marma basic inverter
Viestien lukumäärä : 31 Ikä : 37 Location : Oulu Registration date : 23.02.2010
| Aihe: Tankotanssi Kemiin! Ti Elo 17, 2010 1:08 pm | |
| Elikkä Kemissä aletaan myös pitää tankotanssia ihan toden teolla, kukahan siellä opettaa? Tämmönen mainos tuli eteen: http://www.physiophoenix.fi/Tankotanssi.pdf Olen ite Keminmaasta kotoisin ja ihan mielissään tästä, vaikuttaa suhteellisen asiantuntevalta mainokselta! Jee hyvä Kemi! | |
|
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssi Kemiin! Ti Elo 17, 2010 3:34 pm | |
| Olikohan siellä kaksi vai kolme ohjaajaa, ainakin jari Kotkansalo ja Janika Nousiainen. | |
|
marma basic inverter
Viestien lukumäärä : 31 Ikä : 37 Location : Oulu Registration date : 23.02.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssi Kemiin! Ti Elo 17, 2010 3:39 pm | |
| tosi hienoa! pitää mennä käymään joskus ihanaa kun pikkupaikkakunnatkin uskaltaa! | |
|
Henna.C Superman
Viestien lukumäärä : 889 Ikä : 38 Location : Oulu Registration date : 09.01.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssi Kemiin! La Elo 28, 2010 6:33 pm | |
| Kerro sit Marma kun käyt, et millanen paikka oli ja mitä diggasit. | |
|
nachz basic spinner
Viestien lukumäärä : 13 Ikä : 35 Registration date : 08.09.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssi Kemiin! Ma Loka 11, 2010 10:37 pm | |
| Itte oon käyny just tuolla Physio Phoenixin tunneilla pari kuukautta kerran viikossa ja olen tykänny, että on kivaa. Tietenkään aikasempaa kokemusta ei lajin parista ole, saatika sitten muista harrastuspaikoista, mutta oon kokenu, että on mukavat opettajat ja vaikka välissä on tuntunu, että en vaan osaa mitään, niin kuitenki on onnistumisen kokemuksia ja oppimista (jopa) tapahtunu. Elikä itellä siis ainaki ihan vaan positiivista sanottavaa ko. paikasta, aina kiva mennä tunneille. | |
|
iku69 Superman
Viestien lukumäärä : 845 Location : Tornio Registration date : 27.01.2011
| Aihe: Vs: Tankotanssi Kemiin! Pe Tammi 28, 2011 11:45 am | |
| Hei! minä olen myös käynyt kemissä tunneilla. Mukavaa ollu Malttais millään odotella uusia tunteja. Täältä löytyy hyviä kuvia joten voi kotona nyt kokeilla saada uusia liikkeitä itelle | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tankotanssi Kemiin! | |
| |
|