Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Pole Debut III

Siirry alas 
+33
iitaliina
AnniK
tsäh
Mary-Lou
enbou666
Henduu^
sluippa
tints
W_devil
hiekkis
Hennu/Henriikka
mujuvaa
Kumkvatti
Eeva
Ewy
OonaK
MarianneA
Jennn
tuhoelain
shapa
Ashta
Saila
sinuski
Ezeei*Roxx
gRauuu
Foxmagon
shadow87
Martta
iku69
AnskuN
Nanna H.
annnika
Pole Academy
37 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
KirjoittajaViesti
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Pole Debut III - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 2 Icon_minitimeSu Maalis 31, 2013 11:04 am


On sitä itsekin tullut jos jonkinlaista tapahtumaa järjestettyä, ja eiköhän jokainen nuo asiat muutenkin ymmärrä. Se nyt ei liity asiaan mitenkään rikastuuko tällä joku vai ei (no ei), mutta minä oon sitä mieltä että jos on ilmoitettu että tiettynä päivänä jotakin tapahtuu niin pitäisi sitten tapahtua kanssa. Se että järjestellään vain harrastuksena ei minusta ole mikään syy hoidella asioita vasemmalla kädellä, jos ei riitä resursseja niiltä "oikeilta töiltä" niin ei kukaan pakota niitä tapahtumia järjestämään. Ja tämä nyt lähinnä yleisenä pohdintana aiheesta eikä nimenomaan Pole Debutia koskien, en mie siihen kuole jos tietoa joutuu vähän odottelemaan. Mutta todettava on että tähän kisaan ei kyllä ole aikaa valmistautua ihan niin hyvin kuin olisi tarpeen, alle kuukausi kisoihin eikä tietoa mukaanpääsystä eikä esim. tangosta jolla tanssitaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nanna H.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nanna H.


Viestien lukumäärä : 253
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 09.12.2007

Pole Debut III - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 2 Icon_minitimeSu Maalis 31, 2013 10:24 pm

Kaikki nurinat voi osoittee henkilökohtaisesti mulle, voin antaa vaikka puhelinnumeron. Ja kyllä, kilpailjatiedotteet on/oli päivän myöhässä. Ja tangostakaan ei kuulu valmistajan/maahantuojan puolelta mitään, mut ehkä tää tästä ja jos ei niin sit otetaan plään b. Tiedän et kuukausi on liian vähän, mutta tätä menoa kisoja ei oo ikinä, jos niitä aina siirretään ja siirretään sopivampaan ajankohtaan. Kaikenkaikkiaan oon pahoillani siitä ettei järjestelyt nyt ole sujunut täysin nappiin, mut siitä en oo pahoillani että mä edes yritän. Basketball

Suomessa järjesteään ylipäänsä tosi vähän tankotanssitakilpailuja ja muita tapahtumia koska kellään ei ole halua ja intoa pistää omaa aikaansa, rahaansa ja minäänsä likoon. Ja sitten yleensä niissä tapahtumissa aina joku mättää. Osaltaan varmasti sen takia ettei niiden järjestämisestä saada sitä kokemuksen tuomaa varmuutta.

Ja aina ois tosi kiva, jos kaikki tapahtuis ajoissa ja suunnilleen niinkuin on suunniteltu. Mustakin ois tosi kiva. Sen sijaan yhteistyökumppanit vetää puihin, toiset ei vastaa viesteihin, ite tietysti sairastat lomalla (jonka otit että kerkeät oikeiden töiden sijaan tehdä näitä töitä) ja stressi vaan lisääntyy. Onneks lopputulos on tähän asti ollut tän arvoinen, ja toivon että se on sitä myös teille osallistujille ja katsojille. Smile

Jos se kuukaus on liian vähän aikaa ja mystinen tanko ahdistaa liikaa, niin aina voi jättää osallistumatta ja osallistua niihin seuraaviin tapahtumiin, jotka toivottavasti on taas saatu organisoitua pikkasen paremmin. Tai vielä parempi, järjestää itse! Tässä maassa tarvitaan oikeasti lisää tekijöitä, ei pelkästään osallistujia. Exclamation
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tampere-showcase.fi
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Pole Debut III - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 2 Icon_minitimeSu Maalis 31, 2013 10:41 pm

Älä Nanna ota itseesi, ihan mielelläni tulen kisaamaan eikä mystinen tanko ahdista liikaa tai erityisemmin ollenkaan, mutta onpa täällä aika suorin sanoin kommentoitu muitakin tapahtumia järjestelyineen niin ajattelin että tätäkin saisi... Itse olen oman osani urheilutapahtumista järjestänyt ja vaikka tankoilu se kaikista rakkain laji onkin niin ei ikinä enää... Juuri siksi että se stressi on ihan hirveä ja pieleen menee suunnilleen kaikki mikä vain voi mennä. Sen voin sanoa että viime kerralla itse tapahtumassa ei mättänyt minusta yhtään mikään, vaan oli todella mukavat kisat. Se vaan on ainakin kokemattomalle kisaajalle kovasti rasittavaa päivystää jokaista tietoa päiväkaupalla, sitä muuta elämää kun on meillä mukaan hakeneillakin yhtä lailla kuin järjestäjillä. Ei se että esitän kritiikkiä jostain aiheesta tarkoita että ongelma olisi jotenkin elämää suurempi ja sellainen jonka takia pitäisi jättää lähtemättä koko tapahtumaan.

Se on hienoa että "edes yritetään" ja uskon että näistäkin kisoista tulee oikein hyvät. Joo, tapahtumien järjestäjiä tarvitaan, mutta eipä niitä kisoja synny myöskään ilman kisaajia.

edit: se että jokin tieto myöhästyy päivällä ei varmastikaan ole mikään ongelma kenellekään. Mutta jos luvattuna päivänä ei kuulu luvattua tietoa eikä mitään muutakaan ("pahoittelemme, järjestäjän kiireistä johtuen kilpailijatiedote lähetetään päivän myöhässä"), meistä odottajista ei kukaan voi tietää tuleeko se info huomenna vai viikon päästä.


Viimeinen muokkaaja, Martta pvm Su Maalis 31, 2013 11:11 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Nanna H.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nanna H.


Viestien lukumäärä : 253
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 09.12.2007

Pole Debut III - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 2 Icon_minitimeSu Maalis 31, 2013 11:10 pm

Enkä mä osoittanut vastausta myöskään henkilökohtaisesti kellekään ja pahin arvostelija olen varmasti mä itse... Twisted Evil Varsinkin kun Showcasen kanssa kaikki meni liiankin helposti, nyt on tällänen selkee pudotus todellisuuteen.

Palaute on se mikä kehittää ja täälläkin se on tullut aiheesta. Ei siinä sen kummempaa ole tai henkilökohtaista.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tampere-showcase.fi
Jennn
intermediate inverter
intermediate inverter
Jennn


Viestien lukumäärä : 159
Ikä : 36
Location : Hämeenlinna
Registration date : 28.03.2012

Pole Debut III - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Valinnat siis tehty?   Pole Debut III - Sivu 2 Icon_minitimeSu Maalis 31, 2013 11:17 pm

Eli valituille on siis nyt ilmoitettu(ko)? Ja jos ei tullut valituksi niin ei mitään infoa? Question Sori oon ihan pihalla, oonkohan edes lähettänyt sitä hakemusta oikein.... Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Nanna H.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nanna H.


Viestien lukumäärä : 253
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 09.12.2007

Pole Debut III - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 2 Icon_minitimeSu Maalis 31, 2013 11:22 pm

Jennn kirjoitti:
Eli valituille on siis nyt ilmoitettu(ko)? Ja jos ei tullut valituksi niin ei mitään infoa? Question Sori oon ihan pihalla, oonkohan edes lähettänyt sitä hakemusta oikein.... Rolling Eyes

Kaikille hakijoille on nyt lähetetty sähköpostia. Jos sähköpostia ei tullut niin hakemus ei ole jostain syystä tullut perille ja päästään säätämään... Laitahan postia nanna@poleacademy.fi jos et oo saanu viestiä (eikä se ole roskapostilaatikossa), mutta hait.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tampere-showcase.fi
Jennn
intermediate inverter
intermediate inverter
Jennn


Viestien lukumäärä : 159
Ikä : 36
Location : Hämeenlinna
Registration date : 28.03.2012

Pole Debut III - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Kiiti vastauksesta   Pole Debut III - Sivu 2 Icon_minitimeMa Huhti 01, 2013 12:18 am

Kiitti vastauksesta, sainkin (ilmeisesti sulta? Smile ) jo apuja tuolla fB:n puolella Surprised
Takaisin alkuun Siirry alas
shapa
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 31.03.2013

Pole Debut III - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 2 Icon_minitimeMa Huhti 01, 2013 7:18 pm

Olettehan huomanneet tarjouksen Fitpole Stage 750e, jos siis ymmärsin että kisoja varten hommataan uusi tanko. Moni tekisi mieluiten maantasalla ohjelman koreon helpottamiseksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ezeei*Roxx
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ezeei*Roxx


Viestien lukumäärä : 225
Location : Oulu
Registration date : 17.04.2012

Pole Debut III - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 2 Icon_minitimeMa Huhti 01, 2013 7:25 pm

Joko saa hehkuttaa? Vai onko liian aikaista tai aprillia?? IIIIIIIIIKKKKK. Se tuli lähtö Tampereelle Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Pole Debut III - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 2 Icon_minitimeMa Huhti 01, 2013 8:31 pm

No jo aattelin että eikö kukaan uskalla tulla hehkuttamaan kun minä yrmyilen täällä Wink No kyllä saa, siellä nähdään! Onneksi en tiedä omasta sarjastani ketään muita kuin Vilman niin ei tuu suotta otettua paineita toisten taidoista. Vaikka kovahan se taso varmasti on tänäkin vuonna.
Takaisin alkuun Siirry alas
MarianneA
basic inverter
basic inverter
MarianneA


Viestien lukumäärä : 37
Ikä : 39
Location : pohjanmaa
Registration date : 12.02.2012

Pole Debut III - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 2 Icon_minitimeMa Huhti 01, 2013 9:13 pm

Mun mielestä olis just kiva tietää keitä kaikki on joita vastaan kisaa Very Happy ei ehkä ees jännittäis niin kovaa kun tietää et siellä on "tuttuja" Smile
Nyt mäki sit varmaan uskallan täälläki hehkuttaa et tampereelle minäkin tuun Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Pole Debut III - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 2 Icon_minitimeMa Huhti 01, 2013 9:22 pm


Kisaat vissiin MarianneA highlightsissa myös? Sinusta mainitsinkin jo facebookiin että osallistujalistassa luki kohallasi "pole-a-holic, Helsinki", mietiskelin kumpi tiedoista mahtaa olla oikein Smile Mutta siis, jos oot sama tyyppi niin minä ainakin oon siellä sitten kilpakumppanina.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ezeei*Roxx
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ezeei*Roxx


Viestien lukumäärä : 225
Location : Oulu
Registration date : 17.04.2012

Pole Debut III - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 2 Icon_minitimeMa Huhti 01, 2013 9:51 pm

Itehän oon kattonu kaikki Pole Debut 2011 -videot youtubessa niin ei tartte kyllä muuten omasta puolesta jännittää kun tiiän että siellä tänäkin vuonna on taatusti taidokkaampaa sakkia kuin meikäläinen, sitä vaan jänskätän että KUN NY PYSYIS SIINÄ TANGOSSA EES KIINNI rendeer Pyllähän irti spinnistä ja/tai teen asswipen uuen maailmanennätyksen! (Niin iso kiitos Martta ja muut niistä grippivinkeistä siellä toisessa ketjussa, häätyy metsästää sitä Dry Handsia kokeiluun)
Takaisin alkuun Siirry alas
MarianneA
basic inverter
basic inverter
MarianneA


Viestien lukumäärä : 37
Ikä : 39
Location : pohjanmaa
Registration date : 12.02.2012

Pole Debut III - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 2 Icon_minitimeTi Huhti 02, 2013 5:16 am

juu sama Marianne olen, highlightsissa myös Smile
laitoin kans heti s-postia siitä paikastakunnasta, eli oikeinhan se olis et pole-a-holic, seinäjoki Smile
mua jännittää se kilpailijoiden taso niin paljon.. tiedän et siellä on varmasti ihan huikeita esityksiä tulossa.. mutta mulle on toisaalta jo se voitto että uskallan mennä sinne yleisön eteen ja tanssia siel oikeesti 3min tangolla kaikkien edessä Very Happy
mä kun oon oikeesti aika ujo Embarassed
Takaisin alkuun Siirry alas
Jennn
intermediate inverter
intermediate inverter
Jennn


Viestien lukumäärä : 159
Ikä : 36
Location : Hämeenlinna
Registration date : 28.03.2012

Pole Debut III - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Amteurs   Pole Debut III - Sivu 2 Icon_minitimeTi Huhti 02, 2013 8:14 am

Mukana ollaan kanssa vaikka hakemuksessa olikin vähän onkelmaa (olen tekniikan ihmelapsi....) !!!!! Amateurs-sarjassa ja Ezeii ei kyllä varmasti tee asswipen uutta maailman ennätystä, koska kukaan ei voi tehdä sitä niin paljon ku mä!!!! The hikikäsien kuningatar queen Mulla myös tavoitteena saada vedettyä oma koereo kunnialla loppuun, ilman suurempia liukumisia, siinäkin jo voittoa sinänsä Smile Kaikki muu on vaan plussaa! flower
Takaisin alkuun Siirry alas
Jennn
intermediate inverter
intermediate inverter
Jennn


Viestien lukumäärä : 159
Ikä : 36
Location : Hämeenlinna
Registration date : 28.03.2012

Pole Debut III - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: 1 käytännön kysymys   Pole Debut III - Sivu 2 Icon_minitimeTi Huhti 02, 2013 8:15 am

Hei yks juttu tuli mieleen, millä/miten ootte noita esitysbiisejänne lyhennelleet? cyclops
Takaisin alkuun Siirry alas
Nanna H.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nanna H.


Viestien lukumäärä : 253
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 09.12.2007

Pole Debut III - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 2 Icon_minitimeTi Huhti 02, 2013 9:41 am

Kaikki kilpailijat on nyt esiteltynä osoitteessa http://poledebut.fi/kilpailijat/!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tampere-showcase.fi
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

Pole Debut III - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 2 Icon_minitimeTi Huhti 02, 2013 2:45 pm

Olisin niiiiin mielelläni tullut katsomaan, mutta Ukrainan workshopit päällekäin silloin Sad.

Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
sinuski
basic inverter
basic inverter
sinuski


Viestien lukumäärä : 33
Ikä : 25
Location : Oulu
Registration date : 19.01.2013

Pole Debut III - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 2 Icon_minitimeTi Huhti 02, 2013 3:22 pm

APUA! Itsekkin olen kisassa mukana (Amateurs sarjassa) ja kun katsoo miten taitavia te muut olette niin en pärjää mitenkään D: Vaikka en siis voittoa ole tavoittelemassa...
Takaisin alkuun Siirry alas
Ezeei*Roxx
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ezeei*Roxx


Viestien lukumäärä : 225
Location : Oulu
Registration date : 17.04.2012

Pole Debut III - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 2 Icon_minitimeTi Huhti 02, 2013 3:29 pm

sinuski höps Very Happy Pitäskö meiän alkaa kavereiksi niin voiaan sitte yhessä panikoida Very Happy Ja olishan se kiva jos olis sit mahollisesti matkaseuraaki kun samalta suunnalta tullaan?
Takaisin alkuun Siirry alas
MarianneA
basic inverter
basic inverter
MarianneA


Viestien lukumäärä : 37
Ikä : 39
Location : pohjanmaa
Registration date : 12.02.2012

Pole Debut III - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 2 Icon_minitimeTi Huhti 02, 2013 3:31 pm

No hui keitä vastaan mun pitää kilpailla Shocked olis ehkä ollu sittekki parempi kun ei olis tietäny etukäteen Laughing
eipä mullakaan taida 3 parhaan joukkoon olla asiaa, mutta ainahan sitä voittoa pitää tavoitella Cool



Jennn kirjoitti:
Hei yks juttu tuli mieleen, millä/miten ootte noita esitysbiisejänne lyhennelleet? cyclops

mä hain netistä ilmaisena sellasen ohjelman ku Audacity, tosi helppokäyttöinen ja sillä pystyy sit tehä muutaki ku vaan leikellä biisiä jos haluaa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Pole Debut III - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 2 Icon_minitimeTi Huhti 02, 2013 3:56 pm


Joo Audacitylla mäkin olen lyhennellyt, tällä kertaa tosin kävi sellainen historiallinen tapahtuma että löysin valmiiksi alle kolmeminuuttisen biisin josta tykkään Very Happy

Ite en usko että mulla on mahdollisuuksia sijoittua tässä skabassa, niin paljon taitavampia ja vahvempia ja notkeampia naisia vaikuttaisi olevan mukana. Mutta hyvät fiilikset omasta esityksestä silti, tänään kun treenailin niin tuli sellainen olo että saan tehtyä omalla tasollani aika pätevän koreon jos vaan tässä treenausaikana ei tapahdu mitään yllättävää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jennn
intermediate inverter
intermediate inverter
Jennn


Viestien lukumäärä : 159
Ikä : 36
Location : Hämeenlinna
Registration date : 28.03.2012

Pole Debut III - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Ei se itse kilpailu..   Pole Debut III - Sivu 2 Icon_minitimeTi Huhti 02, 2013 7:17 pm

No eihn se kilpailu kai kaikkein tärkeintä kuitenkaan oo (vaikka tervettä pieni kilpailu titenkin on Wink saa yrittämään kovemmin) ? Ootan ainakin innolla muiden henoja esityksiä, jos vaikka itekkin oppisi jotain uutta ja toivottavasti sama tsemppaus jatkuu siellä mikä täälläkin muiden videoita ja kuvia katellessa!!! flower Kunhan saadaan hieno show ja upeita kokemuksia aikaseks, eiks niin?? afro
Ja liiyn ilomielin paniikkiremmiin täältä etelästä käsin, koko ajan pakko hillitä hermot, etti rupee ajattelee mikä kaikki voi mennä pieleen... Ajatusleikkinä harjottelen koko ajan täydellistä sarjaa, ja kuten sanottu, voitto jo sekin jos sen pääsee hirveesti liukumatta loppuun queen queen queen !!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Pole Debut III - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 2 Icon_minitimeTi Huhti 02, 2013 7:24 pm

Tsemppiä kaikille kisatreenaukseen ja onnea mukaan pääsystä! I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
MarianneA
basic inverter
basic inverter
MarianneA


Viestien lukumäärä : 37
Ikä : 39
Location : pohjanmaa
Registration date : 12.02.2012

Pole Debut III - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 2 Icon_minitimeTi Huhti 02, 2013 8:14 pm

Jennn kirjoitti:
Ootan ainakin innolla muiden henoja esityksiä, jos vaikka itekkin oppisi jotain uutta ja toivottavasti sama tsemppaus jatkuu siellä mikä täälläkin muiden videoita ja kuvia katellessa!!! flower Kunhan saadaan hieno show ja upeita kokemuksia aikaseks, eiks niin?? afro

tästä oon kyl ehdottomasti samaa mieltä I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pole Debut III - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pole Debut III
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 6Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
 Similar topics
-
» Kisakokemuksia
» Pole Debut
» Pole Debut 2011 su 27. 11. klo 17
» Pole Debut 2010 Tampereella 21. 11
» NORDIC POLE EVENT Pole Dance Showcase Oulussa la18.4 su19.4

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tapahtumat ja Workshopit-
Siirry: