Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Motivaatiopula

Siirry alas 
+33
Mortianna
Jenni
Iiris
hansi
tankomau
Tea
sluippa
Furetto
papaija
Iina
Nounours
hemuliini
-Hanna-
Cayanne
OonaK
iisa
tasuni
Goldie
nasu
LaraK
Sonja
npeltoni
merqus
p
SusannaR
angela
Elegia
Ivanka
neitinopsa
Sanni
Saila
Ish
pikkukissa
37 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

Motivaatiopula - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 2 Icon_minitimePe Tammi 14, 2011 7:25 pm

Kaikille stadilaisille motivaatiopulalaisille nyt vaan tiedoksi, että PowerPoleope on taas ihan tulessa ja aikoo saada kaikki taas rakastamaan treenaamista!

Oon niin innoissaan että saan aloittaa omat kisatreenit nyt kun musiikki ja rakenne on AerialPole kisaa varten valmiit. Plus että meille on luvassa taas roppakaupalla uusia liikekehittelyitä ja muuta treeniä tankotaitojen kehittämiseen.


JESSSSSSSSSSSS! I love PP.

Work hard or stay home.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
npeltoni
intermediate spinner
intermediate spinner
npeltoni


Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 25.04.2009

Motivaatiopula - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 2 Icon_minitimePe Tammi 14, 2011 11:21 pm

Voiko powerpoleen tulla kertamaksuilla?
Takaisin alkuun Siirry alas
Cayanne
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 04.06.2009

Motivaatiopula - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 2 Icon_minitimeLa Tammi 15, 2011 12:05 pm

Voi Oona, et arvaakaan miten hyvältä ja pelottavalta toi kuulostaa! Tiistaita odotellessa... Very Happy

Nimim. yks rapakuntoinen
Takaisin alkuun Siirry alas
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

Motivaatiopula - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 2 Icon_minitimeSu Tammi 16, 2011 5:59 pm

PowerPoleen voi tulla kertamaksulla, mutta tiistai ja maanantai on ihan täynnä, eli niittariin jos pääsee torstai-iltaisin klo 20 tai sunnuntai iltaisin Kamppiin klo 18.

Oona
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
npeltoni
intermediate spinner
intermediate spinner
npeltoni


Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 25.04.2009

Motivaatiopula - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 2 Icon_minitimeSu Tammi 16, 2011 10:41 pm

Voi höh! En kyllä Niittariin asti viitsi lähteä ja sunnuntaisin on showryhmän treenit tohon aikaan:(
Jospa sit syksyllä ois vähän enemmän ajoissa tän kanssa.
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Motivaatiopula - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 2 Icon_minitimeMa Tammi 17, 2011 7:53 am

[quote="tasuni"] Mutta RTP:n tankojen huono kunto viime viikon tunnilla yllätti mut pahan kerran. En näe hirveästi järkeä siinä, että koko kroppa pitää peittää iTacciin että pystyy tekemään perusliikkeitä kuten spinning climbin. quote]

Siis joku muukin on huomannut tämän, hyvä! Motivaatipulasta ajoittain kärsitään täälläkin, mutta eniten aikapulasta. Ja ärsyttää mennä pitkästä aikaa tunnille kun sitten ei pysty tekemään edes murto-osaa niistä tempuista mitä kotona (ok, mulla on jauhemaalattu mutta anyway) saatika opettelemaan uusia. RTP:LLE UUDET TANGOT PLEASE!!!! Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Motivaatiopula - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 2 Icon_minitimeMa Tammi 17, 2011 11:22 am

No nimenomaan. Riittävän raskasta muutenkin aloittaa pitkän tauon jälkeen, ei huvittais kärsiä vielä pinnoitteen menettäneistä tangoista. Pystytin eilen oman X:ni pitkästä aikaa kotiin, ja pidän sitä viikon ajan ainakin ja treenaan ihan rauhassa kevään koreon temppupätkiä Smile. Ja tietenkin MUSIIKKIIN! Mä en oo ikinä tajunnut miksi 90% harrastajista ja opettajista jättää musiikin pois - täähän on TANSSIA eikä mitään helkkarin kiinalaista tolppaa!

T
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Motivaatiopula - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 2 Icon_minitimeMa Tammi 17, 2011 12:53 pm

Lainaus :
Ja tietenkin MUSIIKKIIN! Mä en oo ikinä tajunnut miksi 90% harrastajista ja opettajista jättää musiikin pois - täähän on TANSSIA eikä mitään helkkarin kiinalaista tolppaa!


...Ei ollenkaan musiikkia tunnilla? Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

Motivaatiopula - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 2 Icon_minitimeMa Tammi 17, 2011 1:26 pm

Olin kanssa tunnilla viime viikolla ja ne tangot on tosi pahat. En pystynyt tekee mitään! Onkin tangon vika, ei mun Wink.

Oona
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Motivaatiopula - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 2 Icon_minitimeMa Tammi 17, 2011 1:28 pm

On tangon vika, Oona Smile, ei sun eikä varsinkaan mun, joka en ole tehnyt mitään yli puoleen vuoteen.

Ish, tarkoitin ettei tehdä mitään koreopätkiä eikä ikinä kiinnitetä huomiota millään tavalla liikkeiden ajoitukseen, joka on kuitenkin ihan oma dimensio tanssilajeissa ja oleellinen. Kai nyt jokainen pystyy punkemaan jonkin sarjan läpi omassa tahdissaan, mutta koetapa tehdä se musiikkiin iskulleen. Ja tuntuuhan se liikkuminen ihan eriltä kun se ilmaisee musiikkia! Oona ymmärtää tämän, Oona voitko ruveta pitämään koreotunteja Smile?
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Motivaatiopula - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 2 Icon_minitimeMa Tammi 17, 2011 2:09 pm

tasuni kirjoitti:
..Ja tuntuuhan se liikkuminen ihan eriltä kun se ilmaisee musiikkia! Oona ymmärtää tämän, Oona voitko ruveta pitämään koreotunteja Smile?

JOO, loistoidea!! cheers Mä oisin heti innokkaana oppilaana!
Takaisin alkuun Siirry alas
Nounours
intermediate inverter
intermediate inverter
Nounours


Viestien lukumäärä : 115
Location : Tampere
Registration date : 20.10.2008

Motivaatiopula - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 2 Icon_minitimeMa Tammi 17, 2011 2:21 pm

tasuni kirjoitti:
Ja tietenkin MUSIIKKIIN! Mä en oo ikinä tajunnut miksi 90% harrastajista ja opettajista jättää musiikin pois - täähän on TANSSIA eikä mitään helkkarin kiinalaista tolppaa!

Jotkut meistä ei vaan niin piittaa siitä tanssista - voihan tämä olla muutakin, jos ei juututa suppeaan termiin ”tankotanssi”. Mä sanonkin mieluummin harrastavani tankoilua tai tankoakrobatiaa, koska mulle lajin viehätys on nimenomaan siinä akrobaattisessa puolessa eikä niinkään tanssissa. Toki ihailen ja arvostan (ja saatanpa jopa kadehtia) kovasti niitä kaiken kauniiksi kokonaisuudeksi sulauttavia esityksiä, kuten just Oonaa tai vaikka sun ja Sonjan viime kevään showcase-vetoa Tampereella, mutta itselle se voima ja akrobaattisuus on kuitenkin se kiehtovampi juttu. En väitä enkä kuvittele olevani noillakaan osa-alueilla erityisen hyvä, mutta nautin niistä, ja koska mulla ei ole esiintymis- tai kilpailutavoitteita, ne riittää mulle. Eihän se muilta ole pois, vaikkei kaikki teekään koreoita tai tankoile musiikin tahtiin, eikä se kai tee kenestäkään sen huonompaa harrastajaa - eikös kukin saa tankoilla juuri niin kuin itsestä tuntuu parhaalta, oli välineenä sitten metalli- tai kumipäällysteinen tanko?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.wackywords.fi/
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Motivaatiopula - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 2 Icon_minitimeMa Tammi 17, 2011 2:32 pm

