| Tankotanssia eri medioissa | |
|
+107Goldie neitinopsa Olgimax downthepole Elegia eika miumiu Cayanne Razz ingrid Lelina SilverJo SusannaR Saila Lotta. sonjis Henrietta Tsudy nekuliini hemuliini nasu Johanna siru Sanna iisa hansi pujaka_ hairi Superspin tiko pippaliini Em Kay Eeva Lissuwursti OonaK aidu Friidu sereket vive1 Nounours Tazze nita Mappari Rosal Marianne nimma Ewy Esteria Riuku elisa bettie npeltoni karti Tea Dahlia D. Soila Marie vesi LaraK Samira Iiris johrunna Sonja pikkukissa angela tasuni tankomau Sinna Assi sluippa Tupuna FemmeFatale Jenni Foxmagon paiviku Hennu/Henriikka JJeenny Mortianna maimiau wilmiina celya -Hanna- Sanni merqus vilionkka jossukka ladyluck papaija jiji Ish sarppa Nenna eledra Henna.C Kati Kat Da Ninni Cherrie Miia AdminSusie Ashta kajakki annukka Iina Nanna H. Nina Nane 111 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
ingrid basic spinner
Viestien lukumäärä : 18 Registration date : 28.05.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Tammi 27, 2011 12:44 pm | |
| - annakatariina kirjoitti:
- Tyypillistä. Lauma hyökkää yhden menestyneen kimppuun. Ja vielä nettipalstalla! Tankotanssiyhteisössä osa kuvittelee että kaikilla olisi, tai pitäisi olla sama mielipide asioista. Jokaisella on oikeus sanoa ääneen oma mielipiteensä ja ajaa eteenpäin itselleen tärkeäksi kokemaansa asiaa.
Ahaa. Siis se, että latelee stripparikommentteja päivälehden haastattelussa on keskustelun herättämistä, ja se että keskustelee kyseisistä kommenteista nettipalstalla niiden ihmisten kanssa joita kommentit koskee on jotain epäreilua massahysteriaa. Missä sitä keskustelua pitäis käydä ellei täällä? Mä ihailen Oonaa suuresti ja mulla ei oo mitään muuta kuin hyvää sanottavaa hänen saavutuksistaan ja esityksistään, mutta mulla on ihan samanlainen oikeus ajaa eteenpäin tärkeäksi kokemaani asiaa, joka on nyt aika rankasti ristissä sen tavan kanssa, jolla Oona omaansa ajaa - ei siis edes itse asian, vaan toteuttamistavan! Ja musta suomalainen tankotanssifoorumi on paljon oikeampi paikka käydä tätä keskustelua kuin Hesarin mielipidesivu olisi. Ihmisenä joka on lähettänyt Hesariin lukuisia mielipidekirjoituksia voin sanoa, et sillä paperilehden sivulla on vaikea käydä pitkää keskustelua, koska ne ei anna tilaa enempää kuin ehkä yhdelle viestille ja yhdelle vastaukselle siihen, ellei kyse oo yhteiskunnallisesti tosi tärkeestä asiasta. Hesarin keskustelupalstalla taas jyllää kaiken maailman trollit. Jos on parempi paikka kuin tämä käydä tätä keskustelua, niin minä en tiedä mikä se on. - Lainaus :
- En saanut jutusta yhtään loukkaavaa kommenttia irti, koska jos jonkun itsetunto kärsii lehtijutun vuoksi, on syy siihen jossain aivan muualla.
Jos se, että puhun täällä siitä että strippariviha on musta naisia alistavaa ja strippari/taide-vastakkainasettelu on keinotekoinen, tarkoittaa sitä et ihmiset olettaa että mun itsetunnossa on vikaa, so be it. Ehkä mä sen kestän, vaikka se itsetunto noin hutera onkin. | |
|
| |
merqus Superman
Viestien lukumäärä : 535 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 11.06.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Tammi 27, 2011 1:15 pm | |
| Itse näen myös asian niin, että jos näin moni ihminen on artikkelista pahoittanut mielensä niin hyvä siitä on keskustella. Se ei auta ketään, jos artikkelista loukkaantuneet pistävät päänsä pensaaseen ja jäävät sinne kierimään omaan katkeruuteensa. Näitä piirejä on myös kritisoitu siitä, että vastakkaisia mielipiteitä ei uskalla tulla sanomaan ääneen, joten tämänkaltainen asiallinen ilmapiirin puhdistaminen lienee ihan paikallaan.
Kyse ei kuitenkaan tässä tapauksessa ole seläntakana jupisemisesta, koska Oonalla on täällä aivan yhtä suuri oikeus ja mahdollisuus omaa kantaansa puolustaa kuin muillakin. Ja ehkä tämän keskustelun seurauksena asioista ei enää tarvitsisi käydä jatkossa samanlaista kädenvääntöä. | |
|
| |
annakatariina basic spinner
Viestien lukumäärä : 29 Registration date : 21.01.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Tammi 27, 2011 1:15 pm | |
| Ok, johan pommin pistin.
En vaan todellakaan saanut negatiivista kuvaa lehtijutusta, niin ihmettelin voimakkaita reaktioita.
Mutta hyviä pointtejahan tässä esille tuodaan, puolesta ja vastaan.
Em Kay:Vastakkainasettelu mediakeskustelussa tarkoittaa juuri sitä mitä kirjoitin. Tietenkin myös täällä tapahtuvaa keskustelua. Olen vain itse tottunut käsittelemään näitä asioita toisenlaisessa ympäristössä.
A-K
| |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Tammi 27, 2011 1:28 pm | |
| - merqus kirjoitti:
- ... jos artikkelista loukkaantuneet pistävät päänsä pensaaseen ja jäävät sinne kierimään omaan katkeruuteensa.
LOL!!! !! Ei auta, ei. Munkin mielestä tää keskustelu on ollut oikein asiallista, tai ehkä mä oon nykyään vaan niin zen etten enää edes erota provosoivia kommentteja . Yksi juttu/haastattelu jossa tää taide vs Amerikan/koko muun maailman/MM-kisojen/Suomen stripparimeininki tulee esille olis ihan OK, mutta niitä on todella Oonalta kuultu aika usein. Kun Oonalla on iso PR-koneisto takana ja haastatteluja ja TV-esiintymisiä kuukausittain, olisi tietysti tosi mukavaa, että hän joko pitäytyisi ihan vain täysin omissa asioissaan kun puhuu julkisuudessa tai sitten, jos puhuu muistakin, ei haukkuisi ketään vaan olisi rakentava, kuten muutkin julkisuutta saavat, Pole-a-holic, Pole4Fit, 7th Heaven, ja Henriikka ovat olleet, tässä nyt ne ensimmäisinä mieleen tulevat usein haastatellut. | |
|
| |
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Tammi 27, 2011 1:33 pm | |
| Niin metsä vastaa kun sinne huutaa. Sä oot kyllä aika Zen tasuni. Voin myöntää, että sä oot ollu toisena isona vaikuttimena siihen että mä hillitsen itseni täällä nykyään paremmin. | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Tammi 27, 2011 1:38 pm | |
| Ish, miten ihana kommentti !! Kiitos aivan hirmuisesti, sä varmasti fellow suffererina tiedät miten paljon positiivinen palaute merkitsee. Mun piti kanssa sanoa sun aiemmasta kommentista, että se osoitti sulta niin mahtavaa itsehillintää ja sai sun pointin niin hyvin perille, että mä olin aivan in awe. <3 <3 <3 sulle! | |
|
| |
Ish Superman
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Tammi 27, 2011 1:44 pm | |
| Joo on se ihan kiva, kun ei oo semmosta ahdistusta sen takia että saa sanottua asiansa. Ja varmaan muillakin täällä kivempaa, kun en kylvä niitä ****** ja ********. Ainakaan ihan niin paljoa. Jotten mä oikeesti oo mikää sekopää, oon vaa vähä intohimosempi tapaus. Mut iso kiitos sulle ja Tampereen naiselle joka kans mun urputuksia kuunnellu. | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Tammi 27, 2011 1:46 pm | |
| Meinasinki että kukas on ollu ykkösvaikutin, köh köh *paukuttaa henkseleitä* | |
|
| |
tasuni Superman
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Tammi 27, 2011 1:48 pm | |
| No on todella, eikä tarvii hautoa ja hautoa päässään jotaan vääryyksiä kolmea vuorokautta, kuten mä vielä vuosi sitten tein, korvat savuten ja sydän hakaten. Ihan vääryyden suuruudesta riippumatta . Siihen olis hyvin riittänyt puheenaoleva artikkelikin! Nyt vaan jatkat tolla tiellä, ja tää on ihan fyysinenkin juttu: kun kroppa saa olla rauhassa riittävän pitkään, se alkaa pyrkiä äkkiä takasin siihen tasapainotilaan jokaisen kiihtymyksen jälkeen. Eli toi ruokkii itse itseään. Mulla on mukana myös New Age -musa, yrttiteet, aromaterapeuttiset kylpytuotteet (aivan niin! Naurakaa vaan mutta ne auttaa !!), ja tietenkin kaikkein tärkeimpänä meditaatio! | |
|
| |
Ish Superman
| |
| |
merqus Superman
Viestien lukumäärä : 535 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 11.06.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Tammi 27, 2011 1:55 pm | |
| Ish, Pakko huudella vielä tälleen sivusta, että oon ollu ihan ylpeä susta ku oon seuraillu tota sun asennemuutosta Oon itseasiassa miettiny asiaa monet kerrat aiemminki, mutta ei oo vaan missään välissä tullu sanottua sitä ääneen. Tasuni, Meditaatio on kyllä kova sana! Vielä ku iteki malttais meditoida ihan tolleen säännöllisesti... Vähän ehkä jääny vähemmälle... köhköh... *vislail* | |
|
| |
Sonja hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 430 Registration date : 24.06.2008
| |
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Tammi 27, 2011 2:01 pm | |
| Tosta zenistä ja mediaatiosta... Naurakaa pois, mutta Wii Fitissä on sellainen peli, missä istutaan risti-istunnassa tai lotus-asennossa tasapainolaudan päällä ja tuijotetaan kynttilää. Mitä pidempään pysyt paikallasi liikkumatta, sen rauhallisempi kynttilä. Mitä enemmän itse väpätät ja mielenkiinto kiinnittyy muualle, sen enemmän kynttilä väpättää ja lopulta sammuu ja peli on ohi. Lisäksi keskittymiskykyä yritetään häiritä taustalta kuuluvilla askelilla, narinalla, liekin ympärille lentelevillä perhosilla, jne. Ei ehkä sellanen peli jonka takia tulee Wii ostettua, mutta jos wii fit ja tasapainolauta löytyy niin suosittelen lämpimästi. | |
|
| |
Ish Superman
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Tammi 27, 2011 2:03 pm | |
| | |
|
| |
merqus Superman
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Tammi 27, 2011 2:07 pm | |
| Iina, Enpä oo aiemmin kuullukaan, että siellä on tommonenki! Täytyy testata, jos joltain tutulta sattuis löytymään wii! Ish, Kyllä se tosiaanki näkyy Ja toivottavasti tuntuu myös sun omassa elämässä! Luulis ainaki, että tuommosella muutoksella ois positiivisia vaikutuksi muutoinki. | |
|
| |
Ish Superman
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Tammi 27, 2011 2:11 pm | |
| Merqus, joo kyllä se aika paljon tekee noin muutenkin. Oon hirvittävä murehtija ja stressaaja varmaan ikuisesti ja mielikuvitus toimii vähän turhankin hyvin ja kehittelen itselleni murehdittavaa kyllä vaikkei sitä oikeasti olekaan, mutta nyt mun ei tarvitse murehtia sen takia mitä sanoin ja kenelle, vaan pystyn olemaan rauhassa. Eikä tartte miettiä että meniköhän välit sen kans tai puhuukohan tuo enää mulle ikinä | |
|
| |
Sanni hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 440 Location : Kerava Registration date : 17.01.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Tammi 27, 2011 2:11 pm | |
| tasuni, siis millasta musaa..? Laitas joku esimerkki, kuulostaa mystiseltä Täältäkin pisteet Ishin hillitymmälle minälle (noin verbaalisesti ainakin) Ja Iina, oon luullut että olen ainoa jonka mielestä tuo kynttiläpeli on hyvä | |
|
| |
tasuni Superman
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Tammi 27, 2011 2:12 pm | |
| Se aromaterapia liittyy mulla suoranaisesti zeniin eli meditaatioon, sillä mun mieli on zen-suitsukkeiden takia ehdollistunut rauhoittumaan, kun nenään tulee jokin ihana tuoksu. Samoin New Age -musa, tai lähinnä todella Om namah shivaya -mantra laulettuna tuoksuva yrttitee nenän alla, vie mut suoraan johonkin Tiibetin luostariin ja aaaaaaahhhh mikä rauha valtaa mielen ja vartalon. Tämän mä voin tehdä työpaikalla milloin vain, kunhan on vihreää mintulla maustettua teetä tai ayurveda-kamomillateetä (karmea haju itse asiassa mutta erittäin meditatiivinen). Mä en tiedä, miten noi aromaterapiat toimii ilman sitä taustatyötä meditaation parissa. Valitettavasti se on melko lailla ainoa tie mielen selkeyteen ja rauhaan...meidänkaltaisille se on todella raskasta aluksi, varsinkin jos ei löydä asentoa, kuten mä en ole löytänyt melkein vuoteen. Nyt joululomalla alkoi vihdoin toimia eli olen voinut istua jo sen 2 x 25 min ilman, että jalat puutuu tai selkä huutaa hallelujaa. Olen treenannut ihan vaan sitä istumista illalla kun katson telkkaria, ja tavoitteena on päästä zen-istuntoon joka on 2 x 25 min ilman että tarvii lähteä puolivälissä pois! Autoa ajaessa kuuntelen ipodilta ohjattuja meditaatioita, ne vois toimia sulle, sillä ne vaatii paljon vähemmän työtä ja on erittäin miellyttäviä. Vaikutus ei ole ihan yhtä voimakas myöskään, mutta erittäin hyviä ne silti on. Voin suositella Deepak Chopran "Chakra Balancing" -levyä kokonaisuudessaan. Kun Deepak sanoo sillä ihanalla matalalla zen-äänellään että "make peace with uncertainty", mä vajoan autuuteen... Voisit vaikka kotona kuunnella aina vartin kerrallaan vaikka lattialla maaten ja sytyttää suitsukkeen tai hengitellä yrttiteetä, ja kokeilla, josko auttaisi! Sitten yrttituoksut mukaan kylpyveteen tai saunaan löylyveteen ja saippuaan, ja sun kroppa pitää huolen lopusta ! | |
|
| |
Marie hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 301 Ikä : 38 Location : Toijala Registration date : 28.04.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Tammi 27, 2011 6:46 pm | |
| Palatakseni edelliseen mua ihan kaiken kaikkiaan ärsyttää eniten toi että strippari sanaa täällä käytetään haukkumana. Tälläkin foorumilla on useampi strippari. Pidettäisiinkö edes me jotka lajia harrastamme strippaus ja tankotanssi eri asioina? Varsinkin nuo me emme strippaa "toisin kuin ne pikkuhutsut" tyyliset kommentit on aika loukkaavia!
Eniten mua ihmetyttää tässä artikkelissa ja aijemmissa juuri tuo stripparit tepastelee juttu? Siis mun näkemyksen mukaan juuri ne jumppaavat tepastelee ja sitten ns strippari tyyli eli se sensuellimpi (esim. alethea) tanssivat. Ok ehkä se ei ole poliittisesti korrektia tanssia koska siinä on sensuellejä liikkeitä stripparimaisella flowlla mutta flow siinä on silti eli ei päde tepasteluksi mun mielestä.
Mutta oli strippareista tai lajin kehitys suunnista tai siitä mitä laji8n pitäisi olla mitä mieltä tahansa eikö ole silti aina väärin haukkua oli se sitten strippariksi tai rimaksi tai miksi tahansa? Ja eikös se ole juuri sitä naisen alentamistqa että naisen ruuumista tehdään jotain likaista ja häpeällistä sillä että tehdään strippari sanasta haukkuma sana? | |
|
| |
ingrid basic spinner
Viestien lukumäärä : 18 Registration date : 28.05.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Tammi 27, 2011 7:09 pm | |
| - Marie kirjoitti:
- Varsinkin nuo me emme strippaa "toisin kuin ne pikkuhutsut" tyyliset kommentit on aika loukkaavia!
Olen pahoillani että kommenttini loukkasi. Se oli tarkoitettu sarkastiseksi heitoksi kuvaamaan yleistä asennetta strippareihin, joka siis on hyvin kaukana siitä, mitä itse ajattelen ja miten toivoisin että strippareihin suhtauduttaisiin. Olen pahoillani. | |
|
| |
neitinopsa intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 156 Ikä : 36 Location : Vantaa Registration date : 13.09.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Tammi 27, 2011 8:50 pm | |
| Katoitteko simpsonit? Homer treenas tangolla | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Tammi 27, 2011 9:28 pm | |
| Jos jatketaan vaan vaikka noista simpsoneista, eiköhän tohon hesarin juttuun liittyen oo molemmat katsantokannat jo moneen kertaan esitetty ja tärkeimmät sanottu, annetaan sen hautautua ja ollaan sovussa eri mieltä | |
|
| |
Hennu/Henriikka Superman
Viestien lukumäärä : 988 Ikä : 38 Location : Tampere Registration date : 23.11.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Tammi 27, 2011 10:25 pm | |
| Joo mun poikaystävä tiedotti ja osas hienosti kertoa oikeilla nimillä että siellä tehtiin kuulemma palomies ja v-invertti | |
|
| |
merqus Superman
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Pe Tammi 28, 2011 12:04 am | |
| Kaveri linkkas päivällä tämmösen Voi jessus sentään... http://www.funnyordie.com/videos/1f8ea62f7e/prenatal-pole-dancing-dvd | |
|
| |
Sanni hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 440 Location : Kerava Registration date : 17.01.2008
| |
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa | |
| |
|
| |
| Tankotanssia eri medioissa | |