| Tankotanssi kilpailu!!! | |
|
+26Herkkupurkki Goldie karti eika angela SilverJo Mortianna shadow87 Em Kay jolla Hennu/Henriikka Päivi Unya neitinopsa hemuliini Marie Lotta. Saila Ewy Jenni Ivanka Elegia Iina Nepu sluippa pupu10 30 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
neitinopsa intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 156 Ikä : 36 Location : Vantaa Registration date : 13.09.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ti Huhti 26, 2011 7:28 pm | |
| Jos painaisin 20kg vähemmän, osaisin 20 temppuu enemmän lähtisin heti Kiva, että on tällänen tapahtuma tulossa, pitää kattoo josko tulis tankoilut kattomaan | |
|
| |
Saila Superman
Viestien lukumäärä : 1166 Ikä : 36 Location : Turku Registration date : 27.05.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ti Huhti 26, 2011 8:59 pm | |
| | |
|
| |
pupu10 basic spinner
Viestien lukumäärä : 14 Registration date : 20.04.2011
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ti Huhti 26, 2011 10:00 pm | |
| KILOILLA. TAIDOLLA EIKÄ TYYLILLÄ OLE VÄLIÄ!!!PÄÄASIA ON PITÄÄ HAUSKAA!!! | |
|
| |
sluippa Superman
Viestien lukumäärä : 741 Ikä : 40 Location : Espoo Registration date : 07.05.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ke Huhti 27, 2011 8:01 am | |
| Ei millään pahalla, mutta aiotteko alkaa elämään vasta sitten joskus 20 kiloa laihempana? Tuolla asenteella multa olisi jäänyt monta kivaa juttua tekemättä ja kokematta, jos vaan odottelisin, että sitten kun mun mahaläskit on poissa, niin sitten teen tätä ja tuota. Ei ne läskit kuitenkaan ikinä lähde. Hemuliini, mua kans pistää silmään nuo yhdyssanavirheet ja myös se, että kyseessä ei ole Mimmibileet vaan MIMMIBILEEEEEEEET!!!!!!!!! | |
|
| |
hemuliini Superman
Viestien lukumäärä : 1067 Ikä : 42 Location : Porvoo Registration date : 10.08.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ke Huhti 27, 2011 8:22 am | |
| - sluippa kirjoitti:
- ---
Hemuliini, mua kans pistää silmään nuo yhdyssanavirheet ja myös se, että kyseessä ei ole Mimmibileet vaan MIMMIBILEEEEEEEET!!!!!!!!! Hahhahhah! Joo, sama vika. | |
|
| |
Unya hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 372 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 09.03.2011
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ke Huhti 27, 2011 3:27 pm | |
| Voi hitsinpimpulat. Täällä olis yks jota kiinnostaisi kovasti esiintyä, mutta en tiedä riittääkö siihen vielä pokka (tai kroppa...). En ole koskaan esiintynyt missään, joten kynnys on SUURI. Tämä kuitenkin vaikuttaisi aika helpolta tavalta aloittaa esiintymis"ura"...? Hmmhmm... ketäs kaikkia sinne on nyt menossa esiintymään? Anna ja Ewy ainakin? | |
|
| |
Lotta. hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 369 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 05.04.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ke Huhti 27, 2011 5:28 pm | |
| IIIIIIIIK, mäkin tuun! Eipähän tartte sit miettiä jälkikäteen, et olisko sittenki pitäny. Unya, tee säkin oikee päätös | |
|
| |
Jenni intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 130 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 27.03.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ke Huhti 27, 2011 5:37 pm | |
| Tanko tulee ainakin näillä näkymin olemaan 45mm x-pole ja korkeudeltaan 2.85m | |
|
| |
Saila Superman
Viestien lukumäärä : 1166 Ikä : 36 Location : Turku Registration date : 27.05.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ke Huhti 27, 2011 5:48 pm | |
| staattinen vai pyörivä? | |
|
| |
Jenni intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 130 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 27.03.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ke Huhti 27, 2011 5:53 pm | |
| Ja viilataan vielä omaa PILKKUANI eli 2,85. Tangon staattisuuteen tai pyörivyyteen en ota kantaa, sitä täytyy kysyä tapahtuman järjestäjältä. Mutta tosiaan oon kyllä Ewyn ja Annan linjoilla että antakaa palaa! Esiintymään ei opi kuin esiintymällä ja se tunne olla yleisön edessä on yksi parhaista, vaikka mun itse tekisi mieli oksentaa vatsalaukkuni tyhjäksi aina ennen h-hetkeä | |
|
| |
pupu10 basic spinner
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ke Huhti 27, 2011 6:03 pm | |
| JEE KAIKKI MUKAAN VAAN TILAA ON VIELÄ!!!Eli ilmoittautuminen hannahuhtamaki@perra-productions.com. Ja koska joku on kaatanut jotain nestettä näppikselleni, lähetän vielä kaikille kilpailijoille varmistuksen osallistumisesta toiselta koneelta. Elä siis huoli, jos et heti saa vastausta!:)VIELÄ ON TILAA:)! | |
|
| |
Saila Superman
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ke Huhti 27, 2011 6:12 pm | |
| ilmottauduin.. o'ou | |
|
| |
neitinopsa intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 156 Ikä : 36 Location : Vantaa Registration date : 13.09.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ke Huhti 27, 2011 6:32 pm | |
| Jeee hyvä tytöt! | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 372 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 09.03.2011
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ke Huhti 27, 2011 6:35 pm | |
| - Lainaus :
- ilmottauduin.. o'ou
Hienoa Saila! Oletko esiintynyt aikaisemmin? Minä täällä vielä mietin.. nyhverö mikä nyhverö | |
|
| |
Saila Superman
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ke Huhti 27, 2011 6:38 pm | |
| en oo en. | |
|
| |
Lotta. hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 369 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 05.04.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ke Huhti 27, 2011 6:44 pm | |
| Mäkään en oo esiintyny ja voi olla, että tää on ainoo tilaisuus ikinä. Jännittää jo | |
|
| |
Päivi intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 114 Location : Helsinki Registration date : 28.03.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ke Huhti 27, 2011 6:52 pm | |
| Unya, sun pitää mennä! Teet vaikka Move!-tunneilla jonkun kivan koreon, missä on sellaisia liikkeitä, mistä oot itsevarma. Mä tulisin tekemään sun kanssa paripyörähdyksiä, mutta lähden just tuolloin reissuun :/
Ja anteeksi nyt kaikki, mutta missä vaiheessa tankotanssista on tullut missi- tai fitnesskisat? Rasvaprosentti ei liene arvosteluperuste? | |
|
| |
| |
| |
Hennu/Henriikka Superman
Viestien lukumäärä : 988 Ikä : 38 Location : Tampere Registration date : 23.11.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ke Huhti 27, 2011 8:37 pm | |
| Hienoa Saila!! | |
|
| |
Ewy Superman
Viestien lukumäärä : 965 Ikä : 36 Location : Järvenpää Registration date : 24.09.2009
| |
| |
pupu10 basic spinner
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! Ke Huhti 27, 2011 9:49 pm | |
| Todella hienoa osanottajia tulee koko ajan lisää!!VIELÄ on paikkoja jäljellä!! | |
|
| |
sluippa Superman
Viestien lukumäärä : 741 Ikä : 40 Location : Espoo Registration date : 07.05.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! To Huhti 28, 2011 8:06 am | |
| Siis onko tanko nyt sitten vaihtunut x-poleen? Noh, parempi vaan! Pupu, et sitten ilmeisesti vuokraakaan pole4fitiltä sitä stagea? Sitä vaan kun eilen juuri puhuin erään kanssa, joka olisi tarvinnut sitä stagea samana päivänä. Voin sitten kertoa, että se onkin vapaana. Unya, mukaan vaan! Hieno Saila ja kaikki muut uskaltautuneet. Ei tää niin vakavaa ole! | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! To Huhti 28, 2011 8:33 am | |
| Aattelin tänään kotitangolla kokeilla, josko niistä muutamasta hassusta liikkeestä jotka hallitsen saisi muodostettua jonkinlaista koreota.. niin voisinpa sitten ehkä osallistua Tiedän, että tämä on vain leikkimielinen kilpailu, mutta esiintyminen on minulle jotain ihan uutta - ajatuskin siitä jännittää! Yritän henkisesti ylittää sitä kynnystä täällä Onkos kellään muuten kotona X-polee jota pääsis kokeileen? Itse olen harjoitellut vain Fitpolella, joten ei ole kokemusta X-polesta.. siinä on kuitenkin vähän erilainen pito kuin Fitpolessa? Ihan sillä, että jos nyt tuonne "kilpailuun" tulee X-pole niin se ei olisi ensimmäinen kohtaamiseni kyseisen tankotyypin kanssa.. | |
|
| |
pupu10 basic spinner
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! To Huhti 28, 2011 8:38 am | |
| Elikkäs kaikille kilpailijoille tiedoksi!Skabaan on tulossa siis X-pole! Laitan siitä ja muista asioista vielä kilpailijoille meilii! | |
|
| |
jolla intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 89 Ikä : 40 Location : Helsinki Registration date : 20.03.2011
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! To Huhti 28, 2011 9:12 am | |
| No hitsi. Kyl mäki nyt ilmottauduin (jos mahun viel mukaan) ku näyttää et muutkin lähtee tosiaanki sitä esiintymiskokemusta tarvitaan! Unya siitä X-polesta: RTP:llahan on käytössä X-polet, ja siellä on nykyisin maanantaisin ja keskiviikkosin vapaa treeniaika klo 15-17 (ei opettajaa). Maksaa 3 €. Jenni, korjaa jos oon väärässä mutta eiks sinne saa tulla kaikki halukkaat treenaamaan? Pitää vaan varaa paikka varausjärjestemästä, eiks je? Mut jos ei, niin mulla on itellä myös X-pole kotona (joskaan ei ihan riittävästi tilaa ympärillä jos on pitkät raajat), jolle saa toki tulla kans heilumaan | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!! | |
| |
|
| |
| Tankotanssi kilpailu!!! | |
|