Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Tankotanssi paitoja

Siirry alas 
+15
kajakki
-Hanna-
Carnivora
Adelle
Nina
nekuliini
Ashta
tasuni
Sanni
Kirsi
Iina
Ramona
tinga1911
Nanna H.
AdminSusie
19 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
AdminSusie
Admin
Admin
AdminSusie


Viestien lukumäärä : 341
Ikä : 45
Location : Salo
Registration date : 05.12.2007

Tankotanssi paitoja Empty
ViestiAihe: Tankotanssi paitoja   Tankotanssi paitoja Icon_minitimeTo Tammi 17, 2008 10:13 pm

kun on ollut tuota ylimääräistä aikaa, olen muutaman tälläisen askarrellut.
Paidat on painoa vailla, hyvät originaalit ja mallikuvat on olemassa, eli nyt jos joku tietää (tai omistaa jonkinmoisen suhteen) hyvää painatuspaikkaan niin vinkkejä otan ilomielin vastaan.
Paitoja siis on saatavana minulta, tarkoitus olisi että ne tuossa kuukauden sisään olisivat ihan käsin kosketeltavassa kunnossa. Hinnasta ei vielä hajua, sillä mä vasta kartoitan kiinnostusta (lupaa tälle palstalle niitä ihan inhimilliseen YYA hintaan), ulkomaisista postikuluista ja muista ei kannata huolehtia mä vierailen kyllä aika ajoin suomessa.
Kasvattavaa kriitiikkä ja kommentointia ja ihan uusia ideoita sloganeihinkin vastaan otan mieluusti.

Editoinpa nyt viestiä hiukan. Eli muutaman kehitysehdotuksen jälkeen paidat sai hieman uutta muotoa ja kuvasuunnitelmien määräkin editoitui. Eli lopullista painotarjousta haen näille malleille:

Tankotanssi paitoja Poledancer_paita_pinkki
Tankotanssi paitoja Poletricks_paita_pinkki
Tankotanssi paitoja Spin_paita_pinkki
Tankotanssi paitoja Temppuja_paita_pink

lady-fit perusmustaa paitaa o-kauluksella ja kokoja se normi s-l

infoan lisää ko tiedän tarkan hinnan

postittelen omaan blogiini tän projektin tarkempia kuulumisia


Viimeinen muokkaaja, pvm Pe Tammi 18, 2008 2:25 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://spinaround.niceboard.net
Nanna H.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nanna H.


Viestien lukumäärä : 253
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 09.12.2007

Tankotanssi paitoja Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi paitoja   Tankotanssi paitoja Icon_minitimeTo Tammi 17, 2008 10:20 pm

Mulle kelpais kyllä jotkut lady fit t-paidat, varsinkin jos niitä saa jossain muussa värissä kuin mustana. (: Mutta kyllä mun yks "temppuja tangolla" paita pitää ostaa, vaikka sit mustana.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tampere-showcase.fi
tinga1911
intermediate inverter
intermediate inverter
tinga1911


Viestien lukumäärä : 106
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 17.01.2008

Tankotanssi paitoja Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi paitoja   Tankotanssi paitoja Icon_minitimeTo Tammi 17, 2008 11:04 pm

Toi Fancy a spin -paita on ihan paras Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/tinga1911
AdminSusie
Admin
Admin
AdminSusie


Viestien lukumäärä : 341
Ikä : 45
Location : Salo
Registration date : 05.12.2007

Tankotanssi paitoja Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi paitoja   Tankotanssi paitoja Icon_minitimeTo Tammi 17, 2008 11:42 pm

kun paidat kiinnostaa niin laittakee privaviestiä. mä saan tehtyä itselleni ajantasalla olevan katselmuksen sitäkautta Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://spinaround.niceboard.net
Ramona
basic inverter
basic inverter
Ramona


Viestien lukumäärä : 35
Registration date : 10.01.2008

Tankotanssi paitoja Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi paitoja   Tankotanssi paitoja Icon_minitimeLa Tammi 19, 2008 3:02 pm

Aivan ykkösiä! Tommonen on saatava. Minun makuuni tuo väritys on aivan loistava cherry

Fancy a spin? mahdollisesti suosikkini.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Tankotanssi paitoja Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi paitoja   Tankotanssi paitoja Icon_minitimeLa Tammi 19, 2008 3:56 pm

Mulle kelpais tollanen pole tricks available tai parikin. Osaatko paitojen koosta sanoa esim. venyvyydestä tai rinnanympäryksestä? Eli pituus ja kainalosta kainaloon mitta olis ainakin pop jos jostain löydät.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Kirsi
intermediate inverter
intermediate inverter
Kirsi


Viestien lukumäärä : 186
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 15.01.2008

Tankotanssi paitoja Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi paitoja   Tankotanssi paitoja Icon_minitimeLa Tammi 19, 2008 6:53 pm

ihania paitoja! ja mun mieliväritkin vielä!! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Tankotanssi paitoja Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi paitoja   Tankotanssi paitoja Icon_minitimeLa Tammi 19, 2008 11:19 pm

Jeiii, ihanoita paitoja! Ja tooosi hyvät väritkin Smile Pari ainakin pakko saada! bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Tankotanssi paitoja Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi paitoja   Tankotanssi paitoja Icon_minitimeTi Tammi 22, 2008 2:43 pm

Mä ostan ehdottomasti Fancy a Spin -paitoja parikin kappaletta jos saa missä muussa värissä tahansa kuin mustana. Mä hukun mustaan ihan kokonaan. Valkoinen menettelee mutta mieluiten vaikka turkoosi...mutta toiveita ei varmaan voi loputtomiin esittää!
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Tankotanssi paitoja Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi paitoja   Tankotanssi paitoja Icon_minitimeTi Tammi 22, 2008 2:45 pm

Hei ootko ajatellut tank toppeja eli hihattomia aika avokaula-aukkoisia istuvia urheilu/kesätoppeja noilla samoilla painatuksilla? Sellaisia ostaisin heti paikalla! Tulin nimittäin ajatelleeksi etten välttämättä tule käyttäneeksi t-paitoja samalla tavalla kuin kevyempiä toppeja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ramona
basic inverter
basic inverter
Ramona


Viestien lukumäärä : 35
Registration date : 10.01.2008

Tankotanssi paitoja Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi paitoja   Tankotanssi paitoja Icon_minitimeLa Helmi 02, 2008 6:17 pm

Itsekin vähemmän käytän t-paitoja joten tuo tank-top olisi oikeinkin loistava!
Takaisin alkuun Siirry alas
AdminSusie
Admin
Admin
AdminSusie


Viestien lukumäärä : 341
Ikä : 45
Location : Salo
Registration date : 05.12.2007

Tankotanssi paitoja Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi paitoja   Tankotanssi paitoja Icon_minitimeSu Helmi 10, 2008 5:35 pm

Ikävämpiä uutisia!

Tankopaita projekti menee jäihin hetkeksi aikaa. Mulla nimittäin otti ja hajosi kaksi kovalevyä eilen koneesta. Siinä mukana tuhoitui reilu 10 000 kuvaa, tekstejä ja videoita. Eli liki kaikki mitä mä olen tehnyt ja kokenut viimeisen 6 vuoden aikana. Tästä voitte päätellä että myös paitojen originaalit kuvatyöt menivät bittiavaruuteen. Koska kuvat on kokonaan koneella piirretty mitään alkuperäisiä paperiversioitahan ei ole olemassakaan. Mulla on olemassa muutama huonoresoluutioinen kuva paidoista, joten kunhan jaksan saan ne piirettyä uudelleen.
Mun piti viikonlopun aikana siirtää kuvat muistitikulle ja tehdä niistä tulosteet, mutta maailma päätti mun puolesta toisin.

Hyvien juttujen mukana meni iso kasa kaikkea ikävää, josta mä oikeasti olen halunnutkin eroon jo kauan. Että sen enempää en sure tätä. Mun filosofian mukaan kaikelle tsille mitä elämässä tapahtuu on tarkoitus maailmassa. Eli mun aika ei ollut saattaa paitoja valmiiksi vielä.

Musta ei tuleekaan ehkä ensimmäinen eikä ainoa suomalaisia tankopaitoja tuottava. Joten jos kiire ja kova halu sellaisia paitoja kohtaan iskee, sellaisen saatte hankittua sitten toisaalta. Mutta odottaminen palkitaan aina, minä tuo paitani konkreettiseen muotoon vaan hieman hitaammalla aikataululla, maailmalla oli muita suunnitelmia mun varalle tähän väliin.

Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://spinaround.niceboard.net
Ashta
Superman
Superman
Ashta


Viestien lukumäärä : 783
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 03.01.2008

Tankotanssi paitoja Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi paitoja   Tankotanssi paitoja Icon_minitimeSu Helmi 10, 2008 10:13 pm

Crying or Very sad voi rähmä ... noh ... ehkä joku kaunis päivä kuitenki saadaa ne paidat sitte Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tankopantteri.blogspot.com/
nekuliini
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nekuliini


Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 43
Location : Siikajoki
Registration date : 21.12.2007

Tankotanssi paitoja Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi paitoja   Tankotanssi paitoja Icon_minitimeSu Helmi 10, 2008 11:52 pm

Huh. Kamalan tyynesti osaat asian ottaa. Itse repisin hiuksiani päästä ja käyttäytyisin varsin melodramaattisesti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Tankotanssi paitoja Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi paitoja   Tankotanssi paitoja Icon_minitimeKe Huhti 02, 2008 6:48 pm

Voi tuleehan tää paitaprojekti vielä takaisin! Tai siis mä oisin aivan intona, jos paitaprojekti vielä muuttuisi toppiprojektiksi. Mikä tahansa noista painatuksista pinkillä mustassa topissa olisi aivan upea!
Takaisin alkuun Siirry alas
Adelle
basic spinner
basic spinner
Adelle


Viestien lukumäärä : 23
Location : Helsinki/London/Dallas
Registration date : 07.12.2007

Tankotanssi paitoja Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi paitoja   Tankotanssi paitoja Icon_minitimeTi Huhti 15, 2008 1:32 pm

Susie: laitoin viestiä sulle myspaces koskien tätä topikkia. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.myspace.com/adellefromhell
Carnivora
basic inverter
basic inverter
Carnivora


Viestien lukumäärä : 48
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 15.04.2008

Tankotanssi paitoja Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi paitoja   Tankotanssi paitoja Icon_minitimeKe Toukokuu 14, 2008 11:23 pm

http://www.silkkipaino-astudio.fi/

oon tuolla töissä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirsi
intermediate inverter
intermediate inverter
Kirsi


Viestien lukumäärä : 186
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 15.01.2008

Tankotanssi paitoja Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi paitoja   Tankotanssi paitoja Icon_minitimeTo Toukokuu 15, 2008 10:01 am

no eiku toteuttamaan Smile oonko mä muuten vaan totaalisesti missannu vai onko meiän admin kadonnu? Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Tankotanssi paitoja Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi paitoja   Tankotanssi paitoja Icon_minitimeTo Toukokuu 15, 2008 11:29 pm

Nuo orkkis-kuvat on KADONNUT kovalevyn tietojen menetyksen myötä. Eli näitä nimenomaisia paitoja ei tähän hätään voi tilata. Jos joku haluaa aloittaa uuden projektin, niin siitä vaan toki Cool

AdminSusie kirjoitti:
Ikävämpiä uutisia!

Tankopaita projekti menee jäihin hetkeksi aikaa. Mulla nimittäin otti ja hajosi kaksi kovalevyä eilen koneesta. Siinä mukana tuhoitui reilu 10 000 kuvaa, tekstejä ja videoita. Eli liki kaikki mitä mä olen tehnyt ja kokenut viimeisen 6 vuoden aikana. Tästä voitte päätellä että myös paitojen originaalit kuvatyöt menivät bittiavaruuteen. Koska kuvat on kokonaan koneella piirretty mitään alkuperäisiä paperiversioitahan ei ole olemassakaan. Mulla on olemassa muutama huonoresoluutioinen kuva paidoista, joten kunhan jaksan saan ne piirettyä uudelleen.
Mun piti viikonlopun aikana siirtää kuvat muistitikulle ja tehdä niistä tulosteet, mutta maailma päätti mun puolesta toisin.

Hyvien juttujen mukana meni iso kasa kaikkea ikävää, josta mä oikeasti olen halunnutkin eroon jo kauan. Että sen enempää en sure tätä. Mun filosofian mukaan kaikelle tsille mitä elämässä tapahtuu on tarkoitus maailmassa. Eli mun aika ei ollut saattaa paitoja valmiiksi vielä.

Musta ei tuleekaan ehkä ensimmäinen eikä ainoa suomalaisia tankopaitoja tuottava. Joten jos kiire ja kova halu sellaisia paitoja kohtaan iskee, sellaisen saatte hankittua sitten toisaalta. Mutta odottaminen palkitaan aina, minä tuo paitani konkreettiseen muotoon vaan hieman hitaammalla aikataululla, maailmalla oli muita suunnitelmia mun varalle tähän väliin.

Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Nanna H.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nanna H.


Viestien lukumäärä : 253
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 09.12.2007

Tankotanssi paitoja Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi paitoja   Tankotanssi paitoja Icon_minitimePe Toukokuu 16, 2008 9:32 am

Jonkinlaisia tankotanssikuvia löytyy esim. täältä http://www.stockxpert.com.

Yks esimerkki
http://www.stockxpert.com/browse.phtml?f=view&id=9139202

Fyysisen jälleenmyynnin lisenssi maksaa 25€ eli jos 5 ihmistä tilaa paidan ja jokainen maksaa vaikka 5€ lisenssimaksua + painatuskulut + postikulut niin paljonkohan yhdelle paidalla tulis hintaa? Halvemmaks tietty aina tulee mitä useempi tilaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tampere-showcase.fi
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Tankotanssi paitoja Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi paitoja   Tankotanssi paitoja Icon_minitimePe Toukokuu 16, 2008 10:08 am

Minä voisin ainakin olla halukas tilaamaan useammankin paidan, jos ne nimenomaan ovat hihattomia, hyvin istuvia toppeja kuten aiemmin keskusteltiin... Surprised
Takaisin alkuun Siirry alas
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Tankotanssi paitoja Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi paitoja   Tankotanssi paitoja Icon_minitimePe Toukokuu 16, 2008 12:03 pm

Kolibri kirjoitti:
Minä voisin ainakin olla halukas tilaamaan useammankin paidan, jos ne nimenomaan ovat hihattomia, hyvin istuvia toppeja kuten aiemmin keskusteltiin... Surprised
Samoin. Ja mielellään mustana.
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Tankotanssi paitoja Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi paitoja   Tankotanssi paitoja Icon_minitimePe Toukokuu 16, 2008 12:08 pm

samoin minä, mutta mielellään turkoosina/pinkkinä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Tankotanssi paitoja Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi paitoja   Tankotanssi paitoja Icon_minitimePe Toukokuu 16, 2008 12:11 pm

Mun mielestä paras ois musta paita pinkillä tai punaisella painatuksella. Ja kelpais se pinkkikin mustalla painatuksella.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nanna H.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nanna H.


Viestien lukumäärä : 253
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 09.12.2007

Tankotanssi paitoja Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi paitoja   Tankotanssi paitoja Icon_minitimePe Toukokuu 16, 2008 12:48 pm

Pitäis vielä löytää jotain paitoja jota painattaa. Fruit of the loomilta löytyy ainakin naisten narutoppi, keneltäkään tietoa siitä onko se sitten hyvin istuva jne?

Veikkaan kyllä että paitoja pitäis tilata suunnilleen sata, että se hinta alkaa olla inhimillinen.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tampere-showcase.fi
Sponsored content





Tankotanssi paitoja Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi paitoja   Tankotanssi paitoja Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tankotanssi paitoja
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
 Similar topics
-
» Tankotanssi ja ihonhoito
» Tankotanssi ja raskaus
» Tankotanssi Kemiin!
» Tankotanssi kilpailu!!!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: