Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Harrastuksia tankoilun lisäksi?

Siirry alas 
+17
Pancake
Hennu/Henriikka
Katri
Henna.C
angela
LaraK
maimiau
hemuliini
papaija
hansi
Lissuwursti
Em Kay
sluippa
Iina
OonaK
-Hanna-
Misse
21 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harrastuksia tankoilun lisäksi?   Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Icon_minitimePe Tammi 22, 2010 2:12 pm

Mulla kärsii huushollin pito... Päivät menee puhelimeen vastatessa ja yrittäen pitää paperihommia ajan tasalla (siinä ohessa sit tiskailua, ruoan laittoa, kaupassa käyntiä ja muita henkilökohtaisia asioita sen minkä ehtii), illat treeneissä tai töissä. Sit aina johonkin väliin yritän jotain treeniä rutistaa, niinku perjantaisin pääsen 17.00 studiolta ja 20.00 alkaa useimmiten iltahommat niin siinähän justiinsa ehtii salille 17.00-18.00 ja suihkuun ja melkeen syömäänki enne ku pitää lähtee taas töihin Very Happy

Lauantaisin kans usein jää töiden jälkeen aikaa salille tai body balanceen, sunnuntaisin jos ei oo tiivareita saattaa show-treenien jälkeen olla aikaa käydä venyttelemässä. Kotona oon arkisin siinä 22.00 pintaan yleensä, viikonloppusin kahen jälkeen yöllä. Maanantai on ainoo "lomapäivä" mulla, ei oo ku kaikki viikonlopun sähköpostit ja soittopyynnöt päivällä ja jazz-tunnit 16.30 mut oon yleensä kotona jo 18.00 ja jos syömisen jälkeen saan viel firman tilin tarkistettuu ja kirjanpidon ajan tasalle mulla saattaa jäädä ilta ihan vapaatakin.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
angela
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
angela


Viestien lukumäärä : 434
Ikä : 41
Location : Espoo
Registration date : 15.09.2009

Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harrastuksia tankoilun lisäksi?   Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Icon_minitimePe Tammi 22, 2010 2:27 pm

No juu, mullakin se mistä tingitään on siivoaminen ja ruuanlaitto. Pyykinpesu on paha, kun sitä olis pakko ehtiä jossain välissä harrastaa, mikäli haluaa pukeutua.. Muulla ei niin väliä edes ole.
Takaisin alkuun Siirry alas
Katri
intermediate spinner
intermediate spinner
Katri


Viestien lukumäärä : 51
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 01.06.2009

Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harrastuksia tankoilun lisäksi?   Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Icon_minitimePe Tammi 22, 2010 2:42 pm

salille musta ei ole hikoilemaan, mutta aloitin uudestaan flamencon, merenguen ja bachatan. Mua alkoi ärsyttämään ettei mun liikkeissä ollut oikein mitään tanssillisuutta ja vapaa käsi yleensä vaan roikkuu hölmön näkösenä mukana. Nyt alkaa oleen jo hiukan naisellisempi olo kun saa raajoihin sellasta liikkeitten loppuun viemistä ja liikettä ylipäänsä. ja pitää kivasti yleiskuntoo yllä.

telinevoimistelua olis hauska kyllä kokeilla. tosin vois tulla norsu posliinikaupassa-fiilis. sama jos meikä alkais tanssiin balettia. Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harrastuksia tankoilun lisäksi?   Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Icon_minitimePe Tammi 22, 2010 3:19 pm

Hyenna kirjoitti:
Mutta minä vaan satun oleen sellainen ihminen, joka ei jaksa olla paikoillaan, ja haluan saada aikaseksi / harrastaa mahdollisimman paljon asioita!

Tää lausahdus pätee varmasti suureen osaan tämän forumin käyttäjistä. Itse kun en osaa edes katsoa telkkaria ilman, että mietin, mitä mainoskatkolla pitää tehdä... Ja se ei ole hyvä asia. Liikunta ja liikkuminen on helppoa, rentoutuminen vaikeaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harrastuksia tankoilun lisäksi?   Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Icon_minitimePe Tammi 22, 2010 3:51 pm

Meanie kirjoitti:
Tää lausahdus pätee varmasti suureen osaan tämän forumin käyttäjistä. Itse kun en osaa edes katsoa telkkaria ilman, että mietin, mitä mainoskatkolla pitää tehdä... Ja se ei ole hyvä asia. Liikunta ja liikkuminen on helppoa, rentoutuminen vaikeaa.

Taas ihan kuin mun suusta! Mikä hyperaktiivisuus meitä tankoilijoita oikein vaivaa??? Surprised
Takaisin alkuun Siirry alas
Misse
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 12.01.2010

Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harrastuksia tankoilun lisäksi?   Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Icon_minitimePe Tammi 22, 2010 4:35 pm

Ok, no sit ymmärrän miten te ehditte, jos joka hetki on buukattuna. Smile

Itse olen jo sen verran varttunut, että enää ei kiinnosta olla menossa joka hetki vaan haluan oikeasti olla kotona perheen kanssa myös. Ei tulisi mielenkään jättää puolisolle kaikkea hoidettavaksi. Haavenani onkin joku päivä olla kotiäiti, joka hoitaa pullantuoksuista kotia.

Oli ihan eri asia kun olin nuori ja pidin todella kiirettä 16 - 24 vuotiaana. 16-vuotiaana ostin ensimmäisen Filofaxini ja se olikin sitten täynnä sovittuja tapaamisia, töitä, harrastuksia jne. aina vähintään puoli vuotta eteenpäin ajassa. Työskentelin tuolloin viihdealalla, joten udeimmat keikat oli sovittuina jo jopa 1,5 vuotta etukäteen. Oli melkein naurettavaa kuinka kavereilleni joskus saattoi joutua sanomaan, että "olis mulla pari tuntia aikaa tavata 5.lokakuuta" kun elettiin toukokuun puoltaväliä.

Sain kuitenkin noiden vuosien jälkeen tarpeekseni ja burnoutin jälkeen olen ollut niin herkkä stressille, etten varmaan enää ikinä aio kerätä itselleni noin paljon tekemistä. Nykyisin stressaa jo ihan toi yhdelle tankotunnille meneminenkin - joten ehkä vedän sen kurssin kunnialla loppuun ja keskityn sitten muihin haasteisiin. Luultavasti ostan tangon kotiin ja harjoittelen itse ja käyn satunnaisesti jossain tunneilla. alien
Takaisin alkuun Siirry alas
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka


Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.11.2008

Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harrastuksia tankoilun lisäksi?   Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Icon_minitimePe Tammi 22, 2010 6:06 pm

Hui kauheeta.. kylläpä te jaksatte! Mutta no jos tykkää niin mikäs siinä Smile

Mä olin kauhee suorittaja-perfektionisti tuolta yläasteelta lukion kautta yliopiston ekoihin vuosiin asti. Opiskelin ja tanssin vaan. Sitten riitti. Ennen elämä oli ihan aikataulutettuu, sitten alko totaalinen vapaus ko muutti pois kotoo ja tuli yliopistoon. Mutta sitten kävi just niin että aiheutti kovaa stressiä jo toi että sitoutu olemaan tiettyyn aikaan tietyssä paikassa.

Nyt alan olee sellasella suht hyvällä "keskitiellä". Vieläkin kyllä jos tuntuu kalenteri liian täydeltä niin iskee herkästi sellanen melkeen masennuksen tapanen fiilis että haluanko mä elämältäni varmasti tätä? Tulee mieleen ne muistot lukioajoilta, yhh.

Mutta harrastuksista: Yliopiston kiltatoiminta, Nääspeksi (teekkarien "näytelmäkerho" )http://www.naaspeksi.fi/Main/HomePage sit mulla on aina kovat suunnitelmat alkaa kuntoilla, käydä salilla, lenkillä, venytellä... niinku tankoilun tukemiseks. Mutta no aina ne vaan jää scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
Pancake
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 20
Location : Jyväskylä
Registration date : 30.12.2009

Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harrastuksia tankoilun lisäksi?   Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Icon_minitimePe Tammi 22, 2010 6:44 pm

Mulla vähän sama, että en enää halua kalenteria ihan täpötäyteen buukata, kun stressinsietokyvyn kanssa tuli omat rajat vastaan noin vuosi sitten. Päätoimisen opiskelun ohella kun piti tehä töitä niin paljon kun vaan tarjottiin - ja niitähän tekevälle tarjottiin! Loppuvaiheessa iski ahdistus jo het ku puhelin soi, kun tiesi että töihinhän sieltä taas pyydetään ja oon tosi huono sanomaan ei... Harrastukset, kotihommat ja kaukosuhteen pyörittäminen siihen vielä päälle ni ei ihmekään jos joskus "vähän väsytti". Tein sit ratkasun korvata työnteon opintolainalla (ja kädestä suuhun linjalla Very Happy ), ja parisuhdekin siinä ikävä kyllä kariutui kun ei kummankaan asiat olleet tärkeysjärjestyksessä.