Nounours, totta kai tankotanssiin kuuluu yhtä lailla akrobatia kuin tanssikin, mutta tällä hetkellä opetustarjonta ei ole tasapainossa. Mä peräänkuulutan vain edes yhtä ainutta koreografista tuntia per viikko, joka olisi oikeasti tankotanssia eli tasoilla 2-3. Akrobatiasuuntautuneille on noin 50 viikkotuntia, joista valita, monessa eri koulussa jopa. Meille tanssisuuntautuneille ei yhtään. En laske mukaan alkeistason burleski- ja showtunteja, jotka ovat tosi kivoja, mutta eivät tankotanssia.

En mitenkään tarkoittanut kritisoida kiinalaista tolppaa, joka on huippu-upea urheilumuoto, mutta minä nyt vain olen luonteeltani tanssisuuntautunut enkä ole niin kiinnostunut tempuista Smile. Olisi siis kiva saada opetusta omassa tyylilajissa.

Ja kiitos kaunis kehuistasi Smile. Minäkin teen esityksiä vain siksi, että nautin niin suunnattomasti musiikin ilmentämisestä, vaikka mitään teknistä tanssitaustaa (Sonjalla ja) minulla ei ole muuta kuin harrastepohjalta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Motivaatiopula - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 2 Icon_minitimeMa Tammi 17, 2011 2:42 pm

Mun tunneilla tehdään aika paljon musiikin tahtiin, mutta alkeistunneilla se on just sitä "odotetaan et koko ryhmä on tehny muuvin ja jatketaan eteenpäin" löysäilyä aika usein. Joskus tehdään ihan laskujen kanssa.

Jatkotason tunneilla on välillä ollut koreota, välillä ei. Musta tuntuu että meilläkin tosi monet tanssisuuntautuneet hakee sit showryhmään, muut tekee omaksi ilokseen niin ne ei tahdo tehdä mitään "vaikeeta." Koska koreo ja jo valmiiksi haastavien liikkeiden tekeminen musiikin tahtiin tekee niistä tosiaan kahta vaikeampia. Vaikka olis enemmän temppuorientoitunutkin niin silti pieni koreoharjoittelu tekee hyvää ja hioo niistä tempuista tosi paljon siistimpiä. Vaikkei se esiintyminen kiinnostaisi ollenkaan.

Oonkin ollu laiska, pitäis kai uutta koreontynkää tai sarjaa alkaa ottaa taas... Twisted Evil Mun tunneilla se on kuitenkin korkeintaan 10 minsaa tunnin kestosta ja toimii hyvänä aerobisena osiona ja koordinaatioharjoitteluna vaikka ei tanssipuolesta välittäisikään Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Motivaatiopula - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 2 Icon_minitimeMa Tammi 17, 2011 2:49 pm

Niin mullakin just oli, 10 minsaa lopussa ja helpompia temppuja, jotka piti tehdä siististi. Alkutunnista sitten vaikeampia temppuja/sarjoja joita ei otettu koreoon, koska koreo piti saada menemään läpi laskuissa ja siististi ja siinä se aerobinen puoli oli oleellisempi.

Just ennenkuin jäin opettamisesta tauolle, keksin hienon Les Mills -konseptikopion eli sellaisen, että otin kokonaisen biisin, ja A-osaan ja kertosäkeeseen oli kumpaankin oma toistuva sarjansa, ja väliosiin sitten lepäilyä tai improa. Ei tarvinnut siis keksiä kuin kaksi lyhyttä sarjaa, ja saatiin niiden avulla vedettyä kokonainen biisi 2-3 kertaa läpi! Siinä oli kyllä jo opettajakin pudota lattialle loppuvaiheessa, mutta tulipahan tehtyä aerobista ja opettamiseen kulunut aika oli minimaalinen. Kuka haluaa napata idean, minä tulen kyllä tunnille oppilaaksi Smile?
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Motivaatiopula - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 2 Icon_minitimeMa Tammi 17, 2011 2:51 pm

Mä oon pitäny samalla periaatteella niin et kertsit on aina sama. Tosin pöllin ton idean sulta jo joskus kaaaauan sitten kun pidit 2008 koreotunteja Sammonkadulla Laughing

Sit välillä jos on tehty "oikeempaa" koreoo on ollu sama pohja mutta eri liikkeet, niin et vaik ekas kertsis tulee viuhkapotkusta tangolla istuntaan ja tokassa saksipotku, taakse ja kehtoon tms. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Motivaatiopula - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 2 Icon_minitimeMa Tammi 17, 2011 2:58 pm

Joo sillon mulla oli vaan kertsit samat, nyt lisäsin A-osatkin aina samoiksi. Sopii tosi hyvin aerobiseen treenikoreoon! Pääsee heti vetään täysillä Smile!
Takaisin alkuun Siirry alas
Nounours
intermediate inverter
intermediate inverter
Nounours


Viestien lukumäärä : 115
Location : Tampere
Registration date : 20.10.2008

Motivaatiopula - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 2 Icon_minitimeMa Tammi 17, 2011 3:03 pm

Tanja, enhän mä oikeastaan uskonutkaan, että sä tarkoituksella kritisoisit muitakaan lähestymistapoja kuin tanssillista - onnistuit vaan ilmaisemaan asian niin, että mua alkoi ärsyttää sen verran, että piti muistuttaa muistakin näkökulmista. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.wackywords.fi/
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Motivaatiopula - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 2 Icon_minitimeMa Tammi 17, 2011 3:07 pm

Nounours, ihan aiheellista, mä en ole kovin diplomaattinen ellen erityisesti kiinnitä siihen huomiota. Ja sitten olenkin tosi diplomaattinen, EIKÖ NIIN Smile???

Mä vaan vaahtosin kun tää oli tää motivaatiopula-topicci, ja toi mainitsemani ongelma liittyy mun tunneillakäymisen motivaatiopulaan No .
Takaisin alkuun Siirry alas
nasu
intermediate inverter
intermediate inverter
nasu


Viestien lukumäärä : 185
Location : Espoo
Registration date : 29.08.2008

Motivaatiopula - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 2 Icon_minitimeMa Tammi 17, 2011 3:53 pm

Siis onko ne RTP:n tangot todella noin huonossa kunnossa??? Just kun ajattelin, että ehtisin pitkästä aikaa tunnille. Ei kyllä kuulosta kovin houkuttelevalta ja mielekkäältä, jos sen kerran kun tunnille pääsee siellä ei sitten pysty tekemään mitään. Evil or Very Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Motivaatiopula - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 2 Icon_minitimeMa Tammi 17, 2011 3:56 pm

No minä järkytyin kun kävin siellä kolmisen viikkoa sitten, ekaa kertaa sitten toukokuun. Nyt isken tietsikan kiinni ja lähden kotiin treenaamaan omalla Äxällä Smile!

Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Motivaatiopula - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 2 Icon_minitimeMa Tammi 17, 2011 3:58 pm

Jes, jos Oonallakin on jo ongelmia tankojen kanssa niin sitten niissä on oikeasti jotain pahasti vialla! Razz

Ja lisää tanssia tai edes jotain sen suuntaista kaipaan minäkin, vaikka akrobatiassa piilee mullekin tämän lajin suurin viehätys.
Takaisin alkuun Siirry alas
nasu
intermediate inverter
intermediate inverter
nasu


Viestien lukumäärä : 185
Location : Espoo
Registration date : 29.08.2008

Motivaatiopula - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 2 Icon_minitimeMa Tammi 17, 2011 4:06 pm

^Taidan mäkin sit keskittyä vaan kotitreeneihin. Ei paljon huvita mennä tunnille turhautumaan ja vielä maksaa siitä. Razz

Mullekin tanssilliset tunnit kelpaisi! Mä teen nykyään kotona aina välillä omia koreoita, on muuten tosi motivoivaa ja tulee kehiteltyä itselle uusia komboja ja sitä liikkeiden sulavaa yhdistelyä. Suosittelen!
Takaisin alkuun Siirry alas
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

Motivaatiopula - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 2 Icon_minitimeMa Tammi 17, 2011 6:55 pm

RTP:n tankoja ollaan uusimassa kyllä... näin huhu kertoo Smile

Motivaatiopula-topikkiin voisin kirjoittaa romaanin... Suurin ongelma on, että haluaisin toisten tunneille. Pääsin pitkästä aikaa käymään Miian tunnilla viikko sitten ja oli kivaa! Nyt kun kisat on taas ohi, toivoisin että pääsisin uudestaan, mutta tek4 järjestetään semmoiseen aikaan, etten sinne pääse... huoh...

Huoh... niin ja ne kisat pale

Tylsää myös on se, että viime syksystä saakka olen halunnut tehdä koreon tunneille, mutta olen saanut sellaisen kuvan, että ei ihmiset niistä niin edes välitä, (paitsi Tanja Smile ) että en ole viittinyt omaa kallista aikaa siihen sitten käyttää. Motivaatio tuntien pitoon tietysti tulee oppilaista. Tunneilla vaihtuvuus on myös suurta, jolloin on vaikeaa kun joutuu aloittamaan aina alusta. Mutta toisaalta voishan sitä keväällä ottaa jonkun superyksinkertaisen koreon ja käydä sitä läpi aina tunnin loppuun...

Suurin ongelma on, ettei vaan ole aikaa. Ja jotain viime vuodesta oppineena, pitäis varmaan vähän levätäkin välillä. Mutta ehkä mä nyt sen verran jostain repäsen sen hetken, että väännän ne koreot kasaan keväälle cherry Ideakin on jo Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
papaija
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
papaija


Viestien lukumäärä : 361
Ikä : 34
Registration date : 14.09.2008

Motivaatiopula - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 2 Icon_minitimeMa Tammi 17, 2011 7:19 pm

Täytyy mainita sellainenkin kokemus, että vaikka rtp:n tangot on siinä kunnossa missä on, mulla ei ole ollut missään vaiheessa ylitsepääsemättömiä ongelmia niiden kanssa. Päinvastoin, nyt kun oon taas jonkin aikaa pitkän tauon jälkeen käynyt tunneilla, niin motivaatio vaan kasvaa, kun saa asiantuntevaa ohjausta ja edistyy sitä kautta. Tunneilta saa kuitenkin uusia komboja ja liikkeitä treenattavaksi myös kotona, vaikka kävisi todella satunnaisesti Smile

Mäkin voisin osallistua tanssillisille tunneille, jos sellaisia olisi, ja mielellään sellaisille, joilla liitettäisiin tanssia sulavasti tankoiluun (eli siis lattialla tangon ympärillä olisi paljon tilaa liikkua). Teen kanssa omia koreografioita kotona, ja liikkeiden syntyminen musiikista on mulle tosi olennaista. Tekniikkatunneilla en kuitenkaan kaipaa musiikkia liikkeitä opetellessa: opettajan kuulee paremmin ja pystyy keskittymään liikkeen tekemiseen rauhassa ja turvallisesti. Esimerkiksi tek3-tuntien pitkät spinnikombot on tarpeeksi koreomaisia mulle siinä tilanteessa.

Mutta mistäs löytyis Helsingin keskustasta sellainen tila, johon mahtuis parikin salia, 9m2 tankoa kohden, 4 m huonekorkeus, ja sellainen vuokra, ettei tuntien hinnat nousis... Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Motivaatiopula - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Motivaatiopula
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: