| Tankotanssi paitoja | |
|
+15kajakki -Hanna- Carnivora Adelle Nina nekuliini Ashta tasuni Sanni Kirsi Iina Ramona tinga1911 Nanna H. AdminSusie 19 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
kajakki intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 53 Ikä : 43 Location : Tampereen seutu Registration date : 03.05.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssi paitoja Pe Toukokuu 16, 2008 1:35 pm | |
| Yhdellä toisella foorumilla aikoinaan tilattiin paitoja, t-paita malli, kahta eri väriä, itse tehty kuva. Hintaa t-paidoille tuli 20eur kpl ja tilaajia oli kolmisenkymmentä. Jos tilataan jotain toppityyppistä, niin uskoisin sen olevan edullisempi. | |
|
| |
Cherrie Superman
Viestien lukumäärä : 770 Ikä : 37 Registration date : 27.04.2008
| Aihe: Mukana Pe Toukokuu 16, 2008 9:36 pm | |
| Yksi tilaaja lisää joukkoon! | |
|
| |
Carnivora basic inverter
Viestien lukumäärä : 48 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 15.04.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssi paitoja Ke Toukokuu 21, 2008 10:25 pm | |
| - Feanaro kirjoitti:
- Pitäis vielä löytää jotain paitoja jota painattaa. Fruit of the loomilta löytyy ainakin naisten narutoppi, keneltäkään tietoa siitä onko se sitten hyvin istuva jne?
Veikkaan kyllä että paitoja pitäis tilata suunnilleen sata, että se hinta alkaa olla inhimillinen. Fruitin narutoppi on kohtalainen. Aika lyhyt, ei mikään ihmeellinen. Kuten tonne laitoin jo oman työpaikkani linkin, sitä kautta löytyy yhteystietoja, tarjouksia ja myös linkkejä maahantuojien kuvastoihin. Lisäksi noi topit on yleensä maahantuojilla kalliimpia kuin perus t-paidat, riippuu paljon maahantuojasta. meillä on nyt just tulossa yks uus maahantuoja, jolla on jo valmiina esim. musta-punaisia toppeja ym. | |
|
| |
Nins intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 82 Ikä : 43 Location : Joensuu Registration date : 21.01.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssi paitoja To Toukokuu 22, 2008 5:18 am | |
| Miulle myös!! | |
|
| |
Kat Da hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 392 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 21.12.2007
| Aihe: Vs: Tankotanssi paitoja To Toukokuu 22, 2008 1:09 pm | |
| Itse piirsin hauskan tankoilu kuvan ja aion laittaa sen paitaan ihan itse. Menetelmä on halpa mutta kuva haalistuu silminnähden jo muutamien pesujen jälkeen. En tosin ole kokeillut käsinpesua. | |
|
| |
AdminSusie Admin
Viestien lukumäärä : 341 Ikä : 46 Location : Salo Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Tankotanssi paitoja La Kesä 21, 2008 5:27 pm | |
| mukavampi käänne tankopaita projektissa. löysin nimittäin tuhotut kuvat. Olen näemmä fiksumpi kuin uskoinkaan ja vahingossa "talletin" kuvat nettiin "isoina" versioina. Eli jos jollakulla jotakin yhteyksiä on johonkin painopaikkaan ja halua avustaa mua tässä projektissa ei pitäkää privaviestiä. Mä luulen että kesän kunniaksi vois projektin herättää uudellee henkiin nyt kun materiaali yllättäen onkin kasassa | |
|
| |
Nins intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 82 Ikä : 43 Location : Joensuu Registration date : 21.01.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssi paitoja La Kesä 21, 2008 6:40 pm | |
| Hienoa!! | |
|
| |
Nina hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 422 Ikä : 37 Location : Järvenpää Registration date : 17.03.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssi paitoja Su Kesä 22, 2008 3:18 pm | |
| Voi jee!!! Loistava juttu!!! Nyt jos saisi vielä toppeja niin mun kesä ois pelastettu | |
|
| |
Kat Da hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 392 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 21.12.2007
| Aihe: Vs: Tankotanssi paitoja To Heinä 03, 2008 10:36 am | |
| Mulla on ollu pitkää sellanen ite piirretty kuva, kun jaksais vaan tulostaa sen paitaan.. Tosin oon unohtanu ne silitysohjeet ja ne oli aika tarkat, eikä ne paketin ohjeet pidä paikkaansa. | |
|
| |
Riina basic spinner
Viestien lukumäärä : 20 Ikä : 51 Location : Juankoski Registration date : 07.02.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssi paitoja To Loka 30, 2008 9:00 pm | |
| Kun nyt olin taas toooosi laiska ni en jaksanu kaikki vastauksia lukee läpi mutta saitteko paitoja ikinä...?Ja jos saitte niin jäikö ylimääräsiä ? | |
|
| |
Ashta Superman
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 03.01.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssi paitoja To Loka 30, 2008 10:29 pm | |
| Eipä oo saatu paitoja Ehkä joskus tulevaisuudessa | |
|
| |
Riina basic spinner
Viestien lukumäärä : 20 Ikä : 51 Location : Juankoski Registration date : 07.02.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssi paitoja Pe Loka 31, 2008 3:59 pm | |
| Mihin se homma sitte kaatu?Me ollaan tilattu vaatteita tuol yhel toisel foorumilla,voisin kysellä missä ne painattaa ne kamat ja minkä hintasia? Laitoin sille tyypille,joka hoitaa niit tilauksia toisel foorumil,viestiä että missä ne painattaa ja tilaa ne paidat....katotaan selviikö mitään!Olis kiva kyl saada paitoja,varsinki niit hihattomia treenipaidaksi esmes. | |
|
| |
Ashta Superman
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 03.01.2008
| |
| |
Riina basic spinner
| Aihe: Vs: Tankotanssi paitoja Ma Joulu 08, 2008 10:49 pm | |
| Siis vieläkään en oo saanu mtn vastausta,mut anywayhän se menee jo ens vuoden puolelle,ootellaan.Kyselen vielä... | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tankotanssi paitoja | |
| |
|
| |
| Tankotanssi paitoja | |
|