| Fitpole Original markkinoille! | |
|
+21Ish Ivanka hansi Saila Iina Nina Marie Pinksu eledra neitinopsa Herkkupurkki Soila eika Johanna Hennu/Henriikka Sanni Ewy miumiu Riksu Henna.C Ahlsport 25 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Ahlsport basic inverter
Viestien lukumäärä : 44 Registration date : 16.10.2009
| Aihe: Vs: Fitpole Original markkinoille! Ti Joulu 21, 2010 7:29 pm | |
| - eledra kirjoitti:
- Miten teillä on kestänyt tangon maalipinta? Tai siis pole4fit-studiolla olevissa tangoissa on sellaisia kämmenen kokoisia kohtia, josta maali on kokonaan lähtenyt, millaisella käytöllä ne tulee ja jos ostan fitpolen niin täytyykö mun pelätä että pinta rapisee irti.
Hei, Pole4fitin tangoista vanhemmat tankomallit ovat maalattu täysin eri maalilla/tekniikalla verrattuna uusimpiin tankoihin. Tämä selittää myös eron pidon suhteen. Eli, FITPOLEN maalipinnan kulumista on turha pelätä. Maalipinta on herättänyt keskustelua ja maaliseosta/pigmenttiä on vaihdettu kahdesti. Viimeisin/vakioitunut seos on ollut kuitenkin käytössä jo puolen vuoden ajan. Maaliseos on optimoitu useampien käyttäjien kokemusten perusteella. Mielipiteet pidon/liukkauden suhteen vaihtelevat eri harrastajien välillä ja kuten eri vastauksista voidaan lukea, vaikuttaa asiaan: esim. puhdistusaine ja lämpötila. Hyviä treenejä ja Joulun aikaa! Team Ahlsport | |
|
| |
Herkkupurkki hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 331 Ikä : 49 Location : Helsinki Registration date : 13.06.2010
| Aihe: Vs: Fitpole Original markkinoille! Ti Joulu 21, 2010 9:46 pm | |
| Henriikka, mun käsi on pieni! Pituus keskisormen kärjestä ranteeseen on 15 cm. Pelkkä keskisormeni on 6-6.5 cm. =) Kokeilin eilen paksumpaa tankoa pitkästä aikaa ja spinnit oli vaikea tehdä, jopa opettajakin huomasi sen. Hänkin siis mainitsi käteni pienuudesta.Tääöön olin taas kapeemmalla tangolla ja spinnit meni mukavasti. Kiipeilyssä, esim kaksosessa ohut tanko tuntuu vaan kurjemmalle. Se uppoaa niin makeasti polvitaipeeseen jne.
Kilpailemaan tuskin enää alan. Ikää on jo sen verran ja ennen tankoilua en oo mitään urheilua harrastanut niin en koe sitä itselleni tärkeäksi. Esiintyminen ajatuksena tuntuu liian hullulta. =) Tällä hetkellä olen siis ehkä kallistumassa kapeampaan tankoon. Mutta ostos on edessä vasta tuossa tammikuun lopulla niin koululla voin harjoitella vielä molemmilla tangoilla ja vertailla niillä.
Paljon kiitos vinkeistä ja jos jotain tulee mieleen niin kerro ihmeessä! | |
|
| |
Pinksu pole beginner
Viestien lukumäärä : 2 Location : Kerava Registration date : 30.11.2010
| Aihe: Vs: Fitpole Original markkinoille! To Joulu 30, 2010 10:44 am | |
| Hei minäkin kyselen Fitpolen paksuudesta. Olen käynyt salilla, jossa on 48 mm:set ja nyt olen hankkimassa tankoa kotiin. Teidän keskustelujen jälkeen aloin miettimään kapeampaa 42 mm:stä! Mielipiteitä, kokemuksia, pliis!
En pääse testaamaan tuota kapeampaa tankoa, joten nyt täyttyy päätös tehdä vain muilla perustein. Kumpi ompi helpompi? Kilpailijaksi minusta ei ole, harrastan omaksi iloksi ja liikunnan vuoksi.
Kiitos! | |
|
| |
Hennu/Henriikka Superman
Viestien lukumäärä : 988 Ikä : 38 Location : Tampere Registration date : 23.11.2008
| Aihe: Vs: Fitpole Original markkinoille! To Joulu 30, 2010 2:35 pm | |
| No ainoa huonopuoli tossa kapeammassa tangossa (siis jos se että useimmiten tankotapahtumissa on paksumpi, ei haittaa) on mulla ollut se että "jalkatemppuja" (kiipeemiset, kaksonen, skorppari etc...) on mun mielestä vaikeampia tehdä kapeella. Paksussa tangossa on jotenkin enemmän sitä matskua mistä ottaa jaloilla kiinni. Eli siis kapee on mulla parempi käsille ja huonompi jaloille. Mutta kaikkeen tottuu! Kyllä mullakin kaposella jalkajutut onnistuu, kun hetken totuttelee. Eli ei sille paksuudella lopulta niin väliä oo | |
|
| |
Pinksu pole beginner
Viestien lukumäärä : 2 Location : Kerava Registration date : 30.11.2010
| Aihe: Vs: Fitpole Original markkinoille! Pe Joulu 31, 2010 10:10 am | |
| Kiitti Henriikka vastauksesta! Kyllä mä taidan siihen paksumpaan kallistua ja jään nyt sitten odottelemaan tangon ilmiintymistä kotiin. Hyvää Uutta Vuotta Siskot! | |
|
| |
Marie hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 301 Ikä : 38 Location : Toijala Registration date : 28.04.2009
| Aihe: Vs: Fitpole Original markkinoille! Pe Joulu 31, 2010 3:05 pm | |
| Mulle on kovin temppu kohtasta kumpi on ns helpompi mut käsille ohut on sinänsä parempi et sillä on pienempi tennis kynärpää riski. Sen takiahan mm. r-pole joka on 38mm markkinoidaan terveellisempänä. | |
|
| |
Nina hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 422 Ikä : 37 Location : Järvenpää Registration date : 17.03.2008
| Aihe: Vs: Fitpole Original markkinoille! La Tammi 29, 2011 12:47 pm | |
| Voi harmi, kun Fitpolea ei saa kuin valkoisena... Nyt olisi hyvät mahdollisuudet hankkia uuteen kämppään uusi tanko ja pinkki/liila ois ollut niin törkeän hieno, että... No täytyy miettiä... | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Fitpole Original markkinoille! La Tammi 29, 2011 3:11 pm | |
| Ainakin aiemmin sai mitä tahansa värejä värikartalta, tarvii vaan tilata erikseen ja maksoi 30€ enemmän. Kannattaa ottaa yhteyttä Ahlsportiin suoraan | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 422 Ikä : 37 Location : Järvenpää Registration date : 17.03.2008
| Aihe: Vs: Fitpole Original markkinoille! La Tammi 29, 2011 4:20 pm | |
| - Iina kirjoitti:
- Ainakin aiemmin sai mitä tahansa värejä värikartalta, tarvii vaan tilata erikseen ja maksoi 30€ enemmän. Kannattaa ottaa yhteyttä Ahlsportiin suoraan
Okei täytyykin tutkia hommaa... Kun valkonen ei oikein nappaa:) | |
|
| |
Saila Superman
Viestien lukumäärä : 1166 Ikä : 36 Location : Turku Registration date : 27.05.2008
| Aihe: Vs: Fitpole Original markkinoille! La Tammi 29, 2011 4:33 pm | |
| pinkki tai liila tanko | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 301 Ikä : 38 Location : Toijala Registration date : 28.04.2009
| Aihe: Vs: Fitpole Original markkinoille! Su Tammi 30, 2011 4:57 am | |
| pinkistä ne ei saanu aikaseks kun semmosen suht tumman vaaleenpunasen.. anti-shopilla on sen värinen suoraan jos haluaa nähdä mihin väriin pystyy ite meinaan tilasin sillon aikoinaan neon pinkin ja se oli kuulemma ainut pinkin sävy mikä onnistuu. | |
|
| |
Hennu/Henriikka Superman
Viestien lukumäärä : 988 Ikä : 38 Location : Tampere Registration date : 23.11.2008
| Aihe: Vs: Fitpole Original markkinoille! Su Tammi 30, 2011 4:59 pm | |
| Joo Ahlsportin mukaan fitpoleja saa tulevaisuudessa taas tilattua melkeen minkä värisenä vaan! | |
|
| |
| Aihe: Vs: Fitpole Original markkinoille! Su Tammi 30, 2011 9:11 pm | |
| - Hennu/Henriikka kirjoitti:
- Joo Ahlsportin mukaan fitpoleja saa tulevaisuudessa taas tilattua melkeen minkä värisenä vaan!
Täytyy varmaan odottaa tuohon tulevaisuuteen sitten | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 331 Ikä : 49 Location : Helsinki Registration date : 13.06.2010
| Aihe: Vs: Fitpole Original markkinoille! Ma Tammi 31, 2011 9:41 pm | |
| Vaikuttaako toi katon pinta miten kiinnitykseen? Mun tulevassa tankohuoneessa on sellanen rypyläinen pinta, saako tangon siihen napakasti kiinni ja jääkö mahdollisesti pahatkin jäljet? Entä lattia? Meillä on laminaattia. Tämä on siis kivitalo. Tällöinhän millään kantavilla rakenteilla ei ole väliä?
