Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Pole Debut III

Siirry alas 
+33
iitaliina
AnniK
tsäh
Mary-Lou
enbou666
Henduu^
sluippa
tints
W_devil
hiekkis
Hennu/Henriikka
mujuvaa
Kumkvatti
Eeva
Ewy
OonaK
MarianneA
Jennn
tuhoelain
shapa
Ashta
Saila
sinuski
Ezeei*Roxx
gRauuu
Foxmagon
shadow87
Martta
iku69
AnskuN
Nanna H.
annnika
Pole Academy
37 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
KirjoittajaViesti
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Pole Debut III - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 3 Icon_minitimeTi Huhti 02, 2013 8:21 pm

Jenn ja kaikki muutkin, ainakin viimeksi Debutin takahuoneessa oli aivan ihana ja kannustava tunnelma ja etenkin me paniikkiset amatöörisarjalaiset pidimme todella yhtä ja tsemppasimme toisiamme, oli kyllä paras mahdollinen paikka tehdä se debyyttinsä kilpailijana. Ja kaikkia siellä jännittää eikä kukaan ole ammattimainen kisaaja, siinä ei ole mitään pahaa jos joku lähteekin ihan tosissaan voitosta kisaamaan mutta minulle pääasia tässä skabassa on saada sitä kokemusta ilman että tarvitsee kisata ammattilaisia vastaan. Treenatkaahan kovaa ja nauttikaa Smile

Ja sanon vielä sen verran että itsekin olen oikea hikitassujen ylipapitar ja ajattelin ennen etten IKINÄ selviäisi kokonaisesta monen minuutin esityksestä, mutta niin vaan olen selvinnyt. Kun huolella sen oman biisinsä treenaa niin kyllä se vaan alkaa sujua, ja siinä esiintymistilanteessa vaan jotenkin pärjää aina, kun ei "voi" luovuttaa. Pari kertaa mulla on vielä kenraali mennyt huonon pidon takia aivan päin persiitä, mutta kyllä se vaan yleisön edessä adrenaliini tekee tehtävänsä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Ezeei*Roxx
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ezeei*Roxx


Viestien lukumäärä : 225
Location : Oulu
Registration date : 17.04.2012

Pole Debut III - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 3 Icon_minitimeKe Huhti 03, 2013 8:37 pm

PANIC CREW kokoontuu! Very Happy

Eilen aloin treenaan: otin kiinni tangosta ja kiersin kävellen yhesti ympäri JA TANKO + KÄDET OLI JO NIIN LISMASSA ETTÄ JOS OLISIN LÄHTENY SPINNAAMAAN NIIN OLISIN PYLLÄHTÄNY ALAS. Että näin. Asiaahan ei auta se, että on vasta huhtikuun alku ja nyt jo joutuu pitään partsin ovia auki jos treenaa. Tilasin jotain tököttiä ebaystä, toivotaan että posti kulkee nopeaa ja aine olis toimivaa ja auttais ees vähän. Mietin tässä jo että pitääkö mun ihan oikeasti vaan kylmästi jättää spinnit pois mun vielä hyvin keskeneräisestä koreosta mutta kun oon lopultakin oppinut ees jotenki kivasti spinnailemaan niin olishan se höh No
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
intermediate inverter
intermediate inverter
Eeva


Viestien lukumäärä : 140
Ikä : 40
Location : Helsinki
Registration date : 28.07.2009

Pole Debut III - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 3 Icon_minitimeLa Huhti 06, 2013 1:31 pm

Täällä toivotaan näistä kisoista mahdollisimman hyvälaatuista videomateriaalia! Vimeksi yo talolla olleista kisoista ei videoista joissain kohdissa erottanut oikein mitä tapahtuu Neutral

Koska tänäkään vuonna en pääse paikalle katsomaan. Vauvalla on ikää tuolloin 1kk, emmekä todennäköisesti ole tulossa Tampereen suuntaan silloin.