Mutta kantapään kauttahan sitä parhaiten oppii, ja nyt totaalisen olla möllöttely -kesän jälkeen alkaa paketti olla taas kutakuinkin kasassa: sopivasti opiskelua, sosiaalista kanssakäymistä ja lepoa päivässä, harastuksia ripoteltuna pitkin viikkoa. Toki sitä vieläkin erehtyy haaveilemaan, että voi kun ehtisin vielä sitä ja tätä ja tuota ja voisinpa alottaa taas sen ja sen projektin... Rolling Eyes Mutta tärkeä taito on osata ihan vaan olla Smile Ja ruukata se oma ajankäyttö sen näköseks mikä ittestä tuntuu hyvältä! Ja aina löytyy aika sille, mitä todella haluaa tehdäSmile
Takaisin alkuun Siirry alas
aiccu
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 16
Registration date : 25.10.2009

Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harrastuksia tankoilun lisäksi?   Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Icon_minitimePe Tammi 22, 2010 6:47 pm

Hyenna kirjoitti:
--Jujutsu (Hokutoryu ja Brassi)--
jesh joku muuksin brassailee cheers itse kävin myös hokutoryun peruskurssin, mutta brassi vei sydämen ja on päälajina. itsellä tarkoitus vaihtaa kuntosaleilu tankoiluun kunhan sopimus ensivuonna päättyy (mikähän järjen riemuvoitto oli ottaa 2 vuoden jäsenyys vaikka se halpa olikin scratch)
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harrastuksia tankoilun lisäksi?   Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Icon_minitimePe Tammi 22, 2010 10:05 pm

Mulla on onneksi aikaa vaikka kuin, mutta jos tahdon vaikkapa maanantaina päivällä vaateostoksille tai kahville kaverin kanssa hoidan sitten laskutusta illalla 22.00 tai vastaavaa Very Happy Edellisvuosi oli niin aikataulutettu että meni viime vuosi siitä palautuessa. Varsinkin kaksi työtä, opiskelu ja autokoulu samaan aikaan oli jotakin niin kammottavaa, etten ikinä enää ala. Nyt vaikka on kiire ja koko ajan menossa on koko ajan kuitenkin positiivinen olo - ja mitään ei ole pakko, jos tuntuu etten jaksa jään suosiolla sohvalle ja vaikka venyttelen siinä sitten TV:tä katsoessani niin jää hyvä mielikin vielä eikä huono omatunto.

Mä tosiaan ihan törkeesti perun tapaamiset jos väsyttää ja sattuu, oon kantapään kautta opetellut, että oma hyvinvointi tulee ensin, sitten vasta kaikki muu. Kunhan asiat tulee hoidettua.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Misse
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 12.01.2010

Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harrastuksia tankoilun lisäksi?   Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Icon_minitimePe Tammi 22, 2010 11:12 pm

Ihanaa kuulla etteivät kaikki tankoiliat ole yhtä kovia kiidättämään liikunta harrastuksesta toiseen. Omassa tankoilu ryhmässäni kun olen jekseenkin lauman "musta lammas" kun en harrasta mitään muuta tämän lisäksi. Kuulen vaan aina muitten kiireellisestä elämästä kuinka he käyvät suunnilleen viikon joka päivä tanssitunneilla, vetävät jossain salilla tai muuta vastaavaa.

Ei siis, en kaipaa sitä aikaa lainkaan, joten en todellakaan kadehdi heitä. Ajattelin vaan täällä kuulla teiltä muilta vinkkejä siitä mitä tän lajin kanssa kannattaa harrastaa ja siis lihaksia kantsii kuntouttaa. Joten kotiin tulee sellainen leuanvetotanko, oma x-pole, otetaan esille nuo käsipainot tuolta kaapista ja tehdään liikkeitä kotosalla aina kun siltä tuntuu. Koiran kanssa tulee käytyä lenkillä aika paljon (ja ihan reipasta kävelyä siis) ja uintia kannattaa varmaan jatkaa aamuisin, kyllä se niin kivaa on!

