Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Pole Art DVD ennakkovaraukset

Siirry alas 
+42
sandra
Bright Chrystal
Tiituli
elisa
Iiris
Nanna H.
Tazze
Nins
vilionkka
tankomau
maimiau
Cinnamoroll
sluippa
ehkk
Foxmagon
sonjis
Hennu/Henriikka
Soila
Friidu
Frenchpoledancer
Styidy
Dizez
Marie
deadea
downthepole
mesunana
johrunna
Marianne
Iina
paiviku
jossukka
-Hanna-
merqus
Ashta
Ish
Sanni
FemmeFatale
wilmiina
Miia
LaraK
Nina
tasuni
46 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
sandra
basic spinner
basic spinner
sandra


Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 14.09.2009

Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art DVD ennakkovaraukset   Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Icon_minitimeMa Loka 26, 2009 9:46 pm

JOO!! mahtavaa...Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art DVD ennakkovaraukset   Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Icon_minitimeMa Loka 26, 2009 11:07 pm

Mulle ja! Yksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
pujaka_
intermediate spinner
intermediate spinner
pujaka_


Viestien lukumäärä : 66
Ikä : 36
Location : Ähtäri
Registration date : 27.01.2009

Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art DVD ennakkovaraukset   Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Icon_minitimeTi Loka 27, 2009 5:17 am

Mulle yks kans!
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art DVD ennakkovaraukset   Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Icon_minitimeTi Loka 27, 2009 12:52 pm

Okei eli nyt on jo 20 ennakkovaraajaa ja 22 muuta varausta, joten se on 42 plus 8 ruotsista. Se tekee 50 DVD:tä. Tosi hienoa, tää tarkoittaa että mulla on varaa vähän satsata levyn ulkonäköönkin ettei se oo pelkkä nimetön CD muovitaskussa Smile vaan siihen voi kanteen ja takakanteen pistää vähän infoa ja sisällysluetteloa ym. Kiitos teille! Heti kun näen masterin ja voin olla 95% varma että levy varmasti tulee (ettei tuu mitään tuotantoteknistä ongelmaa tms), niin alan ottaa ennakkomaksuja ja levyt lähtee sitten maksujärjestyksessä postiin.

Oli kyllä mahtava ilta!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art DVD ennakkovaraukset   Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Icon_minitimeTi Loka 27, 2009 1:54 pm

Pitäisköhän tuota DVD:tä mainostaa esim kouluilla? Vai oliko tarkoitus tehdä vaan tietyille ihmisille? Mietin vaan, että varmasti on paljon harrastajia, jotka olisi kiinnostunut tuosta DVD:stä, vaikka ei foorumia käytäkkään...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art DVD ennakkovaraukset   Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Icon_minitimeTi Loka 27, 2009 2:06 pm

Mainostetaan ihmeessä kunhan nyt nähdään että se varmasti valmistuu. Kuvaaja ilmoitti että saattais onnistua masterin teko marraskuun PUOLIVÄLIIN mennessä jo Shocked !!!! Eli ehkä kopiot saataisiin jo marraskuun aikana myyntiin!! Voisiko olla?

En uskalla innostua ennen kuin oikeasti nään että näin käy. Mutta toivotaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art DVD ennakkovaraukset   Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Icon_minitimeTi Loka 27, 2009 3:14 pm

Lainaus :
Eli ehkä kopiot saataisiin jo marraskuun aikana myyntiin!! Voisiko olla?
Voi, kun tää ois totta! Ois mahtavaa! bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
raver85
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 4
Registration date : 25.09.2009

Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art DVD ennakkovaraukset   Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Icon_minitimeKe Marras 04, 2009 9:43 pm

...


Viimeinen muokkaaja, raver85 pvm Ke Joulu 27, 2023 11:24 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art DVD ennakkovaraukset   Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Icon_minitimeMa Marras 16, 2009 10:55 am

Heiii jjjeee, nään ilmeisesti huomenna ekan version koko videosta!!! En vieläkään usko ennen kuin näen, mutta tuntuu edelleen siis mahdolliselta että levy valmistuu myyntiin marraskuun loppuun mennessä! Tai ehkä joulukuun alkuun...odotan sitä yhtä innolla kuin tekin!

Mutta Jamillan esitystä sillä ei ole, sillä viralliset kuvaajat luulivat että kuvauskielto koski heitäkin. Harmi juttu mutta ei Jamillan esitys kyllä mun mielestä ollut läheskään illan parhaita. Mä en oikeen muutenkaan ymmärrä sitä kuvauskieltoa kun youtubehan on maailman parasta mainosta nykyään ammattilaisillekin ja Jamilla jää kyllä tän kieltonsa takia aika lailla taka-alalle nykyään. Uusimmat tankoilijat ei ehkä oo kuulleetkaan hänestä. Vähän niinkuin nykynuoriso ja Beatles Smile.
Takaisin alkuun Siirry alas
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art DVD ennakkovaraukset   Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Icon_minitimeMa Marras 16, 2009 2:05 pm

tasuni kirjoitti:
ei Jamillan esitys kyllä mun mielestä ollut läheskään illan parhaita.

Mä olen täysin samaa mieltä.. ja ihmettelinkin, että miksei se pannut parastaan? Odotin hyber upeaa esitystä häneltä, mutta petyin hieman.. Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
Foxmagon
Superman
Superman
Foxmagon


Viestien lukumäärä : 539
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 07.01.2009

Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art DVD ennakkovaraukset   Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Icon_minitimeMa Marras 16, 2009 2:31 pm

Mä en pettynyt, kun olihan se käytännössä ensimmäinen kerta kun pääsi näkemään live-esityksen. Varsinkin kun koko illan muut esitykset meni ihan ohitse kun oli keskityttävä vähän enempi tiettyihin asioihin. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art DVD ennakkovaraukset   Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Icon_minitimeMa Marras 16, 2009 2:46 pm

No siis oli toki hienoa nähdä Jamilla livenä, mutta olisin vaan odottanut jotain speciaalia.. Tai sitten vaan kaikkian muiden esitykset oli niin hienoja (olihan ne) että Jamilla ei tuntunut enää missään Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art DVD ennakkovaraukset   Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Icon_minitimeMa Marras 16, 2009 2:51 pm

Ainoa mihin mä petyin siinä oli kun se on niin pikkanen. Tuntuu että kaikki superhyvät
on pieniä ja siroja. Mä haluan oman kokosen ihanteen!!! bounce Täytyy ruveta syynäämään Alethean, Leigh Annin ja muiden pituuksia lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art DVD ennakkovaraukset   Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Icon_minitimeMa Marras 16, 2009 2:54 pm

Nii onki.. kaikki on niin pieniä ja siroja.. Itekku on tämmönen 175cm:nen ja xx:kilonen, niin ei paljo naurata!
AMMUU, TÄÄLTÄ TULEE LEHMÄ!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art DVD ennakkovaraukset   Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Icon_minitimeMa Marras 16, 2009 2:58 pm

Suurin osa on tosiaan pieniä ja siroja, mutta ei lannistuta siitä... Nimim. 182 senttiä, (joista suurin osa jalkoja). Ja ainahan me voidaan aloittaa uusi trendi ja todistaa, että pitkät ihmiset on mainioita tankotanssijoita... Pitäisi vaan ensin ehkä vähän harjoitella, ennen kuin trendejä aloitetaan Rolling Eyes

Ja mä oon ihan samaa mieltä siitä, ettei Jamillan esitys enää häikäissyt, kun oli nähnyt niin monia upeita esityksiä ennen sitä... Eli pieni pettymys, mutta se ei tosiaan iltaa latistanut.

Ja jeeee, toivottavasti mekin saadaan dvd:t pian! bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
elisa
intermediate inverter
intermediate inverter
elisa


Viestien lukumäärä : 128
Registration date : 13.06.2009

Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art DVD ennakkovaraukset   Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Icon_minitimeMa Marras 16, 2009 3:04 pm

Pituudessa on se hyvä puoli, että liikkeet on näyttäviä! Esimerkiksi taitoluistelussa on se yksi pitkä italialainen ja näyttää tosi makeelta, kun se pyörii/tekee hyppyjä... (laji ei ole kauhean tuttu, joten en tiedä liikkeiden nimiä, siksi "pyörii" ja "hyppii" Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Foxmagon
Superman
Superman
Foxmagon


Viestien lukumäärä : 539
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 07.01.2009

Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art DVD ennakkovaraukset   Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Icon_minitimeMa Marras 16, 2009 3:20 pm

Mun mielestä pitkillä ihmisillä kaikki ojennukset ja "leveät" liikkeet on kyllä ihan toistaluokkaa ku tämmösillä midgeteillä Very Happy Oiskin pitkät jalat <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art DVD ennakkovaraukset   Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Icon_minitimeMa Marras 16, 2009 3:23 pm

Joo onhan se vaikuttavan näköistä kun pitkät raajat osoittaa sinne sun tänne, mutta onhan se ihan saakelin
vaikiaa hallita sitä vartaloa Shocked

Mulla on lankun kanssa aina tuskaa, menee varmaan puoli vuotta/vuosi/ kymmenen vuotta ennen kun saan senkin suoraksi.

Mutta kyllä sitten kymmenen vuoden päästä hehkutan kaikille lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art DVD ennakkovaraukset   Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Icon_minitimeMa Marras 16, 2009 3:34 pm

Vaikeiden liikkeiden tasapainottaminen on myös vaikeaa pitkillä raajoilla ja varsinkin jos painoa on enemmän jaloissa kuin yläkropassa. Mulla meni vuosi ennen kuin sain Ayshan haltuun elbow gripillä ja toinen vuosi split gripillä. Aluksi piti olla ihan täydellinen asento & tasapaino ja vielä oikeanpaksuinen tankokin ennenkuin se meni, nykyään jo paljon helpommin ja huonoakin alkuasentoa pystyy jo vähän korjaamaan. Sen sijaan jaloista roikkumiset on helpompia jos on painavat jalat ja kevyt yläkroppa, kuten vaikka brass monkey!
Takaisin alkuun Siirry alas
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art DVD ennakkovaraukset   Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Icon_minitimeMa Marras 16, 2009 3:42 pm

Hyvä esimerkki on mun mielestä Alesia, joka on ihan mieletön ja PITKÄ! Siinä teille pitkille ihmisille hieno esikuva Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art DVD ennakkovaraukset   Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Icon_minitimeMa Marras 16, 2009 3:45 pm

^^ Joo-o, komppaan. Mulla on parhaillaan kauhee taisto Ayshan kanssa. Tuntuu etten tuu koskaan saamaan sitä.. kummastakaan liikkeestä Sad Ja sitäpaitti musta tuntui perhosessakin että rymähdän alas sieltä - tai siis mun jalat rymähtää, kunnes vihdoin löysin sen tasapainon! Basketball
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art DVD ennakkovaraukset   Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Icon_minitimeMa Marras 16, 2009 3:55 pm

Oon kerran päässyt jaetun otteen ayashaan invertistä päin, mutta ei o toistunu Rolling Eyes

Cartwheel mountista se meni muutaman päivän ajan mielettömän helposti, mutta hukkasin sen
kohdan prkele. Evil or Very Mad

Mulla on sit vissiin jaloissa enemmän painoa ( tai sit oon ns. tasapainonen lol! ), kun jaloista roikkuminen helpompaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
maimiau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
maimiau


Viestien lukumäärä : 400
Ikä : 34
Location : Tammela, Tre.
Registration date : 13.06.2009

Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art DVD ennakkovaraukset   Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Icon_minitimeMa Marras 16, 2009 6:13 pm

tämmösenä pienenä (ei-niin-sirona kuitenkaa) taas oon ite kateellinen pitemmille tankoilijoille kun ne pääsee ylemmäs! meikäläisen invertit on sellasia metrin korkusia ja pyörähdyksis tulee heti lattia vastaan. nii että puolensa kullakin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://parassiskomaailmassa.wordpress.com/
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art DVD ennakkovaraukset   Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Icon_minitimeTi Marras 17, 2009 8:35 am

No mutta kiipee ensin ja invertoi sitten! Niinhän Jamillakin tekee ja kaikki muut joiden päälaki on mun kaulan korkeudella. Parempihan se on kuin se että jalat ja kädet osuu heti maahan kuten mulla, kun en MAHDU kiipeämään korkealle tai siis vaikka kiipeäisin kattoon asti, on lattia silti puolen metrin päässä Smile!
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art DVD ennakkovaraukset   Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Icon_minitimeTi Marras 17, 2009 9:43 am

Olen nähnyt Pole Art DVD-trailerin!!!! Ekan version, mulla oli siihen aika paljon kommentteja, katsotaan mitä ne pystyy ottamaan huomioon... Wink tänään tai huomenna pitäis nähä masterin eka versio. KÄÄK!!!!!

Mun tuli heti aivan hiki kun mä katoin niitä upeita suorituksia uudestaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art DVD ennakkovaraukset   Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 3 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pole Art DVD ennakkovaraukset
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
 Similar topics
-
» NORDIC POLE EVENT Pole Dance Showcase Oulussa la18.4 su19.4
» Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan!
» Pole Art 2009 - lippujen ennakkovaraus foorumilaisille
» X-pole
» The Art of Pole- DVD:t

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tapahtumat ja Workshopit-
Siirry: