| I <3 Pole - shortseja? | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Mustaberry pole beginner
Viestien lukumäärä : 2 Registration date : 28.09.2011
| Aihe: I <3 Pole - shortseja? Pe Syys 30, 2011 9:18 am | |
| Oon parilla ihmisellä nähnyt sellasia mustia lyhyitä shortseja jossa lukee takana "I <3 Pole" valkoisilla kirjaimilla ja pinkillä sydämellä.
Sattuisko kukaan tietämään mistä moisia saisi?
Kiitos c: | |
|
| |
LaraK hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 453 Location : Helsinki Registration date : 08.04.2008
| Aihe: Vs: I <3 Pole - shortseja? Pe Syys 30, 2011 12:03 pm | |
| Mun pökät on saatu Battle of the Polen lahjakassista ja varmaan on niiden muidenkin henkilöiden, jotka kyseiseen kisaan on osallistuneet... Mutta saiskohan niitä jostain sieltä (siis dancing queenin kautta)... pikaisen googlauksen jälkeen en kyllä löytänyt... mutta löysin tällaisen tankotanssijoille suunnatun kaupan: http://www.thepoledancingshop.com/ | |
|
| |
Mustaberry pole beginner
Viestien lukumäärä : 2 Registration date : 28.09.2011
| Aihe: Vs: I <3 Pole - shortseja? Pe Syys 30, 2011 9:51 pm | |
| Aah, harmi, ne on niin söpöt. Mut nyt on vieläki enemmän syitä tulla paremmaksi ja mennä kisaamaan et pääsis voittamaan hienoja shortseja :'D no ei ehk ihan, mut joo...
Kiitos linkistä! :3 Tuli jo heti tilattua pari ku on niin hienon värisiä. | |
|
| |
Ewy Superman
Viestien lukumäärä : 965 Ikä : 36 Location : Järvenpää Registration date : 24.09.2009
| |
| |
sluippa Superman
Viestien lukumäärä : 741 Ikä : 40 Location : Espoo Registration date : 07.05.2009
| Aihe: Vs: I <3 Pole - shortseja? Ti Loka 04, 2011 7:45 am | |
| Mä ostin itselleni Tukholmasta nuo pöksyt. Mä voisin kyllä myydä ne eteenpäin kun ovat vähän turhan pienet ja ei ole tullut käytettyä kuin muutaman kerran. Niissä on ihan älyttömän pieni mitoitus ja vaikka taisin ottaa L-koon, niin ne on mulle takaa vähän liian pikkuruiset (=pakarat näkyy liikaa). Normaalisti olen ostanut S- tai M-koon sortseja. Taisin maksaa niistä joku 15 euroa, voin myydä 5 eurolla. Laita Mustaberry yksäriä, jos olet pienempikokoisempi kuin mä. | |
|
| |
minnamaria intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 66 Ikä : 35 Location : Lahti Registration date : 03.01.2010
| Aihe: Vs: I <3 Pole - shortseja? La Tammi 28, 2012 1:30 pm | |
| Mustaberry, onks hyvälaatusia ne poledancingshopin pöksyt? Kauan kesti toimittaa? Aattelin laittaa tilaukseen, jos äiti lainaa visaa Electronillahan ei ilmeisesti pysty maksaa... | |
|
| |
merqus Superman
Viestien lukumäärä : 535 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 11.06.2008
| Aihe: Vs: I <3 Pole - shortseja? La Tammi 28, 2012 5:45 pm | |
| Kyllä monilla Electroneilla pystyy maksamaan noita Visa-ostoksia. Sampon kortit ainaki toimii, on testattu useampaan otteeseen. Jostain muistan kuulleeni/lukeneeni, että Nordealla se ominaisuus pitäisi jotenki aktivoida erikseen, mutta en pysty siitä sanomaan sen enempää kun ei ole Nordean electronia ollu. | |
|
| |
Saila Superman
Viestien lukumäärä : 1166 Ikä : 36 Location : Turku Registration date : 27.05.2008
| Aihe: Vs: I <3 Pole - shortseja? Su Tammi 29, 2012 10:25 am | |
| joo nordean kortissa täytyy sieltä verkkopankista käydä "aktivoimassa" nettimaksaminen | |
|
| |
minnamaria intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 66 Ikä : 35 Location : Lahti Registration date : 03.01.2010
| Aihe: Vs: I <3 Pole - shortseja? Ke Helmi 01, 2012 11:50 am | |
| - Saila kirjoitti:
- joo nordean kortissa täytyy sieltä verkkopankista käydä "aktivoimassa" nettimaksaminen
Aijjaa, emmä ees tienny! No sit pystyn itekki makselee | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: I <3 Pole - shortseja? | |
| |
|
| |
| I <3 Pole - shortseja? | |
|