| Tankotanssi ja ihonhoito | |
|
+30W_devil Lotta. Nepu Vipru Malin viuhka Saila Ivanka wilmiina Miia Hennu/Henriikka Manares Tazze Pdm shadow87 hpl iitaliina merqus BLAAAAACK Tiu sluippa papaija Mortianna Ewy Martta Eeva Tea salama Ish Päivi 34 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Tazze intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 116 Ikä : 41 Location : Helsinki Registration date : 21.10.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito Ke Helmi 08, 2012 8:33 am | |
| Mä pesin aikoinaan kanssa itteni perusvoiteella kun lääkäri pahan ihottuman takia sanoi että se voisi auttaa. Lääkärin mukaan perusvoiteella lähtee ihan kaikki se lika mikä saippuallakin. Hyvin se tuntui sillon toimivan nyt jostain syystä jäänyt kun on suihkusaippuoita jostain kertynyt eikä ihottuma ole palannut. | |
|
| |
Manares intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 74 Ikä : 37 Location : Tornio Registration date : 28.10.2011
| Aihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito Ke Helmi 08, 2012 5:41 pm | |
| Kuorin ihon tarpeeksi usein, ja rasvaan sen jälkeen. Tietenkin syön kalanmaksaöljyä. Ei ole sen aloituksen jälkeen hilseilly iho. Tietty ku muistaa syyä sitä säännöllisesti. | |
|
| |
Hennu/Henriikka Superman
Viestien lukumäärä : 988 Ikä : 38 Location : Tampere Registration date : 23.11.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito To Helmi 09, 2012 12:01 am | |
| | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 74 Ikä : 37 Location : Tornio Registration date : 28.10.2011
| Aihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito To Helmi 09, 2012 1:56 pm | |
| Kapselimuodossa syön niitä. Tosi päivänmittaan valahtaa suuhun se maku.. mmm.. Vieläkin kun porukoilla käy, niin isä kaivaa sen isoimman lusikan ja laittaa sitä öljyä niin paljon kuin mahdollista ja sitten ei auta ku *klumps*. Oon aina yhtä ilahtunu.. Parhaimmat talvi-ihon hoito-ohjeet oon saanu isältäni. | |
|
| |
hpl intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 139 Ikä : 37 Location : Tornio Registration date : 17.10.2011
| Aihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito To Helmi 09, 2012 4:07 pm | |
| Manaresilla onkin ehkä kuulain iho, minkä olen koskaan nähnyt Nämä on selvästi jotain ihonhoitovinkkejä syvältä Lapista.. Mulla vain edelleenki mättää se typerä kala-allergia!! Pitääpä soittaa minun viherpiipertäjä siskolle ja kysyä siltä vinkkejä, tiedä mitä puu-/kasvitippaa se suosittelee.. Isosisko aina yrittää kovasti saada meidät syömään tosi terveellisesti, kotona on kaappi täynnä hampunsiemeniä, erilaisia uutteita jne. Ne ei vain ole kauhean kovaa suosiota saavuttaneet Se on aina missiolla kun tulee käymään joskus kotosalla.. Kookosöljyäkin se on joskus antanut mulle lahjaksi. Mutta täytyypä myöntää, että monet siskon ja sen miehen vinkit toimii! Ja esim. nokkosmuusi ja nokkosmunakas on ollu oikeasti hyvää.. ja punajuuripitsa (ehkä parasta, mitä olen koskaan maistanu) ja sitten se luonnon ihmelääke propolis! (ilmeisesti mehiläisvahakitti) Sillä saa kyllä kurkkukivut pois alta aika yksikön, ja haavat hoidettua jne. | |
|
| |
hpl intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 139 Ikä : 37 Location : Tornio Registration date : 17.10.2011
| Aihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito To Helmi 09, 2012 4:24 pm | |
| Nonniin, sisko suositteli esim. kookosöljyä.. Sekä sisäisesti, että ulkoisesti (Suihkussa hieroa kookosöljyä(oliiviöljykin käy)/keitettyä kahvinpurua + esim. jogurttia iholle.. kuorii ja kosteuttaa samanaikaisesti) Sisäisesti nautittuna Bioteekin herukansydän tyrni kapselit on kuulema hyvät (hintavampaa kuin kalaöljy), Frantsilan Optimi omegaöljy olis kuulema kans hyvä ja vieläpä kalaton! | |
|
| |
shadow87 Superman
Viestien lukumäärä : 739 Ikä : 37 Location : Tornio Registration date : 03.04.2011
| |
| |
| Aihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito Pe Helmi 10, 2012 10:56 am | |
| Jotkut puhuu vehnänalkioöljyn puolesta. En ole itse testannut mutta sekin lienee kokeilemisen arvoinen. hpl: puolet nuista siskosi vinkeistä oli jotain mitä en ole kuullutkaan. Pitää laittaa testiin. Oma lemppari kosteusvoide ku iho on tosi kuivana talvella on Bodyshopin hamppurasva. Taivaallinen. Mulla tulee helposti kovettumia jalkapohjiin niin se auttaa niihinki. Toisaalta jos mulla iho kuivuu käppyräksi, viimeeksi sen penteleen flunssan takia ku niistin ihonkin irti käytin bepanthenia. Toimii. | |
|
| |
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito Pe Helmi 10, 2012 11:22 am | |
| Jos kookosöljyä meinaa nauttia sisäisesti niin suosittelen aloittamaan sitten aika pienellä määrällä ja vähitellen vasta nostaa annosta sillä vetää tosi tehokkaasti vatsan sekaisin ja aiheuttaa oksettavan olon Itsehän otin sitä n. puolikkaan ruokalusikallisen (suositus 1-4 rkl pvä), eikä kannattanut vessan lähettyviltä poistua hetkeen | |
|
| |
wilmiina Superman
Viestien lukumäärä : 675 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 10.03.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito Pe Helmi 10, 2012 12:20 pm | |
| toi kookosöljy muakin on kiinnostanu pitkään ja varsinki ku äiti on siitä kovasti puhunu aina..... mut jos se pistää masun iha rullalle ni se vähän pelottaa... menikö se miia sulla ohi kuitenki vai onks edelleen joka kerta oksu ja vessantarve? | |
|
| |
Martta Superman
Viestien lukumäärä : 645 Ikä : 38 Location : Jyväskylä Registration date : 21.03.2011
| Aihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito Pe Helmi 10, 2012 12:51 pm | |
| Kyllä sen pahan olon pitäis mennä ohi, voi kai sitä tietysti joku onneton olla kookosöljyllekin yliherkkä. Varovasti kun aloittaa niin kyllä siihen nopeasti pitäisi tottua Mulle ei ole tullut mitään oloja vaikka innokkaasti aloitin heti aika reilulla annostuksella... Iholle toimii myös itselläni hyvin, suihkun jälkeen levittelen usein koko kropalle ja yöksi usein naamaan. Joskus kun ei tarvitse poistua kotoa olen levitellyt sitä myös päänahkaan, se kun on mulla näin talvella ihan rutikuiva ja hilseilee karseasti. Toimii, sen jälkeen on muutaman päivän kutinat poissa. Harmi että öljytukkana ei vaan oikein kehtaa ihmisten ilmoilla liikuskella ja sitä öljyä on myös aika vaikea pestä pois kun on näin paljon karvaa päässä kuin meikällä. | |
|
| |
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito Pe Helmi 10, 2012 1:46 pm | |
| Joo kyllä sen pahan olon pitäisi mennä aika nopeasti ohi. Mulla jäi kyllä kerta kokeiluksi kun ei ehdoin tahdoin halua aiheuttaa itselleen niin pahaa oloa kun muutenkin on vatsan kanssa tosi paljon ongelmia. Tuolla se purkki on kaapissa, ehkä joku päivä reipastun ja otan uusinnan | |
|
| |
Ivanka hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 221 Location : Helsinki Registration date : 17.08.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito Pe Helmi 10, 2012 1:52 pm | |
| Kookosöljyn aiheuttamat vatsaongelmat menevät muutamassa päivässä ohi. Itse käytän kookosöljyä kermakahvin seassa, tulee tosi herkkua! | |
|
| |
Martta Superman
Viestien lukumäärä : 645 Ikä : 38 Location : Jyväskylä Registration date : 21.03.2011
| Aihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito Pe Helmi 10, 2012 2:14 pm | |
| Muistelinkin että Miialla on muutenkin ollut mahan kanssa vaivoja, se voi olla että reagoit sitten tuohon öljyynkin vähän tavallista voimakkaammin. Kannattaa tosiaan aloittaa pienesti ja jos ei tunnu missään niin lisää vaan.
| |
|
| |
wilmiina Superman
Viestien lukumäärä : 675 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 10.03.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito Pe Helmi 10, 2012 3:11 pm | |
| noku itelläki on "lievästi" herkkä maha ni siks vähä mietiskelinki että kannattaako sitä laittaa itseään jotai kidutusta läpi..... se jatkuva vessassa juokseminen ja kipee maha on nii upee kokemus......... | |
|
| |
Saila Superman
Viestien lukumäärä : 1166 Ikä : 36 Location : Turku Registration date : 27.05.2008
| |
| |
Saila Superman
Viestien lukumäärä : 1166 Ikä : 36 Location : Turku Registration date : 27.05.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito Su Maalis 18, 2012 10:19 am | |
| nyt on pakko hehkuttaa pole physics gradual tanneria. ihana kirpeä tuoksu, kuivui nopeasti, ei lähmää, ja seuraavana päivänä ihossa kaunis sävy. en oo ehtiny testaa miltä tangolla tuntuu kun tätä on laittanu, mut tästä tuli ehdottomasti mun suosikki "itseruskettava" | |
|
| |
Ivanka hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 221 Location : Helsinki Registration date : 17.08.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito Su Maalis 18, 2012 11:52 am | |
| Kiva kuulla, Saila! Mä oon luopunut jo hyvän itseruskettavan löytymisen toivosta, mutta siltikin aina vähän tekisi mieli testailla taas uusia kevään tullessa... | |
|
| |
iitaliina intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 158 Ikä : 33 Location : Vaasa Registration date : 04.02.2012
| Aihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito Ke Toukokuu 02, 2012 8:09 pm | |
| En nyt tiiä kuuluuko tää tänne, mutta onko teillä muilla samaa ongelmaa että säärikarvoja kun ajelee tollasella epilointi? koneella niin sitten ne penteleen karvat alkaa kasvaa pikkusen sillee ihon sisällä.. tosi ärsyttävää, olisko kellään mitään niksiä ongelmaan? | |
|
| |
viuhka basic spinner
Viestien lukumäärä : 9 Ikä : 32 Location : Helsinki Registration date : 31.01.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito Ke Toukokuu 02, 2012 9:54 pm | |
| iitaliina, joo sama ongelma täällä. Kuoriminen + ahkera rasvaaminen pitää ihon sen verran pehmeenä että teoriassa karvojen sisäänpäin kasvaminen pitäis vähentyä. Mutta kyllä ne hennoimmat sinne silti aina jää, tosi ärsyttävää ja ikävää! Ja musta tuntuu et tiukat housut kans jotenki pahentaa tätä ongelmaa, olin pitkään ulkomailla ja aina shortsit/hame päällä niin ei mitään, mut heti ku tuli takas Suomeen ja heitti farkut jalkaan niin toi palas! Huoh. | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 158 Ikä : 33 Location : Vaasa Registration date : 04.02.2012
| Aihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito To Toukokuu 03, 2012 3:29 pm | |
| Okei, eli löysät housut/shortsit koko kesän ja kuorintaa ja rasvausta helpot vinkit. Kiitos kovasti! | |
|
| |
Ewy Superman
Viestien lukumäärä : 965 Ikä : 36 Location : Järvenpää Registration date : 24.09.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito To Toukokuu 03, 2012 7:12 pm | |
| Mua kans ärsyttääää nuo ihon sisään kasvavat yksilöt!! Oon kuullut, että niiden estämiseksi on olemassa jotain voiteitakin. Mutta itse en oo nähnyt enkä kokeillut, joten hinnoista tai tankosopivuudesta mulla ei ole mtn tietoa... Ostin just pari viikkoa sitten sellaisen kuorintahanskan noiden takia (makso jonkun 4€) ja se kyllä on auttanut paljon! | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito Pe Toukokuu 04, 2012 2:17 am | |
| Ewy mistä löysit sellasen hanskan? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito Su Toukokuu 06, 2012 12:58 am | |
| Minäkin olen käyttäny sitä hanskaa. Löytyy monessa marketissa sieltä missä on meikkisieniä ja sen sellaisia härpäkkeitä. | |
|
| |
Ewy Superman
Viestien lukumäärä : 965 Ikä : 36 Location : Järvenpää Registration date : 24.09.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito Su Toukokuu 06, 2012 12:39 pm | |
| Kyllä niitä varmaan löytyy kaikista paikoista, missä myydään meikkejä/ihonhoitojuttuja Ainakin Jyväskylän Ginatricotissa oli eilen, hintaa 2€ | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito | |
| |
|
| |
| Tankotanssi ja ihonhoito | |
|