Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Tankotanssi ja ihonhoito

Siirry alas 
+30
W_devil
Lotta.
Nepu
Vipru
Malin
viuhka
Saila
Ivanka
wilmiina
Miia
Hennu/Henriikka
Manares
Tazze
Pdm
shadow87
hpl
iitaliina
merqus
BLAAAAACK
Tiu
sluippa
papaija
Mortianna
Ewy
Martta
Eeva
Tea
salama
Ish
Päivi
34 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Päivi
intermediate inverter
intermediate inverter
Päivi


Viestien lukumäärä : 114
Location : Helsinki
Registration date : 28.03.2010

Tankotanssi ja ihonhoito Empty
ViestiAihe: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito Icon_minitimeLa Helmi 04, 2012 2:39 pm

Ihonhoidosta on keskustelu off-topicina muutamaankin kertaan, mutta mielestäni aihe ansaitsee oman topicinsa. Etenkin nyt kun on oikein kovat pakkaset, iho kuivuu hullun lailla, mutta itselläni ainakin pito häviää kokonaan jos menen ihoani rasvaamaan. Kokeiltu on erilaisia voiteita, mutta kaikissa sama efekti, vaikka rasva olisi levitetty tyyliin 20h ennen treenejä. Toisaalta olen kuullut, että jos iho on oikein kuiva, joillain pito löytyy vain rasvaamalla... Ei pysty käsittämään!

Pientä apua olen saanut kun vaihdoin suihkusaippuan Eucerinin suihkuöljyyn. Jos seuraavana päivänä ei ole tankotreenejä, levitän jotain oikein tuhtia kosteusvoidetta. Edellinen (Neutrogenan) juuri loppui, olisi kanssatankoilijoilla jotain suosituksia?
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Tankotanssi ja ihonhoito Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito Icon_minitimeLa Helmi 04, 2012 2:50 pm

Voin taas hehkuttaa Pole Physics -voidetta. Mulla kuuuiva atooppinen iho ja tulee helposti repeämiä ymm. ihanaa.
Tuota rasvaa voi huoleti laittaa illalla jos seuraavana päivänä tankoilee, eikä tarvi pestä pois.
On kyllä itelle pelastus tän kylmyyden keskellä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Päivi
intermediate inverter
intermediate inverter
Päivi


Viestien lukumäärä : 114
Location : Helsinki
Registration date : 28.03.2010

Tankotanssi ja ihonhoito Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito Icon_minitimeLa Helmi 04, 2012 2:57 pm

Löysin tällaiset kotisivut http://www.polephysics.com/ Vaikuttaa kiinnostavalta, kiitos vinkistä Ish! Mistä olet ostanut?
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Tankotanssi ja ihonhoito Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito Icon_minitimeLa Helmi 04, 2012 3:21 pm

Pole-a-holicilta Smile
Itellä ihan hajutonta, mutta vähän kutkuttais seuraavaks ottaa hajustettu kokeiluun. sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
Päivi
intermediate inverter
intermediate inverter
Päivi


Viestien lukumäärä : 114
Location : Helsinki
Registration date : 28.03.2010

Tankotanssi ja ihonhoito Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito Icon_minitimeLa Helmi 04, 2012 3:23 pm

Harmi, kun näyttää Pole-a-holicilla olevan loppu. Eräs sivusto tarjosin 45 punnan postikuluja, ja Australian sivulta ei saa edes tilattua Suomeen!
Takaisin alkuun Siirry alas
salama
basic inverter
basic inverter
salama


Viestien lukumäärä : 36
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.07.2010

Tankotanssi ja ihonhoito Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito Icon_minitimeLa Helmi 04, 2012 4:11 pm

Mun iho on ainakin sellainen, että rasvaan sen talvella aina illalla jollain tuhdimmalla rasvalla, ja aamulla rasvaan ohuella voiteella jos tankoilen illemmasta. Eli ihan erilainen kuin Sagiolla Very Happy Pito löytyy paljon paremmin rasvatulla iholla, mutta toki rasvan täytyy olla sellainen joka imeytyy hyvin eikä jää "kalvoksi" ihon päälle.

Talvi on kyllä haasteellinen tankoilijoiden iholle, jokaiselle sopiva ihonhoitokin löytyy vain kokeilemalla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Päivi
intermediate inverter
intermediate inverter
Päivi


Viestien lukumäärä : 114
Location : Helsinki
Registration date : 28.03.2010

Tankotanssi ja ihonhoito Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito Icon_minitimeLa Helmi 04, 2012 4:49 pm

Mikä sulle Salama on ollut hyvin imeytyvä voide? Itse en ole sellaista tosiaan löytänyt, vaikka olisi sen vuorokautta aiemmin levitetty niin silti hikoillessa puskee pintaan.

Löytäisipä jonkun nettikaupan, joka toimittaisi Suomeen Pole Physicsiä, olisi kiva kokeilla! Siis kohtuullisilla postikuluilla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tea
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 172
Ikä : 38
Location : Ähtäri
Registration date : 28.11.2008

Tankotanssi ja ihonhoito Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito Icon_minitimeLa Helmi 04, 2012 5:07 pm

Pole-a-holicin nettisivuilla lukee varastotilanteessa, että PolePhysicsiä on tulossa helmikuun alussa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
salama
basic inverter
basic inverter
salama


Viestien lukumäärä : 36
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.07.2010

Tankotanssi ja ihonhoito Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito Icon_minitimeLa Helmi 04, 2012 5:09 pm

Oikeastaan mikä vain suhteellisen kevyt voide. Käytössä tällä hetkellä Dermosilin Talvi Body voide (rasva% 17) ja E-vitamiini ihonhoitovoide (tässä rasvaprosentti vain 11%). Ei kuitenkaan kaikkein kevyimpiä, varsinkaan tuo talvivoide, mutta mulla taitaa olla niin janoinen iho että imee hyvin. Joskus jopa laitan aamulla vartaloöljyä, varsinkin kuivaöljy imeytyy todella nopeasti eikä jää ihon pinnalle.

Iltaisin käytän body buttereita ja Dermosilin Extra voide on mulle pelastus, siinä rasvaa 40% eli todella tuhtia. Silti aamulla iho ei yhtään liian rasvainen, enkä talvella voisi kuvitellakaan käyväni suihkussa aamulla ilman että rasvaan taas ihoa jos meen tangolle myöhemmin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Tankotanssi ja ihonhoito Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito Icon_minitimeLa Helmi 04, 2012 8:58 pm

Joo odotellaan toimitusta
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
intermediate inverter
intermediate inverter
Eeva


Viestien lukumäärä : 140
Ikä : 40
Location : Helsinki
Registration date : 28.07.2009

Tankotanssi ja ihonhoito Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito Icon_minitimeSu Helmi 05, 2012 2:15 am

Muistelin joskus lukeneeni täältä että The Body Shopin Body butterit toimisi tankoilun kanssa, mutta en sittemmin ole enää löytänyt asiasta mitään mainintaa uudestaan (olenkohan taas nähnyt vain unta....sekin olisi mahdollista)

Sitä kuitenkin olen käyttänyt esim. edellisenä päivänä ennen tankoilua. Omalla tangolla joskus jopa samana iltana jos aamulla olen laittanut sitä kevyesti. Enkä ole huomannut että se sotkisi tankoa tai häiritsisi pitoakaan. Parantaa korkeintaan, kun kuivalla iholla valun vain alas. Viimeksi tankoillessa en ollut suihkun jälkeen laittanut mitään voidetta ja se sitten näkyi. Pystyin hyvin lämmitelleenä (ja tankokin oli lämmin) ihan huoletta irrottamaan kädet kaksosessa, mutta valuin kokoajan tasaisen hiljalleen alas... Very Happy

Välillä kuitenkin kuivun niin pahasti että saan läträtä tuota "voita" paikotellen valtavat kerrokset. Mutta se onkin ollut kautta aikojen ainoa voide joka ihan oikeesti auttaa kuivuuteen kun pahimmassa vaiheessa käyttää päivittäin.
Ja plussaa tietty myös ihanista tuoksu vaihtoehdoista Smile Tällä hetkellä on menossa mustikka.
Takaisin alkuun Siirry alas
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Tankotanssi ja ihonhoito Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito Icon_minitimeSu Helmi 05, 2012 9:03 am


Mulla on ollut sitä Body Shopin shea-vartalovoita joskus (kunnes mieheni sai allergisen reaktion siitä tuoksusta Rolling Eyes ) ja vaikkei oma ihoni tarvitsekaan niin tuhtia rasvaa niin ei se seuraavana päivänä tankoilua häirinnyt yhtään jos illalla laittoi. Sellaista rasvaa en kyllä ole löytänyt jota voisi samana päivänä ennen tankoilua laittaa, mutta itse en onneksi tarvitsekaan kun iho ei ole ihan kauhean kuiva.

Nyt mulla on tuollainen Nivean joku Pure&Natural -voide, tosi kevyt ja hyvin imeytyvä koostumus mutta kosteutusteho on tosi hyvä. Jos jollakulla on sellainen iho ettei voiteessa tarvitse kauheasti rasvaa olla niin tuota kannattaa kokeilla, hintaa on joku 5 euroa eli konkurssiin ei mene Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Tankotanssi ja ihonhoito Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito Icon_minitimeSu Helmi 05, 2012 11:00 am

Mulla bodybutter puskee seuraavana päivänä tankoillessa ihon läpi, eli ei sovi mulle. Sen sijaan vannon Doven bodymilkin ja sen kevyesti päivettävän nimiin♥ Edellisena iltana suihkun jälkeen iholle ja pito on kuin unelma. Yleensä käytän tuota bodymilkiä, mutta näillä pakkasilla joskus myös tuota päivettävää, koska siitä saan vielä paremman pidon. Tänä talvena oon jonkin verran käyttänyt käsivoiteita niin, että olen saattanut aamullakin laittaa ja suurin osa on toiminut ihan hyvin. Parhaan pidon saan kuitenkin käsiinkin, kun läträän illalla tarpeeksi tuota Dovea...
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Tankotanssi ja ihonhoito Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito Icon_minitimeSu Helmi 05, 2012 11:19 am

Mä en oikeestaan ikinä rasvaa ihoa, mutta treenikaveri vinkkasi että Helosan on hyvä voide, ei jätä rasvaseksi. Mulle se on tuttu lähinnä hevosrasvana. Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
papaija
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
papaija


Viestien lukumäärä : 361
Ikä : 34
Registration date : 14.09.2008

Tankotanssi ja ihonhoito Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito Icon_minitimeSu Helmi 05, 2012 11:31 am

Mä oon käyttäny Erioilin hajusteetonta kosteusemulsiota, se on kevyt ja ainakin mulla imeytyy ja kosteuttaa hyvin. Oon usein laittanu aamulla sitä, jos oon menossa tangolle samana päivänä, eikä ole ollut ongelmia, päinvastoin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Tankotanssi ja ihonhoito Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito Icon_minitimeSu Helmi 05, 2012 11:40 am

Mä olen kans huomannut, että Body Shopin Body Butterit toimii. Paitsi poikkeuksena mustikka (joka taisi olla joku superkosteuttava), joka ei imeytynyt niin hyvin ja haittasi seuraavan päivän tankoiluja. Mut kosteuttava se kyl oli.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tiu
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.10.2010

Tankotanssi ja ihonhoito Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito Icon_minitimeSu Helmi 05, 2012 12:44 pm

Mä en ole vielä löytänyt mitään rasvaa, joka ei haittaisi tankoilua. Tuntuu että en voi edes sheivata edellisenä iltana, kun lennän tangolta alas kuin leppäkeihäs. Mulla ei ole muutenkaan mitään pitoa jaloissa ilman grippejä niin nuo rasvat pahentaa vaan, on vaan niin tällaset ihme silojalat. Täytyy aina ajottaa noi ihonhoidot sellasille päiville, kun tietää, ettei seuraavana päivänä mee tangolle. Pahimpia on just noi bodybutterit, ei tuu mitään mistään. Very Happy

Ehkä täytyy kokeilla noita teiän kokeilemia!
Takaisin alkuun Siirry alas
BLAAAAACK
intermediate inverter
intermediate inverter
BLAAAAACK


Viestien lukumäärä : 182
Ikä : 32
Location : Tampere
Registration date : 13.12.2011

Tankotanssi ja ihonhoito Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito Icon_minitimeSu Helmi 05, 2012 8:34 pm

Ite käyn iltaisin yleensä suihkussa (joka toinen päivä näin talvisin) ja rasvaan Garnierin 7 days Hydrating Body lotionilla. Suihkuiltana en kykene tangolla muutakun spinnaamaan mutta seuraavana päivänä pystyy hyvin seisoskelemaan huoletta. Itsellä on kuiva iho joka imaisee rasvan itseensä varsinkin talvisin niin ongelmaa ei ole ilmennyt.

Suurempi ongelma on käsivoiteet, kun ovat niin rasvaisia että pois peseminen on lähes mahdotonta.. Talvi on perseestä Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Tankotanssi ja ihonhoito Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito Icon_minitimeMa Helmi 06, 2012 8:44 am

Käsivoiteista voin suositella tätä Clarinsin käsivoidetta: http://www.feelunique.com/p/Clarins-Hand-and-Nail-Treatment-Cream-100ml
Markettien halvat käsivoiteet on mun kokemuksen mukaan ihan kauheita, ei kannata.
Takaisin alkuun Siirry alas
merqus
Superman
Superman
merqus


Viestien lukumäärä : 535
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 11.06.2008

Tankotanssi ja ihonhoito Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito Icon_minitimeMa Helmi 06, 2012 10:01 am

Ite käytin aikanaan tarvittaessa Natusanin baby lotionia, eli semmosta vauvoille tarkotettua kosteusvoidetta. Pysty laittamaan samana päivänäki ku oli tankoilemaan menossa. Todella kevyttä ja imeytyy nopeasti Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
iitaliina
intermediate inverter
intermediate inverter
iitaliina


Viestien lukumäärä : 158
Ikä : 32
Location : Vaasa
Registration date : 04.02.2012

Tankotanssi ja ihonhoito Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito Icon_minitimeTi Helmi 07, 2012 2:04 pm

En tiiä toimiiko enkä ole itsekkään kerenny vielä kokeilla, mutta kaveri kerto että suihkussa pesee ihon suihkusaippuan sijasta jollain perusvoiteella..
en tiedä toimiiko mutta kai ihan kokeilemisen arvonen juttu Very Happy
jos joku on kokeillu nii kuulisin mielelläni kokemuksia Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
hpl
intermediate inverter
intermediate inverter
hpl


Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 17.10.2011

Tankotanssi ja ihonhoito Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito Icon_minitimeTi Helmi 07, 2012 3:17 pm

Minun iho on näin talvella aivan perseestä! ilman rasvoja ei pysy ko iho vain hilseilee, sitten erilaisia rasvoja olen nyt kokeillu, dermosilin talvivoide lisäsi pitoa ehkä vähäsen, kunnes sitten hiki puski sen rasvan läpi ja alas tultiin.. dermosilin bodybutter olikin sitten aivan liikaa.. jos sitä seuraavaksi kokeilis tuota dermosilin lime-voidetta.. huoh! ja siis levitän rasvan vuorokautta ennen tankoilua, silti tuntuu että tangolta vain liusuu alas.. murrrr Evil or Very Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
shadow87
Superman
Superman
shadow87


Viestien lukumäärä : 739
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 03.04.2011

Tankotanssi ja ihonhoito Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito Icon_minitimeTi Helmi 07, 2012 10:10 pm

Mulle tää mun kuiva iho teki taas tepposet ja en pysyny tolpassa :// spinnyllä en pystyny ees istumaan :/// eli rasvaa nahkaan ja parempi onni (iho) huomenna..Nyt onki jääny parina iltana rasvaamatta niin eipä tuo ihme jos ei oo pitoa ://
Takaisin alkuun Siirry alas
Päivi
intermediate inverter
intermediate inverter
Päivi


Viestien lukumäärä : 114
Location : Helsinki
Registration date : 28.03.2010

Tankotanssi ja ihonhoito Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito Icon_minitimeTi Helmi 07, 2012 10:21 pm

Nyt on pole-a-holicilla taas Pole Physicsin voiteita saatavilla! http://pole-a-holic.mycashflow.fi/product/153/pole-physics--vartalovoide-280-ml
Tilasin hajuttoman ja itseruskettavan, en ole varmaan ikinä käyttänyt näin paljon rahaa voideostoksiin! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Pdm
intermediate spinner
intermediate spinner
Pdm


Viestien lukumäärä : 68
Ikä : 33
Location : Oulu
Registration date : 06.01.2010

Tankotanssi ja ihonhoito Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito Icon_minitimeTi Helmi 07, 2012 11:00 pm

iitaliina kirjoitti:
En tiiä toimiiko enkä ole itsekkään kerenny vielä kokeilla, mutta kaveri kerto että suihkussa pesee ihon suihkusaippuan sijasta jollain perusvoiteella..
en tiedä toimiiko mutta kai ihan kokeilemisen arvonen juttu Very Happy
jos joku on kokeillu nii kuulisin mielelläni kokemuksia Smile
Näin atooppisesta ihosta koko ikäni kärsineenä en voi kuin suositella tätä vinkkiä talvi-iholle! Smile En tiedä mitä mun iholle kävisi jos en sitä rasvalla pesisi, niin monta vuotta olen sitä aina talvisin tehnyt ja pysynyt kyllä sillä hyvin kunnossa. Aqualan L on paljon testattu ja hyväksi todettu täällä suunnalla ainakin Smile

Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tankotanssi ja ihonhoito Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tankotanssi ja ihonhoito
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 3Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
 Similar topics
-
» Tankotanssi kilpailuja???
» Tankotanssi ja raskaus
» Tankotanssi paitoja
» Tankotanssi Kemiin!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: