| Tankotanssia eri medioissa | |
|
+94SydänSydän Jennn Chirion Skyie Jinsku Vipru gRauuu MarianneA babooshka minorvok iitaliina hiekkis CherryVampire lilith84 Ninni Neneth Mary-Lou eika mujuvaa Ivanka Nounours Furetto BLAAAAACK marma hpl erika Manares Miia Vekexxx satu__ angela Foxmagon Atlas iku69 Pandakarhu Tiu paiviku ingrid Fifi kottarainen=) jolla Jassi Sonja papaija Anna-Katariina VÄ johrunna Pancake Goldie LaraK Päivi merqus tasuni Kinkaju Martta nita Unya Marie Tea kivaa Nexu Ewy hemuliini tints Retu Ninja Inila Juliet SusannaR Soila shadow87 Saila nasu Nina Mortianna hansi Sanni Nepu Ashta wilmiina Ish zayah Herkkupurkki Jenni H Arietta iisa Hennu/Henriikka sluippa Elegia Em Kay OonaK tiko Iina neitinopsa 98 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Nina hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 422 Ikä : 37 Location : Järvenpää Registration date : 17.03.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Su Loka 30, 2011 12:38 pm | |
| | |
|
| |
Saila Superman
Viestien lukumäärä : 1166 Ikä : 36 Location : Turku Registration date : 27.05.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Su Loka 30, 2011 12:53 pm | |
| oli kyllä tosi hieno hennun talent esitys!! | |
|
| |
kivaa intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 77 Ikä : 32 Location : Vantaa Registration date : 23.08.2011
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Su Loka 30, 2011 5:39 pm | |
| Aivan mieletön show Talentissa! Paljon onnea! | |
|
| |
Elegia hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 273 Ikä : 38 Location : Lappeenranta Registration date : 23.11.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Su Loka 30, 2011 11:36 pm | |
| Paljon onnea Henriikalle myös miun puolesta! Tosi hieno esitys oli! | |
|
| |
Martta Superman
Viestien lukumäärä : 645 Ikä : 38 Location : Jyväskylä Registration date : 21.03.2011
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Marras 03, 2011 9:57 am | |
| Kaveri oli facebookissa liittynyt ryhmään "ei Tainaa minun takapihalleni", kävin sitten katsomassa että ketä helkkarin Tainaa niin kyse oli siitä että muuan turkulainen tankotanssikoulun pitäjä oli A-studiossa sanonut ettei halua laitoksesta omilleen muuttavaa kehitysvammaista miestä samaan taloon kanssaan, sitähän joutuu pian kotonaan pelkäämään kun nuo käyttäytyvät niin omituisesti. Ei nyt tankotanssille yleensä, mutta koululle tämä voipi olla vähän huonoa pr:ää, oli nimittäin aika moneen otteeseen tuolla ryhmässä otettu tämä naisen firmakin esille.
Itse en tunne Tainaa enkä hänen tanssikouluaan mutta ihan niihin liittymättä nuo vammaispuheet tekivät kyllä vaikutuksen... Silleen huonolla tavalla.
| |
|
| |
angela hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 434 Ikä : 41 Location : Espoo Registration date : 15.09.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Marras 03, 2011 11:43 am | |
| ^Mä mietinkin, miksi se nimi oli tuttu. En vaan jaksanut tarkemmin sitä ryhmää selailla läpi.. | |
|
| |
wilmiina Superman
Viestien lukumäärä : 675 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 10.03.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Marras 03, 2011 12:03 pm | |
| onhan tainasta täällä ennenkin jotain puhuttu... mulla on henkilökohtaisista kokemuksista johtuen oma mielipide henkilöstä mut en kyllä KOSKAAN ois voinu kuvitella et se tollasia suustaan päästäis :/ aika surullista.... ja eiköhän kaikki turkulaiset osaa yhdistää henkilön ja koulunsa eli hyvää mainosta juu......... | |
|
| |
Martta Superman
Viestien lukumäärä : 645 Ikä : 38 Location : Jyväskylä Registration date : 21.03.2011
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Marras 03, 2011 12:19 pm | |
| Joo, nyt kun sen ohjelmankin katsoin niin sain kyllä ko. henkilöstä niin epämiellyttävän kuvan että en ole kyllä kiinnostunut hänen opetukseensa menemään. Siis jos minulla nyt olisi joku syy muutenkaan mennä Turkuun tanssitunneille Oli vähän vaikea valita pitäiskö itkeä vai nauraa noille selityksille, kun ei noilla kehareilla varmaan autoja ole niin nyt pitää pelätä että lapset juoksee taksien alle kun niitä tässä sitten rupeaa pyörimään... Terve vaan. Muistelinkin että täällä on joskus keskusteltu jostakusta turkulaisesta ja tuli mieleen että se on varmaan tämä tyyppi. | |
|
| |
Saila Superman
Viestien lukumäärä : 1166 Ikä : 36 Location : Turku Registration date : 27.05.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Marras 03, 2011 6:39 pm | |
| voisin kertoa tainasta vaikka mitä, mutta en viitsi..... | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Marras 03, 2011 7:17 pm | |
| Sit sanonpahan vaan, että tähän asti keskustelu on ollut asiallista. Hyvä tytöt, pidetään se sellaisena. Eli yksittäisiin henkilöihin kohdistuvaa kritiikkiä voi toki esittää ja ihmisten kanssa voi olla eri mieltä, mutta sitten huhupuheiden levittäminen ja henkilökohtaiset hyökkäykset ei käy. | |
|
| |
Saila Superman
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Marras 03, 2011 7:25 pm | |
| justiinsa ton takia en aio sanoa mitään. | |
|
| |
Martta Superman
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Marras 03, 2011 7:47 pm | |
| Juu ei varmaan ole mitenkään tarpeellista lähteä sen kummemmin rönsyilemään ko. henkilön tekemisiin ja persoonaan, minä otin kantaa vain tähän julkiseen esiintymiseen johon oma reaktioni oli lähinnä seuraava: Voisi olettaa että kyseinen töräys sai ehkä jonkun muunkin miettimään laittaako esimerkiksi lapsensa tämän ihmisen opetettavaksi. | |
|
| |
wilmiina Superman
Viestien lukumäärä : 675 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 10.03.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Marras 03, 2011 9:57 pm | |
| ^mulla on myös kyllä paljon hyvää sanottavaa kyseisestä henkilöstä, onneks olinhan mä siellä koulussa kuitenki yli 12 vuotta oppilaanaan.... vaikka mun tanssiura siellä päättyi vähän ikävämmissä merkeissä, oon silti kiitollinen paljosta mitä oon häneltä oppinu... saattaa olla vähän "erikoinen" nainen, mut loistava koreografi ja mulle hän oli todella hyvä opettaja... mut tää on taas tätä off topicia eli ei sen kummempaa kun että kolikolla on aina kaksi puolta | |
|
| |
Elegia hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 273 Ikä : 38 Location : Lappeenranta Registration date : 23.11.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ti Marras 08, 2011 3:09 pm | |
| Oona bongattu City-lehdestä.. Tiedä vaikka olisi ollut jo siitä puhetta, mut tänään koulussa vain osui silmään tuo lehti. | |
|
| |
Tiu intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 156 Registration date : 14.10.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ti Marras 08, 2011 4:40 pm | |
| - Elegia kirjoitti:
- Oona bongattu City-lehdestä.. Tiedä vaikka olisi ollut jo siitä puhetta, mut tänään koulussa vain osui silmään tuo lehti.
Ja Sport-lehdestä myös! Oli tosi symppis juttu. | |
|
| |
angela hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 434 Ikä : 41 Location : Espoo Registration date : 15.09.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ke Marras 09, 2011 9:24 am | |
| ^Ja Länsiväylässä oli kans juttu.. | |
|
| |
OonaK Superman
Viestien lukumäärä : 691 Ikä : 41 Location : Hki Registration date : 09.01.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ke Marras 09, 2011 3:26 pm | |
| Joo piti linkata tännekin...Mutta unohtui...
Sport pitää vaan ostaa jos haluu lukee kun siitä ei netissä ole mitään muuta kuin kansikuva. http://www.sport-lehti.fi/tilaa-lehti/uusin-lehti/
City-lehti: http://www.city.fi/artikkeli/Suomen+kuumin+taiteilija/4132/
Länsiväylä: http://www.lansivayla.fi/artikkeli/78513-oona-kivela-saa-tangonkin-tanssimaan-katso-video
Oona
| |
|
| |
Mortianna Superman
Viestien lukumäärä : 1498 Ikä : 35 Location : Hellsinki Registration date : 28.07.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ke Marras 09, 2011 7:12 pm | |
| City-lehden juttu oli hyvä ja perusteellinen! Länärin videolla piti ihan katsoa uudelleen että mitä se setä puuhailee siellä taustalla. | |
|
| |
satu__ pole beginner
Viestien lukumäärä : 1 Ikä : 29 Location : Helsinki Registration date : 10.11.2011
| Aihe: seurailin tätä keskustelua ja To Marras 10, 2011 9:59 am | |
| luin mm. sen blogitekstin mistä tääl aiemmin keskustelitte. kun kävin sen bloggaajan sivul niin löysin myös uuden postauksen, se on ilmesesti taekotettu teille niin ku vastauksena. päätin sit oikei rekisteröityy et pääsin teille kertoon,en pysty kyl linkkaan sitä mut löyätte kai itekki:) | |
|
| |
nita hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 304 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 23.07.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Marras 10, 2011 10:36 am | |
| Työkaveri vinkkas, että BB- talossa oli Oulusta tankotanssiopettaja opettamassa tankoilua asukkaille. Itse en sarjaa seuraa, mutta subin netissä oli klippi, jossa tosin itse opettajaa ei tangolla näe...http://www.bigbrother.fi/videot.shtml/1431514/tanssia-tangolla
Oon ton KitCatin nimen kuullut, mutta en juurikaan missään nähnyt.. http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml/1431397/talossa-opetellaan-tanaan-tankotanssia-lue-opettajan-haastattelu
Viimeinen muokkaaja, nita pvm To Marras 10, 2011 10:42 am, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Atlas intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 55 Registration date : 08.10.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Marras 10, 2011 10:40 am | |
| Raumalaisessa sanomalehdessä Länsisuomessa tänään juttua tankotanssista, 7th Heavenin ja Spinin ohjaajan Nannan kertomana. Mielestäni kivasti kirjoitettu juttu. | |
|
| |
shadow87 Superman
Viestien lukumäärä : 739 Ikä : 37 Location : Tornio Registration date : 03.04.2011
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Marras 10, 2011 11:42 am | |
| http://tuultajatyventa-rikissa.blogspot.com/2011/10/jatkomietteita-tankotanssista.html siinä linkkii. nyt sitten selitellään ja silitellään oikein olan takaa :O | |
|
| |
OonaK Superman
Viestien lukumäärä : 691 Ikä : 41 Location : Hki Registration date : 09.01.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Marras 10, 2011 12:15 pm | |
| Mun mielestä on asiallinen kirjoitus. En ymmärrä edellekkään sitä, että on strippausta ja sitten tankotanssia, jossa liikkeet ovat hyvin samat, mutta ainoa ero on vaatteiden pois otto. SAA niin tehdä, mutta kyllä siitä silloin puhutaan ja kritisoidaan. Ero ei ole valtavirralle tarpeeksi suuri.
Minusta nämä kirjoitukset ovat kiinnostavia, jossa kritisoidaan kunnolla. Miks kaikki tankoilijat hyökkää niiten kimppuun kun joku hyeenalauma? Ihan kun oikeen odotettaisi, että joku kirjoittaisi jotain pahaa, että voidaan sitten heti aukoa suuta kovaan ääneen... | |
|
| |
Martta Superman
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Marras 10, 2011 12:55 pm | |
| Tykkäsin kanssa tuosta City-lehden jutusta, kerrankin puhuttiin lajista vähän perusteellisemmin eikä toisteltu samoja tylsyyksiä kuin kaikissa muissakin kirjoituksissa. Jäin miettimään, että jos tankotanssi-nimisestä urheilulajista tulee olympialaji joka on Oonan visioimalla tavalla enemmänkin voimistelua kuin tanssia, niin mitähän esimerkiksi minä sitten jatkossa harrastan. Varmaan vaatteet päällä strippausta sitten Mua ei kiinnosta ruveta voimistelijaksi. | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Marras 10, 2011 12:55 pm | |
| Mulla myös särähtää yhä korvaan tämä: - Lainaus :
- Niin kauan kuin tankotanssia esitetään strippibaareissa yhtenä maksullisen seksin muotona,
Varmasti monellakin strippiklubilla pitkin maailmaa on tarjolla myös maksullista seksiä, en mä sinisilmäinen siinä ole. Mutta tuollaisesta tulee aina sellainen yleistävä kuva, että kaikilla strippibaareilla on maksullista seksiä ja strippaus on vain yksi maksullisen seksin muoto. Mikä ei kyllä myös pidä paikkaansa. Ihan sama, en jaksa lukea kokonaan, samaa paskaa eri paketissa. Turha tollaisesta on pahoittaa mieltään tai käydä hyeenalaumana kimppuun. Ei me voida toisten mielipiteitä kuitenkaan muuttaa, vain omaa suhtautumistamme niihin. Ei kaikesta tarvitse pahoittaa mieltään, vaikka kuinka suhtautuisi lajiin intohimoisesti. Sellainen viestii vain omaa epävarmuutta, ei intohimoa... | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa | |
| |
|
| |
| Tankotanssia eri medioissa | |
|