| Tankotanssia eri medioissa | |
|
+94SydänSydän Jennn Chirion Skyie Jinsku Vipru gRauuu MarianneA babooshka minorvok iitaliina hiekkis CherryVampire lilith84 Ninni Neneth Mary-Lou eika mujuvaa Ivanka Nounours Furetto BLAAAAACK marma hpl erika Manares Miia Vekexxx satu__ angela Foxmagon Atlas iku69 Pandakarhu Tiu paiviku ingrid Fifi kottarainen=) jolla Jassi Sonja papaija Anna-Katariina VÄ johrunna Pancake Goldie LaraK Päivi merqus tasuni Kinkaju Martta nita Unya Marie Tea kivaa Nexu Ewy hemuliini tints Retu Ninja Inila Juliet SusannaR Soila shadow87 Saila nasu Nina Mortianna hansi Sanni Nepu Ashta wilmiina Ish zayah Herkkupurkki Jenni H Arietta iisa Hennu/Henriikka sluippa Elegia Em Kay OonaK tiko Iina neitinopsa 98 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Mortianna Superman
Viestien lukumäärä : 1498 Ikä : 35 Location : Hellsinki Registration date : 28.07.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ti Syys 13, 2011 10:48 am | |
| Sillon kun iltiksessä oli se Apua-tankotanssia-seitsemänvuotiaille-Briteissä-juttu, niin jopa siihen oli lähes kaikki kommentoineet positiivisia juttuja. Muutama oli semmonen "no en ehkä lastani laittais", mutta ei kauhisteltu että mihin tämä maailma on menossa. | |
|
| |
Martta Superman
Viestien lukumäärä : 645 Ikä : 38 Location : Jyväskylä Registration date : 21.03.2011
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ti Syys 13, 2011 12:01 pm | |
| Ainoat kauhistelut ja negatiiviset kommentit olen itse kuullut nimenomaan naisten suusta, miespuoliset kaverit kyllä heittelevät kaikenlaisia seksitanssi-vitsejä mutta se nyt on vain huumoria. Aika usein tulee kyllä itselleni noista naisten kitinöistä mieleen että kateus se vie kalatkin vedestä...
| |
|
| |
shadow87 Superman
Viestien lukumäärä : 739 Ikä : 37 Location : Tornio Registration date : 03.04.2011
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ti Syys 13, 2011 6:54 pm | |
| http://www.mtv3.fi/helmi/vapaalla/artikkeli.shtml/2011/09/1389106 | |
|
| |
Nexu hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 238 Registration date : 03.04.2011
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ke Syys 14, 2011 2:16 pm | |
| Katsoin edelliseltä sivulta tuon Oona-jutun ja Oona on oikeesti jotain ihan käsittämätöntä!! Oonko ainoa, joka hetken aikaa luulee, että videota on nopeutettu, mutta sitten katsahtaakin, että ei, Oona vaan oikeesti taituroi nuo liikkeet noin nopealla tempolla! Oona on miun idoli <3 Ihanaa, kun suomalaiset menestyy noin hyvin maailmalla! | |
|
| |
Hennu/Henriikka Superman
Viestien lukumäärä : 988 Ikä : 38 Location : Tampere Registration date : 23.11.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Pe Syys 16, 2011 4:00 pm | |
| Huomenna pitäis Talentissa olla sitten oikeesti Tampereen karsinnat. Eli jos mun esitystä ei nyt näytetä niin ei koskaan :/ Mummulla on jo vanha vhs-nauhuri tallentamassa XD | |
|
| |
Elegia hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 273 Ikä : 38 Location : Lappeenranta Registration date : 23.11.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Pe Syys 16, 2011 7:08 pm | |
| - Hennu/Henriikka kirjoitti:
- Huomenna pitäis Talentissa olla sitten oikeesti Tampereen karsinnat. Eli jos mun esitystä ei nyt näytetä niin ei koskaan :/
Mummulla on jo vanha vhs-nauhuri tallentamassa XD No tätä onkin odotettu! | |
|
| |
Herkkupurkki hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 331 Ikä : 49 Location : Helsinki Registration date : 13.06.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Pe Syys 16, 2011 7:28 pm | |
| Joo se pittää kattua!!! =) | |
|
| |
Marie hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 301 Ikä : 38 Location : Toijala Registration date : 28.04.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa La Syys 17, 2011 9:28 pm | |
| No eipä ne paljoa tuosta Hennun esityksestä näyttäny.. tartti kattoa nelosen sivuilta se klippi että sai mitään käsitystä. | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 273 Ikä : 38 Location : Lappeenranta Registration date : 23.11.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ti Syys 20, 2011 1:05 am | |
| Eiiih, kertokaa kuka se toinen tankotanssija oli.. Oonko näin sokea, mut en tunnistanut. Tosin jos ihminen sitä itse ei halua paljastaa, niin en pakota. Olisi vain ollut kiva tietää onko hänkin yksi foorumilaisista. | |
|
| |
Mortianna Superman
Viestien lukumäärä : 1498 Ikä : 35 Location : Hellsinki Registration date : 28.07.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ti Syys 20, 2011 7:19 am | |
| Trang Pham (Video) En kyllä tunnistanut. Puhui mun mielestä haastatteluissa englantia, eli ei varmaan foorumillakaan pyöri? | |
|
| |
Päivi intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 114 Location : Helsinki Registration date : 28.03.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ti Syys 20, 2011 9:21 am | |
| Trang Pham oli Tankotanssin SM-kisoissa Virgin Oilissa vuosi sitten, avoimessa sarjassa. Silloin ainakin esittelyssä sanottiin, että Trang on oppinut tankotanssin kotona, ei missään koulussa siis. Kotoisin Jyväskylästä muistaakseni.
Mahtoiko tuossa esityksessä hieman häiritä heiluva tanko? Voisi ainakin itse kuvitella, että kun on tottunut temppuilemaan vain visusti paikallaan pysyvällä tangolla, voisi tuollainen heiluminen tuoda hieman haasteita. | |
|
| |
Ewy Superman
Viestien lukumäärä : 965 Ikä : 36 Location : Järvenpää Registration date : 24.09.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ti Syys 20, 2011 9:42 am | |
| Trang kisasi myös viime vuoden Pole Debutissa jatkosarjassa. On voimistelija taustaltaan ja ihan jäätävän notkea Ei tietääkseni ole foorumilla, mutta Trangilla on oma youtube-kanava. Musta Trang oli kehittynyt taas huimasti sitten viime näkemän! Sagio: Itse en ole ainakaan huomannut tangon heilunnan haittaavan esiintyessä. En sitten tiedä heiluiko tuolla se jotenkin extrapaljon... | |
|
| |
Päivi intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 114 Location : Helsinki Registration date : 28.03.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ti Syys 20, 2011 10:15 am | |
| Musta esityksen ihan alku näytti aika epävarmalta, mutta saattoihan kyseessä olla vain pieni jännityskin. | |
|
| |
Ewy Superman
Viestien lukumäärä : 965 Ikä : 36 Location : Järvenpää Registration date : 24.09.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ti Syys 20, 2011 11:58 am | |
| Mä lähinnä tarkoitin liikkeiden ja siirtymien siistiytymistä | |
|
| |
Martta Superman
Viestien lukumäärä : 645 Ikä : 38 Location : Jyväskylä Registration date : 21.03.2011
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ti Syys 20, 2011 12:48 pm | |
| Katsoinkin siitä pikku pätkästä joka näkyi telkkarissa että tutun näköinen mimmi, en minä Trangia tunne mutta varmaan jossain Johannan facebook-sivulla nähnyt kuvan jossa taisi olla Trangin lisäksi myös Ewy ja muita Adashan akkoja Ihmettelin kyllä kun Talent-lähetyksessä hänen esityksensä oli laitettu johonkin moka-kavalkadiin jossa näkyi pätkiä huonoista esityksistä ja punaista rastia sekä tuomareita pudistelemassa päitään, eipä siinä tuosta vedosta juuri mitään näkynyt mutta muistaakseni ainakin Trangin Pole Debut -esitys oli oikein kaunis eli käsittääkseni kyseessä on ihan osaava likka. | |
|
| |
LaraK hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 453 Location : Helsinki Registration date : 08.04.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ke Syys 21, 2011 8:58 am | |
| Tässä haastattelu jenkkiläisellä televisiokanavalla AERAn showsta ja ylipäätä AERAsta. Ja tosiaan suuri osa kuvamateriaalista on heinäkuisesta esityksestä, jossa olin mukana (ja yllätyspätkä treeneistä B&Plta ). Harmi, ettei vieläkään olla saatu videota koko esitystä tai kuvia esityksestä... https://www.youtube.com/bkindependenttv#p/u/2/bgYysolWAok | |
|
| |
hemuliini Superman
Viestien lukumäärä : 1067 Ikä : 42 Location : Porvoo Registration date : 10.08.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ke Syys 21, 2011 2:21 pm | |
| ^Voih, näytit Laura ihanalta tuossa! Toivottavasti pääsisi pian näkemään koko esityksen, toi oli jo niin mahtavan näköistä! | |
|
| |
nita hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 304 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 23.07.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ke Syys 21, 2011 3:35 pm | |
| ^^ samat sanat!! mahtavan näköistä! | |
|
| |
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ke Syys 21, 2011 7:58 pm | |
| Tosi kaunista | |
|
| |
kivaa intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 77 Ikä : 32 Location : Vantaa Registration date : 23.08.2011
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ke Syys 21, 2011 9:05 pm | |
| En ainakaan äkkiseltään huomannut, oliko tätä tänne jo linkitetty: http://www.nelonen.fi/ohjelmat/talent-suomi/etusivu/viihde/talent-suomessa-nähtiin-huikeaa-tankotanssia-katso-esitys Upeaa! | |
|
| |
Goldie intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 74 Registration date : 18.02.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Syys 22, 2011 10:34 am | |
| Ihana kaunis esitys!!
mutta mikä tota katja ståhlia vaivaa?? | |
|
| |
Martta Superman
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Syys 22, 2011 11:33 am | |
| Saikkonen on kivanoloinen mies mutta noiden naistuomareiden valintaa on mun vähän vaikea ymmärtää, varsinkin Ståhl ärsyttää minua ihan älyttömästi. Toisaalta ohjelmassa ärsyttävät myös juontajat ja koko konsepti muutenkin, onneksi sitä ei tarvitse katsoa Hennun esitys oli hieno jälleen! Ja tuo AERAn juttu näytti ihan huikealta, olispa kiva nähdä esityksestä vähän pidempääkin pätkää! | |
|
| |
LaraK hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 453 Location : Helsinki Registration date : 08.04.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Syys 22, 2011 2:09 pm | |
| Joo, kovasti odotellaan videota, mutta saa nyt nähdä... promovideon piti tulla jo viikkoja sitten Harmittaa, kun esitystä ei saanut kuvata lainkaan, niin tuo on ainoa matsku mitä itsekin olen esityksestä nähnyt (ei ole edes mitään kuviakaan). Ja se näytti yllättävän hyvältä. Meillä oli niin kamala sekasorto vielä kenraaleissa, ettei tosikaan Kun yhdistää kankaat, tanssin, akrobatian ja tangon on lavalla sen verran monta tekijää... Mutta onneksi näette AERAn viimeistään PAssa! Tuskin maltan odottaa | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Syys 22, 2011 10:03 pm | |
| Höh, ei saanut kuvata? Mutta tosi hienolta näytti tuo pienikin pätkä! | |
|
| |
Hennu/Henriikka Superman
Viestien lukumäärä : 988 Ikä : 38 Location : Tampere Registration date : 23.11.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Su Syys 25, 2011 9:58 pm | |
| Hei jos kiinnostaa Talent-tuomareiden kommentit niin kirjoitin tonne omien kuvieni ketjuun mitä muistin. http://spinaround.niceboard.org/t803p120-hennun-kuvatvideot Mitään negatiivista tankotanssia kohtaa ei siis sanottu Mutta phuu kyllä nyt jännittää jatkon kannalta. mitäsköhän sitä seuraavaks keksis hmm hmm hmm | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa | |
| |
|
| |
| Tankotanssia eri medioissa | |
|