Oma kunto on kasvanut raskauden ja synnytyksen jälkeen nyt runsaassa viikossa niin kohisten, että olen melko toiveikas tankotanssin pariin paluusta lähikuukausina! Very Happy Parin metropysäkin päähän meiltä on avattu uusi studiokin. (Vähän OT tämä, mut pakko oli päästä hehkuttaan Very Happy )
Takaisin alkuun Siirry alas
tuhoelain
intermediate inverter
intermediate inverter
tuhoelain


Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 37
Location : Tampere
Registration date : 15.10.2012

Pole Debut III - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 3 Icon_minitimeLa Huhti 06, 2013 5:01 pm

Eeva kirjoitti:

Oma kunto on kasvanut raskauden ja synnytyksen jälkeen nyt runsaassa viikossa niin kohisten, että olen melko toiveikas tankotanssin pariin paluusta lähikuukausina! Very Happy
Ihanaa Eeva, ihan kohta olet tangolla taas. Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Kumkvatti
basic spinner
basic spinner
Kumkvatti


Viestien lukumäärä : 16
Ikä : 37
Location : Tampere
Registration date : 26.11.2012

Pole Debut III - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 3 Icon_minitimeMa Huhti 08, 2013 8:45 am

Oonks mie hätäinen, kun kyselen. Mutta oletteko onnistuneet ostamaan tiketistä lippuja? Minä kävin heti eilen yrittämässä, mutta en löytänyt koko tapahtumaa sieltä. Enkö vaan osannut? Ymmärtääkseni lipunmyynnin olisi pitänyt alkaa 7.4. Tänään koitin kans, enkä tullut yhtään sen viisammaksi asian tiimoilta. Tahtoo paikalle ja tahtoo lipun heti! tongue
Takaisin alkuun Siirry alas
Nanna H.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nanna H.


Viestien lukumäärä : 253
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 09.12.2007

Pole Debut III - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 3 Icon_minitimeMa Huhti 08, 2013 10:22 am

Kumkvatti kirjoitti:
Oonks mie hätäinen, kun kyselen. Mutta oletteko onnistuneet ostamaan tiketistä lippuja? Minä kävin heti eilen yrittämässä, mutta en löytänyt koko tapahtumaa sieltä. Enkö vaan osannut? Ymmärtääkseni lipunmyynnin olisi pitänyt alkaa 7.4. Tänään koitin kans, enkä tullut yhtään sen viisammaksi asian tiimoilta. Tahtoo paikalle ja tahtoo lipun heti! tongue

Tiketissä oli vissiin käyny joku fiba. Laitoin kympin aikaan sähköpostia ja toivotaan et saavat sen lipunmyynnin auki ASAP. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tampere-showcase.fi
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Pole Debut III - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 3 Icon_minitimeMa Huhti 08, 2013 10:33 am


Hei onko tuomareista jo tietoa? Smile Ei sillä että ne valmistautumiseen mitenkään vaikuttaisivat, ihan mielenkiinnosta.
Takaisin alkuun Siirry alas
mujuvaa
Superman
Superman
mujuvaa


Viestien lukumäärä : 697
Ikä : 36
Location : Hyvinkää
Registration date : 14.01.2012

Pole Debut III - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 3 Icon_minitimeMa Huhti 08, 2013 2:12 pm

me saatiin ainakin varattua lippu, otetttiin vippi lippu Cool ei tuu sitten niin hätä kun saadaan hotla vasta neljältä ja on pöytä valmiina Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Jennn
intermediate inverter
intermediate inverter
Jennn


Viestien lukumäärä : 159
Ikä : 36
Location : Hämeenlinna
Registration date : 28.03.2012

Pole Debut III - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Suru on suuri ...   Pole Debut III - Sivu 3 Icon_minitimeTi Huhti 09, 2013 4:33 pm

Loukkaannuin tänään reenatessani kisakoreota, metrin pudotus ja tietenkin otin kädellä vastaan... Ranne murtu ja nyt 2kk tankoilukielto, 3 vkoon en saa nostaa kädellä yhtään mitään... Harmittaa niin suunnattomasti!!!!!!!!!!! Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Suoraan sanottuna V***ttaa!!!! Evil or Very Mad Crying or Very sad Evil or Very Mad Crying or Very sad Just kun koreo oli loppuun keksitty.... MIKSI MIKSI MIKSI!??!!! Tääkin niin typerän ajatusvirheen takia.....
Ketutuksen laannuttua lan miettiä josko siten yleisön puolelle tulisin.. Vai lisääkö vaan suolaa haavoihin... Mutta tsemppiä muille harjotuksiin, ja olkaa varovaisia..!!! I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
Ezeei*Roxx
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ezeei*Roxx


Viestien lukumäärä : 225
Location : Oulu
Registration date : 17.04.2012

Pole Debut III - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 3 Icon_minitimeTi Huhti 09, 2013 8:39 pm

Jennn voi eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii pale Mää pelekään koko ajan kaikenmaailman "kulkutauteja" mitä nyt on liikkeellä ja jo valmiiksi ihan hermot riekaleina että säästyykö niiltä kisaan asti. Ukkeli valitteli kurkkukipua/käheyttä ja meikä hyppii seinille.. Mutta siis voin vaan kuvitella kuinka loukkaantuminen ketuttaa, kaikki myötätunto sinne No
Takaisin alkuun Siirry alas
mujuvaa
Superman
Superman
mujuvaa


Viestien lukumäärä : 697
Ikä : 36
Location : Hyvinkää
Registration date : 14.01.2012

Pole Debut III - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 3 Icon_minitimeTi Huhti 09, 2013 8:49 pm

voi jennn Sad kamalaa Sad täältä kans kyllä ketuttaa sun puolesta, olisin halunnu nähä sun esityksen! Toivottavasti paranet nopeesti, ja ranteesta tulee entistä ehompi Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka


Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.11.2008

Pole Debut III - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 3 Icon_minitimeKe Huhti 10, 2013 12:23 am

Toivottavasti ei tuu lisää loukkaantuneita Sad. muistakaa treenata maltilla ettei tuu mitään viime hetken rasitusvammoja
Takaisin alkuun Siirry alas
Jennn
intermediate inverter
intermediate inverter
Jennn


Viestien lukumäärä : 159
Ikä : 36
Location : Hämeenlinna
Registration date : 28.03.2012

Pole Debut III - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: reenit videolla   Pole Debut III - Sivu 3 Icon_minitimeKe Huhti 10, 2013 1:37 pm

Hehe, no mutta onneks tämä traaginenkin harjoitustapahtuma on mulla videoituna!!! ehkä julkasen sen joskus kun en enää ole niin harmistunut ja häpeissäni tyhmästä ajatusvirheestä mikä tähän lopputulokseen johti... Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Pole Debut III - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 3 Icon_minitimeTo Huhti 11, 2013 7:14 pm

Mistä sä putosit? Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Jennn
intermediate inverter
intermediate inverter
Jennn


Viestien lukumäärä : 159
Ikä : 36
Location : Hämeenlinna
Registration date : 28.03.2012

Pole Debut III - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: ...   Pole Debut III - Sivu 3 Icon_minitimeTi Huhti 16, 2013 4:42 pm

Ballerinasta olin vaihtamassa seuraavaan liikkeeseen Saila........ monkey
Takaisin alkuun Siirry alas
sinuski
basic inverter
basic inverter
sinuski


Viestien lukumäärä : 33
Ikä : 25
Location : Oulu
Registration date : 19.01.2013

Pole Debut III - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 3 Icon_minitimeTi Huhti 16, 2013 7:31 pm

Minunkin osallistuminen peruuntui No
Takaisin alkuun Siirry alas
hiekkis
intermediate spinner
intermediate spinner
hiekkis


Viestien lukumäärä : 62
Ikä : 35
Location : Tampere
Registration date : 26.02.2012

Pole Debut III - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 3 Icon_minitimeTi Huhti 16, 2013 9:00 pm

Pysykäähä kasassa, ystävät hyvät!
Takaisin alkuun Siirry alas
Ezeei*Roxx
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ezeei*Roxx


Viestien lukumäärä : 225
Location : Oulu
Registration date : 17.04.2012

Pole Debut III - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 3 Icon_minitimeTi Huhti 16, 2013 10:32 pm

Mää hajoilen henkisesti! Ukkeli tuossa ollu räkätauissa (nuhaa siis, ei muuta) viime viikon ajan ja mulla on yritelly jotain kurkkukipua ihan vähän mutta toistaiseksi ei oo muuta ollu. No eilen töissä tuntui portaiden ylös kapuaminen raskaalta mutta tänään ollu ihan jees olo. Koko ajan kuitenkin huolestuttaa että jos sairastuu. Ja pakkohan on silti treenata, ei tässä enää kovin paljon aikaa ole eikä mun olemattomalla kisakokemuksella yksikään harjoituskerta ole liikaa. No nyt mää sitte mietin että jos on lunssa ja treenaa ja entä jos siitä sitten koituu jotain paljon pahempaa.. Mutta tahon niin kovasti lähteä reissuun ja kisaan että olisin ihan rikki jos en pääsiskään. Tänään täs just treenasin, ihan vaan lämmittely, vähän spinnausta ja kiipeämistä että tietää kropan pysyvän tangossa ja sit pari kertaa koreo läpi. Olo edelleen ok, himppasen tärisytti jälkeenpäin. Oon vetäny C-vitamiinia ja auringonhattutippoja ja eilen tein tosi valkosipulipitoista ruokaa jotta pöpöt pysyis poissa. Hoen päässäni että otan päivän kerrallaan. Mutta jooh, esim. junaliput olis kannattavinta ostaa jo viikkoa ennen matkustamista niin pakko kait se on vähän ennakoida.

Niin, ja ebayn grippi osoittautui toimivaksi, kerrassaan mainio aine! Estää hikoilua mutta ei tahmaa, tankokin putsautuu ihan suosiolla. Ja ompelijakaveri aikoi taikoa mulle esiintymistopin. Koreossa ei ole mitään suurempia ongelmakohtia, pari juttua kaipaa viilaamista mutta muuten kaiken pitäis mennä, jos ei nyt ihan täyellisesti niin ihan ok kuitenkin kun vielä muutaman kerran harjoittelen.

Jos nyt sitten kaikki menee hyvin ja pystyy harjoittelemaan ja sitten kisapäivänä vetämään esityksen läpi. Miten ihmeessä te kokeneemmat pidätte pään kasassa kisaan/esiintymiseen asti? Ja jos tulette kipeäksi, meettekö silti vetää shoun vai onko viisainta jättäytyä pois? Ite ajattelisin että jos on tosissaan sairas niin sitten lepoa vaan mutta jos vähän kevyttä flunssaa niin sinnillä läpi. Mutta oon ehkä paras ressaamaan näissä asioissa, en saa nyt itelleni taottua järkeä päähän niin voisiko joku muu tehä sen, kiitos? confused

Takaisin alkuun Siirry alas
W_devil
intermediate spinner
intermediate spinner
W_devil


Viestien lukumäärä : 70
Location : Tampere
Registration date : 22.09.2011

Pole Debut III - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 3 Icon_minitimeKe Huhti 17, 2013 7:51 am

Täälläkin taistellaan kivasti flunssaa vastaan, viimeseen asti yritän vältellä sitä vaikka nenä vuotaa ja köhinää on jo. Samalla on vaikea tasapainoilla sen kanssa, mikä olisi sopiva määrä treeniä, ettei vedä kroppaa ihan loppuun ennen esitystä. Jännitys on alkanut jo kasvaa siihen määrään, että yöunet meinaa jäädä huonoiksi. Pää vaan käy koreoata läpi koko yön. Työt ei maistu miltään ja itseasiassa töiden aikaan se uni sitten maistuisikin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jennn
intermediate inverter
intermediate inverter
Jennn


Viestien lukumäärä : 159
Ikä : 36
Location : Hämeenlinna
Registration date : 28.03.2012

Pole Debut III - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: sinuski   Pole Debut III - Sivu 3 Icon_minitimeKe Huhti 17, 2013 10:01 am

Mitä sulle siuski kävi??? Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
AnskuN
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only



Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 06.03.2012

Pole Debut III - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 3 Icon_minitimeKe Huhti 17, 2013 12:53 pm

Ezeei*Roxx kirjoitti:

Miten ihmeessä te kokeneemmat pidätte pään kasassa kisaan/esiintymiseen asti? Ja jos tulette kipeäksi, meettekö silti vetää shoun vai onko viisainta jättäytyä pois?

Mä kisaan eri kisoissa, mutta samana päivänä. En nyt oo niin erityisen kokenut kisaaja, mutta mulla stressaaminen helpottaa kun kisat lähenee. Kaikki epävarmat jutut pitäisi jo tässä vaiheessa olla poissa, ja muutenkin koreo treenattuna, jolloin itselle alkaa tulla sellainen olo, että tietää, mitä on tekemässä. Suosittelen, että jos esityksessä on "kyllä se sitten kisoissa menee"-temppuja, niin kannattaa helpottaa esitystä, jotta saa itselle mielenrauhan.

Ennen kisoja pidän 2-3 vapaapäivää treenaamisesta, jolloin kroppa lepää kunnolla. Mulla ainakin aina parin lepopäivän jälkeen löytyy tuplasti voimaa, joten en suosittele mitään edellisen illan paniikkitreenauksia.

Jos olisin kipeänä, niin pitäisi kyllä olla todella sairas, että jättäisin kisaamatta..
Takaisin alkuun Siirry alas
sinuski
basic inverter
basic inverter
sinuski


Viestien lukumäärä : 33
Ikä : 25
Location : Oulu
Registration date : 19.01.2013

Pole Debut III - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 3 Icon_minitimeKe Huhti 17, 2013 1:53 pm

Jennn kirjoitti:
Mitä sulle siuski kävi??? Shocked

En ole pystynyt/tule pystymään treenaamaan tarpeeksi koulun takia + polvessani oleva rasitusvamma tuntuu pahentuvan kovasta treenamisesta. pale
Takaisin alkuun Siirry alas
Ezeei*Roxx
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ezeei*Roxx


Viestien lukumäärä : 225
Location : Oulu
Registration date : 17.04.2012

Pole Debut III - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 3 Icon_minitimeKe Huhti 17, 2013 7:31 pm

AnskuN, juu, mitään ehkä-onnistuu-ehkä-ei-temppuja en ottanutkaan koreoon. Tai, no, jos aivan rehellisiä ollaan niin kaikki onnistuu, mikäli massiivinen hikoilu on estettävissä Very Happy Tein alussa listan tempuista joita oon tehny ja sitten rankalla kädellä karsin kaikki epävarmat hommat pois. Siinäkin vaiheessa, kun aloin suunnitella miten yhdistelen juttuja, karsiutui vielä jotain temppuja pois. Yllättäen siihen 3 minuuttiin ei paljoa mahukaan. Lähinnä tässä nyt vaan on se, että näyttääkö se sitten missään mielessä nätiltä ja sujuvalta se homma. Tosin sain koreon kasaan aika myöhäisessä vaiheessa eli ei se ei tuu kuitenkaan oleen mikään viimeseen milliin asti hiottu ja puunattu Very Happy

Jos mää vertaan siihen kun esiinnyn laulamalla, niin tottakai parhaaseen pyritään, mutta esityksessä se menee sitten miten menee, joko sitä on ihan paska, tai ihan ok tai yllättävän hyvin jopa omasta mielestään. Ja jännitys verottaa sitten oman osansa, joskus enemmän, joskus vähemmän. Yhen biisin vierailijana akustisella pubikeikalla semiflunssassa yllättävän jees olosuhteisiin nähden. Täyellä bändillä tuntemattomien, enimmäkseen selvinpäin (!! ??) juhlivien ihmisten häissä aivan mahtava yhteismeininki ja iteki hoitaa tonttinsa ok. Intiimissä karaokepubissa sitä on vain yksi laulaja pitkässä jonossa ja laulunki on osannu lapsesta asti ulkoa mutta mahassa painaa tukeva ateria ja jostain ihme syystä jännittää niin pirusti että kukaan ei erota minua ja nuotin vierestä täysin palkein laulavaa naapurin Eskoa.

Mää enemmänki jännitän tässä vaiheessa sitä, selviänkö hengissä kisoihin asti Very Happy Asioita, joihin ei voi itse vaikuttaa. Tai no kaikkea mahollista.

W_devil, juurikin tuo, mikä on sopiva määrä reeniä, mikä on liikaa. Kipeänä urheiluhan on oikeasti vaarallista.

Kisoja edeltävä päivä kuluu kivasti töissä ja matkustaessa joten viime hetken paniikkiharjoitteluun ei ole onneksi aikaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
hiekkis
intermediate spinner
intermediate spinner
hiekkis


Viestien lukumäärä : 62
Ikä : 35
Location : Tampere
Registration date : 26.02.2012

Pole Debut III - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 3 Icon_minitimeKe Huhti 17, 2013 8:26 pm

Ohan tätä kröhää. Mut onneks voi välillä vaa maata studion lattialla. Laskettakoon mielikuvareeniksi Very Happy sielu lepuuttaa.

Jännitys pysyy loitolla, ku o hyvät reenikaverit ja hauskoja reenejä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Ezeei*Roxx
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ezeei*Roxx


Viestien lukumäärä : 225
Location : Oulu
Registration date : 17.04.2012

Pole Debut III - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 3 Icon_minitimeKe Huhti 17, 2013 11:03 pm

Biisin lyhentämisestä vielä. Tähän mennessä oon kuunnellu biisiäni Spotifysta, ei ole siis fyysistä levyä. Latasin tuon Audacityn mutta nyt tuumin (en oo mikään välkky näissä asioissa) että mullahan pitäs vissiin olla se biisi tiedostona koneella että voin siirtää sen Audacityyn lyhennettäväksi? Että mites tästä etiäpäin?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pole Debut III - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Debut III   Pole Debut III - Sivu 3 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pole Debut III
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 6Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
 Similar topics
-
» Kisakokemuksia
» Pole Debut
» Pole Debut 2011 su 27. 11. klo 17
» Pole Debut 2010 Tampereella 21. 11
» NORDIC POLE EVENT Pole Dance Showcase Oulussa la18.4 su19.4

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tapahtumat ja Workshopit-
Siirry: