Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spin around the pole
Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
Viestien lukumäärä : 1166 Ikä : 36 Location : Turku Registration date : 27.05.2008
Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ma Toukokuu 30, 2011 1:43 pm
onko joku tulossa yleisöön? aattelin vaan, kun yks kaveri ja ehkä mies tulossa, mutta vaan ehkä. olis kiva saada videolle oma esitys.
Ewy Superman
Viestien lukumäärä : 965 Ikä : 36 Location : Järvenpää Registration date : 24.09.2009
Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ma Toukokuu 30, 2011 3:00 pm
Mäkin haluaisin videolle oman esitykseni, jos nyt uskaltaudun paikalle...... Voidaan varmaan sopia jotenkin päikseen kuvaamiset?
jolla intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 89 Ikä : 40 Location : Helsinki Registration date : 20.03.2011
Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ma Toukokuu 30, 2011 4:57 pm
No kyllä Ewy uskaltaudut paikalle! Mullakin oli aamulla kyl sellanen olo että voiku hajois joku paikka et pääsisin liukenee kisasta.. mulla ei oo siis vieläkään selkeetä suunnitelmaa mitä oon tekemässä. Äh..
mut mennään pitää hauskaa ja tapaa uusia tankoiluihmisiä, se on ainaki kivaa mun mielestä!
Viestien lukumäärä : 89 Ikä : 40 Location : Helsinki Registration date : 20.03.2011
Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ma Toukokuu 30, 2011 7:12 pm
Hei muuten, mä kuulin tänään että kattokorkeus nosturissa on ilmeisesti jotain 2,5 m. Mitä mun saamista infoviesteistä kattelin niin viimeinen tieto mulla oli tangon korkeudesta se 2,85 m, mutta tulee olemaan siis matalampi! Ajattelin varmuuden vuoksi nyt infota muitakin, jos mun lisäksi jollain muullakin oli mennyt tää tieto ohi
Lotta. hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 369 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 05.04.2010
Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ma Toukokuu 30, 2011 8:03 pm
jolla kirjoitti:
mut mennään pitää hauskaa ja tapaa uusia tankoiluihmisiä, se on ainaki kivaa mun mielestä!
Samaa mieltä. Todellakin tulossa, vaikka käsi onkin päättänyt tehdä tämän homman toooosi hankalaksi
Ewy Superman
Viestien lukumäärä : 965 Ikä : 36 Location : Järvenpää Registration date : 24.09.2009
Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ma Toukokuu 30, 2011 8:22 pm
No kun mulla ei ole ollut pienintäkään innostusta laittaa tikkua ristiin koko esityksen eteen. Mutta kyllä mä nyt tänään vähän innostuin ja jopa kirjoittelin komboja ylös Josko tää siis tästä
Saila Superman
Viestien lukumäärä : 1166 Ikä : 36 Location : Turku Registration date : 27.05.2008
Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ma Toukokuu 30, 2011 8:24 pm
no mut hei tää oli muutenki leikkimielinen juttu, ni ei oteta ressii
Ewy Superman
Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ma Toukokuu 30, 2011 8:25 pm
Mulla oli oiken stressitön tilanne ennen kuin luin teidän muiden hullusta treenaamisesta ja koreografioista ja kaikesta!
angela hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 434 Ikä : 41 Location : Espoo Registration date : 15.09.2009
Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ma Toukokuu 30, 2011 9:51 pm
^Sulla taitaa olla vähän eri lähtökohdat, kun oot "pikkasen" kokeneempi esiintyjä kun ymmärtääkseni muut
Nepu Superman
Viestien lukumäärä : 545 Ikä : 33 Location : etelä-suomi Registration date : 21.02.2011
Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ma Toukokuu 30, 2011 10:50 pm
Jos vaan millään pystyn repeämään tonne niin voin kuvailla, mutta saapa nähdä Toivottavasti ainakin joku saa hyviä videoita! Nyt alkaa itseäkin vähän harmittaa kun on tämmönen jänishousu.
Unya hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 372 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 09.03.2011
Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ti Toukokuu 31, 2011 8:11 am
Mun oli pakko kehittää joku koreo sinne, koska kuitenkin ekaa kertaa esiinnyn ( ) että jos vetäisin freestylenä niin seisoisin aina yhden pyörähdyksen tai liikkeen jälkeen siinä tangon vierellä tämän näköisenä Ei kovin vakuuttavaa siis
Mulla on TOSI simppeli koreo, jotta varmasti selviän siitä läpi. Että tuo "tajunnan räjäyttävä tankotanssikilpailu" ei ainakaan mun kohdalle oikein sovi
Mutta hauskaahan sinne mennään pitämään - meni esitys sitten miten meni!
Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ti Toukokuu 31, 2011 8:22 am
Unya kirjoitti:
jos vetäisin freestylenä niin seisoisin aina yhden pyörähdyksen tai liikkeen jälkeen siinä tangon vierellä tämän näköisenä
reps
joo munkaan kohdalla ei ole luvassa mitään tajunnan räjäyttävää. kunhan nyt jonkun koren sais kasaan. vieläkään ei oo järkevää kasassa
Ewy Superman
Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ti Toukokuu 31, 2011 9:21 am
Hehee, se on siis hyvin mahdollista, että mä seison huomenna ton näköisenä sen tangon kanssa No ei, kyllä sen verran on tullut freestylattua että jos nyt jotain kuitenkin keksis eikä ihan täysin jäätyis. Ja ainahan sieltä lavalta voi poistua, jos siltä tuntuu... Tämä siis itselleni
Mun kohdalla on ainakin luvassa jotain kirjaimellisesti ennennäkemätöntä, kun en itsekään tiedä, mitä tuun tekemään
neitinopsa intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 156 Ikä : 36 Location : Vantaa Registration date : 13.09.2010
Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ti Toukokuu 31, 2011 9:26 am
Ei sit mitään pihtailua vaan kaikki videot tänne, et päästään kaikki nauttimaan niistä esityksistä
Herkkupurkki hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 331 Ikä : 49 Location : Helsinki Registration date : 13.06.2010
Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ti Toukokuu 31, 2011 6:25 pm
Niinpä! Kylmästi tänne vaan! =)
Saila Superman
Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ti Toukokuu 31, 2011 8:04 pm
riippuu vähän mist roikkuu
Elegia hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 273 Ikä : 38 Location : Lappeenranta Registration date : 23.11.2010
Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ti Toukokuu 31, 2011 10:04 pm
Miten muuten tapahtuma oli onnistunut? Oliko paikkana hyvä, ja oliko tanko mitä luvattiin? Vai oliko niin kivaa, ettei muulla ollut väliä?
Sanni hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 440 Location : Kerava Registration date : 17.01.2008
Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ti Toukokuu 31, 2011 10:21 pm
Tais olla huomenna vasta
Elegia hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 273 Ikä : 38 Location : Lappeenranta Registration date : 23.11.2010
Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ti Toukokuu 31, 2011 10:27 pm
Ahaa, eli sit kyselen vasta paremmin..
sluippa Superman
Viestien lukumäärä : 741 Ikä : 40 Location : Espoo Registration date : 07.05.2009
Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! To Kesä 02, 2011 9:36 am
Muistiko muuten kukaan ottaa niitä esiintymislevyjä takaisin itselleen? Meinaan mulla unohtu ja se oli vielä kirjaston levy. Jos joudun lähtee sitä jostain hakemaan, niin voin napata mukaan muitakin levyjä jos jollain unohtui.
Mun mielestä tapahtuma tankotanssikilpailun osalta oli ihan onnistunut. Tanko oli hyvä, vaikka yksi kulma oli sen verran lähellä, että sitä piti varoa spinneissä. Kisa meni vauhdikkaasti eteenpäin kun ei ollut sen kummempaa tuomarointia ja yhden lyhyehkön tangonkaan putsaamiseen ei kauan mennyt.
Palkintojen jakoa odotellessa meinasi kyllä jo humaltua. =D
Saila Superman
Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! To Kesä 02, 2011 9:41 am
juu me ainakin ewyn kanssa siepattiin sielt omamme talteen mä en muista ekoist esityksist kauheesti ja oman esityksen jälkeen olin nii ilonen ja samaan aikaan "shokissa" et en tie.. .D
Lotta. hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 369 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 05.04.2010
Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! To Kesä 02, 2011 9:51 am
Samaa mieltä kuin Sluippa. Yllätyin positiivisesti tangosta, siitä esiintymistilasta ja kisan sujuvuudesta. Se lämmittelytila olis voinu olla parempikin, mutta ajoi tuokin asiansa. Samoin tangon putsaaminen olis voinut olla vähän tarkempaa. Muuten ei tankokisan osalta ollut valittamista
Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! To Kesä 02, 2011 10:11 am
Myös samaa mieltä Sluipan ja Lotan kanssa. Ihan hyvä kisatapahtuma oli. Mä ite jännitin kyl aika paljon sen tangon kestämisen kanssa, kun tila olikin yllättäen paljon korkeempi mitä oli sanottu mutta onneksi ei tullu alas, eikä toivottavasti kiertyny kauheen banaanikskaan..
Mäkin unohdin Sluippa levyni sinne. Mut toisaalta sillä ei oo niin väliä, ei oo kirjaston levy, eikä muukaan lainattu ja siinä on vaan se yks biisi. Mut tietenkin jos ootte noutamassa omianne niin saahan sen munki napata mukaan
Ja pitää nyt viel hehkuttaa että olit kyllä Sluippa ihan huippuhyvä!!
Saila Superman
Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! To Kesä 02, 2011 1:13 pm
jahas mä oon nyt ensimmäinen joka mokailusta ja pahasta jäätymisestä huolimatta uppaan videon oma kommenttini tähän kaikkeen "my first performance ever. yep, did a mistake, but hey show must go on like queen sings. and so what, even lady gaga falls down at the stage. just have to deal with it and keep on rockin'! "
Ewy Superman
Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! To Kesä 02, 2011 2:48 pm