Mulla on punainen paljettitoppi jota voin lainata jos haluatte ja yksi musta jossa on hentoja kullanvärisiä kuvioita. Ei kai ihan paljetti, mutta juhlava kummiskin. Voi olla ettei sovi mutta voinhan tuoda näytille vaikka torstaina jos olette kolmostunnilla jotkut?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 30, 2009 8:03 am

tasuni kirjoitti:
Mulla on....ja yksi musta jossa on hentoja kullanvärisiä kuvioita. Ei kai ihan paljetti, mutta juhlava kummiskin.
Mulla taitaa olla tämä sama punaisena, eikö olekin, Tanja? Eli punainen, jossa on hentoja kullanvärisiä kuvioita. Sitä voi lainata, jos vaan löydän jotain muuta päälle pantavaa....
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 30, 2009 8:26 am

Ai niin sulla onkin Smile . Ja ne on sellasia että sopii aika monenkokoisille, eikö niin? Spagettiolkaimet ja joustava kangas. Eli nyt on ainakin kaks punasta toppia olemassa ja yksi musta, ja Ninalla oli myös yksi musta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 30, 2009 12:46 pm

tasuni kirjoitti:
Ai niin sulla onkin Smile . Ja ne on sellasia että sopii aika monenkokoisille, eikö niin? Spagettiolkaimet ja joustava kangas. Eli nyt on ainakin kaks punasta toppia olemassa ja yksi musta, ja Ninalla oli myös yksi musta.
Ainakin olettaen, että mä löydän sen vielä jostain, koska mun vaatekaappi painottuu aika vahvasti tonne mustan puolelle, niin sieltähän on aina niin hirveen helppo etsiä sitä tiettyä mustaa toppia. Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
jossukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
jossukka


Viestien lukumäärä : 283
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 14.03.2009

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 30, 2009 12:48 pm

Ja mä käyn rääpäsemässä jostain jonkun topin itselleni flower
Takaisin alkuun Siirry alas
merqus
Superman
Superman
merqus


Viestien lukumäärä : 535
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 11.06.2008

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 30, 2009 5:33 pm

"Jaa niin pitikö tänne laittaa vaatteitakin..." Very Happy Tässähän tulee ihan itelleki semmonen fiilis, että pitäis ruveta miettimään omaa pukeutumistaan tapahtumaan. Muuten sitä on ihan aliedustava ku kaikki muut säihkyy kilpaa valojen kanssa I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
tankomau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
tankomau


Viestien lukumäärä : 412
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 08.02.2009

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 30, 2009 5:52 pm

Huomasin tänään aleksin hennesissä ihan vaan ohi kulkiessani, että siellä oli paljon mustia paljettitoppeja alessa..ajattelin vaan jos vielä kaipailette sellasta Smile

cat
Takaisin alkuun Siirry alas
http://miaudesign.spreadshirt.net
FemmeFatale
intermediate inverter
intermediate inverter
FemmeFatale


Viestien lukumäärä : 166
Ikä : 37
Location : Helsinki
Registration date : 25.09.2008

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Icon_minitimeSu Loka 11, 2009 12:07 pm

mä nyt hankin kaverilta lainaan paljettitopin! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Icon_minitimeMa Loka 19, 2009 8:39 am

Minkälaisella aikataululla lauantaina edetään näin apuhenkilökunnan näkökulmasta, eli monelta toivot Tanja että oltais paikalla? Surprised

Ps. EN MALTA OOTTAA!!!!!!! cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Icon_minitimeMa Loka 19, 2009 10:04 am

Moi!

No itse menen paikalle jo kymmeneltä ja tarttisin apulaisia heti, siirtelemään sitä lavaa pois tieltä (tässä ne luvatut poikakaverit vois auttaa) ja tankojen pystytykseen. Sitten alkaa jo esiintyjien vapaat harjoitukset. Musta olis järkevää hoitaa kaikki hommat alta pois aikaisin ja sitten ihmiset vois lähteä kotiin tai kaupungille syömään pariksi tunniksi jos haluaa. Eli toivoisin apuhenkilökuntaa paikalle 10:30 mennessä ja sitten taas viim. 14:00 mennessä.
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Icon_minitimeMa Loka 19, 2009 11:39 am

Mulla on aamupäivästä menoa (hääpuvun sovitus I love you ) joten kerkeän paikalle vasta iltapäivästä. Yritän kuitenkin tulla niin aikaisin kuin pääsen!
Takaisin alkuun Siirry alas
jossukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
jossukka


Viestien lukumäärä : 283
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 14.03.2009

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Icon_minitimeMa Loka 19, 2009 1:10 pm

Mä voin tulla koska vaan! Olen varannut koko päivän tota varten.
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Icon_minitimeMa Loka 19, 2009 1:12 pm

Kivaa! Eihän meidän ihan kaikkien siellä tarvii koko ajan olla mutta hyvä jos on suurin osa. Ja selviää sitten kaikki kysymykset ja muut.
Takaisin alkuun Siirry alas
vilionkka
intermediate inverter
intermediate inverter
vilionkka


Viestien lukumäärä : 121
Ikä : 36
Location : Helsinki
Registration date : 08.03.2009

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Icon_minitimeMa Loka 19, 2009 1:38 pm

moi,


eli klo 14:00 on ehdoton deadline lauantaina?
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Icon_minitimeMa Loka 19, 2009 1:52 pm

No ei nyt ihan ehdoton, varsinkaan kun sulla on aika selkeä homma, mutta järkeä saa käyttää. Ajoissa pitää olla sen verran että käy ilmi ettei joku puutu kokonaan, ei oo esim. kuollut auto-onnettomuudessa tai jäänyt jumiin liikenneruuhkaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
vilionkka
intermediate inverter
intermediate inverter
vilionkka


Viestien lukumäärä : 121
Ikä : 36
Location : Helsinki
Registration date : 08.03.2009

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Icon_minitimeMa Loka 19, 2009 3:15 pm

huih, älähän nyt pelottele (tai siis toiv. kukaan ei jää auton alle!)! silent

Mä saatan mennä kampaajalle aamupäivästä, niin siksi vaan kyselin. Niin muuten olisiko voinut muuttaa vielä sitä meikki/kampaajajuttua niin, että otan vaan sen mekikin sittenkin? Jos ei voi muuttaa, niin OK. Kun tosiaan menen kampaajalle....
Takaisin alkuun Siirry alas
jossukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
jossukka


Viestien lukumäärä : 283
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 14.03.2009

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Icon_minitimeMa Loka 19, 2009 3:33 pm

ai kettu mä oon unohtanu sen meikkihiushässäkän kokonaan. Niin siis jos vielä mahd, niin mua saa kans meikata? Mut jos ei, niin selviän kyl itsekkin. albino
Takaisin alkuun Siirry alas
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Icon_minitimeMa Loka 19, 2009 4:40 pm

Mä voin tulla vaikka kympiks, jos tarvii... Ei oo mitään muuta koko päivänä! Hyvä vaan, jos on tekemistä cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
merqus
Superman
Superman
merqus


Viestien lukumäärä : 535
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 11.06.2008

Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Icon_minitimeMa Loka 19, 2009 11:19 pm

Apua, mä en oo edes tajunnu ajatella mitään kampaus ja meikkaushommia... Nohh, ilman kampausta pärjään enemmän ku hyvin, mutta meikki ois ihan jees. Mitä luulet Tanja, ehtiskö joku vielä hoitaa meikäläisen meikkauksen tuolla? Meinaan vaan jos oon koko päivän tuolla laittamassa paikkoja kuntoon niin en ainakaan itseäni laita "iltakuntoseks" heti aamusta Smile Toki voin varautua siihen, että sudin sitten itse naamaani jotain paikanpäällä kun sopiva tilaisuus tarjoutuu
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art etsii apuhenkilökuntaa   Pole Art etsii apuhenkilökuntaa - Sivu 3 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pole Art etsii apuhenkilökuntaa
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
 Similar topics
-
» Pole Academy aukeaa Tampereella!
» NORDIC POLE EVENT Pole Dance Showcase Oulussa la18.4 su19.4
» Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan!
» Pole Art DVD ennakkovaraukset
» Pole Art 2009 - lippujen ennakkovaraus foorumilaisille

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tapahtumat ja Workshopit-
Siirry: