| Tankotanssi kilpailu!!! | |
|
+26Herkkupurkki Goldie karti eika angela SilverJo Mortianna shadow87 Em Kay jolla Hennu/Henriikka Päivi Unya neitinopsa hemuliini Marie Lotta. Saila Ewy Jenni Ivanka Elegia Iina Nepu sluippa pupu10 30 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
pupu10 basic spinner
Viestien lukumäärä : 14 Registration date : 20.04.2011
| Aihe: Tankotanssi kilpailu!!! Ke Huhti 20, 2011 2:13 pm | |
| Perra-Productions järjestää Nosturin alakerrassa 1.6.11 ke Mimmibileet!!!! Bileissä olisi tarkoitus järjestää leikkimielinen tankotanssikilpailu, johon voi ilmoittautua sähköpostiosoitteessa: hannahuhtamaki@perra-productions.com. Osallistusmismaksu 5 euroa (maksetaan paikan päällä)ja voittajalle luvassa tuotepalkinto! Esityksen pituus 1-5 min. Oma esitysmusiikki mukaan! 15 ensimmäistä ilmoittautunutta ehtii mukaan! Kilpailu on K-18. Ilmoittaudu siis pian, koska luvassa on HUIMAT BILEET, jossa esiintyy The Sideshow’s Showgirl, Suomen ainoa nais-miekannielijä Lucky ja luvassa on myös naispunkkia ja räppiä! Tuomareiksi innostuvat opettajat voivat ilmoittautua osoitteeseen: hannahuhtamaki@perra-productions.com Nähdään siis Nosturissa! | |
|
| |
sluippa Superman
Viestien lukumäärä : 741 Ikä : 40 Location : Espoo Registration date : 07.05.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ke Huhti 20, 2011 2:58 pm | |
| Minkälainen tanko siellä on? | |
|
| |
Nepu Superman
Viestien lukumäärä : 545 Ikä : 33 Location : etelä-suomi Registration date : 21.02.2011
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ke Huhti 20, 2011 9:52 pm | |
| Pääseekö tonne ihan vaan yleisöksikin?
| |
|
| |
pupu10 basic spinner
| Aihe: Mimmibileet!!! To Huhti 21, 2011 1:04 pm | |
| Mimmibileet Nosturin alakerrassa!!!1.6.11 ke!!!
Tankotanssi skaba 20.30 alkaen (VIELÄ MAHTUU MUKAAN!), ilmoittautumiset hannahuhtamaki@perra-productions.com
Hysteria jyräyttää punkkia
Lucky Hell
MC Venakko ja Kielipeli räppää
DJ Launis
osallistumismaksu kilpailuun 5 euroa, voittajalle tuotepalkinto
Yleisölle liput 6 euroa + 2 euroa narikka
www.facebook.com/#!/event.php?eid=167812396608888 | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! To Huhti 21, 2011 1:26 pm | |
| Tervetuloa palstalle mukaan! Otathan kuitenkin huomioon, että tämä palsta on osallistumista, ei mainostamista varten. Samaa tapahtumaa käsitellään jo aiemmassa keskustelussa. Siirrän tämän aloituksen jo aiemmin aloittamaasi keskusteluun.
Parhaan maineen tapahtumallesi saat varmasti vastaamalla kiinnostuneille. | |
|
| |
sluippa Superman
Viestien lukumäärä : 741 Ikä : 40 Location : Espoo Registration date : 07.05.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Pe Huhti 22, 2011 6:30 pm | |
| Mulle vastattiin yksityisviestillä, että tangosta ei ole vielä mitään tietoa. Facebookin mukaan kyseessä on tajunnanräjäyttävä tankotanssikilpailu. Nooh, ehkä tässä haetaan ketkutustaitoja ennemminkin. Tuskin kukaan alkaa tekemään suurella vaivalla mitään koreota, jos ei ole edes tankoa vielä hankittu. Edit: Mulle olikin tullut vielä toinen yksäri tankotiedusteluun: "Todennäköisesti pystytanko." | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Pe Huhti 22, 2011 6:42 pm | |
| No sehän on hyvä tietää ettei oo vaikka vaakarekki tai rakennustelineen pala Oikeesti, ei pitäis olla iso vaiva kysyä konsultaatiota joltain koululta jossa tiedettäiskin asiasta jotain... | |
|
| |
Elegia hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 273 Ikä : 38 Location : Lappeenranta Registration date : 23.11.2010
| |
| |
Ivanka hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 221 Location : Helsinki Registration date : 17.08.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! La Huhti 23, 2011 9:28 am | |
| - sluippa kirjoitti:
- Mulle olikin tullut vielä toinen yksäri tankotiedusteluun: "Todennäköisesti pystytanko."
Hahahaha, aivan mahtavaa! | |
|
| |
Jenni intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 130 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 27.03.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! La Huhti 23, 2011 9:51 am | |
| Reps Pitäisköhän tehdä osallistujille palvelus ja kertoa että ainakin aikaisemmin nosturi alakertaan on saanut x-polen pystyyn ja että kulman takaa RTP:ltä saa varmasti sellasen vuokralle. Vaikka ihan tosin mielelläni näkisin tankotanssia esim. vaakatangolla... | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! La Huhti 23, 2011 10:20 am | |
| - Jenni kirjoitti:
- Pitäisköhän tehdä osallistujille palvelus ja kertoa että ainakin aikaisemmin nosturi alakertaan on saanut x-polen pystyyn ja että kulman takaa RTP:ltä saa varmasti sellasen vuokralle.
Word. | |
|
| |
pupu10 basic spinner
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! La Huhti 23, 2011 2:50 pm | |
| Juu kenenkään ei tarvitse rakennustelineillä roikkua, meillä on nyt vähän vaikeuksia saada tietoa vuokraamastamme tangosta, koulun kiireiden vuoksi...mutta ehkä he piakkoin pystyvät antamaan tarkempaa tietoa... Kevät Terkuin! Hanna Huhtamäki Perra-Productions Oy | |
|
| |
sluippa Superman
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! La Huhti 23, 2011 3:01 pm | |
| Pupun varmaan kannattaisi kirjoittaa tänne eikä mulle yksityisviesteillä, niin muutkin saisivat samalla tietää.
Paikan päälle on tulossa Pole4fitiltä stage, eli jauhemaalattu tanko. | |
|
| |
pupu10 basic spinner
| Aihe: Mimmibileet La Huhti 23, 2011 3:39 pm | |
| Hei, vielä lisäys edelliseen. Kilpailun tarkoituksena on myös tehdä lajia tutuksi suurelle yleisölle, jotta ihmiset ymmärtäisivät, ettei kyse ole strippauksesta tai ketkuttelusta..paikalle olemme pyytänet mahdollisesti tulevan sponsorimme, jotta saisimme tehtyä myöhemmin ison shown näillä näkymin johonkin Helsingin isoon teatteriin, esim. Aleksanterin teatteriin. Mahdolliset rahoittajat tulevat siis katsomaan millaisesta lajista on todellisuudessa kysymys. Isoon esitykseen olisi tarkoitus yhdistää myös nykytanssia ja rengasstrapetsia. Itse olen YLELLÄ ohjaajana, joten tulen itse tuottamaan ja ohjaamaan mahdollisen tulevan ison esityksen (oman yhtiöini) kautta, jos rahoitus järjestyy. Kilpailussa katson myös tulevaa castingia kun mahdollisen roolituksen aika tulee.
Hanna Huhtamäki Perra-Productions Oy | |
|
| |
pupu10 basic spinner
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ti Huhti 26, 2011 11:37 am | |
| VIELÄ MAHTUU MUKAAN!SEKÄ KILPAILJOITA ETTÄ TUOMAREITA!!! :)ilmoittautumiset hannahuhtamaki@perra-productions.com TULE MUKAAN!! ) | |
|
| |
Ewy Superman
Viestien lukumäärä : 965 Ikä : 36 Location : Järvenpää Registration date : 24.09.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ti Huhti 26, 2011 1:45 pm | |
| Noh, mikäs ihmisiä vaivaa? Kerrankin tilaisuus esiintyä ilman mitään paineita mihinkään suuntaan, kun yleisö on varmaan lähes kokonaan lajia tuntematonta Mä ainakin oon menossa joko koreografialla tai freestylella! | |
|
| |
pupu10 basic spinner
| |
| |
sluippa Superman
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ti Huhti 26, 2011 3:34 pm | |
| Ewy, siellä nähdään sitten! Mä ajattelin, että vedän rennosti vaan freestylellä, mutta nyt kun keksin hyvän musiikin, niin kai tuohon joku koreo on pakko tehdä. Sain hyvän inspiraation. Pitäs vaan päästä kokeilee miten ideat toimii käytännössä. Pupu, mihin perustuu tuo 15 kilpailijan määrä? Kun noissa bileissähän on aika paljon kaikkea muutakin ohjelmaa. Jos kaikki 15 kilpailijaa tekee 5 minuuttia, niin pelkästään tankoiluun menee aikaa 1h 15 min eli käytännössä kisa kestäisi lähes kaksi tuntia. En tiedä kuinka paljon on nyt ilmoittautunut, mutta mun mielestä hyvän kisan saa aikaan jo jollain 5-10 osallistujallakin. Kun kerta on kyse tällaisesta oheisjutusta ja leikkimielisestä kisasta. Mut ihan kuinka vaan, oot varmaan nämä kyllä miettinytkin jo. | |
|
| |
Saila Superman
Viestien lukumäärä : 1166 Ikä : 36 Location : Turku Registration date : 27.05.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ti Huhti 26, 2011 3:35 pm | |
| | |
|
| |
sluippa Superman
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ti Huhti 26, 2011 3:36 pm | |
| Saila, ei tässä ollut mitään taitovaatimuksia. | |
|
| |
Lotta. hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 369 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 05.04.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ti Huhti 26, 2011 3:51 pm | |
| Vitsi, että mäkin haluisin! Mulla on ihan selkee visio biisistä ja noin minuutin koreopätkästä, mutta ku oon niin huono ja paksu Noh, ehkä ens elämässä... | |
|
| |
Marie hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 301 Ikä : 38 Location : Toijala Registration date : 28.04.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ti Huhti 26, 2011 3:59 pm | |
| Mulla ois kans ihan hirvee hinku taas tankoilla ja esiintyä! Tää on niin tyhmä välivaihe kun maha ei ole vielä hirmuinen muttei tangolla voi todellakaan enää esiintyä! Vuosi on pitkä aika ootella.. | |
|
| |
Lotta. hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 369 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 05.04.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ti Huhti 26, 2011 5:04 pm | |
| Mulla taitaa tää paksuus olla vähän pysyvämpää laatua. Tai ei olis, mutta en nyt jaksa tehdä sille mitään Pitää kyllä päästä ainakin katsomaan näitä esityksiä! | |
|
| |
Ewy Superman
Viestien lukumäärä : 965 Ikä : 36 Location : Järvenpää Registration date : 24.09.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ti Huhti 26, 2011 5:23 pm | |
| Voi vitsi teidän kanssa! Se on USKOMATTOMAN hieno tunne esiintyä yleisölle, joka ei ole koskaan ennen mitään vastaavaa nähnyt. Ne ovat ihan fiiliksissä jo palomiespyörähdyksestä! Ja nyt kun on kyse leikkimielisestä kisasta, tankotanssipiirien ulkopuolella, voi ihan rauhassa olla miettimättä tekniikkaa tai koreografiaa tai esitystä ihan loppuun asti. Sinne vaan lavalle ja fiilistelemään ja tekemään sen, mikä hyvältä tuntuu! Vielä jos yleisö on pääasiassa naisia, niin säästytään niiltä humalaisten keski-ikäisten äijien kommenteiltakin Tällaisia tilaisuuksia on aika harvoin tarjolla, kun esiintymisiin pyydetään yleensä niitä superhyviä tai showryhmiä tms. Nyt voi ihan itse päättää meneekö, kun ei ole mitään vaatimuksia kisaajista! Mahtavaa, Anna, että nähdään siellä!! Mä just mietin, että toivottavasti tulee tuttuja, ettei mun tarvi yksin siellä värjötellä Edit. Marie saa anteeksi, kun haluaisit muttet voi | |
|
| |
hemuliini Superman
Viestien lukumäärä : 1067 Ikä : 42 Location : Porvoo Registration date : 10.08.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ti Huhti 26, 2011 6:49 pm | |
| Mä en vaan kestä kun tän topicin nimi on tankotanssi kilpailu. Se on yhdyssana. Ihan koko sana. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! | |
| |
|
| |
| Tankotanssi kilpailu!!! | |
|