Olen kalliistumassa Tähän Fitpoleen ku X-polen huoltoa ja kaikkee on moitittu. Ja jauhemaalattu pinta houkuttaa mua. Pole4Fitillä paljon kulkeneena. =) | |
|
| |
neitinopsa intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 156 Ikä : 36 Location : Vantaa Registration date : 13.09.2010
| Aihe: Vs: Fitpole Original markkinoille! Ma Tammi 31, 2011 10:05 pm | |
| Meil on rapattu katto ja pystytettiin eilen siihen ahlsportin tanko. Alkuun oli vähän ongelmia, kun tanko otti osumaa eka johonki enempi rososeen kohtaan ja alko sitten pyörii sen pisteen ympäri Sitten ku todettiin, et vittu antaa olla koitetaan seuraavana päivän uusiks, niin se napsahti siihen ku nakutettu Meil ei ollu kyl kunnon tikkaita ja vaan yks jakoavain (niit vissiin pitäis olla kaks???) mut en oo ainakaan vielä tullu alas sen kanssa | |
|
| |
| Aihe: Vs: Fitpole Original markkinoille! Ti Helmi 01, 2011 5:17 pm | |
| Eiks sulla Neitinopsa ollut ennen X-pole? Miltä Fitpole tuntuu siihen verrattuna? Tai ootko ollut muuten tyytyväinen? | |
|
| |
hansi Superman
Viestien lukumäärä : 547 Ikä : 33 Location : Helsinki Registration date : 10.12.2009
| Aihe: Vs: Fitpole Original markkinoille! Ti Helmi 01, 2011 6:36 pm | |
| Fitpoleihin liittyen. Mulla on ollut ongelmaa saada sitä polea pysymään tarpeeksi tiukalla. Se siis helposti löystyy ja irtoaa sitten kokonaan. Osaisko joku kertoa, onko sillä väliä laittaako niitä valkosia renkuloita sinne väliin..? Sen kanssa tai ilman, en oo oikeen hiffannut sitä kiristystä. . En oo tosin kokeillut kun pari kertaa, kun mulla on toi x-pole vielä käytössä. | |
|
| |
Hennu/Henriikka Superman
| Aihe: Vs: Fitpole Original markkinoille! Ke Helmi 02, 2011 2:17 pm | |
| Käsittääkseni valkoset kumitiivisterenkulat pitää laittaa mikäli katto on just jotain epätasaista röpöistä matskuu. Ite laittaisin ne varmuuden vuoksi aina. Mun fitpole kotona ei oo ikinä löystynyt kyl. Onkohan sulla mennyt siinä kiristämisessä joku vikaan ? | |
|
| |
hansi Superman
Viestien lukumäärä : 547 Ikä : 33 Location : Helsinki Registration date : 10.12.2009
| Aihe: Vs: Fitpole Original markkinoille! Ke Helmi 02, 2011 5:17 pm | |
| Mä saan uudet tiivisteet niin katotaan josko se sitten pysyis paremmin:) Oon kyllä yrittänyt kiristää niin paljon kun saa kiristettyä..mut en tiiä, voihan se siitäkin johtua. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Fitpole Original markkinoille! To Helmi 03, 2011 9:38 pm | |
| Mulla tasasin väliajoin aina löystyy et ei auta kun kiristellä.. Mulla meni sen muovirenkulan kanssa pahemmaks.. | |
|
| |
Hennu/Henriikka Superman
| Aihe: Vs: Fitpole Original markkinoille! Ma Helmi 28, 2011 9:47 pm | |
| No niih! Nyt saa fitpoleja pyörivänäkin http://ahlsport.com/kauppa/product_info.php?cPath=32&products_id=80&osCsid=a00845737b5b185cf875f0fd72393425 | |
|
| |
Ivanka hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 221 Location : Helsinki Registration date : 17.08.2010
| Aihe: Vs: Fitpole Original markkinoille! Ti Maalis 01, 2011 4:12 pm | |
| Tätä uutista olen odottanut "kauhulla" rahakukkaroa ajatellen. Kotona seisoo suhteellisen uusi pyörivä X-pole, mutta tykkään niin paljon enemmän Fitpolen maalipinnasta. Äh, tämä tietänee rahan menoa jossain vaiheessa. | |
|
| |
Saila Superman
Viestien lukumäärä : 1166 Ikä : 36 Location : Turku Registration date : 27.05.2008
| Aihe: Vs: Fitpole Original markkinoille! Ti Maalis 01, 2011 8:32 pm | |
| tarttis päästä testaa fitpolee ylipäänsä johonki.. vaik toisaalta oon ihan tyytyväinen mun perttiin. | |
|
| |
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: Fitpole Original markkinoille! Ti Maalis 01, 2011 10:37 pm | |
| Saakos noita pyöriviäkin tilattua ihan minkä värisenä vain jos maksaa extraa? | |
|
| |
Saila Superman
| Aihe: Vs: Fitpole Original markkinoille! Ke Maalis 02, 2011 12:17 am | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Fitpole Original markkinoille! | |
| |
|
| |
| Fitpole Original markkinoille! | |
|