Nonih, näillä mennään! bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka


Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.11.2008

Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harrastuksia tankoilun lisäksi?   Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Icon_minitimePe Tammi 22, 2010 11:19 pm

Misse: Joo keskustelu ehkä vähän eksyi alkuperäisestä. Kuntoiluvinkkien sijasta sait selostukset ihmisten burnouteista ja stressiherkkyydestä Smile Tai siis lisäksi Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harrastuksia tankoilun lisäksi?   Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Icon_minitimeLa Tammi 23, 2010 8:17 am

Iina kirjoitti:
Nyt vaikka on kiire ja koko ajan menossa on koko ajan kuitenkin positiivinen olo - ja mitään ei ole pakko, jos tuntuu etten jaksa jään suosiolla sohvalle

Siitähän tässä on kyse! Positiivisesta olosta! Itse kun istun töissä 8 tuntia koneella, on kotona pakko päästä liikkumaan - siitä tulee hyvä olo! Ja ymmärrän, jos ei opiskelunj a 2-3 työpaikan lisäksi jää aikaa liikunnalle (been there, done that), mutta nyt kun siihen on mahdollisuus, otan kaiken irti! Basketball

Love,
Urheiluhullu
Takaisin alkuun Siirry alas
aidu
basic spinner
basic spinner
aidu


Viestien lukumäärä : 18
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 27.05.2009

Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harrastuksia tankoilun lisäksi?   Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Icon_minitimeLa Tammi 23, 2010 11:13 am

..Toinen laji tankoilun rinnalle..

Suosittelen (kunto)nyrkkeilyä.

Kehittää kuntoa aerobisesti ja lihaksistoa aika tasapainoisesti, enemmän kuitenkin yläkropan lihaksia esim. hartiat, olkapäät, yläselkä, kädet ..ja pohkeet. Koordinaatiokykyä ja rytmitajua myös.
Liikkuvuutta ja notkeutta se ei lisää, ja meininki on usein toiselta laidalta kuin tankotunneilla. Mutta jos vastapainoksi haluaa jotain erilaista, joka kuitenkin jollain lailla tukee tankoiluakin, niin kyllä, suosittelen!!

Nim. "kokemusta on" Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Icon_smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harrastuksia tankoilun lisäksi?   Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Icon_minitimeLa Tammi 23, 2010 11:46 am

Mäkään en sillon kun tankoilun aloitin harrastanu mitään muuta liikuntaa. Enkä ollu harrastanu oikeestaan sen jälkeen kun 14-15-vuotiaana lopetin ratsastuksen. Tankoilusta on vaan tullut niin himo, että kun alussa tahtoi vaan tangolle ja pelkästään sille, niin nykyään haluaa kehittää itseään tankoilua varten myös muiden lajien parissa. Ihan silloin alussa yritin käydä lenkillä ja usein kuntosalilla, jotta kunto tankoillessa paranisi, mutta motivaation puutteessa se 3-4 kertaa viikossa salilla käynti ja juokseminen vaan jäivät pikkuhiljaa pois. Nyt teen sen mukaan mikä maittaa.

Mä itse toki suosittelen muita lajeja kysyttäessä, mutta mulle olis kauhean tärkeää, että tunneilla kävijätkään ei kokis muiden lajien harrastamista mitenkään pakolliseks. Jos tankoilee vaikka kaks kertaa viikossa ja on siihen tyytyväinen, käy sitten vaikka lastenvaunujen kanssa reippaalla kävelyllä pari kertaa viikossa, niin siinähän on jo tavan harrastajalle aivan loistava liikunta-annos viikolle. Jos ei oo mitään liikuntaa harrastanu vuosiin niin kerran viikossa tankotunnitkin on jo tosi hyvä saavutus. Siitä sitten pikkuhiljaa lisää liikunta jos siltä tuntuu, ja sellaisia lajeja, joita jaksaa myös harrastaa. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harrastuksia tankoilun lisäksi?   Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Icon_minitimeLa Tammi 23, 2010 4:01 pm

sen muuten vielä sanoisin, että ihmettelen miten teidän kroppa kestää jos harrastatte ihan hulluna kaikkee urheilua. Ite aina varailen tosi paljon tunteja ihan innoissani ja sit viikon lopuks huomaan että mun kroppa taas viety ihan äärirajoilleen eikä jaksa enään. nytkin mulla on flunssa jonka epäilen aiheutuneen tän viikon tankoilusta . Keskiviikkona olin päivällä salilla ja sit viel illalla kaks tankotuntii ja torstaina alko kädet jo kipuilla tunnilla pahasti. Mul on tällanen dilemma et koko ajan tekis henkisesti mieli urheilla (varsinkin tankoilla) mutta mun fysiikka ei kestä sitä.. no nyt mulla on ihan tankoilematon viikonloppu menossa:D

tosi paljon offtopic mut oli pakko purkautuu:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harrastuksia tankoilun lisäksi?   Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Icon_minitimeLa Tammi 23, 2010 4:53 pm

Mitä enemmän urheilee sitä enemmän kroppa "kestää" ja jopa odottaa sitä urheilua. Pitää vain aloittaa oman kehon rajoissa ja pikkuhiljaa lisätä liikuntaa, ja muistaa levätä välillä. Sohvalta huippu-urheilijaksi ja 2-3 tunnin päivittäisiin treeneihin on kuitenkin pitkä matka. Lisäksi treenit pitää tasapainottaa oikein viikon mittaan, ettei kuormita samoja lihaksia tai hermostoa liikaa, vaan kroppa saa treenistä huolimatta riittävästi lepoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Misse
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 12.01.2010

Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harrastuksia tankoilun lisäksi?   Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Icon_minitimeMa Tammi 25, 2010 5:02 pm

Odottelen innoissani huomisen uintia. Kävin tänään ostamassa uimalasit ja lakin - eiköhän tunnu kivemmalta nyt pistää se pää sinne veden alle kun ei silmiin satu. Ja tilasin sit tänään sellaisen vesiurheiluun suunnitellun mp3-soittimen!! Nyt sitä odotellessa täytyy varmaan hyräillä itsekseen noita suosikki biisejä siellä altaassa.. viihdettä muillekin!! cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harrastuksia tankoilun lisäksi?   Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Icon_minitimeMa Tammi 25, 2010 6:05 pm

makeeta mäkin haluun vedenkestävän soittimen! parin kuukauden päästä alkaa mun uimakurssi että opin vihdoin uimaan kunnolla:D nauti uinnista!
Takaisin alkuun Siirry alas
Misse
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 12.01.2010

Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harrastuksia tankoilun lisäksi?   Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Icon_minitimeMa Tammi 25, 2010 6:32 pm

Sini: Mä oon kans pitkään kytännyt juurikin vedenkestävää soitinta (uinti on aika tylsää puuhaa..) ja nyt löysin vihdoin omaan budjettiini sopivan e-ville:stä. Pitäis arvostelujen perusteella toimia ihan hyvin näin harrastelija käytössä. Kerron mielipiteeni sitten kun saan laitteen haltuuni n. viikon päästä.
Takaisin alkuun Siirry alas
wilmiina
Superman
Superman
wilmiina


Viestien lukumäärä : 675
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 10.03.2009

Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harrastuksia tankoilun lisäksi?   Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Icon_minitimeMa Tammi 25, 2010 7:51 pm

muaki alko kiinnostaa toi vedenpitävä soitin Very Happy
jos mulla sellanen olis, en tulis kesällä koskaan pois merestä :DDD
nukkuisinki siellä, VARMANA Very Happy
ihan taas näin ot Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.myspace.com/randomaccidentsband
Janey May
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 84
Ikä : 40
Location : Heinola
Registration date : 12.11.2009

Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harrastuksia tankoilun lisäksi?   Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Icon_minitimeMa Tammi 25, 2010 11:27 pm

Pitäis sun wilmiina varmaan välillä nousta maihin lataamaan se vekotin! Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
wilmiina
Superman
Superman
wilmiina


Viestien lukumäärä : 675
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 10.03.2009

Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harrastuksia tankoilun lisäksi?   Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Icon_minitimeTi Tammi 26, 2010 7:31 am

no mä voisin tulla välillä siihen rantaveteen siks aikaa et joku tuo mulle uudet patterit ja vaihtaa ne :DDD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.myspace.com/randomaccidentsband
angela
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
angela


Viestien lukumäärä : 434
Ikä : 41
Location : Espoo
Registration date : 15.09.2009

Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harrastuksia tankoilun lisäksi?   Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Icon_minitimeTi Tammi 26, 2010 8:43 am

No tätä se jatkuva kiire sit tuottaa. Tänään ei vaan yksinkertaisesti pystynyt nousemaan klo 6, jotta olisi ehtinyt aamun tankotunnille. Tuli nukuttua harvinaisen surkeasti muutama tunti ja töiden jälkeenkin olis vielä ratsastusta. Mut nyt harmittaa Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harrastuksia tankoilun lisäksi?   Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Icon_minitimeTi Tammi 26, 2010 1:59 pm

On muuten hitonmoisia vierotusoireita, ku meillä on keittiöremppa kesken, enkä kerkeä harrastaan oikeestaan mitään muuta liikuntaa (tahi muutakaa harrastusta) kuin työmatkapyöräilyn ja aamuiset venyttelyt / punnerrukset / vatsat / selät ( habat.. Onkohan sitä jotenki päästänsä vialla tai jotain Shocked Illat menee vaan rempatessa.. BOORING!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
Sponsored content





Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harrastuksia tankoilun lisäksi?   Harrastuksia tankoilun lisäksi? - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Harrastuksia tankoilun lisäksi?
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
 Similar topics
-
» Tankoilun aloitus?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: