Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Motivaatiopula

Siirry alas 
+33
Mortianna
Jenni
Iiris
hansi
tankomau
Tea
sluippa
Furetto
papaija
Iina
Nounours
hemuliini
-Hanna-
Cayanne
OonaK
iisa
tasuni
Goldie
nasu
LaraK
Sonja
npeltoni
merqus
p
SusannaR
angela
Elegia
Ivanka
neitinopsa
Sanni
Saila
Ish
pikkukissa
37 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Motivaatiopula - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 3 Icon_minitimeMa Tammi 17, 2011 7:44 pm

Laura, hyvin tuttua tuo mitä sanot oppilaiden vaihtuvuudesta ja siitä, että tuntuu ettei ne koreot sitten loppujen lopuksi ketään riittävästi kiinnosta. Minä olen kuitenkin saanut aika paljon palautetta jälkikäteen siitä, että oppilaita harmittaa ettei enää koreoita missään ole tarjolla. Ei niiden suunnitteluun tarvitse kauheasti aikaa mennä, ja kun vetää vain lyhyen uuden pätkän joka kerta ja kertaa alusta niin että ne, jotka osaavat, voivat tehdä mukana alusta saakka ja ne, jotka oppivat vasta nyt uuden pätkän, tulevat mukaan uudessa kohdassa, homma toimii ihan OK... ja joskus voi tehdä helpoimman kautta eli tuolla Les Mills -systeemillä josta puhuin. Kunhan pääsisi tekemään liikkeitä musiikin rytmiin...ei väliä, mitä liikkeitä tai miten ihmeellisiä. Se biitti!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
nasu
intermediate inverter
intermediate inverter
nasu


Viestien lukumäärä : 185
Location : Espoo
Registration date : 29.08.2008

Motivaatiopula - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 3 Icon_minitimeMa Tammi 17, 2011 7:59 pm

No mä tunnustaudun just sellaiseksi harvakseltaan/satunnaisesti tunneilla kävijäksi. Smile Mutta tykkäsin kyllä aikanaan Tanjan tuntien minikoreoista, ainakin joskus tehtiin vaan joku muutaman kasin kombo tangolla, mutta kun se tosiaan tehtiin laskuihin ja musiikkiin, tuli haastetta ihan uudella tavalla.

Tietenkin on ihan hyvä, että tekniikkatunneilla opetellaan tekniikkaa ja keskitytään siihen, mutta joku simppelihkö lyhyt koreo tuo tosiaan ihan uutta ulottuvuutta komboihin ja liikkeiden tekemiseen. Lisäksi olisi kyllä kiva käydä myös ihan kokonaan koreoon keskittyvillä tunneilla, siis sellaisella, jossa tehtäisiin liikkeitä sekä lattialla tangon ympärillä että tangolla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Furetto
intermediate spinner
intermediate spinner
Furetto


Viestien lukumäärä : 68
Location : Espoo
Registration date : 18.12.2009

Motivaatiopula - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 3 Icon_minitimeMa Tammi 17, 2011 8:06 pm

Musta ois just ihanaa, jos tunneilla ois sama porukka ja sit mentäis johdonmukaisesti eteenpäin, mutta toki RTP:n nykyinen systeemi on ihanan vapaa (tosin käyn yleensä silti aina suurinpiirtein samoilla tunneilla). Enkä nyt väitä, että opetus ois epäjohdonmukaista, mutta tajuutte varmaan pointin Wink helpompihan olis opettajallekin varmasti suunnitella tuntien ohjelma, kun tietäis että kullakin tunnilla on se tietty poppoo joka on tiettyä tasoa..
Takaisin alkuun Siirry alas
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

Motivaatiopula - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 3 Icon_minitimeMa Tammi 17, 2011 9:00 pm

tasuni kirjoitti:
Laura, hyvin tuttua tuo mitä sanot oppilaiden vaihtuvuudesta ja siitä, että tuntuu ettei ne koreot sitten loppujen lopuksi ketään riittävästi kiinnosta.

Joo, muistan kyllä kun samasta asiasta puhuit aikoinaan... nyt vasta täysin ymmärrän Razz Noh täytyy tässä katsella, mitä tuon asian kanssa kannattaisi tehdä. Ja hei saa tulla sanomaan ja esittämään toiveita, senhän takia me opettajat tuolla ollaan!

Nyt on vaan niin kamala ahdistus kaiken tankoilun kanssa, että palaan asiaan ensi viikolla, mikäli selviän Tukholmasta takaisin Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Motivaatiopula - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 3 Icon_minitimeMa Tammi 17, 2011 11:33 pm

Mulla olis niin motivaatiota jos olis ikinä aikaa nukkua, saati sit treenata. Ja jos mun kädet ei taas joulutauon jälkeen sattuis jo suoristaessa. Mä en käsitä mistä te puhutte Laughing

Mun suurin treeniongelma on että mun pää ja kroppa ei vaan kestä sellaista treenitahtia kuin tahtoisin itse pitää, joten pääsen sit treenaamaan hädin tuskin ollenkaan kun on aina joku paikka hajalla. Embarassed

Tällä hetkellä kyynärvarret on tulessa, toinen puoli perseestä ruhjeilla kaatumisen myötä ja toinen puoli venähtänyt kun piti silti tehdä kuperkeikkoja reenatessa. Go me. Ois aikaa reenata ees sen verran et sais oikeesti uusia juttuja kolmosille joskus.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Motivaatiopula - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 3 Icon_minitimeTi Tammi 18, 2011 9:16 am

Lainaus :
Mun suurin treeniongelma on että mun pää ja kroppa ei vaan kestä sellaista treenitahtia kuin tahtoisin itse pitää, joten pääsen sit treenaamaan hädin tuskin ollenkaan kun on aina joku paikka hajalla.

Mulla sama juttu, vaikka tällä hetkellä ei mitään suurempia vaivoja olekaan. Mulle ratkaisu on ollut se, että yritän pitää välillä kynteni irti tangosta ja treenata monipuolisesti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Motivaatiopula - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 3 Icon_minitimeTi Tammi 18, 2011 9:39 am

Mulla on yksi tangoton päivä viikossa, jolloin käyn tanssitreeneissä Very Happy Se vaan kun on työn puolesta tangolla aina jotain, vaikka sit muutama polttaritunti tai alkeistiiviskurssi, niin on tosi vaikeeta pysyä tangolta poissa kokonaan enempää kuin sen yhden päivän. Alkeistunneista ei kuitenkaan oo treenihyötyä pätkääkään mutta kyl ne silti käsivarsia rasittaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Tea
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 172
Ikä : 38
Location : Ähtäri
Registration date : 28.11.2008

Motivaatiopula - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 3 Icon_minitimeTi Tammi 18, 2011 9:49 am

Mullakin oli kauhea motivaatiopula, kun on yksin pitänyt treenata enkä ole jaksanut tangolle vaivautua. Hommasin toisen tangon ja motivaatio palasi, mutta sitten iski flunssa. PRKL! Evil or Very Mad Toivottavasti motivaatio on tallella vielä kun tästä parantuu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Motivaatiopula - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 3 Icon_minitimeTi Tammi 18, 2011 1:48 pm

motivaatiota piisais, mutta ei oo aikaa eikä paikkaa eikä uskalla ottaa mitään riskejä nyt kun akupunktion jäljiltä kädet on pienimmillä kivuilla tähän mennes. Ma treenaa lyhyen pätkän , samoin ti tuntien jälkeen freestylen ja that's it.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Motivaatiopula - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 3 Icon_minitimeTo Tammi 20, 2011 10:22 am

Mulla olis nyt taas motivaatiota, mutta aika ei riitä kaikkeen. Tällanen talvi, on pakko hiihtää ja lasketella. Kiipeilyssäkin olis kiva kehittyä, mitä ei tapahdu, jos käy kerran kuukaudessa. Salilla on pakko käydä kerran viikossa ja sitten on muut ei-liikunnalliset menot vielä päälle. Helmikuussa alkaa vielä nykäri. Ja fysioterapeutti on käskenyt ottaa rauhallisesti, joten monta tuntia liikuntaa päivässä ei onnistu. Mistä sais pari lisäpäivää viikkoon?

Mä haluaisin ehdottomasti koreon tunnille, se on munkin mielestä koko lajin suola loppujen lopuksi. Siis mulle. Ja toivottavasti ne RTP:n tangot uusitaan nopeasti, täytyy myöntää, että sekin on syönyt vähän intoa käydä tunneilla.
Takaisin alkuun Siirry alas
angela
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
angela


Viestien lukumäärä : 434
Ikä : 41
Location : Espoo
Registration date : 15.09.2009

Motivaatiopula - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 3 Icon_minitimeTo Tammi 20, 2011 10:44 pm

Mä tykkäsin kyllä Lauran tunneista, jossa tehtiin koreota! Vaikka en niitä aina osannutkaan Laughing Niistä sun vapaa-hommista en niin just sen takia lämpee, ku mä oon ihan surkee tanssimaan ite enkä keksi mitään fiksua. Mutta se koreo innosti treenaamaan himassakin enemmän. Oli joku selkeä juttu, jota pysty harjotella. Latasin ihan sitä varten sen biisinkin, että pysty tekemään sitä treeninä. Jos sun tunnit Laura on jatkossakin aina torstaisin niin ehkä joskus toukokuussa, mä taas pääsisi niille. Very Happy Nää agi-treent 3xviikossa vie vähän aikaa tankotreeneiltä valitettavasti. Mut toisaalta kun mä tähtään sinne sm-kisoihin niin joutuu valitseen. Ikinä missään lajissa en oo kuitenkaan vielä päässyt sm-tasolle ja nyt on varmistunut sinne paikka, niin joutuu priorisoimaan. Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
tankomau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
tankomau


Viestien lukumäärä : 412
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 08.02.2009

Motivaatiopula - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 3 Icon_minitimeTo Tammi 27, 2011 5:39 pm

Niin, kyllähän siinä pieni motivaatiopula iskee, kun on 3kk saikulla peukalomurtuman takia ja sit ku yrittää päästä takas tangolle, niin hups, eipä ookaan enää lihasta.. Tähän ei voi sanoa, että se tulee nopeasti takaisin, koska sitä se ei tee. Ei varsinkaan, kun on tällä hetkellä mahdollisuus treenata 1krt/vko ja peukku edelleen kipeä Sad Voe perrrse sanon minä.

cat
Takaisin alkuun Siirry alas
http://miaudesign.spreadshirt.net
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

Motivaatiopula - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 3 Icon_minitimeTo Tammi 27, 2011 9:48 pm

No mutta ainakin sulla on kaunis avatar! Onko toi sellanen ihomaalaus vai mikä? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
tankomau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
tankomau


Viestien lukumäärä : 412
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 08.02.2009

Motivaatiopula - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 3 Icon_minitimePe Tammi 28, 2011 3:23 pm

sini kirjoitti:
No mutta ainakin sulla on kaunis avatar! Onko toi sellanen ihomaalaus vai mikä? Smile

Haha, onneks on kuvia mitä katella, että "oo, noin mä oon joskus osannu w00t" Very Happy
On siinä selässä joo ihomaalaus, se ei vaan koskaan lähde pois, eli kipein tatuointiprojekti ikinä! Eikä läheskään valmis Neutral

cat


Viimeinen muokkaaja, tankomau pvm Pe Tammi 28, 2011 5:45 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://miaudesign.spreadshirt.net
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Motivaatiopula - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 3 Icon_minitimePe Tammi 28, 2011 4:19 pm

on kyl hieno kuva Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

Motivaatiopula - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 3 Icon_minitimePe Tammi 28, 2011 9:24 pm

Ai siis toi on tatska! No empä ois arvannut. Tässä kohtaa täytyy kyllä sanoa, että toi on yks kauneimmista koskaan näkemistäni, yleensä en oo tatuointien ystävä.. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Motivaatiopula - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 3 Icon_minitimePe Tammi 28, 2011 10:07 pm

Täällä on tatuointien ystävä ja on ihan mielettömän kaunis kuva sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
tankomau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
tankomau


Viestien lukumäärä : 412
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 08.02.2009

Motivaatiopula - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 3 Icon_minitimeSu Tammi 30, 2011 1:40 am

Voi teitä, kiitoksia I love you Pitäsköhän mun nyt sit iskeä toi kuva isona tonne mun kuviin, niin pääsette kattomaan paremmin Very Happy Very Happy

cat
Takaisin alkuun Siirry alas
http://miaudesign.spreadshirt.net
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Motivaatiopula - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 3 Icon_minitimeSu Tammi 30, 2011 1:42 am

Tietty Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Iiris
intermediate spinner
intermediate spinner
Iiris


Viestien lukumäärä : 80
Location : Helsinki
Registration date : 20.05.2009

Motivaatiopula - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 3 Icon_minitimeTo Helmi 03, 2011 8:44 pm

Piti sen verran vielä noista koreoista ja freestylestä kommentoida, että musta ne on ihan superkivoja! Lähinnä siksi, että tulee vähän vaihtelua treeniin (eli ei vaan koko ajan temppuja ja tekniikkaa) ja sitten oikeasti oppii yhdistelemään liikkeitä toisiinsa. Varmasti opelle turhauttavaa, kun porukka vaihtuu ja koko ajan täytyy alottaa alusta, mutta mun mielestä se on ihanaa vaihtelua Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Motivaatiopula - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 3 Icon_minitimeKe Helmi 09, 2011 12:31 am

Motivaatio pakeni seuraavaan kaupunkiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
SusannaR
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 34
Location : Helsinki
Registration date : 29.08.2010

Motivaatiopula - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 3 Icon_minitimeMa Kesä 20, 2011 10:24 pm

Nyt on kyllä uskomaton motivaatiopula. Mun treenit on torstai-iltaisin klo 21-22:30 (vaihtoehtoa ei siis ole), ja niistäkin on ollut kuukauden tauko: ensin opettajalla oli oman valmennuskauden vuoksi kaksi viikkoa peruttuna, sitten olin viikon matkoilla ja viimeksi en uskaltanut mennä kolmen viikon tauon jälkeen... Opetuksen taso, tai oikestaan olemattomuus alkaa pänniä. Alkulämpässä jo huomaa, ettei näillä ihmisillä ole mitään hajua liikunnanohjauksesta. Vatsalihaslämppäkin on lähinnä "kokeillaan kuka jaksaa eniten" eikä mitään tekemistä normaalin lihaksia lämmittelevän harjoittelun kanssa. Ei mitään painotusta molemminpuolin opetteluun, eikä varota loukkaantumisia. Ihme ettei tuolla vielä ole näkynyt päälleen putoamisia. Vituttaa, että vaikka olen itse ihan noviisi, tuntuu välillä siltä, että tiedän lliikunnanohjauksesta enemmän kuin ohjaajat tuolla. Lisäksi en halua koko ajan olla se, joka ei tee niinkuin pyydetään, koska olen jo muutenkin porukan huonoimmassa lihas- ja venyvyyskunnossa oleva. Huhhuh, tästä tuli enemmänkin vitutuspostaus, kuin motivaatiopula, mutta toisaalta, tuosta vitutuksesta se motivaatiopula johtuu. Rolling Eyes

En nyt tiedä mitä tekisin, koska mitään vaihtoehtoa ei tosiaan ole (olen siis Brysselissä vielä kuukauden) ja tunnit on pitänyt maksaa joka tapauksessa 10 kertaa kerrallaan, eli olen jo maksanut loppuaikani treenit täällä. Tällä budjetilla tuntuu typerältä jättää väliin ja ruostuttaa taidot ihan totaalisesti, mutten jaksaisi tuohon aikaan illasta mennä kiduttamaan hermoja tuonne.

//edit. PLUS haluisin oikeesti tehdä jotain tanssillista, mitä aina välillä tuolla ollaan tehtykin, mut ei oikeesti tarpeeksi. JA mua ärsyttää, että kaikki mitä tehdään on semmosta hirveetä lihasponnistelua et oon ekan puolen tunnin jälkeen niin kuollu, etten jaksa mitään. JA ettei se opettaja osaa korjata ihmisten tekniikkavirheitä. Voi, mulla on niin ikävä omaa tankoa ja omaa rauhaa treenata... Ja RTP:n opetusta!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://charmxlife.blogspot.com/
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

Motivaatiopula - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 3 Icon_minitimeTi Kesä 21, 2011 11:54 am

Olen aina ihmetellyt miksi tästä aiheesta ei tule enempää keneltäkään kritiikkiä. Kuka tahansa opettaa mitä tahansa... No joka tapauksessa tervetuloa kokeilemaan Gymin PowerPolea. Tunti on siis tankotanssin oheistreeniä parhaimmillaan, eli tanssillista tankoa ei tehdä, mutta kroppa saadaan monipuolisesti vahvaksi ja liikkuvaksi oikealaisilla harjoitteilla. Tramppaa, puolapuita, tankoa, rengasta jne. Wink

Oona
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Motivaatiopula - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 3 Icon_minitimeTi Kesä 21, 2011 2:10 pm

Oona hei, Susanna on Brysselissä. Smile Mutta muuten olen kyllä samaa mieltä kanssasi.

Ja Susannalle; koita nyt vaan kestää kuukausi, ei se ole niin pitkä aika. Sitten voit taas alkaa treenaamaan kunnolla. Smile Kuulostaa kyllä aika ikäviltä noi sun tunnit.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jenni
intermediate inverter
intermediate inverter
Jenni


Viestien lukumäärä : 130
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 27.03.2009

Motivaatiopula - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 3 Icon_minitimeTi Kesä 21, 2011 5:58 pm

Susanna: Käy ihmeessä niillä tunneilla, mutta älä tee mitään minkä koet vahingolliseksi itsellesi. On hyvä että tunnistaa epäkohdat ja sen jälkeen pitää vaan karttaa terveydelle haitallisia juttuja. Kuukauden voi olla ihan hyvin se tyttö joka seisoo kädet puskassa nurkassa ja sanoo että en tee Wink Sieltäkin voi jäädä joitakin kivoja juttuja mieleen vaikka ihan ajatustasolla joita voi sitten asiansa osaavan opettajan kanssa harjoitella myöhemmin! Tsemppiä!

Ja ohjaaja-asiaan.. Olisi loistavaa jos suomeen saataisiin ohjaajakoulutuksia nimenomaan tankotanssista. Viikonlopun kursseja edes, jossa käytäisiin ammattilaisten opastuksella lävitse liikkeiden turvallista suorittamista, tekniikkaa, ihan yleisesti pedagokiikkaa yms. Näin pienen lajin kanssa nyt ei varmaan mitään valtavaa koulutusjärjestelmää kannata vielä lähteä luomaan, mutta jostain täytyisi lähteä liikkeelle jotta saataisiin suomalaisen tankotanssin laatua vieläkin paremmaksi, niin harrastajan kuin kilpaurheilijankin kannalta. Kuka lähtee puuhaamaan.... Very Happy?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Motivaatiopula - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 3 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Motivaatiopula
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: