Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Pole Art DVD ennakkovaraukset

Siirry alas 
+42
sandra
Bright Chrystal
Tiituli
elisa
Iiris
Nanna H.
Tazze
Nins
vilionkka
tankomau
maimiau
Cinnamoroll
sluippa
ehkk
Foxmagon
sonjis
Hennu/Henriikka
Soila
Friidu
Frenchpoledancer
Styidy
Dizez
Marie
deadea
downthepole
mesunana
johrunna
Marianne
Iina
paiviku
jossukka
-Hanna-
merqus
Ashta
Ish
Sanni
FemmeFatale
wilmiina
Miia
LaraK
Nina
tasuni
46 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4
KirjoittajaViesti
Friidu
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 13
Location : Vantaa
Registration date : 12.03.2009

Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art DVD ennakkovaraukset   Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 4 Icon_minitimeTi Marras 17, 2009 10:57 am

Hmm.. ensinnä kommentti Jamilla esiintymiseen Pole Artissa. Mä olin kans pettynyt. Odotukset oli todella korkealla ja esityksen edetessä - ja etenkin sen jälkeen - jäi vain ihmettelevä fiilis, että siinäkö se oli, miksi häntä hehkutetaan niin paljon, miksei tuota saanut kuvata..? Sitä odotti jotain käsittämätöntä loppuhuipennusta illan esiintymisille, joten niin upea kuin Jamilla ja hänen esiintymisensä oli, niin jotenkin se jätti kylmäksi.. Rolling Eyes Mutta workshopin ja kilpailijoiden esiintymiset olivat huikeita! Laughing Ja ihailen kaikkien rohkeutta lähteä esiintymään suuren yleisön ja tuomarien eteen. Innolla odotan dvd'tä, jotta saa fiilistellä iltaa uudestaan. Very Happy

Sitten tuohon pituuskeskusteluun. Tällaisena keskimittaisena (168cm) en ole huomannut pituudesta tai sen puutteesta olevan haittaa tai hyötyä. Minä en myöskään omaa kauniita pitkiä sääriä, joilla saisi näyttävyyttä liikkeisiin, mutta kyllä tämänkin kropan ja jäsenten hallitseminen ja liikuttaminen tuntuu olevan ihan riittävän haastavaa.. Muissakin harrastuksissa olen huomannut, että kaikessa on puolensa. Mutta yhtä kaikki, että jokainen joutuu hallitsemaan raajojaan ja liikkeitään omien lihasten voimalla, mikä lienee tasapuolisesti yhtäläinen ponnistus kaikille. Basketball
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art DVD ennakkovaraukset   Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 4 Icon_minitimeTi Marras 17, 2009 12:09 pm

Kukaan ei osannut arvata että pole artin taso olisi niin korkea. Jos se olis ollut sellainen kuin minä odotin, jamillan täydellinen tekniikka ja flow olis olleet todellakin illan kohokohtia. Mitään uuttahan jamilla ei esittänyt, eikä edes parhainta osaamistaan. Se sanoi jälkikäteen että oli useampi hyvä juttu jäänyt tekemättä kun ei ollut suorituskyky parhaimmillaan.

Mutta nyt kun nähtiin mitä nähtiin Wink, niin täytyy sanoa että Jamilla on vähän jäljessä aikaansa mun mielestäni. Pioneerihan se on, mutta ei enää samalla tasolla kuin muut kv starat. Se ei kehitä enää uutta kun se ei kilpaile. Esiintyjänäkään se ei ollut musta lähelläkään kilpailijoita.

Kuvauskielto ei liittynyt sen esityksen hyvyyteen vaan siihen että sillä on tiukat sopimukset sen DVD-tuottajien kanssa. kaikki pitää käyttää niiden kautta nykyään. Mun mielestä se itte kärsii siitä kun ei pysty mainostamaan itseään youtuben kautta.
Takaisin alkuun Siirry alas
vilionkka
intermediate inverter
intermediate inverter
vilionkka


Viestien lukumäärä : 121
Ikä : 36
Location : Helsinki
Registration date : 08.03.2009

Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art DVD ennakkovaraukset   Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 4 Icon_minitimeTi Marras 17, 2009 10:56 pm

kompaan tasunia. Se, että lähtee noihin DVD-hommiin voi sulkee monia ovia. ja kilpaileminen on melkein ainut tie, että saa itseään kehitettyy kun on saavuttanut tietyn tason...

mutta hyvä meille ja meidän korkealle tankotanssitasolle!! cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art DVD ennakkovaraukset   Pole Art DVD ennakkovaraukset - Sivu 4 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pole Art DVD ennakkovaraukset
Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4
 Similar topics
-
» NORDIC POLE EVENT Pole Dance Showcase Oulussa la18.4 su19.4
» Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan!
» Pole Art 2009 - lippujen ennakkovaraus foorumilaisille
» X-pole
» The Art of Pole- DVD:t

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tapahtumat ja Workshopit-
Siirry: