Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Tankotanssi ja ihonhoito

Siirry alas 
+30
W_devil
Lotta.
Nepu
Vipru
Malin
viuhka
Saila
Ivanka
wilmiina
Miia
Hennu/Henriikka
Manares
Tazze
Pdm
shadow87
hpl
iitaliina
merqus
BLAAAAACK
Tiu
sluippa
papaija
Mortianna
Ewy
Martta
Eeva
Tea
salama
Ish
Päivi
34 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Tazze
intermediate inverter
intermediate inverter
Tazze


Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 40
Location : Helsinki
Registration date : 21.10.2009

Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Icon_minitimeKe Helmi 08, 2012 8:33 am

Mä pesin aikoinaan kanssa itteni perusvoiteella kun lääkäri pahan ihottuman takia sanoi että se voisi auttaa. Lääkärin mukaan perusvoiteella lähtee ihan kaikki se lika mikä saippuallakin. Hyvin se tuntui sillon toimivan nyt jostain syystä jäänyt kun on suihkusaippuoita jostain kertynyt eikä ihottuma ole palannut.
Takaisin alkuun Siirry alas
Manares
intermediate spinner
intermediate spinner
Manares


Viestien lukumäärä : 74
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 28.10.2011

Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Icon_minitimeKe Helmi 08, 2012 5:41 pm

Kuorin ihon tarpeeksi usein, ja rasvaan sen jälkeen.
Tietenkin syön kalanmaksaöljyä. Ei ole sen aloituksen jälkeen hilseilly iho. Tietty ku muistaa syyä sitä säännöllisesti. Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka


Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.11.2008

Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Icon_minitimeTo Helmi 09, 2012 12:01 am

Kalanmaksaöljy hmm..
Takaisin alkuun Siirry alas
Manares
intermediate spinner
intermediate spinner
Manares


Viestien lukumäärä : 74
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 28.10.2011

Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Icon_minitimeTo Helmi 09, 2012 1:56 pm

Kapselimuodossa syön niitä. Tosi päivänmittaan valahtaa suuhun se maku.. mmm.. No
Vieläkin kun porukoilla käy, niin isä kaivaa sen isoimman lusikan ja laittaa sitä öljyä niin paljon kuin mahdollista ja sitten ei auta ku *klumps*.
Oon aina yhtä ilahtunu.. Very Happy

Parhaimmat talvi-ihon hoito-ohjeet oon saanu isältäni. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
hpl
intermediate inverter
intermediate inverter
hpl


Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 17.10.2011

Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Icon_minitimeTo Helmi 09, 2012 4:07 pm

Manaresilla onkin ehkä kuulain iho, minkä olen koskaan nähnyt I love you Nämä on selvästi jotain ihonhoitovinkkejä syvältä Lapista.. Mulla vain edelleenki mättää se typerä kala-allergia!! Evil or Very Mad Pitääpä soittaa minun viherpiipertäjä siskolle ja kysyä siltä vinkkejä, tiedä mitä puu-/kasvitippaa se suosittelee.. Isosisko aina yrittää kovasti saada meidät syömään tosi terveellisesti, kotona on kaappi täynnä hampunsiemeniä, erilaisia uutteita jne. Ne ei vain ole kauhean kovaa suosiota saavuttaneet Very Happy Se on aina missiolla kun tulee käymään joskus kotosalla.. Kookosöljyäkin se on joskus antanut mulle lahjaksi. Mutta täytyypä myöntää, että monet siskon ja sen miehen vinkit toimii! Ja esim. nokkosmuusi ja nokkosmunakas on ollu oikeasti hyvää.. ja punajuuripitsa (ehkä parasta, mitä olen koskaan maistanu) ja sitten se luonnon ihmelääke propolis! (ilmeisesti mehiläisvahakitti) Sillä saa kyllä kurkkukivut pois alta aika yksikön, ja haavat hoidettua jne.
Takaisin alkuun Siirry alas
hpl
intermediate inverter
intermediate inverter
hpl


Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 17.10.2011

Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Icon_minitimeTo Helmi 09, 2012 4:24 pm

Nonniin, sisko suositteli esim. kookosöljyä.. Sekä sisäisesti, että ulkoisesti (Suihkussa hieroa kookosöljyä(oliiviöljykin käy)/keitettyä kahvinpurua + esim. jogurttia iholle.. kuorii ja kosteuttaa samanaikaisesti) Sisäisesti nautittuna Bioteekin herukansydän tyrni kapselit on kuulema hyvät (hintavampaa kuin kalaöljy), Frantsilan Optimi omegaöljy olis kuulema kans hyvä ja vieläpä kalaton!
Takaisin alkuun Siirry alas
shadow87
Superman
Superman
shadow87


Viestien lukumäärä : 739
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 03.04.2011

Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Icon_minitimeTo Helmi 09, 2012 6:10 pm

pitää ottaa kaikki niksit käyttöön kun taas huomasin että tuolla minun titaanisella spinnyllä ei sisäreidet pidä!! on nniin kuivaa.Vaikka oon rasvaillu!!! Mutta fitpolella piti vaikka tolppa oli jääkylmä Rolling Eyes Rolling Eyes Onneks kisoissa on fitpolet Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Manares
intermediate spinner
intermediate spinner
Manares


Viestien lukumäärä : 74
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 28.10.2011

Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Icon_minitimePe Helmi 10, 2012 10:56 am

Jotkut puhuu vehnänalkioöljyn puolesta. En ole itse testannut mutta sekin lienee kokeilemisen arvoinen. Very Happy

hpl: puolet nuista siskosi vinkeistä oli jotain mitä en ole kuullutkaan. Pitää laittaa testiin.

Oma lemppari kosteusvoide ku iho on tosi kuivana talvella on Bodyshopin hamppurasva. Taivaallinen.
Mulla tulee helposti kovettumia jalkapohjiin niin se auttaa niihinki.
Toisaalta jos mulla iho kuivuu käppyräksi, viimeeksi sen penteleen flunssan takia ku niistin ihonkin irti käytin bepanthenia. Toimii. Very Happy

Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Icon_minitimePe Helmi 10, 2012 11:22 am

Jos kookosöljyä meinaa nauttia sisäisesti niin suosittelen aloittamaan sitten aika pienellä määrällä ja vähitellen vasta nostaa annosta sillä vetää tosi tehokkaasti vatsan sekaisin ja aiheuttaa oksettavan olon Very Happy Itsehän otin sitä n. puolikkaan ruokalusikallisen (suositus 1-4 rkl pvä), eikä kannattanut vessan lähettyviltä poistua hetkeen Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
wilmiina
Superman
Superman
wilmiina


Viestien lukumäärä : 675
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 10.03.2009

Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Icon_minitimePe Helmi 10, 2012 12:20 pm

toi kookosöljy muakin on kiinnostanu pitkään ja varsinki ku äiti on siitä kovasti puhunu aina.....
mut jos se pistää masun iha rullalle ni se vähän pelottaa...
menikö se miia sulla ohi kuitenki vai onks edelleen joka kerta oksu ja vessantarve? Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.myspace.com/randomaccidentsband
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Icon_minitimePe Helmi 10, 2012 12:51 pm


Kyllä sen pahan olon pitäis mennä ohi, voi kai sitä tietysti joku onneton olla kookosöljyllekin yliherkkä. Varovasti kun aloittaa niin kyllä siihen nopeasti pitäisi tottua Smile Mulle ei ole tullut mitään oloja vaikka innokkaasti aloitin heti aika reilulla annostuksella... Iholle toimii myös itselläni hyvin, suihkun jälkeen levittelen usein koko kropalle ja yöksi usein naamaan. Joskus kun ei tarvitse poistua kotoa olen levitellyt sitä myös päänahkaan, se kun on mulla näin talvella ihan rutikuiva ja hilseilee karseasti. Toimii, sen jälkeen on muutaman päivän kutinat poissa. Harmi että öljytukkana ei vaan oikein kehtaa ihmisten ilmoilla liikuskella ja sitä öljyä on myös aika vaikea pestä pois kun on näin paljon karvaa päässä kuin meikällä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Icon_minitimePe Helmi 10, 2012 1:46 pm

Joo kyllä sen pahan olon pitäisi mennä aika nopeasti ohi. Mulla jäi kyllä kerta kokeiluksi kun ei ehdoin tahdoin halua aiheuttaa itselleen niin pahaa oloa kun muutenkin on vatsan kanssa tosi paljon ongelmia. Tuolla se purkki on kaapissa, ehkä joku päivä reipastun ja otan uusinnan Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Ivanka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ivanka


Viestien lukumäärä : 221
Location : Helsinki
Registration date : 17.08.2010

Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Icon_minitimePe Helmi 10, 2012 1:52 pm

Kookosöljyn aiheuttamat vatsaongelmat menevät muutamassa päivässä ohi. Itse käytän kookosöljyä kermakahvin seassa, tulee tosi herkkua!
Takaisin alkuun Siirry alas
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Icon_minitimePe Helmi 10, 2012 2:14 pm


Muistelinkin että Miialla on muutenkin ollut mahan kanssa vaivoja, se voi olla että reagoit sitten tuohon öljyynkin vähän tavallista voimakkaammin. Kannattaa tosiaan aloittaa pienesti ja jos ei tunnu missään niin lisää vaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
wilmiina
Superman
Superman
wilmiina


Viestien lukumäärä : 675
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 10.03.2009

Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Icon_minitimePe Helmi 10, 2012 3:11 pm

noku itelläki on "lievästi" herkkä maha ni siks vähä mietiskelinki että kannattaako sitä laittaa itseään jotai kidutusta läpi.....
se jatkuva vessassa juokseminen ja kipee maha on nii upee kokemus.........
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.myspace.com/randomaccidentsband
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Icon_minitimeSu Helmi 12, 2012 2:53 pm

iitaliina kirjoitti:
En tiiä toimiiko enkä ole itsekkään kerenny vielä kokeilla, mutta kaveri kerto että suihkussa pesee ihon suihkusaippuan sijasta jollain perusvoiteella..
en tiedä toimiiko mutta kai ihan kokeilemisen arvonen juttu Very Happy
jos joku on kokeillu nii kuulisin mielelläni kokemuksia Smile
just eilen kokeilin ja toimi! tosin vaati vähän enemmän suihkuttelua ettei jääny mihinkään, mut iho.on nyt kosteampi
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Icon_minitimeSu Maalis 18, 2012 10:19 am

nyt on pakko hehkuttaa pole physics gradual tanneria. ihana kirpeä tuoksu, kuivui nopeasti, ei lähmää, ja seuraavana päivänä ihossa kaunis sävy. en oo ehtiny testaa miltä tangolla tuntuu kun tätä on laittanu, mut tästä tuli ehdottomasti mun suosikki "itseruskettava"
Takaisin alkuun Siirry alas
Ivanka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ivanka


Viestien lukumäärä : 221
Location : Helsinki
Registration date : 17.08.2010

Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Icon_minitimeSu Maalis 18, 2012 11:52 am

Kiva kuulla, Saila! Mä oon luopunut jo hyvän itseruskettavan löytymisen toivosta, mutta siltikin aina vähän tekisi mieli testailla taas uusia kevään tullessa...
Takaisin alkuun Siirry alas
iitaliina
intermediate inverter
intermediate inverter
iitaliina


Viestien lukumäärä : 158
Ikä : 32
Location : Vaasa
Registration date : 04.02.2012

Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Icon_minitimeKe Toukokuu 02, 2012 8:09 pm

En nyt tiiä kuuluuko tää tänne, mutta onko teillä muilla samaa ongelmaa että säärikarvoja kun ajelee tollasella epilointi? koneella niin sitten ne penteleen karvat alkaa kasvaa pikkusen sillee ihon sisällä.. Evil or Very Mad tosi ärsyttävää, olisko kellään mitään niksiä ongelmaan?
Takaisin alkuun Siirry alas
viuhka
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 9
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 31.01.2010

Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Icon_minitimeKe Toukokuu 02, 2012 9:54 pm

iitaliina, joo sama ongelma täällä. Kuoriminen + ahkera rasvaaminen pitää ihon sen verran pehmeenä että teoriassa karvojen sisäänpäin kasvaminen pitäis vähentyä. Mutta kyllä ne hennoimmat sinne silti aina jää, tosi ärsyttävää ja ikävää! Ja musta tuntuu et tiukat housut kans jotenki pahentaa tätä ongelmaa, olin pitkään ulkomailla ja aina shortsit/hame päällä niin ei mitään, mut heti ku tuli takas Suomeen ja heitti farkut jalkaan niin toi palas! Huoh. Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
iitaliina
intermediate inverter
intermediate inverter
iitaliina


Viestien lukumäärä : 158
Ikä : 32
Location : Vaasa
Registration date : 04.02.2012

Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Icon_minitimeTo Toukokuu 03, 2012 3:29 pm

Okei, eli löysät housut/shortsit koko kesän ja kuorintaa ja rasvausta Very Happy helpot vinkit. Kiitos kovasti! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Icon_minitimeTo Toukokuu 03, 2012 7:12 pm

Mua kans ärsyttääää nuo ihon sisään kasvavat yksilöt!! Oon kuullut, että niiden estämiseksi on olemassa jotain voiteitakin. Mutta itse en oo nähnyt enkä kokeillut, joten hinnoista tai tankosopivuudesta mulla ei ole mtn tietoa...

Ostin just pari viikkoa sitten sellaisen kuorintahanskan noiden takia (makso jonkun 4€) ja se kyllä on auttanut paljon! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
iitaliina
intermediate inverter
intermediate inverter
iitaliina


Viestien lukumäärä : 158
Ikä : 32
Location : Vaasa
Registration date : 04.02.2012

Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Icon_minitimePe Toukokuu 04, 2012 2:17 am

Ewy mistä löysit sellasen hanskan? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Manares
intermediate spinner
intermediate spinner
Manares


Viestien lukumäärä : 74
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 28.10.2011

Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Icon_minitimeSu Toukokuu 06, 2012 12:58 am

Minäkin olen käyttäny sitä hanskaa. Löytyy monessa marketissa sieltä missä on meikkisieniä ja sen sellaisia härpäkkeitä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Icon_minitimeSu Toukokuu 06, 2012 12:39 pm

Kyllä niitä varmaan löytyy kaikista paikoista, missä myydään meikkejä/ihonhoitojuttuja Smile Ainakin Jyväskylän Ginatricotissa oli eilen, hintaa 2€ Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi ja ihonhoito   Tankotanssi ja ihonhoito - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tankotanssi ja ihonhoito
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
 Similar topics
-
» Tankotanssi kilpailuja???
» Tankotanssi ja raskaus
» Tankotanssi paitoja
» Tankotanssi Kemiin!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: