| Tankotanssia eri medioissa | |
|
+94SydänSydän Jennn Chirion Skyie Jinsku Vipru gRauuu MarianneA babooshka minorvok iitaliina hiekkis CherryVampire lilith84 Ninni Neneth Mary-Lou eika mujuvaa Ivanka Nounours Furetto BLAAAAACK marma hpl erika Manares Miia Vekexxx satu__ angela Foxmagon Atlas iku69 Pandakarhu Tiu paiviku ingrid Fifi kottarainen=) jolla Jassi Sonja papaija Anna-Katariina VÄ johrunna Pancake Goldie LaraK Päivi merqus tasuni Kinkaju Martta nita Unya Marie Tea kivaa Nexu Ewy hemuliini tints Retu Ninja Inila Juliet SusannaR Soila shadow87 Saila nasu Nina Mortianna hansi Sanni Nepu Ashta wilmiina Ish zayah Herkkupurkki Jenni H Arietta iisa Hennu/Henriikka sluippa Elegia Em Kay OonaK tiko Iina neitinopsa 98 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Pancake basic spinner
Viestien lukumäärä : 20 Location : Jyväskylä Registration date : 30.12.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Su Loka 02, 2011 4:00 pm | |
| http://www.ksml.fi/video-kuva/kuvasarjat/katso-vauhdikkaat-tankotanssikuvat/707590#http://www.ksml.fi/multimedia/dynamic/00210/8250709_jpg_210656a1.jpg Keskisuomalaisen netissä juttu Ready Set Polen avajaisista, ja kerrankin otsikosta on sana "Kuuma" korvattu vauhdikkaalla ja noi muksut oli kyllä ihan mahtavia, luonnonlahjakkuksia! | |
|
| |
OonaK Superman
Viestien lukumäärä : 691 Ikä : 41 Location : Hki Registration date : 09.01.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ma Loka 03, 2011 10:02 am | |
| http://metrolive.fi/videot/video/5711/tassa-on-bb-ragnarin-salattu-poikaystava-katso/
Tänne voidaan laittaa mut ei facebookkiin! HAhahhaha. <3 Raksu ja Petu (ja Petun yläkroppa). | |
|
| |
Ninja intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 146 Ikä : 39 Location : Oulu Registration date : 26.06.2011
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ma Loka 03, 2011 5:47 pm | |
| mä en näe tota ja just tollon ku itte en ole tuolla | |
|
| |
Saila Superman
Viestien lukumäärä : 1166 Ikä : 36 Location : Turku Registration date : 27.05.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ma Loka 03, 2011 6:44 pm | |
| - Pancake kirjoitti:
- http://www.ksml.fi/video-kuva/kuvasarjat/katso-vauhdikkaat-tankotanssikuvat/707590#http://www.ksml.fi/multimedia/dynamic/00210/8250709_jpg_210656a1.jpg
Keskisuomalaisen netissä juttu Ready Set Polen avajaisista, ja kerrankin otsikosta on sana "Kuuma" korvattu vauhdikkaalla
ja noi muksut oli kyllä ihan mahtavia, luonnonlahjakkuksia! tosi kivan näkönen studio! | |
|
| |
Hennu/Henriikka Superman
Viestien lukumäärä : 988 Ikä : 38 Location : Tampere Registration date : 23.11.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ma Loka 03, 2011 6:45 pm | |
| On kyllä ihanan värikäs Mistä noi tangot on? | |
|
| |
Soila intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 80 Ikä : 41 Registration date : 12.07.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ma Loka 03, 2011 8:31 pm | |
| Joo on ihan hieno toi uus imago ihan yleisestikin. Yliopistolla mainoksiin törmännykin monella ilmotustaululla mahtavaa kun on noin pitkät tangot vieläpä (edelliseen paikkaan verrattuna ja mitä nyt salsastudion irtotangoilla kans käynyt). Harmi vaan kun meni avajaiset ihan ohi kun en merkannu kalenteriin ja oli sitten muutakin menoa | |
|
| |
johrunna intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 86 Ikä : 37 Location : Jyväskylä Registration date : 19.05.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ma Loka 03, 2011 8:36 pm | |
| Kiitoksia! Salista tuli kyllä mukavan pirteä Ollaan ite teetetty tangot. Ostettiin combiputkea ja maalautettiin logon värien mukaan + teetettiin kiinnitykset kun ensin kyseltiin Cirkus uusi maailmalta neuvoa. | |
|
| |
Nina hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 422 Ikä : 37 Location : Järvenpää Registration date : 17.03.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ma Loka 03, 2011 8:54 pm | |
| Aivan upean näköinen sali! Ja ihan mielettömän ihanan näköiset tangot!! | |
|
| |
Ewy Superman
Viestien lukumäärä : 965 Ikä : 36 Location : Järvenpää Registration date : 24.09.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Loka 06, 2011 8:05 pm | |
| | |
|
| |
Pancake basic spinner
Viestien lukumäärä : 20 Location : Jyväskylä Registration date : 30.12.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Pe Loka 07, 2011 8:32 pm | |
| Tänään oli Korkojen kera -ohjelmassa Oona Kivelä, ite en nähnyt pätkää ihan alusta kun sattumalta käänsin kanavalle just sillon. Mut ohjelma tulee näköjään uusintana kohta eli klo 22.00 Ava:lla. Ja upeelta näytti!!! | |
|
| |
OonaK Superman
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Su Loka 09, 2011 12:12 pm | |
| Tässä linkki esitykseen: http://katsomo.fi/?progId=80143#startAt=0:39:26 | |
|
| |
Ninja intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 146 Ikä : 39 Location : Oulu Registration date : 26.06.2011
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Su Loka 09, 2011 2:20 pm | |
| en mää niiku.... en siis voi sanua mittää... taas kerran Oona vaan vei mun puhekyvyn! | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Su Loka 09, 2011 4:56 pm | |
| Joo niin minunkin. Ihmettelen että tämän tason urheilija yhä vieläkin kokee tarpeelliseksi korostaa itseään muiden kustannuksella ja haukkua muiden tankotanssijoiden hikeä, verta ja tuskaa sisältävän työn strippaukseksi. Way to go, Oona, jälleen kerran. Urheilijuuteen ja julkisuudessa oloon kuuluu muiden kunnioitus ja luulin jo jonkin aikaa että Oona oli sen oppinut ja ymmärtänyt että lajin arvostuksen korottaminen auttaisi myös hänen uraansa. Olin väärässä, valitettavasti.
Ihmettelen myös miten kukaan viitsii hehkuttaa omaa maailmanmestaruuttaan jos muut lajin harrastajat ovatkin vain strippareita. Maailmanmestaruus sellaisessa porukassa ei kuulosta ammattimaiselle voimistelijalle suureltakaan saavutukselta. | |
|
| |
Tea intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 172 Ikä : 38 Location : Ähtäri Registration date : 28.11.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Su Loka 09, 2011 5:07 pm | |
| ^Ööh... Piti oikein käydä katsomassa toi klippi uudestaan ja uudestaan, enkä mä huomannut tuossa mitään itsensä korostamista tai muiden haukkumista. | |
|
| |
Em Kay Superman
Viestien lukumäärä : 868 Ikä : 43 Registration date : 30.10.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Su Loka 09, 2011 5:20 pm | |
| Minäkin käsitin vastauksen strippariselitykseen "No mun ei itseasiassa tartte selittää, sanoisinko koskaan. Että aina yleensä, kun joku on nähnyt mun esityksen, niin sieltä ei tuu niitä kommentteja, mitä vois ehkä odottaa että muille tulee" aivan kuten Tanja. Oonan oletusarvo kommentin mukaan siis on, että muiden esitykset on sellaisia, että niistä oikeutetusti jää katsojalle epäselväksi, onko kyseessä strippaus vai tankotanssi. Vai käsitimmekö väärin?
Ei mullekaan kukaan oo minkään esityksen jälkeen kommentoinut, että "hyvin vedit, strippariksi." | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Su Loka 09, 2011 5:33 pm | |
| Oonan kommentti oli huomattavasti yksiselitteisempi: kysymykseen, saako hän kuulla stripparikommentteja, hän sanoi että hän ei sen jälkeen kun on esiintynyt; muut saavat.
Ketkä ne muut oikein ovat, Pole Artin kanssakilpailijat vai Suomen mestaruuskisojen muut osanottajat, ei ole koskaan tullut ilmi, mutta "Oona hyvä - muut paskoja" -asenne on tullut kirkkaasti selväksi kulissien takana ja ihan niiden edessäkin. | |
|
| |
Ewy Superman
Viestien lukumäärä : 965 Ikä : 36 Location : Järvenpää Registration date : 24.09.2009
| |
| |
OonaK Superman
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Su Loka 09, 2011 8:01 pm | |
| ... Mistäs kenkä nyt puristaa... Kyllä asiasta voi huomauttaa, mut eiks tää oo jo vähän kaukaa haettu.
Muut ihmiset ovat niitä jotka tekevät ns. strippityyliä ja jotka joutuvat ehkä selittelemään - mä en joudu kun teen tällaistä tyylii, mitä mä teen. Ei tässä puhuta hyvästä tai huonosta. Uskon vahvasti, että Felixkin joutuu, koska strippityylillä vetää.
| |
|
| |
VÄ basic spinner
Viestien lukumäärä : 14 Registration date : 20.09.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Su Loka 09, 2011 8:12 pm | |
| Tanjan kanssa samaa mieltä. Oona välittömästi pois julkisuudesta, pilaa koko tankoilun maineen. Alkais vaikka floristiks | |
|
| |
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Su Loka 09, 2011 8:15 pm | |
| Tää ois ny mulle varmaan aika osuvasti tullu, tyylin huomioiden. Mut ei, en mäkään saa niitä stripparikommentteja. | |
|
| |
Anna-Katariina pole beginner
Viestien lukumäärä : 3 Registration date : 21.09.2011
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Su Loka 09, 2011 8:28 pm | |
| Huokaus..Aikamoista sanojen vääntelyä täällä taas.
"Oona hyvä - muut paskoja" -asenne on tullut kirkkaasti selväksi kulissien takana ja ihan niiden edessäkin.
No on paksua. Kaikki, jotka viikoittain Oonan kanssa treenaavat tietävät kyllä totuuden.
Ja PoleArtiin tuskin näin kovatasoista porukkaa olis ilman Oonaa saatu.
AK
| |
|
| |
Em Kay Superman
Viestien lukumäärä : 868 Ikä : 43 Registration date : 30.10.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Su Loka 09, 2011 8:40 pm | |
| - Oona K. kirjoitti:
- ... Mistäs kenkä nyt puristaa... Kyllä asiasta voi huomauttaa, mut eiks tää oo jo vähän kaukaa haettu.
Muut ihmiset ovat niitä jotka tekevät ns. strippityyliä ja jotka joutuvat ehkä selittelemään - mä en joudu kun teen tällaistä tyylii, mitä mä teen. Ei tässä puhuta hyvästä tai huonosta. Uskon vahvasti, että Felixkin joutuu, koska strippityylillä vetää.
Mä kysyinkin, että ymmärsinkö väärin. Ja ilmeisesti ymmärsin. Ne on ne pienet sanavalinnat... "Jotkut joutuu selittelemään" vs "muut joutuu selittelemään". Ja koska olet rakkaan harrastuksemme näkyvin edustaja, on sinulla ja sanavalinnoillasi suuri vastuu - halusit tai et. Täällä ei ainakaan kenkä purista! | |
|
| |
papaija hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 361 Ikä : 35 Registration date : 14.09.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Su Loka 09, 2011 9:06 pm | |
| Mun on jotenkin vaikea uskoa, että tankotanssijat sais kuulla stripparikommentteja nimenomaan esiintymisen jälkeen. Musta se ei ole lainkaan tyylikysymys, koska oikeastaan on melkein ihan sama mitä siellä tangolla tekee, niin kuitenkin tullaan kysymään niinkuin nyt Oonalta, että hihhih, eikös tämä liity jotenkin strippaukseen, selitäpä vähän. Toikin toimittaja rinnasti jo ennen Oonan vastausta strippauksen ja tankotanssin samaan lauseeseen, sen sijaan että olis vaikka hehkuttanut, että onpa meillä Suomessa hieno uusi laji. Täällä tulee aina olemaan niitä, joiden mielestä tanko+vähän vaatteita= strippausta, eikä siihen kenenkään sanat tai sanomatta jättämiset vaikuta.. Joo, ja siis tää nyt tuli mieleen siltä pohjalta, että tein tässä taannoin erään baarin tangolla pari inverttiä, puikkopitoa ja tuolipyörähdystä. No, kohta oli joku valopää heiluttelemassa seteliä nenän edessä (please, it's my dream), ja voin sanoa, ettei se kyllä johtunu tyylistä | |
|
| |
Sonja hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 430 Registration date : 24.06.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Su Loka 09, 2011 9:45 pm | |
| Em Kayn pointti on juuri se, mistä kenkä puristaa. "Minä en saa kommentteja, muut saa", antaa eri kuvan kuin esim. "minä en saa kommentteja, jotkut muut ehkä saavat". Ensimmäinen versio antaa kuvan asetelmasta Minä vs. Kaikki muut - eli kaikki muut vetää strippityylilä paitsi Oona. Oona tuskin tarkoittaa tätä, mutta lauseesta tulee sellainen vaikutelma. Ja kuten Em Kay mainitsi, Oona on julkisuutensa vuoksi tämän lajin äänitorvi, jonka lausahdukset vaikuttavat koko lajin imagoon. Joten lausuntonsa kannattaa harkita jatkossa huolellisemmin. Onhan tästä keskusteltu jo aiemminkin, siksi hämmästyttää, että näitä edelleen tulee. Lapsusko? | |
|
| |
tasuni Superman
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ma Loka 10, 2011 8:15 am | |
| "Ja PoleArtiin tuskin näin kovatasoista porukkaa olis ilman Oonaa saatu."
Mitä ihmettä tällä kommentilla on tämän keskustelun kanssa tekemistä, ja mihin se mahtaa perustua? Ketkä kuuluisuudet jäivät pois MM-kisoista siksi että Oona ei mennyt niihin?
Kukaan ei väheksy Oonan tanssijankykyjä, mutta Pole Artin maine perustuu toivoakseni hieman muuhunkin. Mutta kiitos, A-K, että jaoit käsityksesi tapahtuman arvosta. Nelle ja minä voidaankin tässä heittää pyyhe kehään ja jättää tankotanssin taiteellisen suuntauksen vetäminen Oonan harteille.
Ja syy siihen että vedän tällaiset pultit on nimenomaan Pole Artin ja suomalaisen tankotanssin maine. Pole Art sanoutuu kategorisesti irti kaikesta epäurheilijamaisesta toisten haukkumisesta ja yhden ainoan oikean tankotanssisuuntauksen promovoimisesta. Kaikki kukat saavat kukkia, ja ne kukat joita kiinnostaa taiteellinen tankotanssi, löytävät varmasti tiensä Pole Artiin.
Viimeinen muokkaaja, tasuni pvm Ma Loka 10, 2011 8:35 am, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa | |
| |
|
| |
| Tankotanssia eri medioissa | |
|