Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 muiden lajien liikkeitä tangolla?

Siirry alas 
+3
Marie
Unya
Nipsuke
7 posters
KirjoittajaViesti
Nipsuke
basic spinner
basic spinner
Nipsuke


Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 06.09.2011

muiden lajien liikkeitä tangolla? Empty
ViestiAihe: muiden lajien liikkeitä tangolla?   muiden lajien liikkeitä tangolla? Icon_minitimeLa Syys 10, 2011 2:03 pm

Alkuperäinen viestini koski cheerleadingstunttia, mutta ajattelin laajentaa tätä aluetta ja kysellä, ootteko hyödyntäneet muiden urheilulajien liikkeitä tangolla? Tanssijat, luistelijat, cheerleaderit jnejne.

tässä alla vielä alkup. viesti:

Näin entisenä cheerleaderina tuli mieleen, että mitenköhän tuon nätin ja näyttävän cheerleadingliikkeen (scorpion) vois saada sovellettua tangolle? Mistä pito jne. Ehdotuksia? Smile En uutena käyttäjänä saa vielä laittaa linkkejä tänne, mutta googlen kuvahaulla "cheerleading scorpion" löytyy moooonta esinmerkkiä. Smile Muitakin cheerleadingista mieleen jääneitä liikkeitä olen ajatellut soveltaa tankoiluun, jahka oma tanko kotiin saapuu.


Viimeinen muokkaaja, Nipsuke pvm La Syys 10, 2011 2:30 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Unya
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Unya


Viestien lukumäärä : 372
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 09.03.2011

muiden lajien liikkeitä tangolla? Empty
ViestiAihe: Vs: muiden lajien liikkeitä tangolla?   muiden lajien liikkeitä tangolla? Icon_minitimeLa Syys 10, 2011 2:15 pm

Mulla tulee mieleen tuosta Wikipolesta (http://www.wikipole.org/) löytyvä liike nimeltä Stag Pose/Eagle. Tavallisesta tangolla seisonnasta vaan taivutteleen.. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Marie
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Marie


Viestien lukumäärä : 301
Ikä : 37
Location : Toijala
Registration date : 28.04.2009

muiden lajien liikkeitä tangolla? Empty
ViestiAihe: Vs: muiden lajien liikkeitä tangolla?   muiden lajien liikkeitä tangolla? Icon_minitimeLa Syys 10, 2011 2:22 pm

Sikäli mikäli ymmärrän tuon liikkeen oikein niin tangolla vastaava ylösalasin on skorppari variaatio jossa ottaa jalasta kii. Tai sit oikeinpäin balleriina.. tai skater..
Takaisin alkuun Siirry alas
Nipsuke
basic spinner
basic spinner
Nipsuke


Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 06.09.2011

muiden lajien liikkeitä tangolla? Empty
ViestiAihe: Vs: muiden lajien liikkeitä tangolla?   muiden lajien liikkeitä tangolla? Icon_minitimeLa Syys 10, 2011 2:26 pm

tuo eagle on kyllä hyvin samanlainen Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

muiden lajien liikkeitä tangolla? Empty
ViestiAihe: Vs: muiden lajien liikkeitä tangolla?   muiden lajien liikkeitä tangolla? Icon_minitimeMa Syys 12, 2011 7:03 am

Wikipolesta löytyvä kamikaze on hiukan samantyyppinen, vähän vaan eri päin. Cheerleadingin scropionhan voi tietysti yhdistää myös koreografiaan ihan vaan lattialta. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

muiden lajien liikkeitä tangolla? Empty
ViestiAihe: Vs: muiden lajien liikkeitä tangolla?   muiden lajien liikkeitä tangolla? Icon_minitimeMa Syys 12, 2011 11:04 am

Mä oon paljon miettinyt telinevoimistelusta eri liikkeitä, miten sais siirrettyä tangolle. Varsinkin eteen/taakse siltakaatoja jossain vaiheessa hahmottelin, mutta en saanut aikaiseksi mitään hienoa. Pitääkin ottaa uudelleen työn alle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

muiden lajien liikkeitä tangolla? Empty
ViestiAihe: Vs: muiden lajien liikkeitä tangolla?   muiden lajien liikkeitä tangolla? Icon_minitimeMa Syys 12, 2011 11:12 am

Hei miten ois kässäri maha tankoon päin - perhosjalat - siltakaato? Mä haluisin sellasen osata mutta enhän minä taivu...
Takaisin alkuun Siirry alas
papaija
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
papaija


Viestien lukumäärä : 361
Ikä : 34
Registration date : 14.09.2008

muiden lajien liikkeitä tangolla? Empty
ViestiAihe: Vs: muiden lajien liikkeitä tangolla?   muiden lajien liikkeitä tangolla? Icon_minitimeMa Syys 12, 2011 11:30 am

Tai siltakaadosta yhden käden käsiseisontaan ja siitä sit takanojan kautta tangolle.

Mä oon miettiny jo pari vuotta kuperkeikkoja lattialta tangolle ja siitä toukkailuun, muttei vielä ole sujuvasti onnistunu Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

muiden lajien liikkeitä tangolla? Empty
ViestiAihe: Vs: muiden lajien liikkeitä tangolla?   muiden lajien liikkeitä tangolla? Icon_minitimeMa Syys 12, 2011 11:40 am

Toi Lola mount on aika lähellä siltakaatoa taaksepäin, tai ainakin siitä voi lähteä kehittelemään etiäpäin. Very Happy http://www.triagedesign.co.uk/wikipole/images/thumb/5/52/Lolamount.jpg/447px-Lolamount.jpg
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

muiden lajien liikkeitä tangolla? Empty
ViestiAihe: Vs: muiden lajien liikkeitä tangolla?   muiden lajien liikkeitä tangolla? Icon_minitimeMa Syys 12, 2011 2:07 pm

"Hei miten ois kässäri maha tankoon päin - perhosjalat - siltakaato? Mä haluisin sellasen osata mutta enhän minä taivu..."
Noin mä olenkin tehnyt!

"Tai siltakaadosta yhden käden käsiseisontaan ja siitä sit takanojan kautta tangolle."
Tätä en nyt hahmottanut. Siltakaato eteen vai taakse?

Hemuliini, olen tehnyt tuota liikettä paitsi että oon heittänyt jalat vielä siitä tangon ohi toiselle puolelle.
Takaisin alkuun Siirry alas
papaija
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
papaija


Viestien lukumäärä : 361
Ikä : 34
Registration date : 14.09.2008

muiden lajien liikkeitä tangolla? Empty
ViestiAihe: Vs: muiden lajien liikkeitä tangolla?   muiden lajien liikkeitä tangolla? Icon_minitimeMa Syys 12, 2011 2:59 pm

sluippa kirjoitti:
"Hei miten ois kässäri maha tankoon päin - perhosjalat - siltakaato? Mä haluisin sellasen osata mutta enhän minä taivu..."
Noin mä olenkin tehnyt!

"Tai siltakaadosta yhden käden käsiseisontaan ja siitä sit takanojan kautta tangolle."
Tätä en nyt hahmottanut. Siltakaato eteen vai taakse?

Hemuliini, olen tehnyt tuota liikettä paitsi että oon heittänyt jalat vielä siitä tangon ohi toiselle puolelle.

Joo, en mäkään nyt enää hahmota tuota, väärin päinhän siinä tultais Very Happy Nähtävästi meni ihmisen fysiikkakin uusiksi väsyneessä päässä. drunken Mutta jos soveltaisi tuota Lola mountia siten, että alempi käsi olisi maassa niin pääsisi suuremmalla kaarelle ja siitä sitten johonkin ayshatyyppiseen asentoon, ehkä.... scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





muiden lajien liikkeitä tangolla? Empty
ViestiAihe: Vs: muiden lajien liikkeitä tangolla?   muiden lajien liikkeitä tangolla? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
muiden lajien liikkeitä tangolla?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Lihasharjoittelu tangolla
» Spinnit spinnaavalla tangolla

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tankotemput ja pyörähdykset-
Siirry: