Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Fitpole Original markkinoille!

Siirry alas 
+21
Ish
Ivanka
hansi
Saila
Iina
Nina
Marie
Pinksu
eledra
neitinopsa
Herkkupurkki
Soila
eika
Johanna
Hennu/Henriikka
Sanni
Ewy
miumiu
Riksu
Henna.C
Ahlsport
25 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Ahlsport
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 44
Registration date : 16.10.2009

Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Fitpole Original markkinoille!   Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Icon_minitimeTi Joulu 21, 2010 7:29 pm

eledra kirjoitti:
Miten teillä on kestänyt tangon maalipinta? Tai siis pole4fit-studiolla olevissa tangoissa on sellaisia kämmenen kokoisia kohtia, josta maali on kokonaan lähtenyt, millaisella käytöllä ne tulee ja jos ostan fitpolen niin täytyykö mun pelätä että pinta rapisee irti.

Hei, Pole4fitin tangoista vanhemmat tankomallit ovat maalattu täysin eri maalilla/tekniikalla verrattuna uusimpiin tankoihin. Tämä selittää myös eron pidon suhteen. Eli, FITPOLEN maalipinnan kulumista on turha pelätä.

Maalipinta on herättänyt keskustelua ja maaliseosta/pigmenttiä on vaihdettu kahdesti. Viimeisin/vakioitunut seos on ollut kuitenkin käytössä jo puolen vuoden ajan. Maaliseos on optimoitu useampien käyttäjien kokemusten perusteella. Mielipiteet pidon/liukkauden suhteen vaihtelevat eri harrastajien välillä ja kuten eri vastauksista voidaan lukea, vaikuttaa asiaan: esim. puhdistusaine ja lämpötila.

Hyviä treenejä ja Joulun aikaa!

Team Ahlsport
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.ahlsport.com/kauppa
Herkkupurkki
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Herkkupurkki


Viestien lukumäärä : 331
Ikä : 49
Location : Helsinki
Registration date : 13.06.2010

Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Fitpole Original markkinoille!   Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Icon_minitimeTi Joulu 21, 2010 9:46 pm

Henriikka, mun käsi on pieni! Pituus keskisormen kärjestä ranteeseen on 15 cm. Pelkkä keskisormeni on 6-6.5 cm. =) Kokeilin eilen paksumpaa tankoa pitkästä aikaa ja spinnit oli vaikea tehdä, jopa opettajakin huomasi sen. Hänkin siis mainitsi käteni pienuudesta.Tääöön olin taas kapeemmalla tangolla ja spinnit meni mukavasti. Kiipeilyssä, esim kaksosessa ohut tanko tuntuu vaan kurjemmalle. Se uppoaa niin makeasti polvitaipeeseen jne.

Kilpailemaan tuskin enää alan. Ikää on jo sen verran ja ennen tankoilua en oo mitään urheilua harrastanut niin en koe sitä itselleni tärkeäksi. Esiintyminen ajatuksena tuntuu liian hullulta. =) Tällä hetkellä olen siis ehkä kallistumassa kapeampaan tankoon. Mutta ostos on edessä vasta tuossa tammikuun lopulla niin koululla voin harjoitella vielä molemmilla tangoilla ja vertailla niillä.

Paljon kiitos vinkeistä ja jos jotain tulee mieleen niin kerro ihmeessä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Pinksu
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 2
Location : Kerava
Registration date : 30.11.2010

Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Fitpole Original markkinoille!   Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Icon_minitimeTo Joulu 30, 2010 10:44 am

Hei minäkin kyselen Fitpolen paksuudesta. Olen käynyt salilla, jossa on 48 mm:set ja nyt olen hankkimassa tankoa kotiin. Teidän keskustelujen jälkeen aloin miettimään kapeampaa 42 mm:stä! Mielipiteitä, kokemuksia, pliis!

En pääse testaamaan tuota kapeampaa tankoa, joten nyt täyttyy päätös tehdä vain muilla perustein. Kumpi ompi helpompi? Kilpailijaksi minusta ei ole, harrastan omaksi iloksi ja liikunnan vuoksi.

Kiitos!
Takaisin alkuun Siirry alas
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka


Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.11.2008

Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Fitpole Original markkinoille!   Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Icon_minitimeTo Joulu 30, 2010 2:35 pm

No ainoa huonopuoli tossa kapeammassa tangossa (siis jos se että useimmiten tankotapahtumissa on paksumpi, ei haittaa) on mulla ollut se että "jalkatemppuja" (kiipeemiset, kaksonen, skorppari etc...) on mun mielestä vaikeampia tehdä kapeella. Paksussa tangossa on jotenkin enemmän sitä matskua mistä ottaa jaloilla kiinni. Eli siis kapee on mulla parempi käsille ja huonompi jaloille. Mutta kaikkeen tottuu! Kyllä mullakin kaposella jalkajutut onnistuu, kun hetken totuttelee. Eli ei sille paksuudella lopulta niin väliä oo Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Pinksu
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 2
Location : Kerava
Registration date : 30.11.2010

Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Fitpole Original markkinoille!   Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Icon_minitimePe Joulu 31, 2010 10:10 am

Kiitti Henriikka vastauksesta! Kyllä mä taidan siihen paksumpaan kallistua ja jään nyt sitten odottelemaan tangon ilmiintymistä kotiin. Surprised

Hyvää Uutta Vuotta Siskot!
Takaisin alkuun Siirry alas
Marie
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Marie


Viestien lukumäärä : 301
Ikä : 37
Location : Toijala
Registration date : 28.04.2009

Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Fitpole Original markkinoille!   Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Icon_minitimePe Joulu 31, 2010 3:05 pm

Mulle on kovin temppu kohtasta kumpi on ns helpompi mut käsille ohut on sinänsä parempi et sillä on pienempi tennis kynärpää riski. Sen takiahan mm. r-pole joka on 38mm markkinoidaan terveellisempänä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Fitpole Original markkinoille!   Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Icon_minitimeLa Tammi 29, 2011 12:47 pm

Voi harmi, kun Fitpolea ei saa kuin valkoisena... Nyt olisi hyvät mahdollisuudet hankkia uuteen kämppään uusi tanko ja pinkki/liila ois ollut niin törkeän hieno, että... No täytyy miettiä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Fitpole Original markkinoille!   Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Icon_minitimeLa Tammi 29, 2011 3:11 pm

Ainakin aiemmin sai mitä tahansa värejä värikartalta, tarvii vaan tilata erikseen ja maksoi 30€ enemmän. Kannattaa ottaa yhteyttä Ahlsportiin suoraan Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Fitpole Original markkinoille!   Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Icon_minitimeLa Tammi 29, 2011 4:20 pm

Iina kirjoitti:
Ainakin aiemmin sai mitä tahansa värejä värikartalta, tarvii vaan tilata erikseen ja maksoi 30€ enemmän. Kannattaa ottaa yhteyttä Ahlsportiin suoraan Smile

Okei täytyykin tutkia hommaa... Kun valkonen ei oikein nappaa:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Fitpole Original markkinoille!   Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Icon_minitimeLa Tammi 29, 2011 4:33 pm

pinkki tai liila tanko Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Kuola
Takaisin alkuun Siirry alas
Marie
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Marie


Viestien lukumäärä : 301
Ikä : 37
Location : Toijala
Registration date : 28.04.2009

Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Fitpole Original markkinoille!   Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Icon_minitimeSu Tammi 30, 2011 4:57 am

pinkistä ne ei saanu aikaseks kun semmosen suht tumman vaaleenpunasen.. anti-shopilla on sen värinen suoraan jos haluaa nähdä mihin väriin pystyy ite meinaan tilasin sillon aikoinaan neon pinkin ja se oli kuulemma ainut pinkin sävy mikä onnistuu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka


Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.11.2008

Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Fitpole Original markkinoille!   Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Icon_minitimeSu Tammi 30, 2011 4:59 pm

Joo Ahlsportin mukaan fitpoleja saa tulevaisuudessa taas tilattua melkeen minkä värisenä vaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Fitpole Original markkinoille!   Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Icon_minitimeSu Tammi 30, 2011 9:11 pm

Hennu/Henriikka kirjoitti:
Joo Ahlsportin mukaan fitpoleja saa tulevaisuudessa taas tilattua melkeen minkä värisenä vaan!
Täytyy varmaan odottaa tuohon tulevaisuuteen sitten cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
Herkkupurkki
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Herkkupurkki


Viestien lukumäärä : 331
Ikä : 49
Location : Helsinki
Registration date : 13.06.2010

Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Fitpole Original markkinoille!   Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Icon_minitimeMa Tammi 31, 2011 9:41 pm

Vaikuttaako toi katon pinta miten kiinnitykseen? Mun tulevassa tankohuoneessa on sellanen rypyläinen pinta, saako tangon siihen napakasti kiinni ja jääkö mahdollisesti pahatkin jäljet? Entä lattia? Meillä on laminaattia. Tämä on siis kivitalo. Tällöinhän millään kantavilla rakenteilla ei ole väliä?

Olen kalliistumassa Tähän Fitpoleen ku X-polen huoltoa ja kaikkee on moitittu. Ja jauhemaalattu pinta houkuttaa mua. Pole4Fitillä paljon kulkeneena. =)
Takaisin alkuun Siirry alas
neitinopsa
intermediate inverter
intermediate inverter
neitinopsa


Viestien lukumäärä : 156
Ikä : 35
Location : Vantaa
Registration date : 13.09.2010

Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Fitpole Original markkinoille!   Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Icon_minitimeMa Tammi 31, 2011 10:05 pm

Meil on rapattu katto ja pystytettiin eilen siihen ahlsportin tanko. Alkuun oli vähän ongelmia, kun tanko otti osumaa eka johonki enempi rososeen kohtaan ja alko sitten pyörii sen pisteen ympäri Very Happy Sitten ku todettiin, et vittu antaa olla koitetaan seuraavana päivän uusiks, niin se napsahti siihen ku nakutettu Smile Meil ei ollu kyl kunnon tikkaita ja vaan yks jakoavain (niit vissiin pitäis olla kaks???) mut en oo ainakaan vielä tullu alas sen kanssa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Herkkupurkki
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Herkkupurkki


Viestien lukumäärä : 331
Ikä : 49
Location : Helsinki
Registration date : 13.06.2010

Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Fitpole Original markkinoille!   Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Icon_minitimeTi Helmi 01, 2011 5:17 pm

Eiks sulla Neitinopsa ollut ennen X-pole? Miltä Fitpole tuntuu siihen verrattuna? Tai ootko ollut muuten tyytyväinen?
Takaisin alkuun Siirry alas
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Fitpole Original markkinoille!   Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Icon_minitimeTi Helmi 01, 2011 6:36 pm

Fitpoleihin liittyen. Mulla on ollut ongelmaa saada sitä polea pysymään tarpeeksi tiukalla. Se siis helposti löystyy ja irtoaa sitten kokonaan. Osaisko joku kertoa, onko sillä väliä laittaako niitä valkosia renkuloita sinne väliin..? Sen kanssa tai ilman, en oo oikeen hiffannut sitä kiristystä. .
En oo tosin kokeillut kun pari kertaa, kun mulla on toi x-pole vielä käytössä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka


Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.11.2008

Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Fitpole Original markkinoille!   Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Icon_minitimeKe Helmi 02, 2011 2:17 pm

Käsittääkseni valkoset kumitiivisterenkulat pitää laittaa mikäli katto on just jotain epätasaista röpöistä matskuu. Ite laittaisin ne varmuuden vuoksi aina. Mun fitpole kotona ei oo ikinä löystynyt kyl. Onkohan sulla mennyt siinä kiristämisessä joku vikaan ?
Takaisin alkuun Siirry alas
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Fitpole Original markkinoille!   Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Icon_minitimeKe Helmi 02, 2011 5:17 pm

Mä saan uudet tiivisteet niin katotaan josko se sitten pysyis paremmin:)
Oon kyllä yrittänyt kiristää niin paljon kun saa kiristettyä..mut en tiiä, voihan se siitäkin johtua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Marie
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Marie


Viestien lukumäärä : 301
Ikä : 37
Location : Toijala
Registration date : 28.04.2009

Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Fitpole Original markkinoille!   Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Icon_minitimeTo Helmi 03, 2011 9:38 pm

Mulla tasasin väliajoin aina löystyy et ei auta kun kiristellä.. Mulla meni sen muovirenkulan kanssa pahemmaks..
Takaisin alkuun Siirry alas
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka


Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.11.2008

Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Fitpole Original markkinoille!   Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Icon_minitimeMa Helmi 28, 2011 9:47 pm

No niih! Nyt saa fitpoleja pyörivänäkin
http://ahlsport.com/kauppa/product_info.php?cPath=32&products_id=80&osCsid=a00845737b5b185cf875f0fd72393425
Takaisin alkuun Siirry alas
Ivanka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ivanka


Viestien lukumäärä : 221
Location : Helsinki
Registration date : 17.08.2010

Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Fitpole Original markkinoille!   Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Icon_minitimeTi Maalis 01, 2011 4:12 pm

Tätä uutista olen odottanut "kauhulla" rahakukkaroa ajatellen. Kotona seisoo suhteellisen uusi pyörivä X-pole, mutta tykkään niin paljon enemmän Fitpolen maalipinnasta. Äh, tämä tietänee rahan menoa jossain vaiheessa. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Fitpole Original markkinoille!   Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Icon_minitimeTi Maalis 01, 2011 8:32 pm

tarttis päästä testaa fitpolee ylipäänsä johonki.. vaik toisaalta oon ihan tyytyväinen mun perttiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Fitpole Original markkinoille!   Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Icon_minitimeTi Maalis 01, 2011 10:37 pm

Saakos noita pyöriviäkin tilattua ihan minkä värisenä vain jos maksaa extraa? scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Fitpole Original markkinoille!   Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Icon_minitimeKe Maalis 02, 2011 12:17 am

oih, pinkki pyörivä :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Fitpole Original markkinoille!   Fitpole Original markkinoille! - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Fitpole Original markkinoille!
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
 Similar topics
-
» Fitpole Aerial Ring markkinoille!
» Fitpole original (kaksiosainen) mutkalla
» Flying Pole markkinoille!
» Kaksiosainen fitpole vai yksiosainen fitpole
» FitPole tarjouksia?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: